TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Wed 20 Nov 2019 14:14

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 209 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Dec 2009 02:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 102
Location: Bucuresti
Silviu Sintea wrote:
. Ca doar n-o sa caseze FBW-uri!


Nu o sa le caseze.

Cele 10 mai vechi se vor casa, intr-adevar dar este o idee pastrarea unui Rocar 312 pt. muzeu. Sa vedem in ce masura va fi pusa in practica.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Dec 2009 23:57 
Iata ca si la Ploiesti autogenul isi face de cap: au disparut vagoanele Timis 2 cu numerele 013/413 si 014/414, vagonul Gotha 084 si vagonul polizor 304.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Dec 2009 00:35 
Sa fim seriosi: acele Timis-uri chiar nu aveau niciun viitor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Dec 2009 19:19 
La Timis-uri nu ma asteptam nici eu la minuni...insa speram din tot sufletul ca Gotha 084 sa fie salvata..insa nu a fost sa fie..


Top
  
 
PostPosted: Fri 18 Dec 2009 20:16 
Consilierii locali au decis, in sedinta se astazi, sa majoreze tarifele pentru transportul in comun. Astfel, de la 1 ianuarie 2010, pretul unui bilet va fi de 1,5 lei, mai mare cu 20% fata de tariful actual. Cea mai mare crestere se inregistreaza insa la abonamentele lunare si cele saptamanle pentru un singur traseu, care vor fi mai scumpe cu 67%. De exemplu, un abonament lunar pe un traseu costa acum 30 lei, iar din ianuarie 2010 va costa 50 lei.
Motivul pentru care consilierii locali au decis sa majoreze tarifele este ca preturile biletelor RATP nu au mai fost schimbate din iulie 2007, iar cele ale abonamentelor au ramas aceleasi din iulie 2004.

Sursa:www.ziarulprahova.ro


Top
  
 
PostPosted: Fri 18 Dec 2009 20:37 
Despre licitaţia aranjată pentru achiziţionarea a 24 de troleibuze second-hand care au prostul obicei de a lua foc în trafic şi care sunt prea mari pentru a putea circula pe străzile din Ploieşti vă tot povestim, de câteva luni bune. Nu vă îngrijoraţi, nu lătrăm degeaba, ne-am obişnuit să nu fim luaţi în seamă şi apoi să se dovedească, prin măsurile luate, că am avut dreptate.
In cazul licitaţiei pentru troleibuze, se pare că nişte băieţi care ştiu să proceseze rapid informaţii s-au ocupat să asculte unele telefoane şi au ajuns deja la concluzii interesante în acest caz. Urmează ca lucrurile să facă parte dintr-un dosar care sperăm să-şi urmeze cursul normal în justiţie. Aiurea! Ignoraţi ultima frază, pentru că, fiind vorba de o licitaţie al cărei rezultat a fost dictat de la Bucureşti şi de un interes al PD-L, totul va fi şters cu buretele, iar înregistrările vor sta în nişte sertare, până când vor fi mâncate de molii. De-aia alternanţa la putere era bună în România. Se mai schimbau hoţii şi exista un oarecare echilibru.

www.altphel.ro


Top
  
 
 Post subject: Tarife Noi
PostPosted: Fri 01 Jan 2010 20:02 
De azi au intrat in vigoare noile tarife RATP Ploiesti:
1 Bilet 1, 5 lei in loc de 1,2 lei
1 Abonament pe 1 traseu 50 lei in loc de 30 lei
1 Abonament pe 2 trasee 75 de lei in loc de 60 lei
1 Abonament pe 1 zi pe toate traseele 6 lei in loc de 5 lei
1 Abonament pe 1 luna pe toate traseele 100 lei- pret neschimbat


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 02 Jan 2010 20:16 
Iata si un defunct MAN pe defuncta linie 104 (anul de fabricatie imi scapa).In ploiesti au fost doar 2 bucati cu numerele de parc 2180 si 2181.
Sursa: www.przegubowiec.com


Attachments:
plo2181.jpg
plo2181.jpg [ 179.95 KiB | Viewed 8842 times ]
Top
  
 
 Post subject: Linie modernizata?
PostPosted: Thu 14 Jan 2010 20:45 
În anul 2007, prin hotărâre guvernamentală, municipiul Ploieşti a fost desemnat primul pol de creştere al Regiunii de Dezvoltare Sud Muntenia, în cadrul Programului Operaţional Regional 2007-2013. Regiunea care va avea de câştigat, începând cu acest an, în urma finanţării de 97 de milioane de euro, este formată din municipiul Ploieşti şi aşa numita „zonă de influenţă” a sa – compusă din trei oraşe şi zece comune (cu 52 de sate).

