TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 19 Nov 2019 15:17

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 225 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Oct 2009 17:36 
Offline

Joined: Wed 29 Apr 2009 19:38
Posts: 33
Pe vremea cand avea traseu prin Drumul Taberei, linia 122 circula plina, la fel si dupa modificare, cand dubla linia 226 si intorcea la Ghencea.
Acum practic linia este extrem de ocolita, si cu parti ale traseului lipsite de orice rentabilitate :) .


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Oct 2009 22:30 
Astazi am ramas uimit :shock: pur si simplu cand am vazut ca linia 24 are incredibil 5 ture :!: Da, nu este o gluma. Prima data am crezut ca nu s-au retras vagoanele de dimineata stiind ca de obicei sunt 3 ture. Am stat in statie la Piata Domeni si le-am vazut rand pe rand pe #118 urmat de #054, #318, #256 si #273. Mi se pare aberant sa trimiti atatea vagoane pe o linie cu un flux foarte mic de calatori. O fi fost ceva special astazi pentru ca de obicei sunt 3 vagoane.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Oct 2009 22:32 
Offline

Joined: Wed 29 Apr 2009 19:38
Posts: 33
Probabil un test, este bine, de mult timp zona Ion Mihalache nu se mai bazeaza doar pe 300, oamenii au inceput sa iubeasca si sa foloseasca si tramvaiele :) .


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Oct 2009 22:45 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
Problema e ca Bucurestii - Noi tot pierde ture din 41 in fata Depoului Alexandria care, eventual, mai trimite si incepatori pe ele, ca se fac trenulete mai lungi decat faceau vagoanele de Bucurestii-Noi in vremurile bune. Ca fapt divers, am observat ca multi vatmani de la Alexandria franeaza puternic la intrarea in statie si ruleaza cu 5 - 10 km/h pana la capatul peronului (pe Bd. Timisoara, la cat de lungi sunt peroanele, chiar e enervant), unde opresc.

Revenind la Bucurestii - Noi... oamenii si tramvaiele scoase de pe 41 trebuie trimise undeva. Fluxul de calatori al liniei 24 e neglijabil tocmai din cauza intervalului de succedare foarte mare. O suplimentare a lui 24 ar impiedica formarea de trenulete pe linia 20 la cap de linie (deja pe 20 satu cate 2 - 3 tramvaie la Laromet), iar portiunea comuna destul de insemnata cu 20 ar duce la o mai buna deservirea a Bd. Ion Mihalache.

Sa speram, insa, ca cele 2 ture in plus sunt scoase din 41 si nu din 20 sau 45 (ca atunci ar fi aceeasi Marie cu alta palarie).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 Oct 2009 11:47 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 148
Location: Bucuresti, sector 3
Gabi23 wrote:
Astazi am ramas uimit :shock: pur si simplu cand am vazut ca linia 24 are incredibil 5 ture :!:


In schimb, linii cu flux mare de calatori, cum sunt 5 si 27 sunt mult sub-turate. Pe 27, calatorii au onoarea sa se inghesuie in ultimele vagoane V2A ramase in circulatie.

Nici 34 nu rupe gura tirgului, 46 il dubleaza acolo unde nu trebuie(adica unde exista si metroul M1+330+335). Linia de dublaj pentru 34 trebuia sa fie 17.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 Oct 2009 11:55 
Gabi23 wrote:
Astazi am ramas uimit :shock: pur si simplu cand am vazut ca linia 24 are incredibil 5 ture :!:


