freyutz wrote:
La fiecare lot de casare, se aleg mai multe REM, apoi se face o "expertiza" asupra lor si se stabilesc ramele care se caseaza.
REM pozata de tine este 250 si nu este cuplata momentan cu 249, care este afara in curte. (250 e in hala)
120-186-202 (retras in mai 2009 mai mult ca sigur pentru un defect iremediabil al REM #120 - nu stiu oficial, insa din ce-am vazut asa pare)
042-149-198 (retras in toamna lui 2009 - sanse mai mari de a reveni in traseu decat la primul TEM)
Stiu ca 250 este in hala si ca 249 este afara, insa nu stiu de ce am avut impresia ca sunt cuplate, doar ca sunt apropiate, oricum din cate imi amintesc usa de la intrarea pe linia respectiva este inchisa. 250 inseamna ca era cuplata cu alta (243 posibil)?
Daca din 120-186-202 doar 1 REM este defect, nu-i un motiv pentru a scoate tot TEM-ul din circulatie, ca na, au in hala vreo 2-3 linii cu REM-uri dorminde, unul tot este bun. Daca nu-l mai baga inseamna ca nu se vrea, nu ca nu se poate!
Oricum tin minte ca am ramas dezamagit de hala, ma refer cum erau arumcate REM-urile prin ea. Sina cu 250 si 249 (posibil si 243) cred ca este toata numai cu adormite, dar tot mai era loc de 249 in hala. Pe prima linie sunt mai multe boghiuri, 1 sau 2 REM adormite in celalalt capat, iar langa boghiuri sunt epavele 163/018, care stau in hala (doar un vagon iese afara), desi nu mai au sanse. Deci tin REM intregi (ex. 149) afara, dar tin liniile goate in hala. Mai este si linia pe care este VS01, aia daca nu ma insel, sta doar cu alea doua vagoane pe ea.
Deci este o bataie de joc, si apoi tot pe ele dau vina. Nici macar Scorseze nu au acolo, in rest celelalte 3 au doar pt. Bombardiere. Sa speram ca odata cu modernizarea IVElor se vor lua niste masuri pe acolo...
PS: TEM-rile de pe M4 tot la Militari sunt?
Asta e...