TRANSPORT PUBLIC

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Tue 23 May 2017 19:47

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 45 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Oct 2013 20:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 43193
Plan de administrare al CA al SC OTL SA.

http://www.otlra.ro/


Attachments:
Plan_de_administrare_al_CA_al_OTL_SA.pdf [181.46 KiB]
Downloaded 67 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 23 May 2014 11:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 43193
BVC + investitii 2014 OTL.

http://www.oradea.ro/


Attachments:
pct. 54.pdf [305.02 KiB]
Downloaded 147 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 23 May 2014 11:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 43193
Midibuze noi: 10 unitati.


Attachments:
pct. 55.pdf [134.06 KiB]
Downloaded 83 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 23 May 2014 11:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 43193
Se dorește reabilitarea liniilor de tramvai, pe tronsonul cuprins între Primărie și Str. Spiru Haret.


Attachments:
pct. 53.pdf [399.68 KiB]
Downloaded 146 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 06 Feb 2015 10:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 43193
În urma unei licitaţii, societatea de transport OTL a încheiat, miercuri, contractul pentru achiziţionarea a cinci minibuze (cu 12 locuri pe scaune şi 17 în picioare) respectiv a şapte midibuze (cu între 15 şi 19 locuri pe scaun, respectiv 20 şi 25 de locuri în picioare)

Vehiculele vor fi folosite, alături de alte mijloace de transport ale OTL, pentru a asigura necesarul de transport în zona centrală, unde tramvaiele vor fi înlocuite cu autobuze odată cu începerea lucrărilor la Piaţa Unirii, preconizată undeva după 15 februarie.

De altfel, lipsa necesarului de autobuze a fost unul dintre motivele pentru care organizarea de şantier la reabilitarea Pieţei Unirii nu a început încă. Cum, însă, potrivit directorului OTL, Csuzi Istvan, primele minibuze este posibil să sosească "în următoarele săptămâni", iar autobuzele medii "într-o lună, două", este posibil ca Piaţa Unirii să fie închisă chiar de luni, 16 februarie. Data exactă nu a fost, încă, stabilită oficial.

Concret, cu autobuze vor fi înlocuite tramvaiele care circulau pe tronsoanele Casa de Cultură - Biserica Emanuel - sens giratoriu, intersecţie B-dul Decebal cu B-dul Dacia şi Cap linie Ioşia - Biserica Emanuel. Tramvaiele vor continua să circule, în schimb, pe tronsoanele Nufărul - P-ţa Cetăţii - str.Gen. Magheru - str.Republicii - str.C. Coposu - str.Transilvaniei - B-dul Dacia - Pod CFR şi şos. Borşului până la Sinteza şi retur.

Autobuzele care vor înlocui tramvaiele din cauza lucrărilor din zona centrală vor circula pe două trasee. Traseul 1 (spre Decebal): Piaţa 1 Decembrie - str. T. Moşoiu - str. Iuliu Maniu - str. Jean Calvin - str. Primăriei - B-dul Decebal, cu întoarcere în sensul giratoriu B-dul Dacia şi retur B-dul Decebal - str. Iuliu Maniu- str. T. Moşoiu - Centrul Civic - Piaţa 1 Decembrie, respectiv Traseul 2 (spre Ioşia): Decebal (Biserica Emanuel) - Calea Aradului - str. Aviatorilor - str. Lipovei şi retur str. Lipovei - str. Aviatorilor - Calea Aradului - Decebal.

De asemenea, traseele liniilor de autobuz care acum tranzitează Piaţa Unirii (10, 12, 14, 20, 23) vor fi reconfigurate.

