TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Fri 26 Apr 2024 06:04

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 717 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 24  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Mar 2008 10:00 
Numar de parc: #7454
Model: Rocar 412E
Casat in 2009


Attachments:
7454-066-210108.JPG
7454-066-210108.JPG [ 103.71 KiB | Viewed 2957 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Mar 2008 10:01 
Numar de parc: #7455
Model: Rocar 512E
Casat in Martie 2008


Attachments:
7455-RET-01.JPG
7455-RET-01.JPG [ 113.1 KiB | Viewed 2958 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Mar 2008 10:02 
Numar de parc: #7456
Model: Rocar 512E
Casat in Martie 2008


Attachments:
7456-070-01.JPG
7456-070-01.JPG [ 106.09 KiB | Viewed 2954 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Mar 2008 10:03 
Numar de parc: #7457
Model: Rocar 512E
Casat in Martie 2008


Attachments:
7457-DEP-01.JPG
7457-DEP-01.JPG [ 103.03 KiB | Viewed 2954 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Mar 2008 10:05 
Numar de parc: #7458
Model: Rocar 512E
Casat in Martie 2008


Attachments:
7458-066-01.JPG
7458-066-01.JPG [ 95.16 KiB | Viewed 2950 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Mar 2008 10:06 
Numar de parc: #7459
Model: Rocar 412E


Attachments:
7459-DEP-01.JPG
7459-DEP-01.JPG [ 76.71 KiB | Viewed 2948 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Mar 2008 10:06 
Numar de parc: #7460
Model: Rocar 812E (Autodromo)


Attachments:
7460-091-.JPG
7460-091-.JPG [ 74.71 KiB | Viewed 2947 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Mar 2008 16:30 
Premiere cinematografice pe Calea Mosilor.


Attachments:
66 Citelis.jpg
66 Citelis.jpg [ 125.1 KiB | Viewed 6039 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Mar 2008 09:47 
#5399 (si probabil si 5400) este mai special decat restul seriei, pe langa decuplarea pneumatica acesta mai are si sistem de actionare pe invertor cu motor asincron. Nu stiu cat afecteaza modul de functionare dpdv al calatorului acest sistem, ca practic carcasa e aceeasi, doar alt motor si invertor. Acesta se va intoarce la Berceni pentru a circula pe noua retea spre Unirii, normal in vara, cand aceasta va fi gata.


Attachments:
DSC03584.JPG
DSC03584.JPG [ 92.93 KiB | Viewed 5947 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Mar 2008 18:22 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
2 troleibuze Irisbus din ultima serie ajunsa la depoul Vatra Luminoasa surprinse azi la traseu:


Attachments:
5395.jpg
5395.jpg [ 228.14 KiB | Viewed 5862 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Mar 2008 18:23 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Si # 5399,avand un sistem de actionare pe invertor cu motor asincron.


Attachments:
5399.jpg
5399.jpg [ 178.08 KiB | Viewed 5858 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Mar 2008 18:26 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
#5203 azi in depoul Vatra Luminoasa :shock: ...din cate stim,acesta este la depoul Berceni...si in vara #5202 a stat o luna aici. :?


Attachments:
5203.jpg
5203.jpg [ 213.12 KiB | Viewed 8090 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Mar 2008 19:09 
dr122 wrote:
Si # 5399,avand un sistem de actionare pe invertor cu motor asincron.


Vad ca inca nu este titular pe o linie, probabil il vor plimba pe liniile de Vatra pana se vor instala (daca se vor instala) cutiile speciale pentru ghidat captatorii pe retea (cand sunt pusi cu sistemul pneumatic). La ora actuala sistemul nu poate fi utilizat pentru ca nu exista acele cutii de ghidaj. Poate vor exista pe linia 66.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Mar 2008 19:11 
Vatra si Bujoreni au sistem de ridicare al motoarelor de Ikarus 415T, de accea aici vin troleibuze de Berceni si B Noi care au probleme cu motoarele.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Apr 2008 16:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
Marian Andrei wrote:
se vor instala (daca se vor instala) cutiile speciale pentru ghidat captatorii pe retea (cand sunt pusi cu sistemul pneumatic). La ora actuala sistemul nu poate fi utilizat pentru ca nu exista acele cutii de ghidaj. Poate vor exista pe linia 66.


