TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sun 22 Sep 2019 00:16

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 296 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Oct 2009 17:46 
RobertC wrote:
Cand am vazut acea prima fotografie eu chiar asta am crezut. Si chiar am sperat. Insa inca un pasaj de legatura intre magistrale mi se pare inutil mai ales ca iese la o distanta foarte scurta de cel actual de pe M2...


Faza nu este pasajul ci ca vor sa puna scari rulante la acea legatura M1-M2. Statia din pasaj si legatura nu se realizeaza pentru ca este prea scumb si complicat.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Oct 2009 18:52 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
RobertC wrote:
Insa inca un pasaj de legatura intre magistrale mi se pare inutil...

Daca actuala legatura ti se pare buna, atunci da, noul pasaj este inutil. Insa mie mi se pare fantastic de greoaie si incomoda. Nu stiu cum cineva a putut gandi asa ceva.
Practic acum nu ai alta alternativa de a ajunge de pe M2 pe M1 decat scarile fixe, care sunt stramte si mai au si coloanele acelea pe mijloc.
Cand se intampla sa vina un metrou pe M1 deja nu prea mai ai pe unde sa cobori. Daca sunt cumva ambele metrouri M1 in statie atunci poti sa spui adio oricarei incercari de a cobori.... Iar daca se nimeresc toate 4 in acelasi timp este haos. Daca ar fi fost rulante in locul scarilor fixe aveai scara ta care cobora, insa acum romanul cu greu se civilizeaza sa-ti faca loc.
Bine, stituatia actuala este rezultatul schimbarii bruste de plan. Avand in vedere ca initial acolo trebuia sa fie doar legatura M2-M3 probabil ca multi care schimba acum la Victoriei (Grozavesti,Semanatoarea, Crangasi, Basarab) ar fi schimbat la Unirii decat sa mai schimbe inca o data la GdN, unde ar fi fost legatura M1-M3 . Deci numarul celor care schimbau la Victoriei ar fi fost mai mic, dar tot nu era o legatura prea buna nici in acele conditii. Acolo trebuiau 2 statii aproximativ perpendiculare, una deasupra celeilalte, cu legaturi scurte prin scari fixe si rulante (ceva in genul in care se gandise la GdN). Nu am inteles niciodata optiunea proiectantilor pentru o statie cu peroane laterale si in curba pe M2.
Singura problema cu noua legatura este ca mi se pare ca iese un pic cam departe in statia de pe M2, aproape de iesirea din statie . Dar cu toate acestea cred ca actuala legatura nu prea va mai fi folosita de nimeni, mai ales daca se pun si rulante.
Cu statia de tramvai este un mister de ce nu a mai fost facuta. Probabil ca atunci cand celelalte statii de tramvai din pasajele Obor si Muncii s-au transformat in statii de metrou cineva a considerat-o si pe cea de la Victoriei inutila. Sau este posibil ca modificarea planurilor la fosta M3 sa fi afectat si statia de tramvai. Legatura tramvai-metrou trebuia sa dea in vestibulul statiei de pe M3, acum nu prea mai este loc de noi scari pe acolo, dar cine stie, poate ca o vor face vreodata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Oct 2009 19:34 
Iata cum se poate face legatura intre statia de tramvai si metrou.
In alta ordine de idei, evident ca se putea proiecta o superlegatura intre M 1 si M 2, cu conditia ca M 1 sa fi fost aproximativ cu 3 metri mai jos, lucru care se putea realiza fara probleme.
Dar asa cum a sesizat si userul Sab actuala M 1 de acolo (fosta M 3) ar fi avut cap de linie la GdN, deci schimburile principale de fluxuri pietonale ar fi fost la Unirii.
Nici nu vreau sa ma gandesc cum ar fi aratat Pasajul Unirii cu 4 metrouri in statie !


