TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Thu 17 Oct 2019 17:20

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 152 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Aug 2009 17:32 
Offline

Joined: Mon 13 Oct 2008 15:06
Posts: 12
Location: Bucuresti
Marian Andrei wrote:
Mai incolo spre Grivitei este si un asa zis hotel, arata cam dubios din afara[...]

Hotelul Marna arata destul de bine si este singura cladire pentru care îmi pare rau ca va fi demolata (de altfel cred ca este si cea mai inalta cladire veche din zona). Imediat langa acesta, se afla o placa de marmura cu o inscriptie (poza 2).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Aug 2009 18:44 
Acum nu inseamna ca daca o personalitate a stat undeva o perioada acel loc este monument istoric, inteleg casa natala, loc de creatie, dar nu orice magherinta pe unde a stat sa fie monument istoric.
Oricum odata cu exproprierea imobilele sunt declasate automat.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Aug 2009 19:11 
Si oricum, din ce inteleg, casa in care a locuit Eminescu a fost deja daramata, pe locul ei ridicandu-se ceea ce e acum Hotelul Marna.

Sa inteleg deci din ceea ce spui, Marian, ca vor disparea doar cladirile de pe partea dreapta a strazii, cele de pe stanga nu?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Aug 2009 19:27 
Doar pe dreapta, inclusiv vechea hala a Pietei Matache si inclusiv cladirile de pe partea stanga (privind spre gara) a Caii Grivitei (ca sa o largeasca).

In schimb abia astept sa vad ce or sa faca cu cladirea Generali. Ei (generalii :)) se laudau ca au tinut cont de proiect la constructia turnului, dar cred ca o sa ramana doar 1m de trotuar in fata lor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Aug 2009 19:33 
Pe toata lungimea (Victoriei - Parvan) vor fi 2 benzi pe sens + cale proprie tramvai vor avea de demolat multe mai ales in zona Virgiliu. Intre Victoriei si Virgiuliu se demoleaza totul pe partea dreapta. S-a ales partea dreapta pentru ca sunt mai putine de demolat, iar ce se demoleaza sunt in general maghernite. Intre Virgiliu si Parvan se demoleaza totul pe partea stanga. La turnul Generali nu va ramane prea mult trotuar.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Aug 2009 20:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:12
Posts: 66
Location: Bucuresti
15 mil costa doar lucrarea.. nu si proiectul banuiesc, ca se poate gasi doar hotelul sa faca atat.
Oricum, apa de ploaie.Urmeaza certuri, scandal cu proprietarii/locatarii din zona, amenintari cu focul, cu aruncarea de pe casa, darea in judecata pt despagubiri...etc.
Eu nu mai cred decat dupa ce vad prima demolare ca se va mai face ceva


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Aug 2009 21:01 
Si ca sa parafrazez o celebra expresie, cu o demolare nu se face primavara....se poate demola o casa, asta nu inseamna ca totusi se va si face ceva....caile birocratice sunt multe si la cum se lucreaza pe la noi, ne apuca pensia. Pana la urma, ca sa intru in spiritul optimist, cand ar trebui incepute lucrarile? sau macar negocierile cu proprietarii...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Aug 2009 23:20 
Offline

Joined: Fri 28 Mar 2008 16:39
Posts: 6
Marian Andrei wrote:
Mai departe continua plimbarea printre maghernite, o cladire din care au mai ramas doar peretii exteriori si care oricum cade singura din moment in moment.

Zidul ăla este ce a mai rămas din cinematograful Feroviar, unul din cele mai frumoase din Bucureşti (pe vremea cînd încă mai exista). Avea două balcoane. A ars în condiţii misterioase imediat după revoluţie, şi a fost lăsat în paragină. Acum e doar un zid trist, vechi de 120-130 de ani, şi care stă să cadă.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Aug 2009 02:00 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 651
Location: Bucuresti, Militari
In imaginea 4734 se mai vad urmele unei reclame la confectii. Pentru ce s-a mai pastrat atat timp cladirea (ce a mai ramas din ea) cu fosta librarie Ion Creanga si cinematograful Feroviar?. Daca intre timp cumpara vreunul locul si ridica vreun turnulet de cateva etaje... bine ca a ramas asa, oricum o sa dispara; trebuie sa respire cumva si Calea Grivitei spre Gara, asa e gatuita in zona Feroviar. De pe Grivitei pot sa cada ruinele de la Feroviar si frontul de case ce ascunde Piata Matache (care contine abandonatul cinema Dacia).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Sep 2009 18:11 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 102
Location: BUCURESTI
Interesant ca Oprescu tot aduce vorba despre aceasta lucrare care acum se spune ca incepe in Septembrie dar locatarii imobilelor vizate a fi demolate habar nu au de asa ceva. Nimeni nu le-a spus nimic si culmea ieri trecand pe langa cladirea din dreapta hotelului Marna un locatar vopsea de zor ramele de la ferestre. Ramane sa treaca si luna Septembrie si sa vedem ce se mai intampla.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Sep 2009 18:53 
Am o cunostinta care sta intr-un astfel de imobil de pe Berzei care va fi demolat. A primit instiintare acum 2 ani despre demolare si de faptul ca va fi despagubit cu un apartament similar ca numar de camere, dar cu suprafata mai mare sau cu bani. Insa, momentan asteapta oferta de la primarie care intarzie...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Mar 2010 12:26 
In sedinta CGMB din 26 februarie, s-au aprobat indicatorii tehnico-econimici pentru sectiunea a II-a - Vasile Parvan - Uranus.