Ce cutii?

Este vorba de decuplare pneumatica. Nu stiu sa fie vorba si de recuplare pneumatica, caz in care e, intr-adevar, nevoie de acele "triunghiuri" montate pe retea, pt. ghidajul capului de captare. E nevoie si de oglinda pe captatori (?!).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Apr 2008 16:26 
Din ce stiu eu este posibila si cuplarea pneumatica.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Apr 2008 17:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
Marian Andrei wrote:
Din ce stiu eu este posibila si cuplarea pneumatica.


Am pomenit despre recuplarea pneumatica la topicul "Spurbus in Essen". Si la troleibuzul Autodromo.
Nu stiu daca la troleibuzele Citelis poti ghida captatorii in planul dorit. Poti sa te interesezi chiar la fata locului. Sint curios ce rezultat e.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Apr 2008 22:06 
Situatia din Essen impunea ghidarea troleelor, deoarece prezenta firului de contact pentru tramvai facea ca reteaua bifilara a duobuzului sa fie descentrata fata de zona de rulare a vehiculului. Am senzatia ca totusi in solutiile aplicate in alte parti nu se pune accent pe ghidarea troleelor vehiculul putandu-se pozitiona chiar in axa retelei de contact. Pentru exemplificare, niste filmulete pe youtube.
Primul, chiar din Essen. Deutsche technik :)
http://www.youtube.com/watch?v=r6-bEbd2 ... re=related
Urmatoarele 3 din Opava - Cehia. Observati in primele doua amplasarea dubioasa a punctului de reconectare chiar inaintea unei treceri de pietoni. :!: :?: Precum si problemutele care apar.
http://www.youtube.com/watch?v=ZAHvWRwm ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=q0U5Cw5l ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=rDpkwPGh ... re=related
Zlin - Cehia.
http://www.youtube.com/watch?v=laRp89tR ... re=related
Nazbitia 'tram sur pneus' - Nancy
http://www.youtube.com/watch?v=Qd3GxjJK ... re=related
Iar, in final, linia 90 din Roma.
http://www.youtube.com/watch?v=kSxTniqh ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=pTJYsIdZ ... re=related

Si acum intrebarea... Se poate face si la noi asa ceva pe 336 sau 236? (Evident dupa repozitionarea firului pe Militari ca sa mai scutim din blocaje.)

Si putin off topic. Tot in din Opava exista pe net 3 filmulete cu traseul liniei 221 (aceasi din inregistrarile anterioare). Interesant e ca pe la finalul partii a doua sunt traversate 3 macaze si vreo 4 incrucisari in vreo 20 de secunde (7:53 - 8:11).
http://www.youtube.com/watch?v=ZrjtFKpu ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=dv8i0RDTE6g&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=uDeVKdmB ... re=related


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Apr 2008 17:01 
Azi stateam la poze la Universitate, apare 5179...pe linia 91 :shock: , initial am crezut ca a tastat gresit. Trec cateva minute si acelasi 5179 apare pe linia 90 mergand spre Drumul Taberei. Pusese linia 91 ca sa intoarca la Rosetti. Ma intreb de ce a facut aceasta miscare.
Urmeaza partea a 2a... :roll:


Attachments:
DSC06818.JPG
DSC06818.JPG [ 104.15 KiB | Viewed 8675 times ]
DSC06819.JPG
DSC06819.JPG [ 85.44 KiB | Viewed 8674 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Apr 2008 17:05 
Pe linia 66 deocamdata circula doar 2 Irisbus - chiar unul dupa altul, asa erau si ieri si azi (cel putin atata am prins eu azi, unul deja se cara spre depou). Ma intreb cum se vor descurca pe aceasta linie, Ikarusurile plecau aproape frecandu-se de sosea de pline ce erau :roll:


Attachments:
DSC06822.JPG
DSC06822.JPG [ 109.93 KiB | Viewed 5465 times ]
DSC06824.JPG
DSC06824.JPG [ 104.18 KiB | Viewed 5467 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Apr 2008 17:12 
Putin mai tarziu apare pe sensul spre Vasile Parvan #5313 afisand ca se retrage la Vatra Luminoasa, chiar ma miram cum de a pus asa repede anuntul de retragere cand nici nu a ajuns la cap de linie. Dupa 10 minute apare acelasi 5313 pe linia 90, dupa ce a intors la Vasile Parvan.
Si la ora 15.30 5313 era pe 90 deci nu puteam spune ca a intors mai repede ca sa ajunga mai repede la depou.


