TRANSPORT PUBLIC

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Wed 26 Apr 2017 08:53

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 54 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Jan 2012 21:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42865
„Afacerea" Siemens îi va costa pe orădeni aproape 500.000 de euro pe an, pe lângă rate

http://www.adevarul.ro/locale/oradea/Af ... 38872.html


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jan 2012 12:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42865
Quote:
Master Plan pentru dezvoltarea unui sistem multimodal integrat de transport la nivelul gruparii europene de cooperare teritoriala Oradea-Debrecen

http://www.e-achizitii.com/view_anunt.p ... unt=103789


Nu stiu daca s-a realizat master planul, insa e imbucurator faptul ca factorii de decizie din Oradea iau ca model de sistem de transport public pe cel din Salzburg.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Mar 2012 14:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42865
Noul contract de concesiune, preluat de pe pagina de internet a Primariei Oradea.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Mar 2012 03:01 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8341
Silviu Sintea wrote:
Noile autobuze Solaris



Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 May 2013 12:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42865
Quote:
Csuzi Istvan, directorul OTL: "Nu pot garanta că nu se fură"

Inginer, fost candidat la deputăţie, Csuzi Istvan se numără printre udemeriştii rămaşi pe post după divorţul USL-ului de UDMR în plan local.

Descurcăreţ şi calculat, directorul OTL se bucură de simpatia primarului Ilie Bolojan, care l-a nominalizat nu o dată ca exemplu de competenţă. Iar acum va trebui să-şi dovedească din nou calităţile. Managerul are ca temă de casă să redreseze societatea prin reduceri de personal şi majorări de tarife, pentru a compensa scumpirea combustibililor. "OTL nu e copil sărac să fie hrănit de Primărie!", spune Csuzi.

"Am reuşit să ajungem la nivel european"

- Când aţi călătorit ultima dată cu transportul în comun şi ce impresie v-a lăsat?

- Sincer, n-am călătorit de plăcere de mult timp, dar am fost săptămâna trecută cu tramvaiul pe post de controlor al calităţii. Ca nivel de confort, curăţenie şi grafice de circulaţie am reuşit să ajungem la nivel european.

- Dacă ar fi să vreţi să ajungeţi la o întâlnire, cu ce aţi alege să călătoriţi?

- Dacă locul de întâlnire e aproape de o staţie OTL iar întâlnirea se va cinsti cu un păhărel, sigur voi folosi transportul public, indiferent că e tramvai sau autobuz. Dacă suntem patru persoane, probabil vom merge cu maşina, pentru că este mai ieftin.

- Cine stabileşte orarul şi traseele curselor? Ce modificări vedeţi pe viitor în această privinţă?

- Orarul şi traseele curselor sunt stabilite de Consiliul Local la propunerea OTL. Liniile de tramvai vor rămâne bătute în cuie până la refacerea intersecţiei străzii Decebal cu Primăriei, astfel încât să asigure legătura directă Ioşia-Rogerius şi Ioşia-Gară. La autobuze vom regândi traseele sociale de la Podgoria, Oncea, Tokai şi cartierul Tineretului, unde rareori sunt 10 călători într-un autobuz. În schimb, vom suplimenta cu o maşină linia 14, Universitate-Rogerius, care e cea mai aglomerată. Adevărul este că peste 20.000 de navetişti vin zilnic în Oradea. Am înfiinţat 10 staţii de transbordare şi am cerut operatorilor privaţi să vină la avizare, nu pentru a-i opri, ci pentru a planifica preluarea călătorilor.

Trasee noi, trasee inutile...

- Cât de profitabilă e cursa de Biharkeresztes introdusă acum doi ani?

- Este la limita subzistenţei. Avem între 30 şi 80 de călători pe zi, iar la cei 7 lei cât e biletul nu acoperă costurile. Dacă situaţia nu se îmbunătăţeşte, în două luni o vom desfiinţa. Călătorii ne-ar putea ajuta refuzând să mai folosească piraţii care circulă între Gară şi Biharkeresztes, pentru că nu putem concura cu munca la negru!

- Va exista o extindere sau o modificare a liniilor de tramvai? Se va scoate transportul în comun din zona centrală?

