TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 22:13

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 359 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Nov 2009 23:38 
ANTENA wrote:
Va trebui rezolvata si intersectia Dobrogeanu Gherea - DN1 - Elena Vacarescu, dar nu cred ca se mai face pana la 1 decembrie. Altfel, coada va fi in pasaj.

Intersectia va fi desfiintata complet. Nu va fi posibil decat virajul la dreapta de pe Dobrogeanu Gherea respectiv Elena Vacarescu pe DN 1.
Iar daca esti pe DN 1 evident numai inainte sau la dreapta. In acea intersectie virajul la stanga va fi interzis cu desavarsire
Practic nici nu va mai fi semafor acolo. Nu stiu ce se va intampla cu pietonii, eventual o pasarela ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Nov 2009 00:22 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
andrei_ciocan wrote:
ANTENA wrote:
Va trebui rezolvata si intersectia Dobrogeanu Gherea - DN1 - Elena Vacarescu, dar nu cred ca se mai face pana la 1 decembrie. Altfel, coada va fi in pasaj.

Intersectia va fi desfiintata complet. Nu va fi posibil decat virajul la dreapta de pe Dobrogeanu Gherea respectiv Elena Vacarescu pe DN 1.
Iar daca esti pe DN 1 evident numai inainte sau la dreapta. In acea intersectie virajul la stanga va fi interzis cu desavarsire
Practic nici nu va mai fi semafor acolo. Nu stiu ce se va intampla cu pietonii, eventual o pasarela ?


Eh, ce vorbesti? S-a anuntat undeva? Daca e asa cum spui, de ce nu au desfiintat semafoarele de acum 1 luna? Practic, acum se circula exact pe scenariul tau.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Nov 2009 00:26 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
nasty wrote:
ANTENA wrote:
-Mai sunt de executat in principal urmatoarele lucrari:
- finalizare intersectie, alveole, semaforizare
- iluminat in pasaj zona acoperita
- marcaj benzi rutiere, delimitare sensuri
- finalizare iluminat exterior montat pe stalpi

Cine trebuie sa faca lucrarile de mai sus? Ca Lena s-a disculpat, pt intarzieri, in sensul ca multe lucrari nu le-au facut ei, nefiind in contract...
Dau impresia ca daca au subcontractori, nu sunt responsabili de conducerea si organizarea tuturor lucrarilor.
Cine trebuie sa refaca spatiile verzi, drumurile secundare, parcarile, trotuarele - toate distruse de santier? Lucrarea se considera gata , cand se va reface toata zona.
Daca nu se face totul pana la 1 dec, atunci nu inteleg de ce nu se finalizeaza noaptea asta si maine, bordurile intre sensuri si marcajele si pasajul devine circulabil de luni, urmand sa se lucreze deasupra la intersectie, pana pe 1 dec. Se uita ca pasajul se face pt noi, pt cei care mergem zilnic pe DN1?


Iluminatul exterior pe stalpi = Luxten
Semafoare = Administratia Strazilor
Restul lucrarilor = Lena

Nu stiu cine repara strazile adiacente. De exemplu, breteaua paralela cu Buc.Pl. sens Ploiesti e facuta zob. Pe partea aia a lucrat Erbasu la canalizari. Cum au terminat, au disparut in ceata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Nov 2009 02:34 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 90
Location: Bucuresti
Bogdan_buc a scris:
Quote:
Iar modificam termenele?? :roll: :roll: . Credibilitate egala cu a unui politician :evil: ...

