TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Mon 16 Sep 2019 13:25

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 106 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Mar 2010 19:01 
?????? E vorba in poza de Piata Victoriei si nu de Eroii Revolutiei. La Eroii Revolutiei este alta solutie pentru ciot, era pentru M 4, asta se stie. Eu intrebam de ciotul de la Victoriei


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Mar 2010 19:08 
Offline

Joined: Mon 18 Jun 2007 16:59
Posts: 6
Location: Bucuresti
Am vazut ca era poza de la Piata Victoriei dar nu aveam cum sa ma duc cu precizarea sub poza de la Eroii Revolutiei. Oricum era doar o precizare pentru cei care ar fi fost interesati de acest aspect si nu-l stiau.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Mar 2010 21:04 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
andrei_ciocan wrote:
acel ciot subliniat de mine cui îi apartine ? Ce rol are ?

Mai exista ciudatenii la metrou. Pana la urma si ciotul de la Eroilor pare fara sens pentru momentul cand cand a fost construit (1977-1979). Nu cred sub nicio forma ca el era destinat atunci vreunei viitoare linii din Dr Taberei. La fel si acel imens spatiu tehnic tot de la Eroilor, echivalentul inca unei statii cu 2 linii. In legatura cu ciotul de la Victoriei...Ipoteze:
1.Este posibil ca acest ciot sa nu fie un ciot propriu-zis, ci numai o ramasita a constructiei alipite de vechea statie Victoriei atunci cand s-a executat traseul pe sub Buzesti.
2.Acel ciot ar putea sa fie o ramasita a vechii linii de legatura M3-M2 . Cred ca suntem de acord ca la Unirii trebuia sa fie racordul M1-M2 (care a nu s-a mai executat), iar la Victoriei ar fi trebuit sa fie racordul M3-M2. Avand in vedere ca statia Victoriei pe M3 era executata intr-o mare masura in momentul in care s-a modificat proiectul la GdN (undeva prin 1986) ar fi trebuit ca si aceasta linie de legatura sa fi fost executata intr-o oarecare masura.
Si pentru ca suntem la capitolul "cioturi" mi se pare mie sau la plecarea din Victoriei spre Romana, pe langa actualul racord M1-M2, se mai zaresc ramasitele unei alte linii , ramasite care sunt acoperite cu tabla ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Mar 2010 22:51 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 651
Location: Bucuresti, Militari
Nu e neaparat sa fie vreun ciot de linie, poate fi si un spatiu tehnic de depozitare pentru diverse materiale sau de stationare pentru muncitori, ca o degajare in tunel. cioturile in discutie, de la Eroilor, Eroii Revolutiei au avut rol de linie de utilaje, asa e si cel de la Crangasi; in functie de dispunerea lor, pot fi puncte ulterioare de plecare a unei noi linii - pot fi prevazute din proiect in acest scop, dar pana la construirea noii linii li se da o alta destinatie. Este aplicabil si la statii, atunci cand se stie cu siguranta ca va fi o noua magistrala, dar nu se stie cand va incepe constructia, din diverse motive - statiile se realizeaza structural si in momentul cand proiectul intra in executie, doar se sapa tunelurile si se finiseaza statiile - la Sofia s-au prevazut niste incinte de statii pentru viitoare linii, prin anii 70-80, pe care acum vor sa le integreze in noile linii, si or mai fi cazuri prin alte parti. Daca proiectul pentru care au fost construite viitoarele statii cade, atunci acestora li dau alte destinatii - depozite sau mici cluburi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Mar 2010 22:52 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
sab wrote:
Si pentru ca suntem la capitolul "cioturi" mi se pare mie sau la plecarea din Victoriei spre Romana, pe langa actualul racord M1-M2, se mai zaresc ramasitele unei alte linii , ramasite care sunt acoperite cu tabla ?


La cel din secunda 8 sau 12? Din partea opusa nu se vede (cand vii dinspre Romana e zid intre sensuri la intrarea in Victoriei, deci nu se vede firul opus).

http://s47.photobucket.com/albums/f176/ ... e_0002.flv


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Mar 2010 23:44 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
Cel de la secunda 8