- Dimpotrivă! Transportul public trebuie păstrat ca să putem scoate maşinile din centru, şi trebuie să fie viu şi flexibil. Ne-am extinde spre Parcul Industrial, dar numai dacă firmele le-ar face abonamente angajaţilor. E o cheltuială deductibilă! Apoi, am putea extinde linia din Decebal spre Grădina Zoologică, Universitate şi depou, şi am putea prelungi cu 300 metri linia în Zona de Vest. Am vrea să introducem trolee, dar un troleibuz costă cam 400.000 euro. Dacă în perioada 2014-2020 UE va finanţa astfel de proiecte, vom înfiinţa o linie de-a lungul centurii care să deservească Aeroportul, zona hypermarket-urilor, Băile Felix, Nufărul, Calea Clujului şi Rogerius. De asemenea, pentru că numai un sfert din contravenienţi sunt orădeni, analizăm posibilitatea ca navetiştii să îşi cumpere abonament OTL la un preţ preferenţial, mai mic.

"Externalizarea nu elimină frauda!"

- Conform bugetului pe 2013, OTL urmează să disponibilizeze anul acesta 95 de şoferi, vatmani şi controlori de bilete. De ce?

- Deşi a crescut numărul de abonaţi, combustibilul s-a scumpit în trei ani cu peste 50%. Primăria nu mai poate compensa aceste creşteri. Va trebui să modificăm sistemul tarifar, să reducem numărul de kilometri şi să restructurăm societatea. Dacă am reduce jumătate din cele 50 de chioşcăriţe şi am monta automate pe fiecare garnitură, investiţia s-ar amortiza în 3 ani. Am mai putea externaliza controlul de bilete. Problema devine însă controlul controlorilor. Niciun copil nu spune că vrea să se facă controlor. Nu e o meserie pe care s-o faci cu plăcere. De-aia s-au şi gândit unii controlori doar la buzunarul propriu...

- Miercurea trecută procurorii au pus sub acuzare 8 controlori, pentru luare de mită. Credeţi că externalizarea serviciului ar diminua frauda?

- Externalizarea nu elimină frauda! Lucrurile s-ar derula tot aşa, doar că pe altă firmă. Există două metode de controlare a celor 7-10 procente de călători frauduloşi, una preventivă şi una punitivă. Imediat ce am introdus uniformele, controlorii au devenit mai vizibili, iar încasările au crescut. Externalizarea implică metoda punitivă: preiei controlul biletelor şi, pentru că iei încasările, dai cât mai multe amenzi. Activitatea a mai fost externalizată între 2006-2007, dar s-au primit atâtea reclamaţii încât a trebuit s-o preluăm din nou.

- OTL vrea majorarea biletului de tramvai de la 2 lei la 2,25 lei, iar a abonamentului de la 60 lei la 75 lei. Cum se explică scumpirea?

- O majorare de 25% poate părea mare, dar e vorba de doi ani în care curentul s-a scumpit cu 117%, iar combustibilul cu 57%. Nu mai putem aştepta mereu să fim ajutaţi cu subvenţii de Consiliul Local.

"Nu pensionarii sunt problema, ci lipsa banilor!"

- Când va începe construcţia celor două autogări de la intrarea în oraş, în Nufărul şi în vecinătatea Gării?

- Autogara Nufărul urmează să fie construită de firma Compila pentru 1,9 milioane lei. Aşteptăm de la Primărie banii pentru investiţie. Pentru cea de la Gară suntem în discuţii cu SNCFR. Autogara va fi pe actuala staţie, prin mutarea gardului 5 metri spre interior. Am propus varianta construirii în parteneriat public-privat, dar n-a venit nimeni. Deşi vor deservi navetişti, nici măcar Consiliul Judeţean n-a fost interesat.

- Cât a costat sistemul de e-ticketing şi cât de eficient este?

- Preţul a fost de 322.000 euro şi a fost plătit în mare parte printr-un proiect european. Până acum s-au dat peste 6.000 de carduri elevilor şi studenţilor, acum le primesc abonaţii cu normă întreagă, iar de la 1 mai le vor primi pensionarii. Ca să nu fie discuţii cu cei care nu şi-au validat cardurile, în următoarele săptămâni vom introduce un sistem cu urcare pe la şofer şi coborârea pe uşile din spate. Dacă e nevoie vom monta şi două validatoare la uşa de urcare.