Nu ii iau apararea, dar in opinia mea nu putem sa il acuzam pe Marian Andrei ca ne induce in eroare cu termenele. Nu are nicio vina. El nu face decat sa ne informeze si pe noi ultimile noutati de pe santiere...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Nov 2009 11:44 
Atentie, una este cand o "stire"este trasmisa sub forma "constructorul afirma ca termenul de finalizare este cutare" si alta este cand acea "stire" este luata la nivel personal sub forma "sigur la data cutare ne plimbam pe pasaj si carcotasii or sa moara de oftica". Chiar daca am fi in situatia de a ne afla pe ultima suta de metri intotdeauna poate aparea neprevazutul, si nu doar din cauza unei neplati sau a unui aviz...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Nov 2009 15:12 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
"Neprevazutul" apare din cauza faptului ca in Romania contractele nu prevad clar obligatiile partilor, inclusiv penalitati severe (pentru ambele parti) in cazul in care acestea nu se respecta. In alta tara, daca depasesti un termen de executie cu doua zile, poti sa inchizi taraba definitiv. Traseele de retele s-ar fi putut cunoaste foarte exact daca in faza de proiect ar fi fost intocmite studiile prospective de teren corect (exista tehnologie si la noi care poate depista ce este in subteran). Platile s-ar face la zi daca ar fi penalitati enorme pentru asta, recuperate de la cei vinovati de intarziere. Asa ca nu e nici o fatalitate, din situatii intentionat neclare se promoveaza concurenta neloiala.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Nov 2009 18:47 
Offline

Joined: Fri 09 Oct 2009 16:52
Posts: 14
Brassovia wrote:
...Traseele de retele s-ar fi putut cunoaste foarte exact daca in faza de proiect ar fi fost intocmite studiile prospective de teren corect (exista tehnologie si la noi care poate depista ce este in subteran). Platile s-ar face la zi daca ar fi penalitati enorme pentru asta, recuperate de la cei vinovati de intarziere.


tocmai aici a gresit Lena, a deschis santierul prin saparea unei gropi in mijlocul DN1, a blocat circulatia 1 an si jumate si apoi pe margini a inceput sa gaseasca cabluri, canalizare, etc. Trebuiau sa nu sape pe mijloc , pana nu depistau si mutat tot ce se putea , fara sa blocheze inutil circulatia.
Contractul e facut cu chichite- adica termenul se poate prelungi daca nu se preda terenul la timp ( au fost ceva probleme cu expropieri prin fata la Antena1 si inca intr-un loc). Cei de la Lena au tacut malc si au lungit executia contractului, fara penalitati. Le-a convenit situatia pt ca nu au avut pe santierul asta nici personal suficient si nici utilaje, sa lucreze in 3 schimburi, concomitent pe ambele parti ale pasajului, cum era normal pt DN1.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Nov 2009 19:09 
Pentru ce se mai plateste o groaza de bani pentru studiu de fezabilitate? Ce face acel studiu de fazabilitate?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Nov 2009 19:59 
ANTENA wrote:
Eh, ce vorbesti? S-a anuntat undeva? Daca e asa cum spui, de ce nu au desfiintat semafoarele de acum 1 luna? Practic, acum se circula exact pe scenariul tau.

Eu in comparatie cu voi nu alerg dupa citate, e bine si sa dai citate, dar nu este stilul meu. In nu stiu ce emisiune de la nu stiu ce televiziune a spus Oprescu treaba asta. Ca acolo nu va mai fi nici un fel de semafor. La intrebarea reporterului " Da cu pietonii ce facem, ca pana la pasaj e ceva distanta" raspunsul a fost ca se va incerca o pasarela asa cum sunt pe DN 1 pana la Ploiesti. Minte Oprescu, mint si eu.
In alta emisiune de la alta televiziune a spus raspicat, tot Oprescu ca primul semafor de intrare in Bucuresti va fi la Piata Presei Libere Treaba se leaga cu ce am spus mai inainte.
Repet, sa fiu bine inteles, minte Oprescu, mint si eu. Nu am cum sa verific informatiile


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Nov 2009 22:22 
RobertC wrote:
Atentie, una este cand o "stire" este trasmisa sub forma "constructorul afirma ca termenul de finalizare este cutare" si alta este cand acea "stire" este luata la nivel personal sub forma "sigur la data cutare ne plimbam pe pasaj si carcotasii or sa moara de oftica". Chiar daca am fi in situatia de a ne afla pe ultima suta de metri intotdeauna poate aparea neprevazutul, si nu doar din cauza unei neplati sau a unui aviz...