Conform site-ului RATB (program in vigoare la 13 oct) si conform informatiilor primite cand am sunat la 021 9391, linia 24 are 4 ture in timpul saptamanii, mai putin la pranz cand sunt 3 si seara tarziu cand raman 2.
Ai stat cumva in timpul orelor de schimb? Ma gandesc ca se practica sa intre sch 1 cu un vagon si sa iasa sch 2 cu altul, si atunci poate da impresia ca sunt mai multe...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 Oct 2009 12:33 
Lasa sa bage, problema e ca oricate ture ai baga, stau toate blocate in fundatura aia de Berzei, si potentialii calatori pentru Victoriei stiu asta, si merg toti cu 300, practic dincolo de 1 Mai tramvaiele merg goale.
Defapt toate tramvaiele de pe Mihalache ar trebuii sa intoarca pe Cuza - Duca - Grivitei, degeaba se infig in fundatura aia de Berzei, ca nici nu-i nimic de interes acolo si mai si stau blocate zeci de minute in traficul ala infernal pe stradutele acelea mici.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 Oct 2009 16:35 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
bogdan71 wrote:
Pe 27, calatorii au onoarea sa se inghesuie in ultimele vagoane V2A ramase in circulatie.

Frate, clar tu ai obsesie cu V2A. Am fost saptamana trecuta special pentru a merge si fotografia V2A-uri... pe 27 era un singur V2A si inca 2 pe 23. ATAT. Ca fapt divers, 23 venea la 5 minute (!), nu la 14 cum scrie pe site-ul RATB 27 venea la o medie de 10 minute, dupa cum scrie si pe site.

bogdan71 wrote:
Nici 34 nu rupe gura tirgului, 46 il dubleaza acolo unde nu trebuie(adica unde exista si metroul M1+330+335). Linia de dublaj pentru 34 trebuia sa fie 17.

17 circula o data pe ora cand circula (si in vremurile bune, prin 2002, o data la 15 minute, in conditiile in care 34 avea un interval de 4 - 5 minute pa tunci). Nu vad unde era ajutorul, poate doar la supraincarcat statia de redresare. 330 si 335 au statii din An in Paste pe tronsonul comun cu 34 si nici metroul nu e o solutie pentru ca nu opreste metroul la Lizeanu, Bd. Ferdinand, Vatra Luminoasa, Laborator etc. ... opreste, in schimb, la Piata Eudoxiu Hurmuzachi (in statia numita Piata Muncii dupa denumirea de acum 20 de ani), unde 24 NU opreste decat pe un sens.

shoppy wrote:
Defapt toate tramvaiele de pe Mihalache ar trebuii sa intoarca pe Cuza - Duca - Grivitei, degeaba se infig in fundatura aia de Berzei, ca nici nu-i nimic de interes acolo si mai si stau blocate zeci de minute in traficul ala infernal pe stradutele acelea mici.

Din ,,fundatura" aia ajungi in 2 minute la Kogalniceanu si in 5 inute la Universitate. Nu merita cei din Bucurestii-Noi o asemenea legatura?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 Oct 2009 17:36 
RobertC wrote:
Gabi23 wrote:
Astazi am ramas uimit :shock: pur si simplu cand am vazut ca linia 24 are incredibil 5 ture :!:
... ...
Ai stat cumva in timpul orelor de schimb? Ma gandesc ca se practica sa intre sch 1 cu un vagon si sa iasa sch 2 cu altul, si atunci poate da impresia ca sunt mai multe...

Deci, am plecat cu #118 de la Gara de Nord la 15:00 cu intentia de a cobori pentru a lua 41 spre Crangasi. Pe drum insa le-am vazut pe #054 si ##318 ducandu-se spre gara si m-am mirat stiind ca de obicei sunt doar 3 vagoane. Am coborat pana la urma la Piata Domenii la 15.20. M-am dus in cealalta statie decat cea din care coborasem deoarece doream sa fac si poze. La 15:49 spre Damaroaia a trecut #054 iar spre gara #256 (dupa cum se si poate observa in poza postata mai sus). La 16:03 a trecut spre gara #273. La 16:06 a trecut spre Damaroaia #318. La 16:13 se ducea spre gara din nou #118, cel cu care venisem.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 Oct 2009 21:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Dr2005 wrote:
si in vremurile bune, prin 2002, o data la 15 minute, in conditiile in care 34 avea un interval de 4 - 5 minute pa tunci.


