Silviu Sintea wrote:
Am pomenit despre recuplarea pneumatica la topicul "Spurbus in Essen". Si la troleibuzul Autodromo.
Nu stiu daca la troleibuzele Citelis poti ghida captatorii in planul dorit. Poti sa te interesezi chiar la fata locului. Sint curios ce rezultat e.
Azi am avut ocazia sa il studiez in detaliu pe 5399 si sa aflu si ce noutati va aduce 5400.
5399 permite doar decuplarea pneumatica. Motorul este de 160kW, destul de slab, fata de restul Irisbusurilor acesta are un demaraj mai lent. Smuciturile de care am spus acum cateva zile au disparut, e loc si de mai bine, din ce am inteles se vor face reglajele pentru a ajunge la un standard de calitate bun. Dulapul din spate la acesta este gol, echipamentele ramanand pe acoperis, de asemenea in cutia unde se afla invertorul si sursa a fost introdus si automatul care nu mai este vizibil ca la restul irisbusurilor.
Sa trecem la 5400, care urmeaza sa vina in 1-2 luni. Acesta are mici modificari la organizarea echipamentelor - sursa statica va fi montata in cutia ramasa goala in spate (spatiul din poza), baza captatorilor va fi mai in spate si va exista spatiu pentru o eventuala instalatie de AC in salon (care nu se monteaza). Noutatea pe care o introduce 5400 este sistemul de cuplare, decuplare pnematica - practic captatorii se vor controla din cabina. De asemenea caroseria nu mai este facuta in Franta ci in Italia. Din ce am inteles nu este chiar asa frumos pe cat pare, fiind mai slab ca performante decat 5399.
Sa il admiram pe 5399...