Complet de acord, nici eu nu am inteles de unde toata aceasta incrancenare cu garantii personale pentru niste termene in care nici macar nu este implicat, mai ales ca suntem in romanica unde ai putea sa-ti pariezi o mana si-un picior pe nerespectarea oricarui termen, mai ales ca aceste termene si garantii au fost din nou si din nou contrazise de ceea ce s-a intamplat(data intrarii in traseu ale lui LF si #205, ca sa dau doar 2 exemple). Pentru ce? Poti sa zici foarte frumos ca in teren situatia arata bine, ca sunt toate sansele sa se respecte termenul, ca se va trage tare pana in ultima clipa, ca se spera sa nu apara complicatii suplimentare si asa mai departe...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Nov 2009 18:31 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 90
Location: Bucuresti
La aceasta ora se lucreaza la marcajul rutier din pasaj, si la finisaje.
Cei de la Antene au spus azi intr-un buletin de stiri ca trecerile de pietoni de deasupra pasajului vor ramane momentan.


Attachments:
untitled.JPG
untitled.JPG [ 105.34 KiB | Viewed 7200 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Nov 2009 22:51 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
3mil wrote:
La aceasta ora se lucreaza la marcajul rutier din pasaj, si la finisaje.
Cei de la Antene au spus azi intr-un buletin de stiri ca trecerile de pietoni de deasupra pasajului vor ramane momentan.


De asemenea dinspre Otopeni, a inceput si montarea separatoarelor de sens, pe centru - bolovani de beton, exact ca cei pentru delimitarea santierului, dar de lungimi de cca. 10 m bucata. Tot astazi au fost plantati stalpii pentru noile semafoare, si la aceasta ora se toarna ultima parte a asfaltului peste capac.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Nov 2009 23:06 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
A aparut si Luxtenul sa-si termine lampile. In seara asta e activitate mare ...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Nov 2009 22:03 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
In sfarsit o veste pe care o asteptam de mult:

Pasajul Baneasa ar putea fi deschis vineri

Pasajul Baneasa ar putea fi deschis vineri circulatiei rutiere. Soferii care traverseaza zona de nord a Capitalei ar putea sa scape in sfarsit de aglomeratia infernala, dupa un an si sapte luni de lucrari.
Pasajul a fost terminat cu o jumatate de an intarziere fata de termenul stabilit initial, informeaza Antena 3.
In zona lucrarilor la pasaj au fost instituite restrictii de trafic, din 10 octombrie.
Cu toate ca restrictiile trebuiau ridicate pe 10 noiembrie, autoritatile au hotarat mentinerea lor pana la finalizarea lucrarilor

Sursa: Antena 3

Exista zvonuri cum ca zona supraterana se deschide joi seara.
In aceasta seara zor mare ca aseara si se executa:
- finalizare asfalt zona supraterana;
- finalizare montaj semafoare;
- vopsire pereti pasaj;
- montare separatoare de trafic pe axul drumului (cred ca se vor monta doar pe portiunea spre Ploiesti - intrucat este in curba)

Totusi, in intersectia Dobrogeanu-Gherea / DN1 / Elena Vacarescu, nu s-a facut nimic.

PS: Propun inchiderea topicului din 1 dec


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Nov 2009 00:10 
Lasa semafoarele, ca doar n-o sa tina inchis pe dedesubt pentru un semafor deasupra, cum e cu iluminatul si finisajele din "subteran" e important, si nu se vede nici de pe camera...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Nov 2009 21:00 
Pasajul si intersectia se deschid cel tarziu pe 1 decembrie.