Traseele liniilor de autobuz modificate sunt:

Linia 10 - Sensul de deplasare dinspre Piaţa 1 Decembrie se deviază pe str. T. Moşoiu - str. Iuliu Maniu - str. Jean Calvin - str.Primăriei - str. S.Bărnuţiu - str. Sulyok István - T. Vladimirescu şi sensul de deplasare dinspre Ioşia se deviază din str. Lăpuşului pe str. Oneştilor - str. Ştefan Octavian Iosif - (staţie nouă: Kaufland Ioşia ) - B-dul Decebal - str. Iuliu Maniu - str.T. Moşoiu - P-ţa 1 Decembrie.

Linia 12 - Se scurtează până la Parc 1 Decembrie având staţie comună cu linia 16 şi se deviază pe străzile - M.Viteazul - Sucevei - Horea.

Linia 14 Universitate- Str. Podului - str.Ovid Densuşianu - str.Al Cazaban - str. T. Vladimirescu - B-dul Decebal (staţii noi: Biserica Emanuel şi Grădina Zoologică) - Aleea Matei Basarab - str.Armatei Române şi retur pe str.Armatei Române - str.Sucevei - B-dul Decebal - str.S.Bărnuţiu - str.Sulyok István - str.T.Vladimirescu - str.Al.Cazaban - str.Ovid Densuşianu - str.Podului.

Linia 14 Centru - P-ţa Ioşia (sens giratoriu) - str. Al.Cazaban - str. T. Vladimirescu cu întoarcere la Bancpost şi retur.

Linia 20 - Sensul de deplasare dinspre Piaţa 1 Decembrie se deviază pe str. T.Moşoiu - str. Iuliu Maniu - str. Jean Calvin - str. Primăriei - str. Calea Aradului şi sensul de deplasare dinspre str. Calea Aradului se deviază pe B-dul Decebal - str. Iuliu Maniu - str. T. Moşoiu.

Linia 23 - Sensul de deplasare dinspre Piaţa 1 Decembrie se deviază pe str. T.Moşoiu - str. Iuliu Maniu - str. Jean Calvin - str. Primăriei - B-dul Decebal.


http://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima- ... 18980.html


Attachments:
autobuz-mediu-poza-bihoreanul.jpg
autobuz-mediu-poza-bihoreanul.jpg [ 52.52 KiB | Viewed 3053 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 06 Mar 2015 10:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 43193
Turcisme si la Oradea. Din pacate.

Anadolu Automobil Rom a livrat 5 miniautobuze Karsan Jest la OTL Oradea.

http://www.ziuacargo.ro/stiri/focus-sti ... lerie-foto


Attachments:
autobuze-Karsan-Jest-OTL-02.jpg
autobuze-Karsan-Jest-OTL-02.jpg [ 40.19 KiB | Viewed 2781 times ]
autobuze-Karsan-Jest-OTL-03.jpg
autobuze-Karsan-Jest-OTL-03.jpg [ 49.78 KiB | Viewed 2781 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 14 May 2015 09:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 43193
Bolojan, un politician. Deci mincinos. Are pagina pe care o vedeti. Nu dialogheaza, doar scrie ce doreste. Evident, comentariile care nu-i plac sunt sterse.

Faceti-va timp si uitati-va la filmuletul postat de bolojeni. Primarul Oradiei nu vorbeste nimic de "sistemul integrat de transport", ci bate campii, scuipand cu greutate cuvinte semi-analfabete. Evident, Pacala nu a mai suflat un cuvintel despre extinderea transportului electric pana in Baile Felix, asa cum promisese chiar el.
Si nu e nevoie de unirea celor doua UAT-uri pt. a avea "sistem integrat de transport". Cluj Napoca si Baia Mare sunt exemple de urmat in ceea ce priveste transportul public metropolitan.

https://www.facebook.com/referendumorad ... 398557708/

Raspunsul oradenilor a fost pe masura: i-au dat cu flit boulojanului.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 14 May 2015 09:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 43193
Continua invazia microbuzelor si midibuzelor turcesti.

