TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Wed 13 Dec 2017 17:48

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ] 
Author Message
 Post subject: 209. Deva - Brad
PostPosted: Sat 30 Jan 2010 21:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44885
Fier vechi...

Istorie...

O poza preluata de pe adevarul.ro

Autor: Drig Simion.


Attachments:
Brad-Deva.jpg
Brad-Deva.jpg [ 76.49 KiB | Viewed 9965 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Jan 2010 21:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44885
Date despre aceasta cale ferata, postate de catre Vlad pe pagina de internet: http://www.forumtrenuri.com


Attachments:
db01.jpg
db01.jpg [ 35.45 KiB | Viewed 9962 times ]
db02.jpg
db02.jpg [ 90.13 KiB | Viewed 9963 times ]
db03.jpg
db03.jpg [ 91.84 KiB | Viewed 9963 times ]
db04.jpg
db04.jpg [ 92.14 KiB | Viewed 9962 times ]
db05.jpg
db05.jpg [ 100.69 KiB | Viewed 9964 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Jan 2010 22:05 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8022
Intre timp, s-a demontat si dat la fier vechi cam tot... inclusiv podurile metalice!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Feb 2010 02:19 
Offline
User avatar

Joined: Fri 11 Jan 2008 00:41
Posts: 63
Location: Timisoara,Beius
Dist._________Statii - Halte si alte puncte de oprire(1996)
Simpl.

.________________________Deva
5.9___________________Ram. Mintia
2.5___________________Paulis Lunca
1.0__________________Paulis Lunca Gr.T.
4.9____________________Stoeneasa
1.9________________Craciunesti P. Macaze
5.0_____________________Baita hc.
3.7____________________Ormindea
4.5__________________Dealu Fetii Hm.
3.6_________________Valea Izvoarelor h.
2.3_____________________Brad hc.
1.3______________________Brad

Vit Max 100 Deva - Ram. Mintia
Vit Max 40 Ram. Mintia - Brad

Din informatiile mele se pare ca linia a fost demontata pe portiunea Brad - Craciunesti P. Macaze 20.4 km
Pe tronsonul Mintia - Paulis Lunca Gr.T. circula trenuri de marfa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Feb 2010 12:14 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:25
Posts: 62
Location: Sag Timis
Imi permiteti va rog, sa postez citeva poze facute de mine in 2005 cind am mers la pas pe linie de la viaduct Luncoiu pina la Brad?

Pozele le-am pus pe rfr atunci si mai tirziu am scris pe alt forum.Este posibil ca nu toata lumea sa le fi vazut.
In 24-07-2005 am fost cu un prieten pe jos pe aceasta linia de la Viaduct Luncoiu pina la Brad.
Reportajul s-a pierdut insa am dat de poze gata postate asa incit o sa incerc sa descriu traseul.
Cu scuzele de rigoare ca nu e la inceputul topicului, insa acum cind linia nu mai exista cred ca alaturi de reportajul din link de la Luncoiu la Valisoara, e mai important ca ceva am prin in poze.
Am plecat cu sageata pina la Deva si cu autobuzul pina sub viaduct, am urcat si am inceput drumul spre Brad.
Image(Linia Deva -Brad dupa viaductul Luncoiu. Portiunile cu vegetatie alterneaza cu cele fara)
Image(spre Brad)
Image(Am intilnit 3 ruine.Oamenii intilniti mi-au spus ca e fosta statie Valea Izvoarelor.Nimeni nu a mai stiut care din cele 3 a fost statia si care cantoanele.Acesta e pe stinga spre Brad)
Image(Cred ca aceasta a fost statia Valea Izvoarelor)
Image(ultimul canton Valea Izvoarelor)
Image(bariera pe linia Deva -Brad)
Image(bariera.In cabina locuieste cineva, din acest punct linia coboara foarte vizibil)
Image(am intilnit catargul unui fost semnal luminos)
Image(peronul si cantonul fostei halte Orasul Nou.cantonul e locuit dupa trecerea la nivel linia intra pe str I.Creanga prin fata liceului Avram Iancu )
Image(strada Ion Creanga, linia Deva -Brad)
Image(semnal de intrare in Brad, din directia Deva)
Image(Intrarea in Brad din directia Deva.Exista si o traversare a liniei inguste de Criscior care este dupa gard)
Image(intrarea in Brad din directia Deva)
Liniile din dreapta imaginii sint niste trageri de marfa, una din ele ducea la un cintar, probabil vagoanele erau manevrate cu un troliu
Image(linia spre cintar)
Image(linia spre cintar avea pe mijloc aceasta rola.Dupa gramada de moloz e un piriu, podul lipseste, in dreapta peste sosea si paralel cu ea e linia CFI spre Criscior, la capatul liniei de la cintar e troliul cu care cred ca erau trase vagoanele)
Image(linia cintarului dupa piriu)
Image(Troliu)

in paranteza am copiat explicatiile din galeria foto.
Sper sa va placa.