- Plătitorii de bilete se plâng că la orele de vârf sunt înghesuiţi în mijloacele de transport de pensionarii care circulă gratis...

- Circa 63% din călători sunt pensionari. Nu îi apăr, dar în timp ce eu, plătitor de bilet, mă duc la serviciu, tatăl, mama sau bunica merg cu copilul la grădiniţă sau la şcoală, fac piaţa şi gătesc, astfel încât seara sunt aşteptat cu toate gata. Nu pensionarii sunt problema, ci lipsa banilor!

Soluţia minibuzelor

- Ce consum de combustibil are OTL şi cum se face controlul?

- Programul de mentenanţă a redus cu 5% consumurile la tramvaie. La autobuze avem atât Liaz-uri care consumă 40 litri la 100 de kilometri, dar şi altele cu 12-16 litri la sută. Important e ca la acelaşi tip de maşină să nu existe diferenţe. Anul trecut am redus consumurile normate cu jumătate de litru. Nu pot garanta că nu se fură, dar sunt convins că de trei ani încoace nu mai poţi cumpăra la orice colţ motorina OTL. Verificăm consumul prin metoda plinului, dar şi prin contorizare. Climatizarea are contor şi rezervor separat. Trei şoferi au şi fost penalizaţi pentru depăşirea consumului normat.

- Doriţi să achiziţionaţi 10 minibuze în acest an. Unde vor circula?

- Încărcarea ideală a unui autobuz de 107 călători este de 50%-70%, iar el circulă adesea cu doar 10 călători. Dacă am consumuri de 40 de litri şi pot cumpăra microbuze care consumă 12 litri, în 6 ani amortizăm investiţia doar din economii. Minibuzele ar putea circula pe la marginea oraşului, unde sunt mai puţini călători.

- La ore de vârf, transportul în comun nu e cu nimic mai rapid decât maşina sau bicicleta. Cum veţi fluidiza circulaţia tramvaielor şi autobuzelor?

- După amenajarea drumului din strada Ecaterina Teodoroiu, pe zona Republicii-Magheru tramvaiul va ajunge de la Gară în centru în 10 minute, în loc de 20. Pe strada Independenţei vom muta şinele spre pasajul "Vulturul Negru" delimitând două benzi carosabile de liniile de tramvai. Aşteptăm, de asemenea, ca după finalizarea parcărilor subterane municipalitatea să interzică parcarea pe Primăriei, unde tramvaiele sunt blocate zilnic de maşini.

- Sunteţi directorul general al OTL, deci şeful directorului tehnic Viorel Pop, care e preşedintele Consiliului de Administraţie, deci la rândul său este superiorul dumneavoastră. Cine conduce până la urmă societatea?

- O echipă formată din trei directori, care în patru ani de zile şi-au dovedit capacitatea de a gestiona transportul public local. Numai cine nu vrea nu observă transformarea în bine a OTL.

http://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima- ... 07720.html


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Aug 2013 20:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42865
OTL isi reimprospateaza parcul de tramvaie cu unitati din Magdeburg.

Foto: G. Andras.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Aug 2013 14:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42865
Quote:
Astăzi, 12 August 2013, în incinta depoului de tramvaie Salca a avut loc descărcarea vagoanelor second-hand recent sosite, din oraşul german Magdeburg.

La acest eveniment, unde a fost invitată şi presa locală, am avut ocazia să vizităm şi laboratorul mecatronic, care este o inovaţie de ultimă generaţie, şi care va ajuta societatea locală de transport în comun să optimalizeze costurile de întreţinere.

Aici a fost prezentat și un strung robotizat unic în Europa de Est care poate fi adaptat la toate tipurile de tramvaie care rulează în ziua de azi în Oradea.

Directorul OTL, Csuzi István a subliniat, că 2013 este ultimul an în care au putut fi cumpărate tramvaie de mâna a doua, din cauza directivelor Uniunii Europene. De asemenea, a mai adăugat, că aceste tramvaie vor fi o soluţie pentru termen scurt şi mediu cu privire la problemele parcului de tramvaie, respectiv lipsa pieselor de schimb.