http://www.evenimenteoradea.ro/info/otl ... -noi-foto/


Attachments:
isuzu.jpg
isuzu.jpg [ 86.61 KiB | Viewed 2346 times ]
isuzu 1.jpg
isuzu 1.jpg [ 1.01 MiB | Viewed 2346 times ]
Schita-traseu-prelungit-Linia-24.png
Schita-traseu-prelungit-Linia-24.png [ 492.59 KiB | Viewed 2346 times ]
Schita-traseu-Linia-26.png
Schita-traseu-Linia-26.png [ 507.96 KiB | Viewed 2346 times ]
Schita-traseu-Linia-27.png
Schita-traseu-Linia-27.png [ 436.42 KiB | Viewed 2346 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 23 May 2015 07:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 43193
Prezentată aproape festiv ca fiind o măsură prin care OTL și Municipalitatea doresc să vină în sprijinul angajaților de la firmele din Parcul Industrial de pe Șoseaua Borșului, introducerea liniei 27 se dovedește a fi o nereușită. De fapt, se pare că nu multă lumea a ales să folosească acel autobuz-pendul despre care vorbea managerul Csuzi Istvan sub ochii aprobativi ai primarului Ilie Bolojan. Sau, poate, nu s-a știut de posibilitatea de a face naveta între ultima stație de tramvai de la Sinteza și firmele din Parcul Eurobusiness. Cert este că, la doar câteva zile de la introducerea în schemă, OTL a transmis joi că, începând cu data de 25 mai, Linia 27 nu va mai funcționa.

http://bihorstiri.ro/initiativa-de-mare ... ndustrial/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 15 Jun 2015 06:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 43193
Silviu wrote:
Bolojan, un politician. Deci mincinos. Are pagina pe care o vedeti. Nu dialogheaza, doar scrie ce doreste. Evident, comentariile care nu-i plac sunt sterse.

Faceti-va timp si uitati-va la filmuletul postat de bolojeni. Primarul Oradiei nu vorbeste nimic de "sistemul integrat de transport", ci bate campii, scuipand cu greutate cuvinte semi-analfabete. Evident, Pacala nu a mai suflat un cuvintel despre extinderea transportului electric pana in Baile Felix, asa cum promisese chiar el.
Si nu e nevoie de unirea celor doua UAT-uri pt. a avea "sistem integrat de transport". Cluj Napoca si Baia Mare sunt exemple de urmat in ceea ce priveste transportul public metropolitan.

Raspunsul oradenilor a fost pe masura: i-au dat cu flit boulojanului.


Inca o data: pas!


Attachments:
esec referendum.png
esec referendum.png [ 443.25 KiB | Viewed 2086 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 03 Sep 2015 19:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 43193
Oradea - Biharkeresztes

Începând cu data de 5 septembrie 2015 se reintroduc cursele de transport internaţional de persoane, prin curse regulate, pe traseul Oradea - Biharkeresztes, prin executarea a 3 curse dus-întors în zilele de luni până vineri și 6 curse dus-întors în zilele de sâmbătă și duminică.

Preţul unui bilet, indiferent de staţia de îmbarcare va fi de 7,00 lei sau 500 forinţi/călătorie şi se va achiziţiona de la conducătorul auto. Pentru eficentizarea timpului alocat pentru încasarea şi distribuirea biletelor de călătorie rugăm publicul călător să utilizere bani potriviți.


http://www.otlra.ro/stiri/603


Attachments:
Harta_RO_HU.png
Harta_RO_HU.png [ 541.77 KiB | Viewed 1335 times ]
Grafic_RO_HU.png
Grafic_RO_HU.png [ 474.12 KiB | Viewed 1335 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 12 Feb 2016 12:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 43193
„Studiu şi realizarea planului de transport urban sustenabil la nivelul Municipiului Oradea”.


Attachments:
Planul de Mobilitate Urbana Durabila la nivelul Municipiului Oradea (2014).pdf [4.1 MiB]
Downloaded 18 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 12 Feb 2016 12:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 43193
Se doreste reactualizarea PMUD.