Atunci era la depoul Giurgiu si era deservit de cele 6 V3A-2S. Cat timp a stat la Dudesti a avut interval de toata jena.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 Oct 2009 16:20 
Si linia 40 are un interval care te face sa o iei pe jos decat sa astepti urmatorul tramvai.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Oct 2009 21:59 
Astazi am ajuns la concluzia ca nu exista mijloc de transport spre Aeroport pe care calatorii se pot baza 100%.
In jurul orei 13:10 am ajuns in statie la Gara de Nord cu intentia de a lua urmatorul 780 spre Aeroport, la ghiseul de bilete din statie este afisat si programul acestei linii, in zi lucratoare urmatoarea plecare din statie era 13:30, rezonabil, am luat bilet si am stat in statie. La ora 13:30 apare autobuzul, 4899, dar trece racheta pe langa statie afisand "CURSA SPECIALA", am continuat asteptarea crezand ca s-a facut schimbul si masina urmeaza sa vina.

A trecut ceva timp iar la ora 13:45 am apelat 9391 pentru a afla ce se intampla. Dispecera care a raspuns la telefon a tot incercat sa ma abureasca dupa ce i-am spus totul zicand ca "Autobaza Floreasca face si curse speciale iar autobuzul pe care l-am vazut pleca in cursa speciala iar autobuzul pe care il astept (teoretic trebuia sa treaca la 13:30) urmeaza sa vina :lol: ". Apoi i-am spus ca nu sunt chiar un simplu calator care habar nu are pe ce lume este si a luat legatura cu dispecera de la Fluviului de la care am aflat ca 4899 plecase spre politie tamponat iar urmatoarea cursa trece la 14:35 pe la Gara de Nord.

Hotarat totusi sa merg cu 780 ma duc spre Fluviului sa vad ce se intampla unde intr-adevar situatia nu era prea placuta. Dispecera tocmai se schimbase iar cea noua a aflat de la mine ca sunt probleme, ulterior a gasit prin ghereta si fisa cu ture reduse pe liniile din zona, pe 780 1+ cel care a plecat si pe 282 5 ture reduse si alta masina nu putea fi adusa in timp scurt (de pe alta linie) pentru ca pe 780 circula exclusiv masinile cu autorizatie de intrare in aeroport. Dar totusi se pune intrebarea de ce nu se fac schimbari administrative in autobaza Floreasca ? 5 ture reduse pe o linie importanta ca 282 si incapacitatea de a trimite o rezerva pe o linie care obligatoriu trebuie sa mearga in grafic (780) deja sunt 2 lucruri care necesita masuri dure in acea autobaza. Situatia cu ture reduse din cauza ca personalul si-a facut orele este in toate unitatile RATB, dar se incearca reducerea a maxim 1 tur in general pe liniile mai putin aglomerate. Dar situatia de la Floreasca le depaseste pe toate.

In final autobuzul a plecat la ora 14:34 iar la ora 15:09 eram la Aeroport Henri Coanda, in traseu l-am vazut si pe cel tamponat 4899 la sectia de politie de la Griro. Sper totusi in urma sesizarii pe care o voi face in legatura cu aceasta problema sa se rezolve managamentul din autobaza Floreasca pentru ca in acest caz nu este nici vina soferilor (o tamponare apare oricand in bucuresti, iar restul soferilor de pe linia 780 am vazut ca respecta bine graficul) si nici a dispecerilor de la capetele de linie care pur si simplu monitorizeaza traseele.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Oct 2009 08:01 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
Singura solutie ar fi fost sa trimita o masina cu autorizatie de aeroport... care probabil nu o au. Desigur, se putea trimite una de la Pipera, dar, deh, suntem in Bucuresti, nu in Ploiesti sa amesteci autobuzele de lamai multe garaje, ca de aia ai (ma rog, in Bucuresti ai doar de forma) GPS si nu mai ai (ma rog, in Bucuresti ai, ca altfel fac sindicatele scandal) dispeceri pe traseu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 31 Oct 2009 06:33 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
Am avut acum cateva zeci de minute placerea de a calatori cu primele curse de pe unele linii RATB.
De la Valea Ialomitei am mers cu Acces421 pana la Valea Oltului (se pare ca soferii au fost re-instruiti bine, chiar si cu autobuzele goale opresc sa ia calatori ... e drept, mai sunt destui care nu dau 2 bani pe regula asta). Era ora 4:35, afara erau vreo 2 grade, in autobuz cam tot atatea. Autobuzul a ajuns la 4:38 la Valea Oltului si a plecat in cursa la 4:42, conform orarului.
Primul 105 a sosit la capat la 4:40 plecat la 4:48 in loc de 4:40, ceea ce dovedeste ca nu te poti baza pe el pentru a ajunge la niste trenuri mai matinale. Interesant ca autobuzul a venit dinspre Raul Doamnei (si cu vreo 3 calatori in el), ci nu dinspre Valea Oltului cum m-as fi asteptat.
Primul 385 (cu care am si plecat) a sosit la capat la 4:40 si a pleca la 5:00, conform programului.
Primul 368 a sosit la capat la 4:55. Plecarea lui era la 5:09, banuiesc ca si-a respectat-o.
In intervalul 4:45-4:55 au trecut spre Domensti, respectiv Clinceni, primele autobuze ale liniilor 408 (1 calator) si 456 (gol). E drept, acestea pleaca devreme pentru a putea prelua primii calatori din localitatile deservite.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Nov 2009 18:52 
Offline