Consultand anexa, se observa ca durata estimata a constructiei este de 27 de luni.
Bd. Hasdeu este proiectata cu 5 benzi / sens (probabil ca se considera si linia de tramvai).
La intersectia Bd. Hasdeu cu Bd. Natiunile Unite se prevede realizarea unui pod suspendat cu doua benzi / sens + linie de tramvai.
La intersectia Bd. Hasdeu prelungit cu Cal. 13 Septembrie se prevede realizarea unui pasaj subteran cu doua benzi / sens + linie de tramvai.

http://acteinterne.pmb.ro/legis/acteint ... 055_10.pdf


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Mar 2010 20:28 
Lucrarile au demarat acum 2 saptamani. Fireste pana acum destul de timid.
Cel putin pe portiunea Stirbei Voda - Plevnei muncitorii au avut in aceste 2 saptamani un program de invidiat: 10-12 si 14-16 (+/- cateva minute).

Sa vedem si ce s-a facut pana acum.

Saptamana 1: 8-14 martie 2010
S-au scos garniturile de cauciuc de la sine si cu aprox. 50m inainte de intersectia cu Plevnei s-au scos si dalele, dand la iveala vechile dale peste care au fost montate cele noi acum cativa ani.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Mar 2010 20:30 
In P-ta Virgiliu doar s-a ingradit zona mediana cu liniile de tramvai pana in insula. In prima saptamana nu s-a facut nimic acolo.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Mar 2010 20:33 
Nici portiunea dintre Stirbei Voda si Cobalcescu nu a fost atacata in prima saptamana.
In imagini se vad si primele case de pe partea stanga pe directia centru care vor fi demolate. Muncitorii prezenti inca nu stiu cand vor incepe demolarile.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Mar 2010 20:35 
Pe prima portiune a sectiunii Cobalcescu - Plevnei s-au scos ocazional dalele laterale sinelor.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Mar 2010 20:37 
Asa cum spuneam, pe ultima portiune s-au scos dalele si sinele dand la iveala vechile dale.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Mar 2010 20:39 
Desi circulatia a fost interzisa pe sensul Stirbei Voda - Plevnei, destul de multi soferi ignorau semnele si se aventurau printre transee.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Mar 2010 20:40 
Spre sfarsitul primei saptamani au aparut si panourile care anunta oficial lucrarea.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Mar 2010 20:47 
Saptamana 2: 15-21 martie 2010

In cea de-a doua saptamana s-au miscat un pic mai bine, aparand si un al doilea santier intre P-ta Buzesti si P-ta Victoriei pentru inlocuirea liniilor de tramvai care erau distruse.
Pe portiunea Stirbei-Voda - Plevnei a fost scoasa si catenara.
Intre aleea de acces catre spatele blocului 25 de pe coltul intersectiei Stirbei-Voda cu Berzei si Plevnei au fost scoase toate dalele.
In dreptul refugiului din P-ta Virgiliu si pana la aleea de acces amintita mai sus s-au scos doar garniturile sinei si ocazional si sinele.

Sa vedem intai zona refugiului din P-ta Virgiliu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Mar 2010 20:49 
Privire de ansamblu a str. Berzei intre Stirbei Voda si Plevnei.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Mar 2010 20:50 
Lucrarile la linia de tramvai de pe Str. Buzesti intre P-ta Buzesti si P-ta Victoriei.
Dalele au fost scoase pe sensul spre p-ta Victoriei.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Mar 2010 21:03 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 137
Location: Toronto, Canada
RobertC wrote:
In sedinta CGMB din 26 februarie, s-au aprobat indicatorii tehnico-econimici pentru sectiunea a II-a - Vasile Parvan - Uranus.