Cum vi se pare o comparatie intre poza in care unii construiau si altii acum demoleaza? Sint convind ca din 2005 pina acum, cladirile au disparut complet.

Doi ani mai tirziu am intrat pe alta portiune a liniei de la viaduct Luncoiu spre Deva.
Deja liniile incepeau sa se demonteze.In scurt timp un prieten a pozat terasamentul si nu a mai putut ajunge la tunelul din poza pentru ca viaductul metalic era deja demontat.

permiteti sa postez un reportaj scris de mine tot pe rfr.
Impreuna cu Radu Simon, la intoarcerea de la Abrud, am intrat in abatere pe linia Brad -Deva
Dupa viaductul Luncoiu am virat stinga spre celalat viaduct, asemanator ca arhitectura cu Luncoiu
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100321.jpg

http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100320.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100321.jpg
In apropierea lui am gasit 2 galerii pentru trenuri miniere, exact ca cele de la Ghelari(cine a fost acolo stie)
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100327.jpg
am urcat pe viaduct si am facut o poza spre Brad
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100334.jpg
De pe pod a inceput sa se fure fierul, ici colo, cite o balustrada o sina de la pasarela laterala, vederi spre Deva
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100335.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100336.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100339.jpg
Exact la iesire de pe viaduct spre deva e un macay si incepe o statie, infundata, linia spre Deva, in urcare e pe stinga.

http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100341.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100341.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100345.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100348.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100346.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100350.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100349.jpg
Statia are 3 linii, dar o rampa de descarcare probeaza ca au fost 4
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100353.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100351.jpg
Continuam drumul spre capatul statiei, se observa un viaduct pe linia principala.
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100354.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100355.jpg
o poza spre Brad
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100358.jpg
Urcam pe linia Brad -Deva, pozam viaductul spre Deva
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100357.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100361.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100360.jpg
Ne intoarcem la masina, pe linia principala, avind in stinga statia infundata.Zidul de sprijin care se vedea in poze se dovedeste ca era folosit si ca peron.
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100364.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100365.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100366.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100367.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100371.jpg
Cred ca statia era Dealul Fetii.
Am plecat spre Deva dar pe drum ne-am abatut si la fosta statie Ormindea
Pina in statie am pozat alt viaduct insa nu am ajuns si la el.
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100372.jpg
Ajungem la statia Ormindea desi localitatea e Valisoara
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100376.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100377.jpg

vederi spre Brad
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100374.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100378.jpg
restul pozelor sint spre Deva
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100379.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100381.jpg
La iesire spre Deva sint doua trageri pe ambele parti ale liniei directe, pe sub aceste manunchiuri, fiind o sosea judeteana.Dupa acest viaduct urmeaza un viaduct ,,in burta de peste" care se vede si din soseaua Deva - Oradea.
Cabina acarilor e abandonata.Paradoxal pe un macaz mai e un sigiliu de plumb.
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100385.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100386.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100384.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100387.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100388.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100389.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100390.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100391.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100392.jpg
Dupa viaduct, in drum spre tunel gasim urme ale telefoanelor
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100394.jpg
Ajungem la tunel, pare a fi scurt, are o inscris pe portal 1980.Hotarim sa-l luam la picior, si in mers sustinut, il strapungem in 3 minute.Celalat portal are scris 1981, pe stinga e un zid de sprijin si multa vegetatie.
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100397.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100398.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100399.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100404.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100401.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100405.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100402.jpg
Ne intoarcem in statie, unde sint sine deja demontate si urme de camioane. :wink:
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100408.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100412.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100413.jpg
La intersectia cu DN mai pozez odata celalat viaduct.
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/Abrud%20Deva/P6100415.jpg
Luam azimut Timisoara, cu gindul ca vom reveni pentru a lua toata linia la pas, sau macar pentru celalalt tronson pina la Paulis Lunca.