Joined: Wed 21 Oct 2009 15:16
Posts: 5
Location: Bucuresti
RobertC wrote:
122 devine pe zi ce trece o mare bataie de joc. Acum cateva zile traseul a fost prelungit pana la P-ta Victoriei. Fireste, aiurea!
Iata ce intervale bestiale poate sa aiba in timpul saptamanii mai ales la ora pranzului.
Din nou, rusine RATB! Mai bine desfiintati-o de tot, ca oricum nu sta nimeni sa astepte autobuzele acestei linii...

Da ar trebuii desfiintate ca nu se poate baza nimeni pe ele si sunt mai multe, cine mai sta prin statii cu zecile de minute mai ales ca e frig afara, mai incurca si oamenii...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Nov 2009 19:08 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
122 a fost dintotdeauna o mare inutilitate, cu un interval de succedare pe masura. Pe vremea cand circula prin Drumul Taberei erau cate 2 masini pe traseu, cu un interval de 40 de minute (cand nu se strica vreo masina). A venit prima desfiintare a preorasenestilor si, pentru o vreme, s-a micsorat intervalul (fiind introduse autobuzele scoase de pe preorasenesti). Dupa aia s-a ales praful... linia s-a tot plimbat prin autobaze, ajungand ce este acum.

Mai simplu s-ar rezolva problema zonei Prel. Ghencea (ca asta deserveste oficial linia 122) cu un autobuz in plus pe 408 (2 masini pe traseu, la 30 de minute pe semicursa si cu niste orare afisate in statii), decat cu 4 autobuze pe 122 care vin la 50 de minute. Dar stai, ca 408 e preorasenesc si trebuie si maxi-taximetristii sa traiasca din ceva.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Nov 2009 21:21 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Ce spuneti acolo ? Ia uite un filmulet in care (spre sfarsit) ni se arata ce mare binefacere este 122 !!! :oops:

http://stirileprotv.ro/video/vor-linii- ... r/60384053


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Nov 2009 21:43 
122 de regula il vad destul de plin prin Ghencea, cu orare lipite in statii si respectate nu vad unde este problema. Chiar ar fi o idee trimiterea lui 126 in Brancusi.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Nov 2009 21:48 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
Intr-adevar, locuitorii celor 90 (!) de apartamente vandute acolo, in acel ansamblu din Bragadiru (ca nu apartin dministrativ de Bucuresti), pot umple un autobuz daca se aduna toti la un loc. In vreme ce o localitate cu 6000 de locuitori (Domnesti), aflata la cativa km departare de maretul Cartier Latin, are cateva curse R.A.T.B. (desigur, la ore total aiurea, nu care cumva sa ajunga oamenii la timp la munca sau la scoala cu ele) si multe curse de maxi-taxi, dar si alea vin cand au chef, nu la 15 minute cum scrie in autorizatiile emise de A.R.R.. Ba chiar sunt mai multe firme de dube, ca doar sunt curse inter-judetene (!) se liciteaza fiecare cursa, nu traseul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Nov 2009 22:09 
Offline

