Atitudine
Cum Tursibului i-au murit laudatorii, compania sibiana isi autoapreciaza peste masura activitatea
Transira versus Tursib
Silviu Sintea, presedintele Asociatiei Transira face acuze grave la adresa conducerii Tursib. Dupa ce Tursibul a facut publica aprecierea primita din partea Uniunii Romane de Transport Public (URTP), Sintea arata ca, de fapt, compania s-a laudat singura. Directorul Tursib este si vicepresedinte al URTP.
Presedintele Asociatiei Transira are numai cuvinte lipsite de apreciere la adresa companiei care asigura transportul public in Sibiu. Ing. Silviu Santea vorbeste deschis despre „Recunoastere nationala si internationala pentru Noul Tursib", titlul ultimei informari de presa, postate pe pagina de internet a Primariei Sibiu, material care a fost preluat si de presa sibiana. In cadrul acestuia se vorbeste despre faptul ca "un eveniment pozitiv a fost prezenta conducerii Tursib la aniversarea a 20 de ani de existenta a Uniunii Romane de Transport Public (URTP)". Sintea are, insa, o alta varianta. "Precizam ca URTP este asociatia profesionala a operatorilor de transport public din Romania, operatori ce achita o cotizatie anuala. Dl. Adrian Popa este directorul general al Tursib SA, dar si vicepresedinte al URTP, deci este imoral si ilogic ca dl. Adrian Popa sa il laude pe dl. Popa Adrian. Mai suntem informati ca "directorul general Tusib SA si dl. Mathias Zobisch, din partea Verkehrs Consult Dresden-Berlin GmbH (VCDB) au prezentat implementarea Noului Tursib ca fiind un exemplu de succes" si ca "datorita eficientei si bunelor rezultate in urma parteneriatului dintre Tursib si VCDB" s-a semnat un nou contract ce "va sprijini Tursib pentru instalarea unor sisteme GPS pe mijloacele de transport" a aratat Silviu Santea.
Modificari necesare
Tot acesta a mai afirmat si ca relatia dintre Tursib SA si VCDB este una contractuala, iar rezultatul acesteia, denumit "Noul Tursib" reprezinta, de fapt, un program costisitor si ineficient. Sintea a explicat ca, in numele asociatiei pe care o conduce, a solicitat Institutiei Prefectului sa verifice si sa stopeze, prin Curtea de Conturi, risipa de bani publici pe astfel de programe paguboase. Tot presedintele Transira mai considera si ca, daca Noul Tursib ar fi fost un program bine realizat, nu s-ar fi produs modificari la doar doua luni de la implementarea acestuia.
Accidente iminente
Sintea face referire si la noile sisteme de monitorizare GPS instalate de Tursib. Acestea sunt folosite, in mod normal, in orasele mari, pentru mijloace de transport care au o frecventa de trecere prin statii de 1-5 minute. "Sa implementezi un asemenea sistem costisitor intr-un oras cu 170.000 locuitori nu este justificat. Reamintesc opiniei publice ca in anul 2002, primarul Klaus Johannis promitea sibienilor ca va reintroduce tramvaiul in oras. S-a realizat un studiu, ce a fost uitat prin sertare. Nu numai ca municipalitatea nu s-a implicat deloc in reabilitarea transportului cu tramvaiul, dar nu asigura nici macar mijloacele necesare subzistentei lui. Acesta este piratat de catre masinile de"taxi" ilegale ce racoleaza calatori chiar de la capatul de linie al tramvaiului. Cel mai grav este ca infrastructura tramvaiului este exploatata la cota de avarie si oricand se pot produce accidente cu consecinte grave", este de parere ing. Silviu Santea.
Foto: Asociatia Transira acuza compania Tursib ca se lauda singura, desi nu e cazul.
26.05.2010
Attachments: |
tursib_650.jpg [ 72.57 KiB | Viewed 14827 times ]
|
pagina1 26 mai 2010.pdf [211.96 KiB]
Downloaded 359 times
|
|