Dan tm ,Radu Simon

Din pacate nu am ajuns niciodata sa merg la picior pe toata linia, desi multi ,,pasionati" s-au oferit scriptic nu faptic.
Acum cred ca ar fi greu, natura isi intra in drepturi pe terasament si unele portiuni nemaiavind viaducte ar fi mai greu de trecut.
Atit va pot arata despre aceasta linie.
Cite mai sint? care urmeaza?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Apr 2010 10:59 
Offline

Joined: Tue 06 Apr 2010 10:06
Posts: 11
Acesta este viaductul Hagau in statia Ormindea. Comuna este Valisoara. Semnalul de intrare in statie este chiar inainte de viaduct. Statia este o statie luna de aproximativ 825 m intre semnale pentru a putea incapea marfare foarte lungi. Atat viaductul cat si tunelul dinspre Deva fac parte din statie.
Attachment:
Deva - Brad 1.jpg
Deva - Brad 1.jpg [ 57.29 KiB | Viewed 1953 times ]

Attachment:
Deva - Brad 2.jpg
Deva - Brad 2.jpg [ 54.79 KiB | Viewed 1953 times ]


Pe portalul tunelului dinspre Brad e trecut anul 1980, iar pe cel dinspre Deva 1981

Attachment:
Deva - Brad 3.jpg
Deva - Brad 3.jpg [ 32.37 KiB | Viewed 1953 times ]

Attachment:
Deva - Brad 4.jpg
Deva - Brad 4.jpg [ 54.58 KiB | Viewed 1953 times ]


Portalul dinspre Deva, vedere spre Brad
Attachment:
Deva - Brad 5.jpg
Deva - Brad 5.jpg [ 48.83 KiB | Viewed 1953 times ]


Portalul dinspre Brad vedere spre Deva
Attachment:
Deva - Brad 6.jpg
Deva - Brad 6.jpg [ 48.36 KiB | Viewed 1953 times ]


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Apr 2010 11:26 
Offline

Joined: Tue 06 Apr 2010 10:06
Posts: 11
Continui drumul spre Deva. După tunel urmează un viaduct pitic cu arcade. M-am coborît la baza lui să îi fotografiez arcadele.
Image
Un alt viaduct în genul celui de dinainte
Image
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Apr 2010 12:13 
Offline

Joined: Tue 06 Apr 2010 10:06
Posts: 11
Un alt viaduct inaintea de al doilea tunel dinspre Ormindea
Image
Al doilea tunel, portalul dinspre Brad
Image
Stâncile calcaroase din munţii Băiţei
Image
Al doilea tunel, portalul dinspre Deva, vedere spre Brad
Image
De aici începe traseul mai dificil al liniei spre Deva, aici este zona cea mai dificilă cu cele mai multe alunecări de teren.
Viaduct mic din plăci de beton
Image
Veşnicile ziduri de sprijin. În spate se obervă terenul care o ia la vale
Image
Terasamentul liniei
Image
Un alt viaduct mic
Image
Linia intră în pădure. Aici au picat pe terasament nişte pietre foarte mari
Image
Halta Peştera sau Băiţa, într-un timp era Băiţa apoi Peştera sau invers nu mai ştiu
Image
Acesta este motivul închiderii liniei, această surpare...
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Apr 2010 12:22 
Offline

Joined: Tue 06 Apr 2010 10:06
Posts: 11
Spre Crăciuneşti
Image
Viaduct pitic
Image
Acelaşi viaduct numai pe cealaltă parte, înaintea părea mai negru de la umbră...
Image
Viaduct din plăci de beton, vedere spre Brad
Image
Spre Crăciuneşti
Image
Image
Image
Image
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Apr 2010 13:48 
Offline