Attachments:
DSC00935.JPG
DSC00935.JPG [ 192.82 KiB | Viewed 6560 times ]
DSC00936.JPG
DSC00936.JPG [ 185.13 KiB | Viewed 6560 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Nov 2009 21:12 
Offline

Joined: Sat 12 Sep 2009 15:25
Posts: 50
Location: BucureÅŸti
"Pasajul Baneasa din Capitala va fi deschis circulatiei rutiere vineri, 27 noiembrie, a anuntat miercuri ministrul interimar al Transporturilor si Infrastructurii, Radu Berceanu, potrivit NewsIn. Ultimele restrictii de trafic din zona, ce au fost instituite pentru finalizarea lucrarilor la pasaj, au durat mai bine de o luna si jumatate."

Sursa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Nov 2009 23:52 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Pasajul Băneasa, deschis înainte de inaugurare

Pasajul Băneasa din Capitală va fi deschis circulaţiei chiar de vineri, înainte de tăierea oficială a panglicii, a afirmat ministrul transporturilor, Radu Berceanu.

„Lucrarea este, în prezent, aproape finalizată şi mai sunt necesare doar câteva mici detalii”, a afirmat ministrul. Tot atunci vor fi ridicate şi restricţiile de circulaţie care au blocat DN 1 mai bine de o lună.

Proiectul, care are două benzi pe sens şi o lungime de 560 de metri, a fost finanţat din bani de la buget. Ministerul Transporturilor a plătit pentru
realizarea acestuia circa 13 milioane euro
, cu peste 50% faÅ£ă de cât era prevăzut. La cele 9,4 milioane euro alocate iniÅ£ial s-au mai adăugat 1,3 milioane euro pentru relocarea a zeci de kilometri de instalaÅ£ii ÅŸi cabluri, precum ÅŸi a stâlpilor de iluminat public, lucrări ne prevăzute în proiect.

Pasajul face parte din proiectul de fluidizare a traficului pe DN 1. Lucrările au început în februarie-martie 2007, dar au fost sistate în luna decembrie a aceluiaşi an. Proiectul a fost reluat abia în aprilie 2009, iar acum pe ultima sută de metri, lucrările au fost făcute în ritm alert.

Ceasul ultimelor finisaje
Un chef de muncă nemaivăzut i-a cuprins pe muncitorii de la Pasajul Băneasa, cu două zile înainte de darea în folosinÅ£ă a lucrării: se toarnă asfalt, se instalează semafoare, se pun borduri ÅŸi se măsoară pe ici, pe colo. Din maÅŸinile care aÅŸteaptă încă în nesfârÅŸite coloane, ÅŸoferii îşi măsoară viitoarele trasee.

În mobilizarea generală de la ora aceasta a după-amiezii, un factor important trebuie să-l reprezinte scurta vizită a ministrului Berceanu. La faţa locului, acesta spune doar că termenul la care va fi deschis pasajul va fi „o surpriză plăcută”.

„I-am pregătit lui Mircea Badea penele”, mai spune Berceanu, aluzie la promisiunea făcută de realizatorul TV, că va purta pene pe fund daca pasajul e gata la timp. După câteva minute petrecute în compania
unui inginer, măsoară lucrarea din ochi şi are un scurt comentariu la adresa unui şofer care tocmai a traversat o zonă proaspăt asfaltată şi care a oprit acum în dreptul său, să-l salute: „Asta o fi România bunului-simţ?”. EVZ


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Nov 2009 13:22 
In final se pare ca nu va exista sens giratoriu...


Attachments:
baneasa.jpg
baneasa.jpg [ 148.26 KiB | Viewed 6304 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Nov 2009 17:39 
Offline

Joined: Sat 12 Sep 2009 15:25
Posts: 50
Location: BucureÅŸti
Citez din clasici în viaÅ£ă :D :
romafroman wrote:
Deci nici urmă de giratoriu deasupra... Bănuiam.
Probabil unii au rămas cu ideea că va fi un giratoriu de la celălalt proiect.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Nov 2009 18:03 
Offline

Joined: Wed 29 Apr 2009 19:38
Posts: 25
Fara nici un fel de discriminare, se stie ca majoritatea blondelor, sau soferilor cu carnet luat in Curtea de Arges habar nu au sa se descurce intr-un giratoriu.