Attachments:
DSC06845.JPG
DSC06845.JPG [ 99.88 KiB | Viewed 8670 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Apr 2008 17:19 
Se pare ca RATB s-a apucat sa schimbe capetele de captatori de la seria de Ikarusuri de Bujoreni la RK. Azi am dat de 5244, apoi 5250, ambele cu capetele de captatori noi.

Tocmai am observat pe siteul RATB ca se cumpara capete de captatori...

Quote:
Cap captator troleibuz
Data limita: Marti, 15 Aprilie 2008 11:30
Persoana de contact: R.A.T.B. - Serviciul Contracte cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel:3074120, fax:3074555; 3147136


Attachments:
DSC06838.JPG
DSC06838.JPG [ 95.85 KiB | Viewed 13568 times ]
DSC06843.JPG
DSC06843.JPG [ 124.04 KiB | Viewed 13570 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Apr 2008 17:23 
Si cu capetele de captatori cele noi ale lui 5250...


Attachments:
DSC06849.JPG
DSC06849.JPG [ 88.91 KiB | Viewed 13567 times ]
DSC06851.JPG
DSC06851.JPG [ 69.27 KiB | Viewed 13567 times ]
DSC06852.JPG
DSC06852.JPG [ 145.92 KiB | Viewed 13567 times ]
DSC06853.JPG
DSC06853.JPG [ 145.48 KiB | Viewed 13569 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 Apr 2008 00:04 
Offline
User avatar

Joined: Mon 24 Oct 2005 15:32
Posts: 38
Location: Bucuresti 3
Uite o poza (cam slaba, ce-i drept) cu "Stramba" 5399 pe 86.


Attachments:
Photo-0020.jpg
Photo-0020.jpg [ 141.64 KiB | Viewed 5403 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Apr 2008 16:48 
Silviu Sintea wrote:
Am pomenit despre recuplarea pneumatica la topicul "Spurbus in Essen". Si la troleibuzul Autodromo.
Nu stiu daca la troleibuzele Citelis poti ghida captatorii in planul dorit. Poti sa te interesezi chiar la fata locului. Sint curios ce rezultat e.


Azi am avut ocazia sa il studiez in detaliu pe 5399 si sa aflu si ce noutati va aduce 5400.
5399 permite doar decuplarea pneumatica. Motorul este de 160kW, destul de slab, fata de restul Irisbusurilor acesta are un demaraj mai lent. Smuciturile de care am spus acum cateva zile au disparut, e loc si de mai bine, din ce am inteles se vor face reglajele pentru a ajunge la un standard de calitate bun. Dulapul din spate la acesta este gol, echipamentele ramanand pe acoperis, de asemenea in cutia unde se afla invertorul si sursa a fost introdus si automatul care nu mai este vizibil ca la restul irisbusurilor.

Sa trecem la 5400, care urmeaza sa vina in 1-2 luni. Acesta are mici modificari la organizarea echipamentelor - sursa statica va fi montata in cutia ramasa goala in spate (spatiul din poza), baza captatorilor va fi mai in spate si va exista spatiu pentru o eventuala instalatie de AC in salon (care nu se monteaza). Noutatea pe care o introduce 5400 este sistemul de cuplare, decuplare pnematica - practic captatorii se vor controla din cabina. De asemenea caroseria nu mai este facuta in Franta ci in Italia. Din ce am inteles nu este chiar asa frumos pe cat pare, fiind mai slab ca performante decat 5399.

Sa il admiram pe 5399...