Joined: Tue 06 Apr 2010 10:06
Posts: 11
Ne apropiem de Crăciuneşti
Image
În stânga sunt clădirile de la cariera Crăciuneşti unde mergeau vagoanele de marfă pentru a fi umplute cu piatră de calcar
Image
După Craciuneşti linia reîncepe
Image
Viaductul PeÅŸtera
Image
Image
Urmează o porţiune mai ceva ca în junglă plină de vegetaţie unde abiam mai reuşesc să înaintez
Image
În cele din urmă ajung şi la viaductul Stoeneasa
Image
Spre staţia Stoeneasa
Image
Image
Canton la intrarea în Stoeneasa
Image
Staţia Stoeneasa
Image
Viaduct peste râul Caian la intrare în staţia Păuliş
Image
De la Păuliş trenurile circulă în continuare, cele care vin din Chişcădaga, de la fabrica de ciment. Calcarul este adus pe bezi rulante de la Craciuneşti la Chişcădaga, se face cimentul iar apoi cimentrul este transportat cu trenul, când linia funcţiona se încărcau vagoane cu calcar direct din Craciuneşti
Semnal intrare staţia Păuliş Lunca din direcţia Stoeneasa
Image
Linia din stanga este cea care mergea spre Stoeneasa
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Apr 2010 17:10 
Offline
User avatar

Joined: Fri 11 Jan 2008 00:41
Posts: 63
Location: Timisoara,Beius
Deci teoretic pana in Stoeneasa si Craciunesti cu cateva reparatii s-ar putea circula.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Apr 2010 17:27 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
cristi CFR wrote:
cu cateva reparatii
Nu s-a binevoit sa se faca cateva reparatii la Gradistea sau Arpasu, si nici nu se vor face degraba. Si acolo este vorba de magistrale de cu totul alta importanta economica, daca nu si strategica.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Apr 2010 18:16 
Offline

Joined: Tue 06 Apr 2010 10:06
Posts: 11
Da, cu cateva reparatii s-ar putea. Initial linia era inchisa numai de la Brad la Craciunesti, cativa ani mai functionand pana la Craciunesti pentru cariera.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Apr 2010 15:04 
Offline
User avatar

Joined: Fri 11 Jan 2008 00:41
Posts: 63
Location: Timisoara,Beius
Linia Deva-Brad ar fi fost foarte buna cand vor incepe lucrarile la coridorul IV tronsonul Curtici - Simeria o parte din traficul de marfa putea fi deviat in relatia Deva - Mintia - Brad - Santana - Arad.
Acum probabil vor fi deviate Deva - Ilia - Lugoj - Buzias - Ronat - Arad sau Deva - Ilia - Radna - Timisoara - Arad, nu degeaba au trecut sectia Radna - Timisoara de la neinteroperabile la interoperabile :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Apr 2010 20:27 
Offline

Joined: Tue 06 Apr 2010 10:06
Posts: 11
Astăzi, fiind şi dumincă am mers în continuarea traseului de la Dealu Fetii la Ormindea
Pilonii viaductului Arinilor şi vedere spre staţia Dealu Fetii. Se vede clar cum linia urcă din staţie spre Ormindea, aici pe porţiunea asta e panta de 28 la mie.
Image
Spre Ormindea şi pasarela de la un drum sătesc din Luncoiu de Sus
Image
Image
Spre Tunelul Mic
Image
Image
Image
Se vede portalul tunelului Mic, tunelul serveÅŸte ÅŸi ca pasaj superior pentru un drum cu asfalt de la Luncoiu de Sus
Image
Image
Spre ieÅŸirea din tunel
Image
Portalul tunelui Mic, vedre spre Brad
Image
Trecem de tunelul Mic şi ne îndreptăm spre tunelul Dealu Mare
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Apr 2010 20:45 
Offline

Joined: Tue 06 Apr 2010 10:06
Posts: 11
Ziduri de susţinere a terasamentului la Luncoiu de Sus
Image
Spre Tunelul Dealu Mare
Image
Se vede portalul tunelului Dealu Mare
Image
Portalul tunelului Dealu Mare, vedere spre Deva
Image
Portalul tunelului Dealu Mare, vedere spre Brad
Image
Image
Spre viaductul Hăgău
Image
Suportul fostului semnal de intrare în staţia Ormindea, înainte de viaductul Hăgău
Image
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Apr 2010 20:48 
Offline

Joined: Tue 06 Apr 2010 10:06
Posts: 11
Staţia Ormindea
Image
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Apr 2010 00:47 
Offline
User avatar