Si cum acesti soferi reprezinta mai mult de 50% din traficul bucurestean, este mai bine ca nu s-a facut asa ceva :) ...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Nov 2009 18:07 
Chiar vazsem in ultimul timp o tendinta laudabila in Bucuresti de introducere a sensurilor giratorii, pacat ca s-a renuntat. Cel mai probabil, s-au gandit ca sensul giratoriu e mai greu de construit, adica trebuie amenajat ceva in mijloc care sa fie ocolit, mult mai usor sa infigi 4 stalpi sh la margine.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Nov 2009 18:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 195
Location: Bucuresti
Asa cum arata acum zona acoperita - ma refer la dimensiuni - nu cred ca se putea face un sens giratoriu. Daca zona acoperita ar fi fost mai lunga - da. Ideea e ca in sensul giratoriu sa se intre, de pe fiecare strada, cam in acelasi unghi (adica sa fie ceva de ocolit daca intentia ta e sa mergi "inainte").


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Nov 2009 19:29 
Sensul giratoriu inseamna 2 lucruri:
- nu e stop
- are prioritate ala deja intrat
Sa vii in Franta, nu mai zic de sensuri giratorii facute cu o bulina alba de 1m diametru vopsita in mijlocul vechii intersectii, sunt o droaie de sensuri giratorii ovale (in jurul statiei de tramvai), trapezoidale, sau chiar in forma de L. Si nu-i nici o problema, giratoriu nu (mai) inseamna neaparat un cerc.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Nov 2009 19:54 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
,,Eficienta" giratoriilor s-a vazut la Brasov. Nu avem nevoie de asa ceva in Bucuresti.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Nov 2009 20:10 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Chestia cu giratoriile este urmatoarea: ele functioneaza foarte bine pana la o anumita valoare a traficului. Cu cat valoarea traficului e mai mare, cu atat trebuie sa fie si raza de curbura mai mare, pentru a se permite selectia pe benzi in interiorul giratiei. Ideale sunt doar giratoriile cu o banda, atunci nu sunt probleme cu luarea de dreapta din stanga si luarea de stanga din dreapta. Dar giratoriile cu doar o banda nu fac fata la valori mari de trafic. Problema este ca intr-o intersectie normala, bine semaforizata, sunt evitate punctele de conflict intre vehiculele ce fac stanga. Intr-un giratoriu, apar cate doua puncte de conflict pentru stanga. Depinde foarte mult performanta unui giratoriu si de structura curentilor principali de trafic din intersectie, si de numarul de ramuri ale acesteia, dar in special de valorile absolute de trafic. Giratoriile mai au si o alta problema mare de tot: amplasarea trecerilor de pietoni. Daca e flux mare de pietoni si nu exista pasaj denivelat, giratoriul devine o catastrofa si o sursa de acidente.