Attachments:
SUMP Caiet Sarcini final.doc [827.5 KiB]
Downloaded 11 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 12 Jan 2017 18:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 43193
Quote:
Parcul auto al OTL este mai bogat cu 14 „noi” autobuze. Este vorba despre autovehicule Volvo, cumpărate la mâna a doua, care au costat 15.500 de euro / bucată (inclusiv aducerea la Oradea). Managerul Csuzi Istvan și directorul tehnic Viorel Pop au prezentat noile mașini care se află în anticamera punerii în circulație. Sunt autobuze mari, fabricate pentru călătorii din Oslo (Norvegia) și care au în jur de 6.000 de kilometri la bord fiecare. În fiecare nou autobuz al OTL sunt 38 de locuri (+ șoferul) pe scaune, la care se adaugă încă 65 de locuri în picioare. Potrivit șefilor societății de transport în comun, călătorii nu vor mai trebui să sufere de frig în aceste mașini, ele venind dintr-o țară nordică în care temperaturile externe sunt în mod normal cele cu care Oradea se confruntă ocazional în plină iarnă.

În afară de aceste noi achiziții care vor intra cât de repede în circuit, OTL se mai folosește de 27 de mașini Mercedes, 10 Solaris-uri, 7 autobuzuri marca Isuzu, 5 Karsan-uri, 2 Renault-uri și 2 Rocar-uri. De asemenea, în parcul auto al companiei orădene se află încă 12 autobuze Volvo.


http://bihorstiri.ro/otl-cumparat-autob ... frig-foto/


Attachments:
IMG_1495.jpg
IMG_1495.jpg [ 71.34 KiB | Viewed 66 times ]
IMG_1506.jpg
IMG_1506.jpg [ 56.21 KiB | Viewed 66 times ]
IMG_1493.jpg
IMG_1493.jpg [ 63.77 KiB | Viewed 66 times ]
IMG_1512.jpg
IMG_1512.jpg [ 71.9 KiB | Viewed 66 times ]
IMG_1510.jpg
IMG_1510.jpg [ 62.6 KiB | Viewed 66 times ]
IMG_1505.jpg
IMG_1505.jpg [ 66.36 KiB | Viewed 66 times ]
IMG_1497.jpg
IMG_1497.jpg [ 70.71 KiB | Viewed 66 times ]
IMG_1498-1.jpg
IMG_1498-1.jpg [ 74.97 KiB | Viewed 66 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 18 Jan 2017 11:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 43193
Quote:
Directorul OTL Csuzi Istvan, împreună cu directorul economic Romeo Nica şi directorul tehnic Pop Viorel Mircea au susţinut azi, 12 ianuarie 2017, o conferinţă de presă de bilanţ, în care au prezentat activitatea companiei de transport atât din punct de vedere economic, cât şi tehnic pe anul 2016, dar şi obiectivele OTL pentru anul 2017.

Anul 2016 a fost pentru OTL unul de stabilitate şi echilibru

"Nu putem spune că anul 2016 a fost un an deosebit de bun pentru OTL, dar nici un an foarte rău nu a fost. Din punct de vedere economic, putem spune că anul 2016 a fost un an de stabilitate şi echilibru", a spus Csuzi Istvan, directorul OTL.

Directorul tehnic OTL, Pop Viorel Mircea, a precizat că în anul 2016 s-a revenit la cursele existente, astfel încât şi tramvaiele şi autobuzele şi-au reluat traseele anterioare, având în vedere că lucrările edilitare (canalizare, termoficare etc) s-au încheiat la foarte multe străzi din municipiu. Totodată, în Parcul Industrial au fost introduse două trasee noi.