Consultand anexa, se observa ca durata estimata a constructiei este de 27 de luni.
Bd. Hasdeu este proiectata cu 5 benzi / sens (probabil ca se considera si linia de tramvai).
La intersectia Bd. Hasdeu cu Bd. Natiunile Unite se prevede realizarea unui pod suspendat cu doua benzi / sens + linie de tramvai.
La intersectia Bd. Hasdeu prelungit cu Cal. 13 Septembrie se prevede realizarea unui pasaj subteran cu doua benzi / sens + linie de tramvai.

http://acteinterne.pmb.ro/legis/acteint ... 055_10.pdf


Referitor la refacerea liniei de tramvai intre Vasile Parvan si Uranus, in raportul de specialitate anexat hotararii CGMB, se mentioneaza explicit faptul ca intr-o prima faza se va reface doar trama stradala, lasandu-se spatiu rezervat pentru o viitoare linie de tramvai.
http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB/sedinte/ordinea_de_zi/db/32_20100226.pdf


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Mar 2010 15:36 
RobertC wrote:
Asa cum spuneam, pe ultima portiune s-au scos dalele si sinele dand la iveala vechile dale.

Alea nu sunt vechile dale. Dalele noi sunt niste sandvisuri prinse cu buloane, iar sina e de tip CF. Ce a ramas sunt dalele inferioare ale sistemului.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Mar 2010 16:11 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 78
RobertC wrote:
Asa cum spuneam, pe ultima portiune s-au scos dalele si sinele dand la iveala vechile dale.


Nu cred ca e vorba de niste dale vechi. Acestea au sigur mai putin de 10 ani. Cred ca prin 2003 au fost schimbate dalele de tip vechi de pe Berzei, Sfantul Constantin, Ionel Perlea si pe o mica portiune din Grigore Cobalcescu cu acest tip de dale, la care dupa cum se poate vedea in poze sina este asemanatoare celei de cale ferata. Spre deosebire de tipul vechi de dale, acestea au santurile in care intra sina, de sectiune dreptungiulara si nu trapezoidala cu baza mare in jos si au si dubluri in care intra suruburile care imobilizeaza dalele de la suprafata si implicit sinele.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Apr 2010 14:58 
Saptamana 3: 22-28 martie 2010

S-a continuat scoaterea dalelor pe toata portiunea Stirbei Voda - Plevnei, iar intre Cobalcescu si Plevnei s-a si sapat aprox. jumatate de metru adancime unde au fost aceste dale.
Pentru scoaterea dalelor au folost o macara foarte veche care se strica de cateva ori pe zi.
In dreptul refugiului din P-ta Virgiliu s-au scos doar sinele.

Pe str. Buzesti intre P-ta Buzesti si P-ta Victoriei s-au scos in intregime dalele si pe sensul spre P-ta Victoriei au inceput sa sape pentru a pregati fundatia noii linii.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 Apr 2010 11:50 
Saptamana 4: 29 martie - 4 aprilie 2010

Pe portiunea Stirbei-Voda - Cobalcescu au fost scoase toate dalele, si pentru a permite circulatia masinilor dinspre Cobalcescu spre P-ta Virgiliu, s-a pus un strat de pietris/nisip, fireste plin de denivelari.

Intre Cobalcescu si Plevnei au continuat saparea pentru pregatirea fundatiei noi. Totodata in zona mai lata, unde nu se va demola nicio casa, au inceput saparea fundatiei si pe partea stanga (langa case).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 Apr 2010 11:53 
Pe Str. Buzesti intre P-ta Buzesti si P-ta Victoriei nu s-au vazut imbunatatiri semnificative fata de saptamana anterioara.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 Apr 2010 23:16 
Legat de aceasta lucrare, cunosteti probabil ca s-a infiintat linia 620. Cu aproximativ o saptamana inainte de aceasta evolutie, traseul liniei 635 a fost modificat prin strada Polizu pentru a acoperi golul lasat de tramvaie. Totusi, dupa infiintarea liniei 620, 635 a continuat sa circule tot pe strada Polizu. Pentru minunare personala priviti raspunsul RATB la solicitarea de revenire pe traseul normal a liniei 635.

Referitor la propunerea dvs. de revenire a liniei 635 pe traseul de baza, va comunicam urmatoarele:

In prezent, traseul modificat al liniei 635 asigura relatia cu Gara de Nord a calatorilor din cartierele Bucurestii Noi si Ion Mihalache, prin transbordare la Polizu din vehiculele liniei 620. Aceasta legatura era asigurata inainte de liniile de tramvaie 24 si 45.

Revenirea liniei 635 prin Bd. Dinicu Golescu ar genera nemultumiri din partea calatorilor din zonele mentionate mai sus.

Date fiind cele precizate, din pacate, nu putem da curs solicitarii dvs. si va multumim pentru intelegere.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 Apr 2010 23:27 
Pai Vladarau & Co. habar n-au de existenta liniilor 65, 79, 86, 97, ca sa nu mai zic de 105, 205, 282!!!!
Ma asteptam, sincer!


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 152 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group