Attachments:
Puncte de conflict cu si fara giratoriu.jpg
Puncte de conflict cu si fara giratoriu.jpg [ 36.24 KiB | Viewed 6084 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Nov 2009 21:46 
Pai ziceam de giratoriu fara stop, alea din Brasov parca sunt cu stop, si un giratoriu cu stop nu mai e giratoriu, e doar o intersectie semaforizata, doar ca de forma asa, mai rotunda.
Daca faci timp de semafor special pentru aia care fac stanga, ajungi cu semafor cu 4 faze, adica e acelasi lucru daca dai drumu la intersectie dintr-o singura directie, deci se sta foarte mult la stop in orice conditii de trafic, giratoriul are avantajul ca se gestioneaza singur, adica daca de pe o directie nu intra masini, de pe celelalte se merge automat mai repede (da, se pot face si semafoare inteligente cu detectie de trafic, da costa, si dureaza pana se adapteaza). Mai ales ca in multe mari intersectii, pentru diminuarea timpului de asteptare la stop, se interzice pur si simplu virajul la stanga, dand nastere la tot felul de artificii, ilegalitati si rute alternative ce ar fi rezolvate de giratoriu.
Apoi giratoriul mai are avantajul ca scade viteza de circulare (lucru bun in orase) in orice conditii de ocupare, daca ai stop si ai verde atunci impulsul e de a accelera, crescand sansele de a avea un accident grav in intersectie sau mai incolo.
Nici pietonii nu sunt o problema asa de mare, ca daca e trafic mare de masini si trafic mare de pietoni atunci pietonii se grupeaza mai multi si trec impreuna, ca nici nu stau masinile sa treaca 100 de pietoni la 2m distanta unu de altu si masinile oricum incetinesc ca e si la ele trafic mare (ca daca nu e trafic mare la masini atunci nu se simte).

Astia prin occident fac toate noile drumuri cu giratorii, si la modernizari/reparatii capitale se chinuie sa scoata semafoarle si sa puna tot giratorii, doar nu om fi noi destepti si occidentalii prosti, parca am mai "descoperit" noi ca articulatele incurca trafcul...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Nov 2009 22:45 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
shoppy wrote:
Pai ziceam de giratoriu fara stop, alea din Brasov parca sunt cu stop, si un giratoriu cu stop nu mai e giratoriu, e doar o intersectie semaforizata, doar ca de forma asa, mai rotunda.

Alea din Brasov sunt fara stop. Cu stop e a noastra intersectie de la Razoare, care mai mult incurca traficul cu cele 17 (!) semafoare diferite.

shoppy wrote:
Nici pietonii nu sunt o problema asa de mare, ca daca e trafic mare de masini si trafic mare de pietoni atunci pietonii se grupeaza mai multi si trec impreuna, ca nici nu stau masinile sa treaca 100 de pietoni la 2m distanta unu de altu si masinile oricum incetinesc ca e si la ele trafic mare (ca daca nu e trafic mare la masini atunci nu se simte).

Se grupeaza ei, insa legislatia spune sa le dai prioritate. Iar acolo unde sunt multi pietoni, rezultatul o sa fie dezastruos ca ei tot o sa treaca si tu tot o sa trebuiasca sa le dai prioritate sau sa te bagi cu tupeu printre ei si sa mai iei cate un ghiozdan in retorvizoare sau o sticla in semnalizatoare.

shoppy wrote:
Astia prin occident fac toate noile drumuri cu giratorii, si la modernizari/reparatii capitale se chinuie sa scoata semafoarle si sa puna tot giratorii, doar nu om fi noi destepti si occidentalii prosti, parca am mai "descoperit" noi ca articulatele incurca trafcul...

Nu am vazut prin Viena giratorii, iar prin restul Austriei erau doar la intersectia 2 drumuri mai mult decat secundare sau a unui drum principal cu unul pe care treceau 2 masini pe ora.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Nov 2009 22:53 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Giratoriile dun Brasov functioneaza fara semafor, dar ele au prea multe alte defecte din conceptie pentru a fi luate ca termen de comparatie. Oricum, la ore aglomerate este haos, nu se pot respecta benzile, prima banda e blocata de cei care dau sa intre cu botul iar banda de langa pastila are raza de curbura prea mare si e evitata sau "taiata". Se pot face si giratorii destepte, dar nu e cazul la Brasov. Una din probleme este ca pe anumite ramuri ale giratiei sunt fluxuri mici si pe altele mari, din cauza asta masinile vin foc-continuu si nu poti intra defel. La Brasov s-au pus in aceste locuri dupa un timp praguri in asfalt, pentru a imbunatati situatia in giratoriu - in sensul de a crea goluri intre masini, ca sa poata intra si din cealalta directie. Mi se pare o solutie jalnica, de compromis, care mareste durata trecerii prin intersectie si stresul. Daca erau bine facute si puse doar unde e cazul avea rost sa discutam daca sunt utile sau nu. Eu unul sunt adept al lor, in situatiile in care sunt potrivite. De exemplu la intersectiile din marginea sau exteriorul localitatilor, oferind si posibilitatea de a intoarce. Acolo nu incomodeaza nici pietonii. La Baneasa am impresia ca locul era destul de stramt, e nevoie si de trecere de pietoni, caci nu se mai poate face subteran, sunt si multi care fac stanga. Daca se facea capacul ala mai mare era alta situatia.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Nov 2009 01:31 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Iata ca ne apropiem de momentul mult asteptat. Deschiderea va avea loc astazi la ora 10.00