"În ceea ce priveşte numărul curselor, au fost realizate cu 40.000 de curse în plus faţă de anul 2015, raportat la un consum mai mic de carburant. Traseele urbane şi metropolitane au fost realizate într-un procent de 100%. Într-adevăr, au existat unele probleme în această iarnă, din cauza ruperii unor cabluri aparţinând firmei DIGI, care au afectat temporar circulaţia tramvaielor, dar problemele au fost remediate", a spus dl. Pop Viorel Mircea.

Vânzarea de bilete şi abonamente a crescut

Directorul economic Romeo Nica a prezentat situaţia vânzării biletelor şi abonamentelor OTL.

"Am înregistrat o creştere cu 3% la abonamentele întregi şi la abonamentele pe hârtie, la elevi creşterea a fost de 8%, iar la abonamentele făcute de studenţi s-a înregistrat acelaşi nivel ca cel din anul precedent. În ceea ce vânzarea biletelor de călătorie prin SMS, s-a realizat un grafic pe ultimii trei ani: 2014-2015-2016, care arată o creştere cu 146%. De fapt s-au dublat de două ori şi jumătate vânzările prin SMS, deoarece populaţia a ajuns să înţeleagă utilitatea folosirii noii tehnologii. Pentru 2017 nu avem în plan majorarea tarifelor şi pe această ideea este creat şi bugetul pe anul 2017. Ne dorim să introducem biletul de călătorie de 60 de minute, valabil atât pe tramvai cât şi pe autobuz. Totodată, mai avem în vedere găsirea unui sistem de fidelizare a clienţilor: este vorba de o facilitate pecuniară, pentru că avem o categorie de clienţi care ciculă cu OTL zi de zi", a spus directorul Romeo Nica.

OTL a devenit o companie de transport model de bună practică. "Reprezentanţii administraţiilor locale din mai multe oraşe din România au venit la Oradea, pentru că OTL a ajuns un exemplu de bună practică atât în ceea ce priveşte laboratorul de mecatronică dotat în conformitate cu ultima tehnologie, cât şi în ceea ce priveşte managementul traficului prin GPS, implementarea sistemului de achiziţie a biletelor prin SMS, dar şi în ce priveşte mentenanţa tramvaielor", a încheiat directorul OTL, Csuzi Istvan.

În 2017, începe extinderea liniilor de tramvai spre Universitate

Unul dintre principalele obiective ale OTL pentru anul 2017 este începerea proiectului de extindere a liniei de tramvai cu 7-8 km, începând de pe Calea Aradului, prin spatele magazinelor Jumbo şi Auchan, continuând pe lângă Universitate, Pod Regan, urcând apoi pe str. Atelierelor spre depou. Primele şine noi vor acoperi bucla de circulaţie dintre B-dul Decebal şi Calea Aradului.

"Extinderea liniilor de tramvai se va face prin Programul Operaţional Regional (POR). Având în vedere că OTL ca şi companie de transport nu este eligibilă, Primăria Oradea este cea care va derula acest proiect", a spus directorul Csuzi Istvan.

Celălalt obiectiv important este realizarea unui prototip de tramvai Tatra modernizat. În acest moment, OTL dispune de 43 de tramvaie Tatra.

"Realizarea acestui prototip este importantă, deoarece pe fonduri europene nu există capacitatea financiară de a schimba întreaga garnitură de tramvaie din Oradea. Pentru realizarea acestui prototip există un protocol de colaborare cu marii producători de tramvaie din România. Acest prototip de tramvai Tatra modernizat presupune aducerea unei serii de îmbunătăţiri la tramvaiele Tatra existente, cum ar fi: schimbarea tracţiunii, schimbarea caroseriei, a geamurilor, a scaunelor etc. Prin această modernizare, durata de viaţă a acestor tramvaie va creşte cu cel puţin 15 ani", a completat directorul Csuzi Istvan.

Reţeaua actuală de tramvaie OTL are o lungime de 38,9 km, iar cea de autobuze de peste 200 km.


http://www.oradea.ro/stiri-oradea/otl-s ... -anul-2017


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 45 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group