Sa vedem si un detaliu legat de aceste balize miraculoase care, de fapt, nici macar nu sunt din cauciuc sau plastic tare ci un fel de plastic usor deformabil.
Din singura sursa de informare gasita pana acum referitoare la aceasta problema, ar reiesi ca daca suma de 3.500.000 RON este adevarata si numarul de balize este de 15.000, atunci s-au cheltuit 3.500.000/15.000 = 233 RON pe bucata. Dupa parerea mea, este cam mare pretul acestor balize chiar daca in costul final se include si manopera.
Sursa:
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 78167.html
Tot asa, pe cat poate parea de absurd, baza balizelor, portiunea aceea de cauciuc este fixata cu suruburi in asfalt. Mi se pare o prostie avand in vedere ca oricum in momentul in care acele "limbi" de plastic se deformeaza efectul culoarului pe acea portiune este zero.
Durabilitatea lor in timp mi se pare mica: 1-3 luni maxim pana cand 20% dintre ele vor fi deteriorate. Ma intreb de ce nu au trecut direct la piloni stradali sau, si mai bine, garduri din profile tubulare ca la linia 41, avand in vedere ca oricum tot trebuiau sa le fixeze cu suruburi in asfalt.