TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Mon 06 Apr 2020 02:02

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 86 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: Fri 30 Nov 2007 13:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49279
In atentia consilierilor locali

Propunere pentru prelungirea traseelor de troleibuze la Medias

In cazul in care propunerea va fi aprobata de plenul Consiliului Local, unul dintre traseele Meditur ar urma sa fie prelungit pana la iesirea din Medias spre Sibiu. Investitia ar urma sa fie finantata din resursele Meditur, cu sprijinul municipalitatii locale.

Consilierii locali medieseni vor discuta in prima sedinta a legislativului local o propunere a unui coleg de-al lor, referitoare la prelungirea unor trasee de troleibuze la Medias. Initiativa apartine consilierului social-democrat Silviu Santea, care va propune prelungirea retelei electrice de troleibuz pana aproape de iesirea din Medias spre Sibiu.

In aceste conditii, propunerile care vor fi discutate in sedintele pe comisii se refera la prelungirea traseelor din cartierul Vitrometan, in doua variante.

Prima dintre ele este Soseaua Sibiului (colt cu strada Milcov)-Izvor-Megamarket Trident si retur pe Soseaua Sibiului la magazinul Ambient.

Al doilea traseu vizeaza ruta Soseaua Sibiului (colt cu strada Milcov)-benzinaria Lukoil-strada Vidraru si retur pe strada Blajului.

"Acestea sunt cele doua propuneri ale mele, iar in cazul in care vor fi aprobate, hotararea va stipula ca societatea Meditur va executa lucrarile necesare in regie proprie, prin aportul financiar al municipalitatii si din resurse proprii. De asemenea, termenul final de inaugurare a acestor trasee ar trebui sa fie data luna mai a anului 2008", ne-a declarat Silviu Santea.

In proiectul de hotarare inaintat de consilierul social-democrat se arata faptul ca pe traseele propuse sunt montati stalpii necesari pentru sustinerea liniilor electrice pentru troleibuze, insa este necesara verificarea unora de pe tronsonul cuprins intre strazile Milcov si Iacob Pisso. De asemenea, pentru finalizarea investitiei ar fi necesare achizitiionarea unor console, elemente de prindere retea, doua macaze electrice, un macaz mecanic, izolatori si fir pentru contact.


Vasile Antipa, Ziarul Tribuna de Nord, 26 noiembrie 2007
http://www.tribuna.ro/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Oct 2008 11:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49279
-Prin HCL 83 /27.04.2006 se aproba prelungirea traseului T2 pina la Izvor, cu intoarcere pe str. Ighisului si str. Vidraru;

-Trecind foarte multa vreme fara sa se continue investitia, un consilier local PSD propune, in sedinta CL din 26.11.2007, reanalizarea investitiei si schimbarea traseului propus (pag. 3);

-Dezbaterile in plen se gasesc in Procesul Verbal al sedintei (pag. 11, 12 si 13);

La aceasta ora se desfasoara lucrarile, fara a fi luate in considerare propunerile consilierului PSD. In 22 iulie 2008 Organizatia Non-Guvernamentala TRANSIRA retransmite primarului Thellmann propunerea de modificare a traseului initial, cerind date suplimentare despre investitie. Nu s-a primit nici un raspuns.

Concluzii:

1. Lucrarile se desfasoara fara a exista Hotarire de Consiliu Local care sa aprobe Proiectul Tehnic de Executie si indicatorii tehnico-economici;

2. In varianta actuala, este vorba despre o investitie inutila, dar pe bani multi;

3. Daca legea te obliga sa raspunzi petitiilor unor entitati juridice, dar nu respecti legea, cum te vei tine de cuvint, spunind ca vei rezolva doleantele oamenilor?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Oct 2008 11:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49279
Inca nu este prea tirziu pentru a se alege varianta optima a prelungirii retelei de troleibuz. Este demn de subliniat, trecind peste toate neajunsurile (repet, corectabile), ca la Medias se extinde reteaua electrica pentru troleibuze.

Citeva fotografii cu lucrarile de extindere a retelei, grupate pe tronsoane si pe date de executie.