Joined: Fri 11 Jan 2008 00:41
Posts: 63
Location: Timisoara,Beius
Wow, au facut prapad :cry:
Situatia este cam bizara.
Sectia care se liciteaza este Ineu-Brad-Mintia...
Daca va castiga Regiotrans, asa cum se aude, vor trebui sa rezolve ca sa preia sectia pe doua tronsoane Ineu - Brad si Craciunesti - Mintia.
Eu personal nu ii vad sa repare acest tronson.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Apr 2010 11:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:25
Posts: 62
Location: Sag Timis
Sa repare???
Mie mi se pare ca trebuie reconstruit acolo.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Apr 2010 14:39 
Offline

Joined: Tue 06 Apr 2010 10:06
Posts: 11
Pai cum se liciteaza si Brad Mintia? Nu pot sa cred. Sau ii va da drumul de la Brad la Ineu si de la Craciunesti la Mintia? Tot ar fi ceva si Craciunesti Mintia, dar eu asta chiar nu imi vine sa cred.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Jan 2011 15:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44885
Ce a mai ramas: http://www.carpati.org/jurnal/deva_-_br ... e.../2214/


Attachments:
Mintia.jpg
Mintia.jpg [ 49.91 KiB | Viewed 8426 times ]
Mintia 1.jpg
Mintia 1.jpg [ 46.86 KiB | Viewed 8424 times ]
Valea Caianului 13.jpg
Valea Caianului 13.jpg [ 55.7 KiB | Viewed 8425 times ]
Chiscadaga 12.jpg
Chiscadaga 12.jpg [ 43.35 KiB | Viewed 8424 times ]
Pestera 11.jpg
Pestera 11.jpg [ 58.09 KiB | Viewed 8427 times ]
Stoeneasca 11.jpg
Stoeneasca 11.jpg [ 62.89 KiB | Viewed 8424 times ]
Valisoara 10.jpg
Valisoara 10.jpg [ 74.05 KiB | Viewed 8426 times ]
Ormindea 8.jpg
Ormindea 8.jpg [ 51.33 KiB | Viewed 8425 times ]
Ormindea 9.jpg
Ormindea 9.jpg [ 69.87 KiB | Viewed 8425 times ]
Hagau 7.jpg
Hagau 7.jpg [ 60.81 KiB | Viewed 8426 times ]
Dealu Fetii 6.jpg
Dealu Fetii 6.jpg [ 45.98 KiB | Viewed 8425 times ]
Cernele 5.jpg
Cernele 5.jpg [ 62.02 KiB | Viewed 8424 times ]
Luncoiul de Jos 3.jpg
Luncoiul de Jos 3.jpg [ 80.58 KiB | Viewed 8426 times ]
Luncoiul de Jos 4.jpg
Luncoiul de Jos 4.jpg [ 57.48 KiB | Viewed 8428 times ]
Valea Izvoarelor2.jpg
Valea Izvoarelor2.jpg [ 38.84 KiB | Viewed 8426 times ]
Brad.jpg
Brad.jpg [ 72.18 KiB | Viewed 8424 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 Oct 2011 18:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44885
Vedere cu gara Brad.


Attachments:
brad.jpg
brad.jpg [ 95.98 KiB | Viewed 7469 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 11 Sep 2014 12:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44885


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 11 Sep 2014 12:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44885
Calea ferată Deva - Brad, proiectul uriaş din comunism devenit praf şi pulbere

http://adevarul.ro/locale/hunedoara/cal ... index.html


Attachments:
Ormindea.jpg
Ormindea.jpg [ 44.93 KiB | Viewed 3502 times ]
deva-brad.pdf [232.05 KiB]
Downloaded 130 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 29 Nov 2015 21:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44885
Televiziunea Română continuă seria dezvăluirilor despre jaful petrecut la CFR, după Revoluţie.

După prezentarea reportajului despre dispariţia unui adevărat "Transfăgărăşan feroviar", ruta Vâlcele-Râmnicu Vâlcea, am primit numeroase telefoane prin care telespectatorii ne semnalau un caz aproape identic: calea ferată Deva-Brad, unde 36 de kilometri de şine şi traverse au dispărut.




http://stiri.tvr.ro/exclusiv-cum-au-dis ... .html#view


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 01 Dec 2015 05:04 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8022
Nu e chiar similar cazul. De pe Vâlcele - Rm. Vâlcea s-au recuperat şine şi traverse de către CFR S.A., pe când tronsonul Păuliş - Brad a fost executat silit şi vândut la fier vechi (inclusiv viaductele metalice!).


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group