În total, vor sosi 25 de vagoane rulate din Germania, până în prezent nouă dintre acestea au fost puse pe şinele orădene. Ca fapt interesant, a ajuns la noi ultimul tramvai tip Tatra care a rulat în orașul Magdeburg.

http://oradeamagazin.ro/tramvaiele-seco ... arcate-27/






You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Oct 2013 20:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42865
Plan de administrare al CA al SC OTL SA.

http://www.otlra.ro/


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 23 May 2014 11:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42865
BVC + investitii 2014 OTL.

http://www.oradea.ro/


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 23 May 2014 11:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42865
Midibuze noi: 10 unitati.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 23 May 2014 11:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42865
Se dorește reabilitarea liniilor de tramvai, pe tronsonul cuprins între Primărie și Str. Spiru Haret.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 06 Feb 2015 10:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42865
În urma unei licitaţii, societatea de transport OTL a încheiat, miercuri, contractul pentru achiziţionarea a cinci minibuze (cu 12 locuri pe scaune şi 17 în picioare) respectiv a şapte midibuze (cu între 15 şi 19 locuri pe scaun, respectiv 20 şi 25 de locuri în picioare)

Vehiculele vor fi folosite, alături de alte mijloace de transport ale OTL, pentru a asigura necesarul de transport în zona centrală, unde tramvaiele vor fi înlocuite cu autobuze odată cu începerea lucrărilor la Piaţa Unirii, preconizată undeva după 15 februarie.

De altfel, lipsa necesarului de autobuze a fost unul dintre motivele pentru care organizarea de şantier la reabilitarea Pieţei Unirii nu a început încă. Cum, însă, potrivit directorului OTL, Csuzi Istvan, primele minibuze este posibil să sosească "în următoarele săptămâni", iar autobuzele medii "într-o lună, două", este posibil ca Piaţa Unirii să fie închisă chiar de luni, 16 februarie. Data exactă nu a fost, încă, stabilită oficial.

Concret, cu autobuze vor fi înlocuite tramvaiele care circulau pe tronsoanele Casa de Cultură - Biserica Emanuel - sens giratoriu, intersecţie B-dul Decebal cu B-dul Dacia şi Cap linie Ioşia - Biserica Emanuel. Tramvaiele vor continua să circule, în schimb, pe tronsoanele Nufărul - P-ţa Cetăţii - str.Gen. Magheru - str.Republicii - str.C. Coposu - str.Transilvaniei - B-dul Dacia - Pod CFR şi şos. Borşului până la Sinteza şi retur.

Autobuzele care vor înlocui tramvaiele din cauza lucrărilor din zona centrală vor circula pe două trasee. Traseul 1 (spre Decebal): Piaţa 1 Decembrie - str. T. Moşoiu - str. Iuliu Maniu - str. Jean Calvin - str. Primăriei - B-dul Decebal, cu întoarcere în sensul giratoriu B-dul Dacia şi retur B-dul Decebal - str. Iuliu Maniu- str. T. Moşoiu - Centrul Civic - Piaţa 1 Decembrie, respectiv Traseul 2 (spre Ioşia): Decebal (Biserica Emanuel) - Calea Aradului - str. Aviatorilor - str. Lipovei şi retur str. Lipovei - str. Aviatorilor - Calea Aradului - Decebal.

De asemenea, traseele liniilor de autobuz care acum tranzitează Piaţa Unirii (10, 12, 14, 20, 23) vor fi reconfigurate.

Traseele liniilor de autobuz modificate sunt:

Linia 10 - Sensul de deplasare dinspre Piaţa 1 Decembrie se deviază pe str. T. Moşoiu - str. Iuliu Maniu - str. Jean Calvin - str.Primăriei - str. S.Bărnuţiu - str. Sulyok István - T. Vladimirescu şi sensul de deplasare dinspre Ioşia se deviază din str. Lăpuşului pe str. Oneştilor - str. Ştefan Octavian Iosif - (staţie nouă: Kaufland Ioşia ) - B-dul Decebal - str. Iuliu Maniu - str.T. Moşoiu - P-ţa 1 Decembrie.

Linia 12 - Se scurtează până la Parc 1 Decembrie având staţie comună cu linia 16 şi se deviază pe străzile - M.Viteazul - Sucevei - Horea.

