Brassovia wrote:
Quote:
Pe la RATB de ceva vreme s-a schimbat directorul, iar noul conducator nu cred ca stia de tramvaiul respectiv si despre proiectul demarat de ARON.
Dar vechiul conducator stia de ce se intampla in ograda sa?
"Proiectul" de care vorbesti, daca te referi la producerea mascata de tramvaie, de catre o regie subventionata din bani publici si care lucreaza constant pe pierdere, sub pretextul "modernizarilor", era o ilegalitate cu efecte penale, inclusiv raportat la legislatia europeana pe care am acceptat-o. Este obligatoriu ca si noul director sa fie partas la infractiuni? Presupune fisa postului de director sa incalci legea?
[...]
Proiectul de care vorbeam era de a pregati pentru muzeu vagonul V2A #4032 dupa ce era restaurat. Astfel spus, tramvaiul era trimis pentru conservare in Depoul Dudesti stand garat langa celelalte tramvaie.
Brassovia wrote:
[...]
Ca de crearea unui muzeu RATB nu a fost vorba niciodata in mod real, ci doar de constituirea unei colectii neoficiale tolerate ad-hoc, accesibila doar pentru protocol si pentru cei cu pile.
De circa doi ani de zile se incearca crearea unui muzeu al transportului in comun de suprafata. In cele din urme RATB-ul a decis "constructia" unui gigantic muzeu RATB situat in 5-6 camere ale caminiului de nefamilisti detinut in Baza Sportiva Trapezeului.
Zis si facut, un antrenor de la respectiva baza sportiva a devenit peste noapte fondatorul si directorul Muzeului RATB. Intre timp in muzeu au aparut multe chici-uri de machete + cateva obiecte din istoria ratb (bord V3A + Tatra, tablouri, imagini foto, taxatoare, etc). Pana la ora actuala asa zisul Muzeul RATB este inchis, momentan fiind inca in constructie.
Cat despre tramvaiele restaurate de RATB putem spune ca acestea nu vor fi expuse in fata muzeului...