Joined: Wed 21 Oct 2009 15:16
Posts: 5
Location: Bucuresti
Marian Andrei wrote:
122 de regula il vad destul de plin prin Ghencea, cu orare lipite in statii si respectate nu vad unde este problema. Chiar ar fi o idee trimiterea lui 126 in Brancusi.
Nu-i rea ideea pe unde ar lua-o?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Nov 2009 22:12 
Cred ca ar merge bine pana la Valea Oltului apoi drept inainte, un circuit prin noul cartier si apoi traseul inapoi. Calatorul cam uraste legaturile, prefera sa stea mai mult in asteptarea unei linii care il duce direct la destinatie decat sa mai schimbe cu alta linie.
Am mai zis, problema nu sunt intervalele ci faptul ca nu stie nimeni cand vine autobuzul in statie. Mai pe scurt problema de managament.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Nov 2009 21:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Ideea cu mutarea capatului lui 126 de la Ghencea nu mi se pare deloc o idee buna. Mai bine ar fi sa se astepte pana cand se va realiza Strapungerea Brasov - Soseaua Alexandria. In acel caz ar mai aparea o linie utila pana la Depoul Alexandria ce poate fi ulterior prelungita si catre zona Berceni. Din pacate, insa, se pare ca unii oameni sunt mai interesati de cum sa facem o treaba rapida dar proasta acum decat sa se gandeasca in viitor la ceva durabil.

Pentru cine chiar este atat de indurerat de zona Brancusi, tin sa amintesc ca pe acolo circula linia 221, ce are dintotdeauna intervale proaste de succedare. Daca ar fi adusa la intervale mai decente de succedare si s-ar reconfigura traseul schimband punctul terminus de la Ghencea la intersectia 13 Septembrie cu Drumul Sarii sunt sigur ca ar avea suficienti calatori.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Nov 2009 22:10 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
fider wrote:
Ideea cu mutarea capatului lui 126 de la Ghencea nu mi se pare deloc o idee buna. Mai bine ar fi sa se astepte pana cand se va realiza Strapungerea Brasov - Soseaua Alexandria. In acel caz ar mai aparea o linie utila pana la Depoul Alexandria ce poate fi ulterior prelungita si catre zona Berceni. Din pacate, insa, se pare ca unii oameni sunt mai interesati de cum sa facem o treaba rapida dar proasta acum decat sa se gandeasca in viitor la ceva durabil.

126, mai nou, circula destul de plin... nu stiu insa daca e plin cu calatorii care asteapta 69 sau alt vehicul cu portiuni comune sau are calatori dedicati, pentru ca majoritatea coboara la Tricodava, iar pe sensul celallt circula gol pana la Orizont).

fider wrote:
Pentru cine chiar este atat de indurerat de zona Brancusi, tin sa amintesc ca pe acolo circula linia 221, ce are dintotdeauna intervale proaste de succedare. Daca ar fi adusa la intervale mai decente de succedare si s-ar reconfigura traseul schimband punctul terminus de la Ghencea la intersectia 13 Septembrie cu Drumul Sarii sunt sigur ca ar avea suficienti calatori.

