Sa facem cateva comentarii:
Quote:
Proiectul autostrăzii suspendate a rămas în aer, dar Sorin Oprescu are un nou proiect pentru Bucureşti.
Asa cum era de asteptat de mult, doctoru' lu' peste doar stie sa minta, in acest fel asigurandu-si voturile celor care l-au votat. Pe langa faptul ca proiectul-minune nu ii apartinea, acest lucru fiind vizibil in PUG-ul Bucurestiului postat pe site-ul PMB in 1999.
Quote:
Construcţia unei autostrăzi care să lege nordul de sudul Capitalei. Aceasta va avea două benzi de circulaţie pe sens, linie dublă de tramvai, piste pentru biciclişti, trotuare largi de trei metri şi spaţii verzi de un metru.
Aici ziaristul/ziarista care a pictat acest articol, habar n-are ce e aia o autostrada. Sau poate asa i-a soptit doctoru'...
Apropo, unde pune el trotuare de 3 metri?!? Ca nu prea e loc. In fine...
Quote:
Noua autostradă, botezată "diametrala Nord-Sud", va porni din imediata vecinătate a Pieţei Victoria şi va ajunge până la Gara Progresul trecând prin Buzeşti, Berzei, Vasile Pârvan, Uranus şi B-dul Tudor Vladimirescu.
Acum ajunge la Gara Progresul?!!? (care oricum nu e utilizata) Pe unde?
Quote:
Noua autostradă se va face pe trei tronsoane, primul, cuprins între Piaţa Victoriei şi Calea Plevnei, fiind preconizat a se finaliza până la sfârşitul acestui an.
Pana cand?!?! Pe panouri scrie 30 de luni!!! Astia in afara ca au scos liniile vechi de tramvai nu au mai facut nimic.
Quote:
Lucrările care vor dura cel mai mult sunt cele cuprinse între Calea Griviţei şi Şerban Vodă, pe motiv că tronsonul din mijloc este plin de imobile rămase de expropriat.
Stirbei-Voda, Serba-Voda... E tot aia!
Quote:
Pe şantierul de pe strada Buzeşti, primarul general a vorbit şi despre cinematograful "16 Februarie" pe care are de gând să-l dărâme şi să-l reconstruiască pe un alt teren primit ca donaţie de la o societate comercială. Cinematograful va fi construit în baza planurilor iniţiale.
16 februarie?! Pe Buzesti erau cinematografele Buzesti si Feroviar (ultimul pe colt cu Grivitei)
Quote:
Potrivit directorului Ioan Dedu, exproprierea celor 34 de imobile va costa 150 de milioane de euro iar construcţia primului tronson al diametralei Nord-Sud - în jur de 30 de milioane de euro.
150 mil pentru 34 de maghernite?! Adica 4,4 mil euro / bucata???
oprescu wrote:
Ce să le spun bucureştenilor, că avem un grafic, că suntem pregătiţi, că au trecut 4-5 luni de zile de când noi nu ne-am atins de lucrare?"
Macar nu minte pentru cateva secunde.
Quote:
...promisiuni ca "până la 30 aprilie, porÅ£iunea din strada Tunari, de la intersecÅ£ia PiaÅ£a Gemeni până la intersecÅ£ia cu Åžtefan cel Mare, va fi dată în folosinÅ£ă cu calea de rulare a tramvaielor refăcută".
S-o vedem si p-asta. In fine, ziaristul/a a incurcat P-ta Gemeni cu Str. Eminescu. E greu de tot...
Quote:
În privinţa tronsonului dintre strada Gemeni şi strada Eminescu, constructorul a spus că termenul de finalizare a lucrărilor este peste încă trei luni.
Acum strada sau piata tot aia e! offff.......