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Oct 2009 19:37 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
La ce te gandesti cand spui ca statie M1 ar fi trebuit sa fie 3 m mai jos? La un pasaj pietonal situat intre statii? Mie mi s-ar fi parut o idee excelenta, mai ales daca puteai iesi in toate partile Pietei Victoriei. Chiar si acum cred ca ar trebui sa se mai gandeasca la niste guri de acces (spre Calea Victoriei, Buzesti,etc)
La Victoriei probabil ca aspectul maiestuos a avut castig de cauza in fata ratiunii. Poate ca accesul proiectat din statia de tramvai era exact cum l-ai figurat, iar zona respectiva se afla acum acum in afara statiei de pe M1 si de aceea nu a mai fost executat.
La Unirii si acum se intampla sa se nimereasca toate cele 4 metrori in statii, numai ca acum fluxul dinspre M1 spre M2 este mai redus datorita frecventei mai ridicate odata cu noul traseu M3.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Oct 2009 23:09 
Da, exact, un pasaj intre cele 2 statii. Aspectul maiestos al statiei de pe M 2 nu s-ar fi schimbat cu nimic, statia tot asa ar fi fost. De fapt nu s-ar fi schimbat cu nimic cele 2 statii, numai ca am fi avut un pasaj pietonal aflat cu M 2 deasupra pasajului si cu M 1 dedesubtul pasajului. Din pacate nu sunt arhitect, dar eu mi - l imaginez cum ar fi fost, cam 3 / 4 din Pasajul Universitatii ( bucurestenii îl cunosc)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Oct 2009 10:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:12
Posts: 66
Location: Bucuresti
Nu stiu daca am mai spus.
Prin 2003, Adrian Nastase face o vizita fulger la metrou in zona Pietii Victoriei. Ca si o contrapartida la propunerile primarului de atunci de a face parcari subterane in diverse zone.

"Adrian Nastase - Prim Ministru:
"Daca putem valorifica spatiile subterane din vecinatatea statiei de metrou Piata Victoriei, fara a periclita securitatea metroului si a constructiilor adiacent si în cazul în care costurile necesare investitiei nu sunt foarte mari, atunci putem începe lucrarile de amenajare a parcarii în cel mult 30 de zile""


si raspunsul

Traian Basescu - Primarul General al Capitalei:
"Sub Piata Victoriei este o galerie rezultata în urma lucrarilor de metrou, sapaturile fiind facute nu prin tunel ci la suprafata. De aceea aceasta galerie nu poate suporta mai mult de 100 - 120 de locuri de parcare. În schimb la 500 m departare de Piata Victoriei ar putea fi facut un parking subteran de 2000 de locuri, cu legatura la Gara de Nord si la transportul public".

Am in cap imaginile, destul de vag, dar stirea o stiu cu exactitate
cateva repere si imagini gasite pe net, oricum data pare a fi 2003-05-27

"Vizita premierului Adrian Nastase la doua spatii subterane ale Metrorex, situate in Piata Victoriei, la iesirile din Iancu de Hunedoara si Aviatorilor, care vor fi transformate in parcari."


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Oct 2009 11:19 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
Bine ca s-au certat si n-au facut nimic, nici unul, nici altul... :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Nov 2009 13:26 
Saptamana aceasta se pun in functiune noile scari rulante in statiile Politehnica, Lujerului si Pacii. La Gorjului am vazut ca merge de cateva zile.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Nov 2009 16:11 
aztec wrote:
"Vizita premierului Adrian Nastase la doua spatii subterane ale Metrorex, situate in Piata Victoriei, la iesirile din Iancu de Hunedoara si Aviatorilor, care vor fi transformate in parcari."


Adica parcari auto? ... le este lene sa si le faca singuri, de ce sa ia spatiul metroului... chiar si nefolosit, are si el un rost ...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Nov 2009 18:20 
E cam pleonasm sa fie si nefolosit si sa si aiba un scop.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Nov 2009 20:23 
Acele spatii din P Victoriei erau proiectate din anii 1985-1986 sa fie spatii de parcari.
Sper ca nu este vorba de vechea statie de tramvai pe care vor s-o transforme in parcare ( eventul )


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Nov 2009 17:38 
shoppy wrote:
E cam pleonasm sa fie si nefolosit si sa si aiba un scop.


Nu m-am exprimat corect, vreau sa spun ca desi este nefolosit (ne-exploatat), are si el un rost, cel pt. care a fost proiectat; adica; de ex. (si cel mai posibil - parerea mea) ... de siguranta. Trebuie sa fie siguri ca acea parcare sa nu afecteze in oricare fel transportul si siguranta metroului.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Feb 2010 16:44 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
Pe M2 a aparut un nou tip de afisaj. Atat denumirea statiei, cat si linia (directia), harta magistralei si idicatoarele de iesire au alt aspect. Indicatoarele de iesire cat si cele care indica peronul/directia vor fi iluminate.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Feb 2010 23:05 
In sfarsit!! Felicitari Metrorex, pentru ca investeste intr-un final, in informare. Astept cu nerabdare momentul cand vor disparea nenorocitele alea de harti de pe M1, ultimul tronson, care nu au nici cel mai vag folos in orientare. Ca sa nu mai zic de primul tronson, unde nici nu exista harti, sunt doar acele firme luminoase, care au fiecare statie ce urmeaza trecuta pe ele, eventual pe sarite, de nu mai stii de fapt, in ce statie dte afli.
Singura mea nemultumire acum, este ca, dupa ce au instalat acele ecrane, pentru a afisa frecventele (inca in probe, si care au cateva hibe, desi nimeresc orarul de regula), nu le folosesc pentru a anunta, de exemplu, unde merge metroul care intra in statie in acel moment. Un anunt evident, ca sa stie calatorul care are nevoie de el sa se grabeasca. Iar ecranele din vestibule, sa anunte si directiile liniilor, informatie care lipseste cu desavarsire in multe statii (linia 1 sau 2 nu spune mare lucru, mai ales la Eroilor)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Feb 2010 00:57 
Eu am vazut la Eroilor ca pentru metroul care intra in statie era afisata directia, fara a mai scrie in cate minute vine. Deci, iti puteai da seama de acest aspect...
Eu inca astept sa apara anunturi si in lb. engleza in statiile de transfer, precum si in statiile foarte importante de genul: Gara de Nord, Universitate, P-ta Romana. Dar, e greu. Ma mir, ca macar au scris pe panouri "EXIT".