Daca e s-o luam asa, pe unde trece 221 trec si troleele care intorc la Valea Ialomitei (portiunea din Valea Oltului e nesemnificativa pentru Cart. Brancusi... pe o parte sunt blocurile comuniste, pe cealalta e camp). Singura linie care trece cat-de-cat pe langa tot cartierul e 421, cu cele cateva curse pe zi, dar care asigura o legatura rapida cu metroul pentru locuitorii din zona (presupunand ca il ai in statie cand ai nevoie, ca de nu...). Prelungirea pana la intersectia Bd. Ghencea cu Drumul Sarii nu mi se pare oportuna. Zona este si asa aglomerata, nu mai zic de Bd. Ghencea in sine la orele de varf. Mai buna ar fi prelungirea de la C.E.T. Vest la Carrefour Militari prin viitoarea penetratie intre Bd. Timisoara si Soseaua de Centura (deci in vreo 20 de ani, la cum se misca lucrurile). O alta solutie ar fi ca doar anumite curse sa circule la C.E.T. Vest, iar altele prin Valea Cascadelor - Bd. Preciziei (sa iasa direct la Lic. Ind. Auto, dar nu stiu daca este permis virajul la stanga spre A1 acolo). Aici apar, totusi, alte probleme:
-R.A.T.B. nu prea obisnuieste sa aiba trasee cu mai multe versiuni (vezi 136 - 636)
-Str. Valea Cascadelor nu este deservita de autobuze in week-end, ca sa nu incurce masinile celor ce parcheaza neregulamentar pentru a cumpara materiale de constructii de la micile magazine de acolo (desi le gasesc mai ieftine la hipermarket)
-inforamrea calatorilor in statiile R.A.T.B. este PRACTIC NULÄ‚, nimeni nu ar sti ce cursa merge la C.E.T. Vest si ce cursa merge la Carrefour; desigur, pot fi 2 linii, 221 si 222 si autobuzele sa intre prin rotatie... dar aici apare problema generala: soferii pot uita sa schimbe afisajul... (sau sa fie un afisaj defect si sa afiseze diferit in fata si in spate), iar SATul sigur vor uita sa il treaca de pe o linie pe alta (si sa vezi ,,ciupiri" ale portofelelor electronice ale nefericitilor cu abonamente pe una din cele 2 linii)
-pe Bd. Preciziei nu se pot face statii la trotuar pe partea cu tramvaiele, iar pe partea cealalta se parcheaza camioane la greu, noroc ca traficul nu e asa intens in zona; si asta s-ar putea rezolva: demolezi gardurile de la proanele de tramvai si faci acolo statiile, iar pe sensul celalalt chemi Militia sa taie amenzi... si sa ii vezi pe turcaleti, cand or vedea ca nu pot iesi din tara pana nu isi platesc amenda, cum o sa parcheze in zonele unde nu incurca traficul.
-la intrarea pe A1 nu se poate face statie decat pe Bd. Preciziei, deci nu vor putea fi preluati calatorii care asteapta 137. Totusi, multi calatori vin din Drumul Taberei, deci ar putea folosi direct 221, mai ales ca ar ajunge mai repede la destinatie (fara ambuteiajele de pe Iuliu Maniu).
Chiar o sa trimit la R.A.T.B. o sugestie pe aceasta tema.

A, ca mi-am adus aminte, intervalul lui 221 a devenit relativ decent, s-a revenit la programul cu semicurse de fix 30 de minute (cu tot cu stationari) si intervale de succedare de 15-20 de minute la orele de varf si 30 in week-end (si 60 nnoaptea) si ore fixe, deci se poate calcula destul de usor la ce ora trece autobuzul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Nov 2009 22:47 
Offline

Joined: Wed 21 Oct 2009 15:16
Posts: 5
Location: Bucuresti
Quote:
A, ca mi-am adus aminte, intervalul lui 221 a devenit relativ decent, s-a revenit la programul cu semicurse de fix 30 de minute (cu tot cu stationari) si intervale de succedare de 15-20 de minute la orele de varf si 30 in week-end (si 60 nnoaptea) si ore fixe, deci se poate calcula destul de usor la ce ora trece autobuzul