Sos. Sibiului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Oct 2008 11:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49279
Din pacate s-au ales unele console mult prea scurte, ce o sa ingreuneze deplasarea corespunzatoare a troleibuzelor.

Str. Ighisului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Oct 2008 11:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49279
Intersectie str. Ighisului - str. Vidraru.

Cum or sa se inscrie troleibuzele in curba? Pe celalalt sens?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Oct 2008 11:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49279
Str. Vidraru.

4 august 2008.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Oct 2008 12:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49279
Reteaua de troleibuz este pozitionata deasupra trotuarului, pe sensul opus de circulatie al troleibuzelor!!!

Str. Vidraru.

5 august 2008.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Oct 2008 12:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49279
Str. Vidraru.

8 august 2008.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 May 2009 14:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49279
S-a realizat racordul retelei noi de troleibuz (str. Vidraru), cu reteaua veche (str. Milcov - str. Blajului).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 May 2009 14:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49279
Traseul T2 are capatul de linie tot pe str. Milcov.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 May 2009 14:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49279
Din pacate, separatorul de pe str. Vidraru a fost montat chiar in intersectie. Adica, troleibuzele trebuie sa accelereze in zona aceea, str. Vidraru nefiind strada cu prioritate.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 May 2009 18:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49279
S-a montat macazul (viitor) electric in cartierul Vitrometan. Din constructie, e descentrat!

Stanga: str. Milcov (actualul T2). Inainte: continuarea retelei noi, pe Sibiului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 May 2009 18:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49279
Separatorul este montat chiar dupa intersectie, aceeasi greseala repetata. Mai vorbim de macazul montat in intersectie???


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 May 2009 18:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49279
Troleibuzele traseului T2 se incadreaza pe banda 2, pt. a vira pe str. Milcov.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 May 2009 21:02 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
Totusi, cand se executa o retea de troleibuz, nu se face mai intai un proiect in care sunt exact precizate toate datele tehnice? N-ar trebui sa se ajunga la situatii de amplasare gresita a pieselor de cale, daca ar exista si ar fi respectat acel proiect, facut bineinteles de specialisti care cunosc normativele.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Jun 2009 11:25 
Silviu Sintea wrote:
Separatorul este montat chiar dupa intersectie, aceeasi greseala repetata. Mai vorbim de macazul montat in intersectie???
Surprinde faptul ca se repeta la infinit o greseala copilareasca, care pune in dificultate soferii...

Totusi nu inteleg de ce nu incerci sa te implici direct, Silviu, esti destul de cunoscut acolo, poate n-ar strica sa le explici ce si cum, mi-e greu sa cred ca vor ignora un sfat bun.

Inteleg cumva ca cei de la Meditur sunt din "alta barca" politica, dar nu cred ca nu se poate comunica... cel putin asa am senzatia, poate gresesc... :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 08 Aug 2009 23:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49279
Reteaua prelungita, din cartierul Gura Campului, cu noul capat de linie de pe str. 1decembrie.

Reteaua este pozitionata deasupra trotuarului, din cauza consolelor prea scurte. Greseala persista si la noua extindere, in cart. Vitrometan, dupa cum am postat anterior.

Piesele retelei au ruginit deja desi nu au trecut decat 3,5 ani de cand au fost montate.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Oct 2009 20:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49279
Dupa cum am anuntat, Daniel Thellmann, primarul municipiului Medias, s-a stins din viata, la 49 ani, in urma unei boli cumplite.
A fost un om foarte bine pregatit (avea doua facultati), un om preocupat de nou, de cunoastere, un bun comunicator. Era si un excelent mediator, ce a reusit sa atraga in jurul sau oameni de varste, profesii si culori politice diferite.
Acest om a reusit, partial, sa intrerupa hegemonia periculoasa a lui Klaus Johannis in intreg judetul Sibiu.

Daniel Thellmann mi-a sustinut proiectele. Am avut o colaborare excelenta cu dumnealui si ma bucur ca am apucat sa discut si dincolo de relatia primar-consilier local. Era implicat trup si suflet in ceea ce priveste problematica protectiei mediului: a avut o contributie importanta in Comitetul Bazinal al Directiei Apelor Mures Targu Mures, a demarat lucrari de ecologizare in municipiul Medias, era adeptul extinderii transportului cu troleibuze in intreg municipiul de pe Tarnava Mare.