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Feb 2010 10:24 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
La monitoarele din vestibule care functioneaza este afisata directia in care circula trenul care urmeaza sa soseasca, chiar si pentru cel care se afla deja la peron.
La monitoarele de pe peroane mai este inca un aspect...Cand urmeaza sa soseasca in statie metroul de M3 denumirea statiei este scrisa pe fond rosu, cand vine metroul de M1 denumirea statiei este scrisa pe fond galben. Din pacate cateodata informarea ramane si cu mai mult de o ora in urma....:( Nu m-am prins daca ceea ce afiseaza este graficul de circulatie sau chiar circulatia reala, dar inclin spre prima varianta pentru ca de multe ori ora la care trebuie sa soseasca trenurile se modifica si de cateva ori pana soseste efectiv trenul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Feb 2010 20:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Primul asemenea set de panouri de informare luminoase si cu harta noua a magistralelor au aparut in statia Nicolae Grigorescu. Era de presupus ca vor aparea si in alte statii. Oricum, partea interesanta mi se pare alta: in continuare semnalizarea punctelor de acces si a pozitionarii lor in raport cu punctele de interes este cat se poate de proasta. Situatia este cat se poata de evidenta la statii cu multe puncte de acces sau puncte de acces plasate la distanta mare (Piata Unirii, Piata Victoriei -partial, Aviatorilor, Dristor, Nicolae Grigorescu. In trecut erau niste panouri vechi care spuneau macar cu ce timp de mijloc de transport te intalnesti aproape de statie. In prezent s-ar putea duce mai departe ideea trecandu-se si traseele de transport public disponibile la suprafata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Feb 2010 22:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
In tacere, situatia statiilor de metrou si a tronsoanelor Metrorex se inrautateste.

Dincolo de aparenta unor modernizari ample si a unei stari de normalitate, problemele continua, in tacere, pentru metroul bucurestean.

O prima problema este reprezentata de starea tunelurilor si a statiilor de metrou. Un numar nu tocmai neglijabil de statii au in mod constant infiltratii de amploare mare: Unirii 2, Unirii 1 (partial) Titan, Izvor, Dristor 1, Victoriei 1 si 2. Problemele acestea par sa fie ignorate iar atentia conducerii Metrorex pare sa se indrepte spre proiectele care reduc partial disconfortul calatorilor astfel ca sunt montate si modernizate scari rulante, sisteme de informare electronica si se modernizeaza substatii electrice. Cu toate acestea, este posibil ca in acest ritm multe statii de metrou sa nu mai fie practic functionale iar investitiile celelalte sa devina inutile.

Prima si cea mai stringenta problema ramane cea a hidroizolatiei imbatranite si a camasiilor tunelului ce nu au avut parte de nici o lucrare ampla de refacere si modernizare din momentul darii in exploatare a tronsoanelor. Retelele de canalizare si apeductele prezinta si ele probleme datorita faptului ca multe dintre ele au durata de exploatare depasita sau functioneaza la capacitati mult mai mari decat cele la care au fost proiectate. Riscul de inundare completa a unor statii precum Unirii 2, Victoriei 2, Titan este cum nu se poate mai prezent. Pompele de evacuare a apelor de infiltratie sunt si ele cu durata de exploatare depasita.