Hai sa fim seriosi, cati oameni care teoretic asteapta 221 stau sa calculeze cand trece prin o anumita statie :D, iar strapungerea Brasov - Alexandriei se va face in aceeasi 20 ani ca si Timisoara linia de centura sau Carrefour.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Nov 2009 23:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Un interval de 30 de minute pentru multe linii ce deservesc zona urbana a Bucuresti-ului, in timpul saptamanii este cat se poate de jenant. Cunosc ca la unele linii de tramvai se sta la fel de prost. Problema este ca 30 de minute inseamna un interval mult prea mare de succedare in conditiile in care:
- nu exista orare afisate si mai ales respectate in fiecare statie. Spre exemplu, chiar si ultimele orare publicate in statii unele nu sunt nimic mai mult decat orientative. Daca exista GPS, SAT si alte lucruri, cum de se poate explica la linia 173, 122, 126 faptul ca in continuare se inregistreaza devieri si de 10 minute fata de orarul stabilit, la sfarsit de saptamana. Desigur, nu sunt singurele cazuri.
- multe dintre trasee sunt practic inutilizabile la ora de varf datorita aglomeratiei. Daca se alege o alta varianta de traseu trebuie sa stii ca macar te poti baza pe ea, vezi problema de mai sus.
- unele trasee sunt, in realitate ramasite ale multor preschimbari din trecut si ale unor capete de linie ce nu mai au sens in configuratia actuala (vezi 139, 173, 221, 220, 24 si alte linii)

Oricum, 220 cred ca este mai bine sa ramana un traseu de legatura decat sa devina un traseu principal avand in vedere ca legaturi cu zona centrala exista deja dar ce ne lipsesc sunt traseele de legatura rapide radiale.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Nov 2009 20:51 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
In atasament aveti traseele R.A.T.B. din iulie 2005, dupa cum erau afisate pe site.
De atunci au venit 1000 de Citaro + 100 de Irisbus, avem SAT, avem GPS avem di tăti... Aruncati un ochi si spuneti-mi alt traseu, in afara de 268, care circula acum la intervale mai bune. In rest, la toate traseele s-a marit intervalul de succedare (nu mai zic de preorasenesti, unde ce e acum e bataie de joc). Si nu-mi bagati faza aia cu traficul aglomerat, ca aglomeratie era si atunci.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Apr 2010 15:06 
Linia 601 s-a reinfiintat. Linia 607 inca exista... Probabil pentru legatura Apaca - Grozavesti.
S-au afisat si intervalele de circulatie:
601 - in timpul saptamanii - la 13-19 minute in cursul zilei (3-4 autobuze), seara la 30 min (2 autobuze) - autobaza Militari
601 - in week-end - la 20-23 min in cursul zilei (3 autobuze), seara la 55 min (1 autobuz)
607 - in timpul saptamanii - la 20-23 minute in cursul zilei (3 autobuze), seara la 56 min (1 autobuz) - autobaza Floreasca
607 - in week-end - la 55-65 min (1 autobuz)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Apr 2010 22:59 
De azi, linia 616 apartine si de... Ferentari. In timpul saptamanii sunt alocate 7 autobuze (turele 6->12), iar in weekend 4 autobuze (turele 3->6). Fireste, pentru a face grozavia asta au fost scoase cate doua autobuze din liniile 133 si 139.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Apr 2010 09:36 
Offline
User avatar

Joined: Sun 10 Jun 2007 17:01
Posts: 54
Location: Bucuresti / Brasov
RobertC wrote:
De azi, linia 616 apartine si de... Ferentari. In timpul saptamanii sunt alocate 7 autobuze (turele 6->12), iar in weekend 4 autobuze (turele 3->6). Fireste, pentru a face grozavia asta au fost scoase cate doua autobuze din liniile 133 si 139.


Inca din data de 10 aprilie a fost facuta aceasta modificare, o data cu trecerea liniei 607 la Floreasca. Nu e chiar asa rau ca au scos 2 autobuze din 139, ca si asa era inflatie de autobuze pe linia asta, in timp ce alte linii ale autobazei erau neglijate. Totusi, din 133 e oarecum criminal sa scoti autobuze... :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Apr 2010 10:19 
Offline

Joined: Fri 07 Jul 2006 10:10
Posts: 75
Cred ca in primul rand RobertC vroia sa atraga atentia asupra distantei mari dintre autobaza si traseul liniei 616... Uneori se invoca faptul ca primaria are un rol nefast in activitatea RATB (si e adevarat, ultimul exemplu fiind licitatia amanata a celor 150 de troleibuze).

Dar aceasta hotarare nu cred ca are vreo legatura cu primaria, pur si simplu atat ii duce capul pe cei din RATB.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 225 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group