La inceputuri, placutele indicatoare a directiei de pe trenuri erau cu scris rosu pe fond alb. un timp, cat statia Crangasi a fost capat de linie, erau niste trenuri care functionau pe relatia Eroilor - Crangasi, si aveau placile scrise cu albastru sau verde pe fond alb (unele aveau marginile verticale ingrosate (
| EROILOR | .
| CRINGASI | . A fost pentru scurt timp, ca dupa aceea sa aiba placi scrise cu alb pe fond rosu, dupa care s-a revenit pe fundal alb cu scris rosu.
Panourile aniversare... chiar nu puteau sa puna niste IVE ?
Conferinta si vizitarea unor locatii, doar cei "din bransa " sau invitatii...
Sa ma destainui... am avut ocazia sa calatoresc in cabina pe distanta NG - Politehnica, dar nu mai stiu cu ce ocazie (nu era un eveniment, a fost o intamplare); a doua ocazie a fost cu ocazia unu simpozion organizat, cand se vizita metroul (simpozion oragnizat de o facultate din UPB, unde lucra tata): delegatia a pornit de la statia Eroilor (rem 133, restul nu stiu ce anumar au avut) pana la statia Titan; eu am mers cu trenul pana la Republica - schimbarea posturilor de conducere s-a facut in tunel, inainte de Republica, dupa care a rebrusat si si-a continuat drumul inapoi, sa ia delegatia de la Titan; s-a mers pana la Unirii 1, unde s-a vizitat dispeceratul, dupa care s-a treccut pe M2, pana pana la Piata Victoriei. Bineinteles ca eram langa mecanic
- se intampla in iulie 1989.[/b]