A doua problema este reprezentata de sistemele de siguranta si cele de ventilatie. Agregate vechi, uzate, ce si-au pierdut eficienta, nu mai pot asigura un volum de aer suficient pentru statiile de metrou si tuneluri, incalzirea sau racirea corespunzatoare a aerului. Peste toate aceste probleme se adauga inexistenta unor agregate care sa reduca umiditatea aerului. Sistemele duale de iluminat ce puteau asigura in trecut iluminatul in caz de pana de curent si care erau echipate cu acumulatori au fost demontate de mult din statii si nu au fost inlocuite cu altele. Seismografele, senzorii de umiditate si fum, toate aceste aparate sunt, de cele mai multe ori vechi sau neadecvate.

A treia problema decurge natural ca urmare a aceleiasi politici defectuase: iluminatul general din statiile de metrou. In multe statii iluminatul este total insuficient sau este intretinut necorespunzator. Se intalnesc probleme mari in statii precum Titan, Basarab, Izvor, Piata Unirii 2, situatiile fiind cunoscute de mult timp dar neluandu-se nici o masura de remediere a lor. In cea mai proasta stare se afla iluminatul din tuneluri care nu a avut parte de investitii sau modernizari, fiind marcat inca de stringenta economiei de electricitate, mentalitate dominanta in anii '80 in Romania, ca urmare a problemelor intalnite atunci.

A patra problema este reprezentata de conditiile de garare si intretinere minima a ramelor aflate in parcul circulant, indeosebi a celor vechi, de starea remizelor si a depourilor.

Luand in considerare mentiunile si problemele de mai sus par nepotrivite, daca nu chiar indoielnice, anumite directii de dezvoltare si investitii care se ocupa de sonorizare, informare vizuala, scari rulante, tavane false de tip nou, parc rulant si altele asemenea investitii in conditiile in care infrastructura se depreciaza accelerat la umbra atitudinii intelegatoare si simpliste a conducerii Metrorex al ultimilor doua decenii. Doar una dintre potentialele probleme cu efecte pe termen lung este in prezent cuprinsa in strategia pe termen scurt a Metrorex si anume modernizarea statiilor de transformare si redresare. Cu toate acestea, problemele se accentueaza si ignorarea lor nu poate decat sa conduca, in timp, in contextul unui interes si mai redus justificat in aparenta de lipsa fondurilor, la situatii critice. Este posibil ca in perioada urmatoare sa asistam la declinul si mai accentuat al infrastructurii Metrorex sau la un reviriment lent dar sigur, din pacate insa balanta este inclinata mai mult catre prima varianta.

Analiza, aprecierile si redactarea textului apartin in intregime autorului acestui material.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Feb 2010 08:23 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
fider wrote:
Prima si cea mai stringenta problema ramane cea a hidroizolatiei imbatranite

Din cate stiu eu nu prea exista hidroizolatie propriu-zisa a tunelurilor. Cel putin primul tronson al M1 a fost executat fara hidroizolarea casetei tunelului.
La tunelul executat cu scutul se pare ca au pus ceva rasini la imbinarea inelelor, dar nici aici nu se poate vorbi de o hidroizolatie adevarata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Feb 2010 09:02 
Fara hidroizolatie nu se poate, inclusiv pe primul tronson, facut in sapatura deschisa. Apa ar putea afecta catastrofal tunelul / statia poate peste cateva sute de ani, asta presupunand ca in acesti cateva sute de ani nu se executa nici o lucrare.
Tunelele sunt in permanenta verificate / intretinute, injectii cu rasini se fac in permanenta, astfel nu ar rezista infiltratiilor.
Articolul mi se pare usor exagerat. Oricum structura de rezistenta statii / tunele este facuta sa reziste in conditii vitrige. Ciupercile deja afecteaza stratul de uzura a tunelului ( de pana la armatura), dar de aceea este strat de uzura. Pana nu ajunge la armatura ( vorbesc aici atat de statii cat si de tunele rectangulare / circulare ) ciuperca care se vede pe pereti nu are nici o legatura cu structura de rezistenta a statiei. Idem si apa care se scurge pe pereti.
Singurul mod in care apa ar putea afecta structura de rezistenta a statiei este o "sapatura" pe sub fundatie, dar fundatiile sunt la multi metri sub peroane sau sine, deci este aproape imposibil sa se intample asa ceva.
In concluzie eu cred ca tunelele / statiile mai au de trait multi ani de acum in colo.
Userul Sab stiu la ce s-a referit cand a spus ca pe primul tronson nu sunt hidroizolatii facute, dar de fapt ele exista, nu au fost facute dupa ce s-a construit statia, ci in timpul turnarilor peretilor, planseului. Cum ar veni la blocuri, nu se pune smoala peste ultimul planseu (nici nu se mai foloseste smoala, fie vorba intre noi), ci insasi planseul contine un strat de izolatie in structura lui.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Feb 2010 19:11 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
Ma refeream la ce scrie in cartea "Construcţii pentru transporturi în România", sectiunea despre metrou.
Posibil sa fie si ceea ce spune andrei, eu am inteles ca nu exista hidroizolatie.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Feb 2010 13:32 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
La Unirii1 sunt gata scarile rulante de la peron. Cea spre Horoscop (Timpuri Noi) este deja functionala, cea dinspre Palatul de Justitie (Izvor) inca nu. Partea interesanta este ca santierul se va muta in partea opusa, se pare ca vor exista 2 scari rulante care incadreaza fiecare scara fixa.
La Pta Victoriei s-a spart planseul dintre stati pentru instalarea unei scari rulante


