TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Thu 19 Sep 2019 05:23

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 41 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Jan 2010 20:48 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
andrei_ciocan wrote:
Cu toate acestea mai ales Magheru era folosit intens, si mai si trebuiai sa si parchezi masina pe undeva, asa ca baietii ce s-au gandit, tot facem metroul M 2, hai sa facem si o parcare subterana pe tot Magheru. Zis si facut, in loc sa-l sape in tunel, portiunea au sapat-o in sapatura deschisa si au facut parcarea !

Se pare ca sapatura deschisa a fost aleasa pentru ca exista foarte multe cladiri subrede pe Magheru, iar utilajul semimecanizat cu care se sapa tunelul de metrou inainte de 1989 putea provoca vibratii care le-ar fi afectat (a se vedea si cat s-au chinuit sa subtraverseze 2 conducte la podul Constanta). Oricum Magheru nu a fost inchis decat 4 luni (iunie-septembrie 1986), o performanta care nu cred ca va fi egalata asa usor.
Este foarte probabil sa se fi executat in acest interval doar peretii laterali si planseul superior turnat direct pe pamant, dupa care bulevardul sa fi fost redat circulatiei si sa se continue excavarea din subteran . Pentru ca adancimea M2 este mare s-au exacavat cele 2 casete (metroul si spatiul de deasupra).
neder wrote:
pasajul are in subteran cca 300m; scarile sunt in partea finala catre Iancu de Hunedoara; se vorbeste despre lifturi spre partea Titulescu, adica in celalalt capat. Nu ar iesi o statie inutil de lunga? Sau vor cumva sa desfiinteze statia de la suprafata de la Dr. Felix?

In mod sigur daca se realizeaza statie de tramvai in subteran nu mai are rost statia de la Dr Felix. Inainte acolo era o intersectie importanta cand tramvaiele mergeau pe Dr Felix, dar de cand le-au mutat pe Buzesti nu mai este asa importanta statia.
Ceeea ce nu inteleg eu la pasajele facute la noi...Imediat ce iesi dintr-un pasaj dai de un semafor care anuleaza mult din eficacitatea pasajului. La fel de intampla la Pasajul Victoriei cu Dr Felix., acelasi lucru este si la Lujerului intersectia cu Uverturii, etc. Chiar nu mai puteau prelungi pasajele cu cativa metri ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Jan 2010 21:01 
Offline

Joined: Tue 20 Dec 2005 22:36
Posts: 10
Daca nu mai are rost statia la dr. Felix atunci ar putea desfiinta peronul acela gigant, taia pomii pe sensul catre primarie, pana la intersectia cu strada dreapta unde se face stanga spre gara si ar iesi astfel 3 benzi de circulatie iar efectul semaforului ar fi diminuat. Problema cu aceste semafoare este strict legata de mijloacele de transport in comun care (la dr felix e cazul tramvaielor iar la lujerului a autobuzului 178) fara semafor nu ar prea putea sa faca manevre de viraj la stanga, de exemplu. Sigur ca daca erau construite mai lungi era cu totul altceva, dar aici nu ma pricep. Pe Titulescu posibil sa fi vrut sa lege liniile de tramvai..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Jan 2010 21:24 
Statia de la dr Felix e departe de Piata Victoriei. Mai degraba statia de la Spitalul Nicolae Grigorescu. Sa nu uitam ca pasajul Victoriei e mai lung decat cel de la Obor sau de la Muncii. Cu str. Dreapta intr-adevar este o problema de trafic, Nicolae Titulescu este subdimensionat. Dar nici nu as taia copacii. Poate as gasi o alta varianta de a ajunge de la P. Victoriei la Gara, desi acum nu-mi vine in minte niciuna.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Jan 2010 22:02 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
neder wrote:
Problema cu aceste semafoare este strict legata de mijloacele de transport in comun care (la dr felix e cazul tramvaielor iar la lujerului a autobuzului 178) fara semafor nu ar prea putea sa faca manevre de viraj la stanga, de exemplu.

