TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Sat 21 Apr 2018 14:34

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Jun 2009 20:53 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8015
Fotografiem bine halta. Si această clădire este închisă.


Attachments:
IMG_1084.jpg
IMG_1084.jpg [ 70.64 KiB | Viewed 2889 times ]
IMG_1086.jpg
IMG_1086.jpg [ 70.07 KiB | Viewed 2889 times ]
IMG_1087.jpg
IMG_1087.jpg [ 102.54 KiB | Viewed 2889 times ]
IMG_1094.jpg
IMG_1094.jpg [ 88.73 KiB | Viewed 2889 times ]
IMG_1095.jpg
IMG_1095.jpg [ 67.5 KiB | Viewed 2889 times ]
IMG_1096.jpg
IMG_1096.jpg [ 88.18 KiB | Viewed 2889 times ]
IMG_1097.jpg
IMG_1097.jpg [ 90.5 KiB | Viewed 2890 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Jun 2009 20:54 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8015
Lângă peron se află 4 bucăti de sină:


Attachments:
IMG_1085.jpg
IMG_1085.jpg [ 135.89 KiB | Viewed 2888 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Jun 2009 20:54 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8015
Să vedem si o bucată de sină montată. Produsă de Krupp, în 1942, tip 45 si destul de uzată:


Attachments:
IMG_1099.jpg
IMG_1099.jpg [ 110.8 KiB | Viewed 2888 times ]
IMG_1100.jpg
IMG_1100.jpg [ 96.51 KiB | Viewed 2887 times ]
IMG_1102.jpg
IMG_1102.jpg [ 101.42 KiB | Viewed 2887 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Jun 2009 20:55 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8015
Jumătate din clădirea haltei este abandonată, interiorul fiind destul de dezolant:


Attachments:
IMG_1091.jpg
IMG_1091.jpg [ 62.37 KiB | Viewed 2886 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Jun 2009 20:55 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8015
Cealaltă jumătate este bine încuiată. Pe geamurile ei este afisat mersul trenurilor (apar si trenurile anulate, deci nu a mai trecut nimeni pe acolo cel putin din martie), dar si un livret vechi (Iulie 2008):


Attachments:
IMG_1090.jpg
IMG_1090.jpg [ 49.83 KiB | Viewed 2885 times ]
IMG_1088.jpg
IMG_1088.jpg [ 119.52 KiB | Viewed 2885 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Jun 2009 20:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8015
La exact 17:25 soseste automotorul 906, ce alcătuieste P5755. Din el coboară unicul călător aflat în tren atunci, apoi urcăm si noi. Avem la dispozitie un tren întreg numai pentru noi :) :


Attachments:
IMG_1107.jpg
IMG_1107.jpg [ 103.82 KiB | Viewed 2883 times ]
IMG_1108.jpg
IMG_1108.jpg [ 76.19 KiB | Viewed 2884 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Jun 2009 20:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8015
După ce urcăm, ne cumpărăm bilete de la seful de tren:


Attachments:
CCI00187.jpg
CCI00187.jpg [ 109.07 KiB | Viewed 2882 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Jun 2009 20:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8015
La Vama ne despărtim de grupul de la Iasi, care va urca într-un tren pentru Iasi. Să vedem câteva poze cu automotorul nostru în Vama:


Attachments:
IMG_1113.jpg
IMG_1113.jpg [ 78.31 KiB | Viewed 2881 times ]
IMG_1116.jpg
IMG_1116.jpg [ 123.42 KiB | Viewed 2881 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Jun 2009 20:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8015
Ne continuam drumul pana la Câmpulung Est, unde ne luăm rămas bun de la automotorul ce pleacă spre Câmpulung Moldovenesc:


Attachments:
IMG_1123.jpg
IMG_1123.jpg [ 83.2 KiB | Viewed 2880 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Jun 2009 20:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8015
Sunt câteva lucruri interesante de văzut în Gara Câmpulung Est. Unul este această foaie A4 lipită pe un perete în sala de asteptare. Aflăm, astfel, că există trenuri accelerate la care biletele se cumpără din tren, la pret de casă:


Attachments:
IMG_1124.jpg
IMG_1124.jpg [ 49.44 KiB | Viewed 2879 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Jun 2009 21:00 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8015
Altul este această fostă remorcă:


Attachments:
IMG_1126.jpg
IMG_1126.jpg [ 101.56 KiB | Viewed 2878 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Jun 2009 21:03 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8015
În încheiere, vă prezint si garnitura de rezervă pentru trenurile de Moldovita: locomotiva 80-0358-4 si vagonul 50 53 20-47 567-4, cu statia de domiciliu Suceava (si arătând asa cum îl vedeti). Vagonul are montată si legătura conductei de abur, pentru o evetuală încălzire a lui de către LDH.

-------
Mai multe poze (si la rezolutia de 2272*1704) la http://trenuri.uv.ro/Linii/linia514.htm

Linkuri utile:
*Tren Magazin - Buletin informativ al T.C.R., Nr. 28 - Decembrie 1999
*Ziarul de Iasi, editia din 16.08.1999
*Site-ul oficial al Mănăstirii Moldovita
*Mersul trenurilor C.F.R. Călători


Attachments:
IMG_1133.jpg
IMG_1133.jpg [ 80.51 KiB | Viewed 2877 times ]
IMG_1132.jpg
IMG_1132.jpg [ 87.28 KiB | Viewed 2877 times ]
IMG_1129.jpg
IMG_1129.jpg [ 61.44 KiB | Viewed 2877 times ]
IMG_1131.jpg
IMG_1131.jpg [ 44.29 KiB | Viewed 2878 times ]
IMG_1139.jpg
IMG_1139.jpg [ 90.23 KiB | Viewed 2877 times ]
TCR.pdf [3.27 MiB]
Downloaded 111 times
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group