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Feb 2010 22:23 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
LArSON wrote:
La Pta Victoriei se instaleaza lift pentru persoanele cu disabilitati.

Doar lift? Pentru ca daca retin bine numele Schindler apare pe obiectivul de investitie. Schindler se ocupa si cu lifturi ?
Insa orice s-ar face acolo va trebui sa se reconfigureze serios accesul pe acel peron spre Pipera. Spartura da foarte aproape de iesire..
Insa chestia asta nu seamana cu un picior pentru scara ?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Mar 2010 15:10 
Schindler face si lifturi, da...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Oct 2010 22:53 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 651
Location: Bucuresti, Militari
Noul acces de la Nicolae Grigorescu - parca e ceva mai bine, dar apare dupa ce s-au dat banii pe proiectul anterior, cu aspect de "umbrar". Acoperisul e din sticla; oare de ce nu i-au pus si astuia o "caciula" de policarbonat?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Oct 2010 09:09 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 78
Rau nu arata exceptand grilajele alea din plasa de Buzau. Problema e ca accesul mananca doua treimi din trotuar. Dupa cate se vede este incurajat mersul cu bicicleta, pista nefiind afectata de constructie :D .


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Oct 2010 09:14 
Nu e cazul de circulatie pietonala intensa pe acolo, cunosc zona.
Apropo de accese, stie cineva de soarta accesului din statia de tramvai "Victoriei" direct in vestibulul metroului ? Oricum trebuie sa fac precizarea ca nici statia de tramvai nu exista, sunt numai scarile, de curand reabilitate. Oare de ce s-au investit oarece bani in scari, nu cumva sa se justifice niste cheltuieli facute aiurea ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Oct 2010 10:27 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 78
Evident raspunsul este afrimativ.
Nu-mi fac iluzii ca se va face vreodata o legatura fie si printr-i simpla scara intre Pasajul Victoria si vestibului metroului insa consider ca peronul statiei de tramvai ar trebui amenajat degraba astfel incat la darea in folosinta a liniei de pe podul Basarab, 35-ul (sau ce tramvaie vor circula pe acolo) sa faca statie si la Piata Victoriei.
Ma intristeaza faptul ca amenajarea peronului din pasaj, placarea scarilor care dau inspre Bulevardul Iancu de Hunedoara si, de ce nu, construirea unui acces direct intre statia de metrou si cea de tramvai nu s-au facut concomitent cu reabilitarea de acum cativa ani a pasajului.
Ma intreb daca ar folosi la ceva o petitie pentru amenajarea statiei.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Oct 2010 12:34 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
Problema se pune si un pic altfel. Daca vrei sa cobori din tramvai la Victoriei si intentionezi sa-ti continui calatoria cu tramvaiele care circula pe Buzesti/Mihalache, atunci statia subterana nu-ti va folosi la nimic. Ar trebui statie si la intrarea in pasaj (ca acum) si in pasaj.
Statia de tramvai din pasaj va folosi exclusiv celor care fac schimb metrou-tramvai, precum si celor care coboara din tramvai si ies la suprafata. Din pacate pentru ultimii ar trebui si niste rulante.
Iar despre legatura tramvai-metrou prin pasajul rutier sper sa se mai poata face vreodata dupa modificarile survenite pe fosta M3.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Oct 2010 13:21 
Victoriei ( M 1 ) este mai lunga decat pare la ora actuala spre Gara de Nord. Apreciez chiar cu vreo 30 metri mai lunga. Se pot amenaja niste scari de acces in vestibul - poate numai fixe, pentru ca diferenta de nivel nu este de loc mare de la pasajul rutier la vestibulul statiei de pe M 1. Trebuie evident sa "dispara" magazinul acela alimentar din vestibul. Nu este nici o paguba.
Tramvaiul de pe Mihalache / Buzesti in urmatorii zeci de ani cred ca va intoarce la gara. Asadar cine are nevoie de tramvaie venind cu metroul face "schimbul" la gara si nu la Victoriei.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 296 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group