Attachments:
5299 (1).JPG
5299 (1).JPG [ 98.25 KiB | Viewed 5333 times ]
5299 (2).JPG
5299 (2).JPG [ 112.77 KiB | Viewed 5336 times ]
5299 (3).JPG
5299 (3).JPG [ 120.4 KiB | Viewed 5333 times ]
5299 (4).JPG
5299 (4).JPG [ 101.54 KiB | Viewed 5334 times ]
DSC06968.JPG
DSC06968.JPG [ 55.7 KiB | Viewed 5336 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Apr 2008 16:49 
Si ultima parte de poze cu 5399, compresorul este ca la restul seriei.


Attachments:
DSC06969.JPG
DSC06969.JPG [ 119.51 KiB | Viewed 6408 times ]
DSC06970.JPG
DSC06970.JPG [ 79.14 KiB | Viewed 6407 times ]
DSC06971.JPG
DSC06971.JPG [ 77.9 KiB | Viewed 6410 times ]
DSC06972.JPG
DSC06972.JPG [ 71.27 KiB | Viewed 6409 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Apr 2008 17:05 
Azi la casat cam ultimele Rocar, mai raman 7450 si 7449. 7454 se taie la sfarsitul anului. :!:
Si cele care erau azi la casat - 7451, 7452, 7458


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Apr 2008 17:29 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Sa vedem... s-au luat 100 de Irisbus. S-au taiat 69 de Dac-uri (din care 57 ARTICULATE), 18 Saurer si 11 Rocar. Deci capacitatea de transport a acestora era: 57 de articulate * 150 locuri + 19 scurte * 100 locuri = 10450 de locuri. S-au adus 100 de Irisbus a 100 de locuri, deci capacitatea totala este de 10000 locuri. Inainte erau 4 troleibuze de scoala (3 Ik si 1 Dac), deci cu o capacitate de 400 de locuri. Acum sunt 5 Ik, deci 500 de locuri. Concluzie: capacitatea de transport cu troleibuzul a scazut cu 550 de locuri. In conditiile in care troleibuzele tot la fel de greu vin.
Daca mai scadem si pe 7449, 7450, 7454, 7459 si 7460 care, probabil, nu mai au mult... ajungem la concluzia ca avem in trafic vreo 1000 de masini mici in plus. Daca mai socotim si liniile de tramvai suspendate, gen 34, cu 28 de vagoane a 300 de locuri (deci 8400 locuri) inlocuite cu 28 de autobuze de 100 de locuri (deci 2800 locuri)... sa ne raspunda VIDeanul cate masini mici avem in plus pe strazi si cati bucuresteni nu mai folosesc transportul in comun?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Apr 2008 09:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
Dr2005 wrote:
Sa vedem... s-au luat 100 de Irisbus. S-au taiat 69 de Dac-uri (din care 57 ARTICULATE), 18 Saurer si 11 Rocar. Deci capacitatea de transport a acestora era: 57 de articulate * 150 locuri + 19 scurte * 100 locuri = 10450 de locuri. S-au adus 100 de Irisbus a 100 de locuri, deci capacitatea totala este de 10000 locuri. Inainte erau 4 troleibuze de scoala (3 Ik si 1 Dac), deci cu o capacitate de 400 de locuri. Acum sunt 5 Ik, deci 500 de locuri. Concluzie: capacitatea de transport cu troleibuzul a scazut cu 550 de locuri. In conditiile in care troleibuzele tot la fel de greu vin.
Daca mai scadem si pe 7449, 7450, 7454, 7459 si 7460 care, probabil, nu mai au mult...


Exact!

De fapt, nici vorba de o crestere a capacitatii de transport cu troleibuzul, asa cum se spunea ca se doreste.

Ce se intimpla cu ROCAR 512? De ce le caseaza si pe acelea? care este anul lor de fabricatie?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Apr 2008 09:33 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 86
1997-1998, deci practic sunt casabile. Dar cand capacitatea de transport e mult sub necesar nu cred ca ar fi fost cazul sa le taie. Intr-adevar, masinile astea au avut de noi multe probleme cu echipamentul de tractiune, dar in timp ele au fost remediate. Au fost chiar inlocuite choppere si surse cu unele mai fiabile, dar probabil din cauza ideii de vehicule-problema care s-a format de la inceput in randul personalului, s-a tot evitat trimiterea lor in traseu, fiind cu statut de rezerve pana cand le-a expirat durata de viata...


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 717 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 24  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group