TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Mon 23 Oct 2017 09:07

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
PostPosted: Fri 31 Oct 2014 19:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44756
Mátészalka - Carei.

Pret: 4,3 euro dus sau 6,4 euro dus-intors.


Attachments:
r4-5_14.pdf [58.88 KiB]
Downloaded 60 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 31 Oct 2014 19:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44756
Békéscsaba - Gyula - Sarkad - Kötegyán - Salonta.

Pret: 5,3 euro dus sau 7,6 euro dus-intors.


Attachments:
r2_14.pdf [37.5 KiB]
Downloaded 66 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 01 Nov 2014 08:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44756
Calea ferată Timișoara - Szeged, o altă utopie?

Autostrada Vestului nu este singurul mare obiectiv de infrastructură din zona Banatului care se poticnește în problemele nerezolvate ale cooperării transfrontaliere, domeniu pe care - oarecum paradoxal - autoritățile din arealul Timișoarei îl invocă drept unul dintre atuurile de dezvoltare cele mai însemnate.

Dacă interconexiunea de magistrală rutieră de la Nădlac-Nagylak va întârzia cel puțin patru luni din cauza problemelor cu care, surprinzător, se confruntă nu partea română, ci cea maghiară, iar reabilitarea Canalului Bega pentru navigație stagnează și din cauza unor probleme juridico-administrative din aval de frontiera româno-sârbă (care se adaugă problemelor de finanțare), iată că nici calea ferată Timișoara-Szeged nu are parte de vreun avantaj din partea mult-lăudatei cooperări euroregionale.

Unul dintre obstacolele majore în calea punerii în aplicare a proiectului de reconectare feroviară între Timișoara și Szeged, proiect pentru care există de mai mulți ani consensul politico-administrativ al autorităților din județele partenere Timiș și Csongrad, este absența cadrului juridic privind realizarea infrastructurii feroviare pe zona de frontieră dintre România și Ungaria.

Identificată ca punct nevralgic încă din primăvara acestui an, cu prilejul conferinței Clubului Feroviar de la Alba Iulia, problema nu a fost rezolvată nici până în prezent, autoritățile centrale din cele două țări având, în contextele electrale ale acestui an, alte priorități.

Fără un astfel de acord, punerea în practică a unui proiect transfrontalier între județele Timiș și Csongrad, care ar putea atrage o finanțare europeană nerambursabilă de circa 30 de milioane de euro, rămâne la stadiul de utopie.

De altfel, singurul pas concret în această direcție a fost făcut acum doi ani, când, pe baza unei finanțări accesate prin Programul de Cooperare Transfrontalieră Ungaria-România 2007-2013, a fost elaborat un studiu de pre-fezabilitate pentru calea ferată Timişoara – Szeged.


http://www.renasterea.ro/stiri-banat/ac ... topie.html


Attachments:
ferata-39329.jpg
ferata-39329.jpg [ 347.46 KiB | Viewed 625 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 01 Nov 2014 10:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44756
114 Mátészalka - Csenger.

A existat cale ferata Csenger - Satu Mare.

Traseu: Csenger - Oar - Vetis - Satu Mare Sud - Satu Mare.

Foto, info: http://www.vasutallomasok.hu/

Ce a mai ramas.

Oar.


Attachments:
Oar.jpg
Oar.jpg [ 56.28 KiB | Viewed 624 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 01 Nov 2014 10:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44756
Vetis.


Attachments:
Vetis.jpg
Vetis.jpg [ 57.66 KiB | Viewed 624 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group