A initiat actiunea de demitere a directorului Meditur, Gheorghe Roman, dorind ca eu sa ajung manager la societatea respectiva. Interesul politic PDL-ist si nehotararea mea au stins, in cele din urma, aceasta actiune.

Daniel Thellmann, 26.11.2007 wrote:
Eu in esenta am inteles ca se solicita renuntarea la bucla din cartier pentru a obtine un fel de curse mai rapide ca sa nu mai incarce timpul celor care pleaca de la serviciu sau de pe platforma comerciala care va fi in capatul orasului cu o calatorie prin cartierul Vitrometan. Nu cred ca este o problema foarte mare din punct de vedere tehnic, oricum cred ca este vorba de un macaz, de o retea de contact care sa mearga de-a lungul Soselei Sibiului de la intersectia spre Ighis pana unde se intra in momentul de fata pe Milcov. Eu as opta pentru prima varianta, aceea de a o cuprinde in bugetul pe anul 2008 si de a propune realizarea proiectului cu toate avizele pentru ca nu putem face nimic in acest domeniu fara proiect cu avize.
.....................
Noi o sa enuntam o tema de proiect in acest in acest sens, o sa apelam la ceea ce ne-a pus pana in momentul de fata colegul nostru Sintea si vom elabora o tema de proiectare care pe urma in functie de cum se aproba bugetul va fi sau nu implementata.


Asadar, a ramas in picioare proiectul initial. Reteaua de troleibuz a fost montata pana la intoarcerea de la "Izvor", soseaua Sibiului. Nu a fost data in folosinta...

Iata ca reteaua noua a fost avariata. De catre camioanele ce cara moloz de pe platforma viitorului supermarket Kaufland.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Oct 2009 20:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49279
Reteaua avariata de pe sos. Sibiului, pe sensul spre localitatea Tarnava.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Oct 2009 20:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49279
O sa va prezint intreg tronsonul nou, nefolosit inca.

Soseaua Sibiului, spre cartierul Vitrometan. Zona megamarket Trident.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Oct 2009 20:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49279
Soseaua Sibiului, spre cartierul Vitrometan. Spre depozit Konsta Splendid.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Oct 2009 20:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49279
Str. Ighisului, dinspre str. Vidraru.

Update: foto 3-5, str. Ighisului spre str. Vidraru, 5.01.2010.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Oct 2009 20:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49279
Str. Vidraru, in sensul de mers al troleibuzelor, spre str. Blajului.

Foto 8-10 realizate dinspre str. Vidraru.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Oct 2009 20:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49279
Str. Vidraru.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Oct 2009 21:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49279
Str. Vidraru.

Reteaua de troleibuz pozitionata deasupra trotuarului, pe sensul opus de circulatie!!!


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Oct 2009 21:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49279
Str. Vidraru. Spre str. Blajului si cap linie actual T2, str. Milcov.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 Dec 2009 14:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49279
Langa magazinul Trident se construieste magazinul Kaufland. A fost nevoie de lucrari de modificare a retelei noi de troleibuz (inca nedata in folosinta). Doua console sudate si s-a rezolvat treaba.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 08 Apr 2010 22:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49279
Reteaua noua pe sos. Sibiului (vis-a-vis de Kaufland).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 Jun 2010 21:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49279
Str. Govora. Retea noua, in urma extinderii transportului cu troleibuze in cartierul Gura Campului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 Mar 2011 17:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49279
Silviu Sintea wrote:
Reteaua prelungita, din cartierul Gura Campului, cu noul capat de linie de pe str. 1decembrie.


E vorba de legatura str. Nucului - str. Govora - str. 1 decembrie.

Imagini de pe str. 1 decembrie. Stalpii au fost plantati anapoda, rezultand niste poligoane care nu sustin cum trebuie reteaua troleibuzelor. Nu de mult, reteaua de aici a fost agatata de un TIR.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 86 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group