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Mar 2010 02:05 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 651
Location: Bucuresti, Militari
Ciotul de la secunda 8 este un degajament pentru utilajele de intretinere a caii, unde se depoziteaza diferite utilaje usoare - transformatoare de sudura, carucioare pentru sina, unelte etc. Drezinele si platformele stau pe linia de utilaje dinspre Victoriei.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Mar 2010 07:37 
Ok, de acord, dar de ce este acoperit cu tabla de sus pana jos ciotul ?. Deobicei dupa tabla, metrorex "ascunde" niste culuare.
Si acum doua ciudatenii :La Victoriei, sub scarile rulante ce ies la pasajul subteran de la Victoriei (M 2) sunt ditamai scarile fixe. Fiind sub scarile rulante ele pornesc si se termina sub scarile rulante. Are cineva idee cum se ajunge la ele ?
La statia Dristor I sub scarile fixe ce duc la vestibulul de acces spre Dristor II sunt scari fixe ce pleaca de sub statie pana sub vestibulul normal Are idee cineva cum se ajunge la ele ? Deci nu sunt scari " de serviciu" au latimea scarilor normale dar sunt sub ele.
Scarile de la Dristor au fost vazute de subsemnatul inainte de 1989 cand a fost montata scara rulanta de peron de la Dristor I.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Mar 2010 20:20 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
Intr-adevar la Victoriei sub fostele scari rulante se afla niste scari fixe.
Nu stiu ce rol au avut/au, posibil sa faca parte din planul de adapost al populatiei. De dus am vazut ca intr-o parte duc exact sub pasajul pietonal, mai exista un nivel acolo. Mai departe nu stiu, dar acel nivel de sub pasajul pietonal era iluminat... In partea cealalta probabil ca duc sub statia de pe M2.
Un loc loc de unde puteau fi accesibile (in cazul in care ele sunt vechi si inclin sa cred ca asa este) este acea usa rosie de pe scara fixa, desi este un pic cam sus. Oricum acele scari au fost intrerupte acum de un zid cam pe la mijloc, zid necesar probabil pentru scarile rulante noi, deci ele sunt cam impracticabile acum.
La suprafata am vazut ca gurile de aces cu scarile care duc in statia de tramvai abandonata au balustrade noi, de inox.. :roll:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Mar 2010 22:28 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 651
Location: Bucuresti, Militari
Adapost antiatomic la metrou - http://www.descopera.ro/descopera-in-ro ... tul-atomic


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 19 Mar 2010 20:09 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
rosetti61 wrote:
Ciotul de la secunda 8 este un degajament pentru utilajele de intretinere a caii, unde se depoziteaza diferite utilaje usoare - transformatoare de sudura, carucioare pentru sina, unelte etc. Drezinele si platformele stau pe linia de utilaje dinspre Victoriei.

Posibil sa fie un simplu degajament sau asa aiba acest rol de depozitare acum, dar la fel de posibil este ca el sa fie ramasita vechiului racord M3-M2. Daca plecam de la premisa ca statiile de la Victoriei au fost gandite si executate ca un complex unitar este foarte posibil ca acel racord M3-M2 sa fi fost si el executat in faza initiala, total sau partial. In mod sigur acest racord pleca de undeva inainte de inceputul vechii statii M3. Cand statia Victoriei de pe M3 a fost "trasa" cu cativa metri buni spre Guvern, atunci in mod cert si racordul a avut de suferit. Nu stiu daca odata cu noul traseu pe sub Polizu si Buzesti s-au mai putut folosi de vechiul racord. Cred ca cel mai simplu au executat alt racord. Din ce mi se pare mie racordul actual are o panta destul de accentuata, datorita distantei mai scurte de parcurs.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Mar 2010 15:27 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
andrei_ciocan wrote:
Ok, de acord, dar de ce este acoperit cu tabla de sus pana jos ciotul ?. Deobicei dupa tabla, metrorex "ascunde" niste culuare.

Si ar mai fi ceva...Nu pot sa nu fac asociere intre acest ciot acoperit cu tabla si cel de pe M1 in apropiere de Basarab (fosta legatura M3-M1), acoperit tot cu tabla. Ambele cred ca au legatura cu modificarea de proiect pentru fosta M3.
Interesant este cat de mult a ramas din fiecare, adica pana unde duc...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Mar 2010 23:00 
sab wrote:
Si ar mai fi ceva...Nu pot sa nu fac asociere intre acest ciot acoperit cu tabla si cel de pe M1 in apropiere de Basarab (fosta legatura M3-M1), acoperit tot cu tabla.

Care este, ca eu nu stiu nici o tabla acolo. Ciotul respectiv este din beton si la mijloc "dotat" cu o usa pitica foarte dubioasa


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Nov 2010 19:56 
Azi a fost imprejmuita zona din apropierea gurii de metrou Izvor pentru inceperea lucrarilor de montare a liftului pentru persoane cu dezabilitati. N-am avut aparatul cu blitz la mine asa ca ciocu' mic. :P Se pare totusi ca a fost pe bune articolul respectiv de presa despre lifturi. Mai stie cineva la ce statii s-a mai incepuit lucrul? ;)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Nov 2010 20:49 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 203
Location: Bucuresti
In afara de Grigorescu ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Sep 2011 10:06 
.....


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 106 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group