După constituirea Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară „Polul de creştere Ploieşti-Prahova” (prin instituţionalizarea colaborării dintre Consiliul Judeţean Prahova, Primăria Ploieşti şi autorităţile locale din Băicoi, Boldeşti Scăeni, Plopeni, Ariceştii Rahtivani, Bărcăneşti, Berceni, Blejoi, Brazi, Bucov, Dumbrăveşti, Păuleşti, Târgşoru Vechi şi Valea Călugărească), autorităţile au trecut la realizarea unor proiecte eligibile pentru finanţare şi care au fost prezentate reprezentanţilor UE.

O nouă rundă de negocieri s-a desfăşurat săptămâna trecută, la Bruxelles, în discuţie fiind posibilitatea demarării finanţării pentru primele proiecte. Mircea Cosma, preşedintele Consiliului Judeţean Prahova şi reprezentant al Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară (ADI) „Polul de creştere Ploieşti – Prahova”, a declarat, după întoarcerea din Belgia, că pentru 2010 se prevede cheltuirea a circa 15 milioane de euro din suma destinată zonei municipiului Ploieşti, precum şi celor trei oraşe şi comunelor limitrofe membre ale ADI.

Printre primele proiecte finanţate în acest an figurează realizarea centurii de est a municipiului Ploieşti, pe drumul judeţean 236 – execuţia lucrărilor urmând să fie scoasă la licitaţie în curând. La nivelul municipiului Ploieşti, se vor semna, în maximum două luni, contractele de finanţare pentru modernizarea liniei de tramvai şi pentru realizarea pasajului din strada Mărăşeşti, peste calea ferată care face legătura între Ploieşti şi Braşov.

Semnarea contractelor de finanţare pentru Polul de creştere Ploieşti ar trebui făcută pe bandă rulantă, având în vedere că toate investiţiile prevăzute a se realiza din cei 97 de milioane de euro trebuie puse în practică până la mijlocul anului 2015.

„Această linie de finanţare vine ca o compensare a faptului că bugetul judeţean nu creşte, în cursul acestui an, dar şi creează premisa unui 2011 mai bun, prin realizarea acestor lucrări”, a declarat Mircea Cosma, precizând că deşi România parcurge o perioadă de criză economică, volumul de investiţii va fi mai mare în fiecare an, la nivelul judeţului Prahova, datorită obţinerii fondurilor europene.


Sursa: www.ziarulprahova.ro

Observati ca nu se explica clar daca aceasta modernizare este valabila ptr traseul 101, 102 sau pentru amandoua!!! Stirea este din 11 Ianuarie 2010.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 14 Jan 2010 21:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48740
Conform P.I.D.U. preluat de pe www.ploiesti.ro ar fi vorba de ambele trasee de tramvai, 101 si 102.


Attachments:
Ploiesti -Plan de actiune.pdf [26.43 MiB]
Downloaded 358 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 14 Jan 2010 21:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48740
Ce nu mi-e clar inca: e vorba de intreg traseul 101? Sau portiunea dintre Tribunal si Gara de Sud va fi desfiintata?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 14 Jan 2010 21:50 
S-a renuntat la ideea asta pentru ca nu au loc unde sa faca bucla de intoarcere si cum tramvaie bidirectionale nu avem...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Feb 2010 22:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48740
„Afacerea troleibuzul” scutură buzunarele ploieştenilor

Soluţia adoptată de specialiştii RATP aduce pe străzile oraşului troleibuze second-hand la preţuri supraevaluate

La sfârşitul anului trecut, pe 4 decembrie, Primăria Ploieşti a derulat procedura de achiziţie a 24 de troleibuze second-hand, în urma unei selecţii de oferte la care nu s-a prezentat decât un singur ofertant, compania MHS Truck&Bus SRL din Bucureşti. Preţul de achiziţie a fost piperat, iar primarul municipiului a cerut declanşarea unei anchete interne, care să stabilească dacă achiziţia a fost făcută în condiţiile legii.
Edilii prahoveni au optat pentru o afacere din care are de câştigat în special im­portatorul, întrucât au­to­rităţile vor achita câte 150.000 de euro pentru fiecare troleibuz se­cond-hand importat prin MHS Truck& Bus. Mai la sud, respectiv în ora­şul bulgăresc Ruse, autorităţile lo­cale au importat troleibuze se­cond-hand la un preţ de aproximativ 100.000 euro bucata.