In aceasta seara activitate doar la suprafata pentru finalizarea intersectiei. Ca noutate privind organizarea intersectiei supraterane avem: viraj stanga dinspre sos.Buc.-Pl. spre str. Ion Ionescu de la Brad; posibilitate intoarcere la 180 grade fara a patrunde in centrul intersectiei (vezi poza). In pasaj, totul pare sa fie gata.
Astazi s-au executat urmatoarele lucrari:
- finalizat delimitare sensuri
- finalizare asfalt
- montat indicatoare rutiere. Inainte de intrarile pe rampe au fost montate deasupra pe console metalice indicatoare spre alte localitati. Astfel, pe sens Ploiesti: Ploiesti, Brasov E60 inainte (1 panou) Constanta dreapta, Pitesti stanga (1 panou); pe sens Bucuresti: Centru inainte (1 panou) Constanta stanga, Pitesti dreapta (1 panou) In rest, cele uzuale: treceri de pietoni, prioritati
- finalizat sistem semaforizare

Din cauza spatiului mic al intersectiei (asa cum se spunea si in post-urile precedente), si din cauza ca a fost mutat si centrul mai spre dreapta, a aparut un trasaj oarecum straniu, adica cei care vireaza stanga venind dinspre Ploiesti sau Bucuresti, vor circula intr-un unghi diferit fata de cei care traverseaza din Ion Ionescu de la Brad spre Aerogarii. Exista un risc de blocare in caz ca raman masini si se pune verde celorlalti. Ar trebui montate pastile din borduri, probabil se va mai lucra pe timp de noapte, mai sunt unele lucruri nefinalizate. Trebuie eliberata de materiale si breteaua de la Selgros.

Chiar daca se deschide maine, raman restante urmatoarele:
- finalizare vopsitorii pereti, montare balustrade metalice;
- montaj limitatoare de inaltime (sa nu patim cu autovehicule agabaritice care lovesc tavanul, cum s-a intamplat in pasajul Unirea)
- astazi, inca se mai lucra la canalizari pe zona bretelei paralele cu Buc-Pl;
- de refacut si asfaltat aceasta bretea;
- detalii mascare cabluri electrice la parapetii din beton (in capetele de parapeti, se vad cablurile cum ies si se duc in pamant)
- rezolvare intersectie Dobrogeanu-Gherea / Elena Vacarescu / Buc.-Pl;
- spatii verzi

La final e cazul sa multumim tuturor firmelor care au realizat si s-au straduit sa duca la bun sfarsit acest pasaj, chiar daca a durat 1 an si 5 luni:
- Lena Engenharia e Construcoes S.A
- Marconstruct Impex S.R.L. (regretam, au fost 3 morti)
- Apolodor Comimpex S.R.L.
- Triada
- Erbasu S.A.
- Plastidrum
- Euroconstruct Trading 98
- Apa Nova
- Luxten
- Enel
- Romtelecom S.A.

Daca mai sunt si altele, va rog sa le adaugati voi


Attachments:
Untitled.jpg
Untitled.jpg [ 116.53 KiB | Viewed 5899 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 359 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group