Puteau face pasajul mai lung si tramvaiele/autobuzele sa o ia pe o bretea si apoi sa faca stanga pe deasupra. Mie mi se pare o mare aberatie cum este acum. Valabil si pentru sensul celalalt al Pasajului Lujerului, intersectia cu Timisoara, iesi din pasaj si stai la semafor, insa la Lujerului-Uverturii (si la Victoriei) este si mai rau ca se sta in rampa in pasaj.
Singurul pasaj care mi se pare construit cu cap este pasajul Basarab care a fost prelungit tocmai dincolo de podul Grozavesti.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Jan 2010 22:58 
Offline

Joined: Tue 20 Dec 2005 22:36
Posts: 10
Sa vezi tu ce cozi vor fi la capatul sos. Grozavesti!

Si ce sa mai zicem de pasajul Marasesti, care se termina intr-un semafor!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Jan 2010 02:53 
Offline

Joined: Thu 14 Jan 2010 13:51
Posts: 3
Location: Bucuresti
As vrea daca se poate sa fie postate niste poze cu noua infatisare a pasajului si daca se poate cu acele scari de acces la statiile din pasaj. Eu stateam in acea zona (acum sunt in afara tarii) si as vrea sa vad ce au facut baietii. Si inca o mica rectificare, spitalul poarta numele Grigore Alexandrescu nu Nicolae Grigorescu, iar daca vor sa faca statie de tramvai in pasaj, dupa parerea mea e cam inutila in actualele conditii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Jan 2010 18:41 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
Statia din pasaj este pentru transbordare cu Metroul, deci nu e deloc inutila. Nu uitati ca metroul are statii rare, in special in zona respectiva. Statia Dr. Felix este pentru cartierul din zona, deci nici ea nu e deloc inutila. Faptul ca un pasaj sau tunel se termina intr-un semafor este absolut normal in toata lumea. Mai faceti cate o vizita prin tarile din jur macar. Problema este ca nu se doreste sincronizarea semafoarelor si programarea fazelor acestora in functie de trafic. Intr-un oras este normal sa ai semafoare, ca doar nu esti pe camp, pe o autostrada. Traficul este pentru oras, nu orasul pentru trafic.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Jan 2010 17:01 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 92
Location: Bucuresti
neder a scris:
Quote:
Daca nu mai are rost statia la dr. Felix atunci ar putea desfiinta peronul acela gigant, taia pomii pe sensul catre primarie, pana la intersectia cu strada dreapta unde se face stanga spre gara si ar iesi astfel 3 benzi de circulatie iar efectul semaforului ar fi diminuat.


andrei_ciocan a scris:
Quote:
Cu str. Dreapta intr-adevar este o problema de trafic, Nicolae Titulescu este subdimensionat. Dar nici nu as taia copacii. Poate as gasi o alta varianta de a ajunge de la P. Victoriei la Gara, desi acum nu-mi vine in minte niciuna.


Nu este nevoie sa se taie copacii. Solutia ar fi oprirea interzisa pe carosabil, si astfel am avea 2 benzi late pe care incap 2 TIR-uri in paralel lejer... Acolo este problema cu masinile oprite pe margine, unde cum vii din pasaj pe banda 1, trebuie sa te incadrezi pe banda 2 ca nu ai loc de masinile parcate :roll: . S-ar fluidiza mult circulatia daca s-ar interzice oprirea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Jan 2010 18:54 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
3mil wrote:
S-ar fluidiza mult circulatia daca s-ar interzice oprirea.

Oprirea este interzisa pe Sos, Titulescu si Str. Dr. Felix. Ca Militia nu ia masuri e alta mancare de peste.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Jan 2010 20:00 
Offline

Joined: Sun 21 Jun 2009 22:26
Posts: 6
de cand se ridica masini, pe Dr Felix nu prea se mai parcheaza....in schimb pe Titulescu e cam jale.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Mar 2010 11:48 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 78
Am vazut ca scarile de acces in Pasaj au fost placate cu granit si ca s-au montat si balustrade din inox.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 41 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group