Linia 14 Universitate- Str. Podului - str.Ovid Densuşianu - str.Al Cazaban - str. T. Vladimirescu - B-dul Decebal (staţii noi: Biserica Emanuel şi Grădina Zoologică) - Aleea Matei Basarab - str.Armatei Române şi retur pe str.Armatei Române - str.Sucevei - B-dul Decebal - str.S.Bărnuţiu - str.Sulyok István - str.T.Vladimirescu - str.Al.Cazaban - str.Ovid Densuşianu - str.Podului.

Linia 14 Centru - P-ţa Ioşia (sens giratoriu) - str. Al.Cazaban - str. T. Vladimirescu cu întoarcere la Bancpost şi retur.

Linia 20 - Sensul de deplasare dinspre Piaţa 1 Decembrie se deviază pe str. T.Moşoiu - str. Iuliu Maniu - str. Jean Calvin - str. Primăriei - str. Calea Aradului şi sensul de deplasare dinspre str. Calea Aradului se deviază pe B-dul Decebal - str. Iuliu Maniu - str. T. Moşoiu.

Linia 23 - Sensul de deplasare dinspre Piaţa 1 Decembrie se deviază pe str. T.Moşoiu - str. Iuliu Maniu - str. Jean Calvin - str. Primăriei - B-dul Decebal.


http://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima- ... 18980.html


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 06 Mar 2015 10:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42865
Turcisme si la Oradea. Din pacate.

Anadolu Automobil Rom a livrat 5 miniautobuze Karsan Jest la OTL Oradea.

http://www.ziuacargo.ro/stiri/focus-sti ... lerie-foto


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 14 May 2015 09:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42865
Bolojan, un politician. Deci mincinos. Are pagina pe care o vedeti. Nu dialogheaza, doar scrie ce doreste. Evident, comentariile care nu-i plac sunt sterse.

Faceti-va timp si uitati-va la filmuletul postat de bolojeni. Primarul Oradiei nu vorbeste nimic de "sistemul integrat de transport", ci bate campii, scuipand cu greutate cuvinte semi-analfabete. Evident, Pacala nu a mai suflat un cuvintel despre extinderea transportului electric pana in Baile Felix, asa cum promisese chiar el.
Si nu e nevoie de unirea celor doua UAT-uri pt. a avea "sistem integrat de transport". Cluj Napoca si Baia Mare sunt exemple de urmat in ceea ce priveste transportul public metropolitan.

https://www.facebook.com/referendumorad ... 398557708/

Raspunsul oradenilor a fost pe masura: i-au dat cu flit boulojanului.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 14 May 2015 09:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42865
Continua invazia microbuzelor si midibuzelor turcesti.

http://www.evenimenteoradea.ro/info/otl ... -noi-foto/


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 23 May 2015 07:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42865
Prezentată aproape festiv ca fiind o măsură prin care OTL și Municipalitatea doresc să vină în sprijinul angajaților de la firmele din Parcul Industrial de pe Șoseaua Borșului, introducerea liniei 27 se dovedește a fi o nereușită. De fapt, se pare că nu multă lumea a ales să folosească acel autobuz-pendul despre care vorbea managerul Csuzi Istvan sub ochii aprobativi ai primarului Ilie Bolojan. Sau, poate, nu s-a știut de posibilitatea de a face naveta între ultima stație de tramvai de la Sinteza și firmele din Parcul Eurobusiness. Cert este că, la doar câteva zile de la introducerea în schemă, OTL a transmis joi că, începând cu data de 25 mai, Linia 27 nu va mai funcționa.

http://bihorstiri.ro/initiativa-de-mare ... ndustrial/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 15 Jun 2015 06:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42865
Silviu wrote:
Bolojan, un politician. Deci mincinos. Are pagina pe care o vedeti. Nu dialogheaza, doar scrie ce doreste. Evident, comentariile care nu-i plac sunt sterse.

Faceti-va timp si uitati-va la filmuletul postat de bolojeni. Primarul Oradiei nu vorbeste nimic de "sistemul integrat de transport", ci bate campii, scuipand cu greutate cuvinte semi-analfabete. Evident, Pacala nu a mai suflat un cuvintel despre extinderea transportului electric pana in Baile Felix, asa cum promisese chiar el.
Si nu e nevoie de unirea celor doua UAT-uri pt. a avea "sistem integrat de transport". Cluj Napoca si Baia Mare sunt exemple de urmat in ceea ce priveste transportul public metropolitan.

Raspunsul oradenilor a fost pe masura: i-au dat cu flit boulojanului.


Inca o data: pas!


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 03 Sep 2015 19:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42865
Oradea - Biharkeresztes

Începând cu data de 5 septembrie 2015 se reintroduc cursele de transport internaţional de persoane, prin curse regulate, pe traseul Oradea - Biharkeresztes, prin executarea a 3 curse dus-întors în zilele de luni până vineri și 6 curse dus-întors în zilele de sâmbătă și duminică.

Preţul unui bilet, indiferent de staţia de îmbarcare va fi de 7,00 lei sau 500 forinţi/călătorie şi se va achiziţiona de la conducătorul auto. Pentru eficentizarea timpului alocat pentru încasarea şi distribuirea biletelor de călătorie rugăm publicul călător să utilizere bani potriviți.


http://www.otlra.ro/stiri/603


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 12 Feb 2016 12:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42865
„Studiu şi realizarea planului de transport urban sustenabil la nivelul Municipiului Oradea”.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 12 Feb 2016 12:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42865
Se doreste reactualizarea PMUD.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 14 May 2016 20:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42865
Quote:
A fost sărbătoare astăzi pentru transportul în comun din Oradea. 110 ani de la introducerea în oraș a tramvaiului electric au fost marcați printr-o expoziție inedită. Unul lângă altul au stat un mijloc de transport ce datează din 1928, adus special din Austria, și cel mai nou tramvai - produs 100% românesc, care are toate șansele ca în următorii ani să fie folosit în mai multe orașe din țară.


http://www.digi24.ro/Stiri/Regional/Dig ... ozitie+la+

Pozele au fost realizate de Cristina Albu, dar Digi24 nu s-a obosit sa precizeze sursa.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 15 May 2016 10:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42865
Fotogalerie: http://www.bihon.ro/110-ani-de-transpor ... ea/1643872



You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 12 Jan 2017 18:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42865
Quote:
Parcul auto al OTL este mai bogat cu 14 „noi” autobuze. Este vorba despre autovehicule Volvo, cumpărate la mâna a doua, care au costat 15.500 de euro / bucată (inclusiv aducerea la Oradea). Managerul Csuzi Istvan și directorul tehnic Viorel Pop au prezentat noile mașini care se află în anticamera punerii în circulație. Sunt autobuze mari, fabricate pentru călătorii din Oslo (Norvegia) și care au în jur de 6.000 de kilometri la bord fiecare. În fiecare nou autobuz al OTL sunt 38 de locuri (+ șoferul) pe scaune, la care se adaugă încă 65 de locuri în picioare. Potrivit șefilor societății de transport în comun, călătorii nu vor mai trebui să sufere de frig în aceste mașini, ele venind dintr-o țară nordică în care temperaturile externe sunt în mod normal cele cu care Oradea se confruntă ocazional în plină iarnă.

În afară de aceste noi achiziții care vor intra cât de repede în circuit, OTL se mai folosește de 27 de mașini Mercedes, 10 Solaris-uri, 7 autobuzuri marca Isuzu, 5 Karsan-uri, 2 Renault-uri și 2 Rocar-uri. De asemenea, în parcul auto al companiei orădene se află încă 12 autobuze Volvo.


http://bihorstiri.ro/otl-cumparat-autob ... frig-foto/


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 18 Jan 2017 11:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 42865
Quote:
Directorul OTL Csuzi Istvan, împreună cu directorul economic Romeo Nica şi directorul tehnic Pop Viorel Mircea au susţinut azi, 12 ianuarie 2017, o conferinţă de presă de bilanţ, în care au prezentat activitatea companiei de transport atât din punct de vedere economic, cât şi tehnic pe anul 2016, dar şi obiectivele OTL pentru anul 2017.

Anul 2016 a fost pentru OTL unul de stabilitate şi echilibru

"Nu putem spune că anul 2016 a fost un an deosebit de bun pentru OTL, dar nici un an foarte rău nu a fost. Din punct de vedere economic, putem spune că anul 2016 a fost un an de stabilitate şi echilibru", a spus Csuzi Istvan, directorul OTL.

Directorul tehnic OTL, Pop Viorel Mircea, a precizat că în anul 2016 s-a revenit la cursele existente, astfel încât şi tramvaiele şi autobuzele şi-au reluat traseele anterioare, având în vedere că lucrările edilitare (canalizare, termoficare etc) s-au încheiat la foarte multe străzi din municipiu. Totodată, în Parcul Industrial au fost introduse două trasee noi.

"În ceea ce priveşte numărul curselor, au fost realizate cu 40.000 de curse în plus faţă de anul 2015, raportat la un consum mai mic de carburant. Traseele urbane şi metropolitane au fost realizate într-un procent de 100%. Într-adevăr, au existat unele probleme în această iarnă, din cauza ruperii unor cabluri aparţinând firmei DIGI, care au afectat temporar circulaţia tramvaielor, dar problemele au fost remediate", a spus dl. Pop Viorel Mircea.

Vânzarea de bilete şi abonamente a crescut

Directorul economic Romeo Nica a prezentat situaţia vânzării biletelor şi abonamentelor OTL.

"Am înregistrat o creştere cu 3% la abonamentele întregi şi la abonamentele pe hârtie, la elevi creşterea a fost de 8%, iar la abonamentele făcute de studenţi s-a înregistrat acelaşi nivel ca cel din anul precedent. În ceea ce vânzarea biletelor de călătorie prin SMS, s-a realizat un grafic pe ultimii trei ani: 2014-2015-2016, care arată o creştere cu 146%. De fapt s-au dublat de două ori şi jumătate vânzările prin SMS, deoarece populaţia a ajuns să înţeleagă utilitatea folosirii noii tehnologii. Pentru 2017 nu avem în plan majorarea tarifelor şi pe această ideea este creat şi bugetul pe anul 2017. Ne dorim să introducem biletul de călătorie de 60 de minute, valabil atât pe tramvai cât şi pe autobuz. Totodată, mai avem în vedere găsirea unui sistem de fidelizare a clienţilor: este vorba de o facilitate pecuniară, pentru că avem o categorie de clienţi care ciculă cu OTL zi de zi", a spus directorul Romeo Nica.

OTL a devenit o companie de transport model de bună practică. "Reprezentanţii administraţiilor locale din mai multe oraşe din România au venit la Oradea, pentru că OTL a ajuns un exemplu de bună practică atât în ceea ce priveşte laboratorul de mecatronică dotat în conformitate cu ultima tehnologie, cât şi în ceea ce priveşte managementul traficului prin GPS, implementarea sistemului de achiziţie a biletelor prin SMS, dar şi în ce priveşte mentenanţa tramvaielor", a încheiat directorul OTL, Csuzi Istvan.

În 2017, începe extinderea liniilor de tramvai spre Universitate

Unul dintre principalele obiective ale OTL pentru anul 2017 este începerea proiectului de extindere a liniei de tramvai cu 7-8 km, începând de pe Calea Aradului, prin spatele magazinelor Jumbo şi Auchan, continuând pe lângă Universitate, Pod Regan, urcând apoi pe str. Atelierelor spre depou. Primele şine noi vor acoperi bucla de circulaţie dintre B-dul Decebal şi Calea Aradului.

"Extinderea liniilor de tramvai se va face prin Programul Operaţional Regional (POR). Având în vedere că OTL ca şi companie de transport nu este eligibilă, Primăria Oradea este cea care va derula acest proiect", a spus directorul Csuzi Istvan.

Celălalt obiectiv important este realizarea unui prototip de tramvai Tatra modernizat. În acest moment, OTL dispune de 43 de tramvaie Tatra.

"Realizarea acestui prototip este importantă, deoarece pe fonduri europene nu există capacitatea financiară de a schimba întreaga garnitură de tramvaie din Oradea. Pentru realizarea acestui prototip există un protocol de colaborare cu marii producători de tramvaie din România. Acest prototip de tramvai Tatra modernizat presupune aducerea unei serii de îmbunătăţiri la tramvaiele Tatra existente, cum ar fi: schimbarea tracţiunii, schimbarea caroseriei, a geamurilor, a scaunelor etc. Prin această modernizare, durata de viaţă a acestor tramvaie va creşte cu cel puţin 15 ani", a completat directorul Csuzi Istvan.

Reţeaua actuală de tramvaie OTL are o lungime de 38,9 km, iar cea de autobuze de peste 200 km.


http://www.oradea.ro/stiri-oradea/otl-s ... -anul-2017


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 54 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group