Licitaţie direcţionată

PreÅ£ul piperat pe care municipa­litatea ploieÅŸteană a decis să-l plă­tească pentru înnoirea parcului nu este singura problemă a achiziÅ£iei ce­lor 24 de troleibuze. Potrivit caietului de sarcini, realizat chiar de directorul Regiei Autonome de Transport Public, Radu Popescu, ÅŸi avizat favo­rabil de viceprimarul Nicoleta Cătă­lina Bozianu, troleibuzele ideale pentru PloieÅŸti trebuiau să fie articulate, să aibă podea joasă, cu o înăl­ţime maximă faÅ£ă de sol cuprinsă în­tre 310 ÅŸi 330 mm, ÅŸi lungimea cu­prin­să între 16 ÅŸi 18 metri. CerinÅ£e constructive care nu puteau fi găsite decât la modelele pe care, întâm­plă­tor, importatorul MHS Truck& Bus SRL le avea pe stoc, respectiv la tro­lei­buzele Neoplan. O altă cerinÅ£ă pre­văzută expres în caietul de sar­cini al achiziÅ£iei se referă la vechi­mea troleibuzelor, care nu trebuia să de­păşească zece ani la data analiză­rii ofertelor. Iar troleibuzele cu care compania MHS Truck&Bus SRL s-a prezentat la licitaÅ£ie erau fabricate în 2000. „Noi nu am participat la lici­taÅ£ie pentru că societatea noastră nu s-ar fi calificat, întrucât nu aveam tro­leibuze pe stoc care să corespun­dă cerinÅ£elor din caietul de sarcini ÅŸi nici nu puteam aduce în timp util atâtea câte dorea RATP PloieÅŸti”, a declarat pentru SFin un reprezentant al departamentului de vânzări al companiei Titan Trade SRL, im­portator de troleibuze second-hand. Oricum, a adăugat sursa citată, afa­ce­rea de la PloieÅŸti nu putea fi câş­tigată decât de compania MHS Truck&Bus SRL, care este practic im­portatorul pentru România al autobuzelor ÅŸi troleibuzelor fabricate de grupul MAN-Neoplan ÅŸi care avea vehiculele cerute de Regia de Tran­sport Public PloieÅŸti.

Superautobuze de un milion bucata

Achiziţia troleibuzelor Neoplan de la Truck&Bus SRL de către mu­nicipalitatea ploieşteană a fost fă­cu­tă cu largul concurs al celor care au întocmit caietul de sarcini. „De contractarea celor 24 de troleibuze s-au ocupat viceprimarul municipiului Nicoleta Cătălina Bozianu şi directo­rul general al Regiei Autonome de Transport Public Ploieşti, Radu Po­pes­cu”, s-a eschivat primarul muni­cipiului, Andrei Voloşevici, atunci când i-am solicitat informaţii despre această afacere. Totuşi, precizând că documentele de atribuire a contractului de achiziţie - caietul de sarcini, specificaţiile tehnice şi toate celelalte detalii tehnice - au fost întoc­mite de directorul Radu Popescu, în dubla sa calitate de specialist şi de beneficiar, şi vizate de viceprimarul Bozianu, pri­marul municipiului a admis că este posibil ca achiziţia să nu fi fost făcută cu respectarea tu­tu­ror criterii­lor legale, susţinând chiar că a cerut serviciului de achiziţii din cadrul pri­măriei să elaboreze un raport re­feritor la cumpărarea tro­leibuzelor. „Aştept să văd care vor fi concluziile raportului, iar dacă vor exista suspiciuni că achiziţia nu a respectat pre­ve­derile legale ori că preţul de achi­zi­ţie al troleibuzelor a fost peste pre­ţurile obişnuite practicate de dealeri, atunci nu voi avea nicio proble­mă să anulez licitaţia şi să iau mă­suri împotriva responsa­bi­lilor”, a preci­zat primarul munici­piu­lui Ploieşti.

Contactat de SFin, un responsa­bil al departamentului achiziţii din cadrul Regiei Autonome de Tran­sport Bucureşti a remarcat că „pre­ţul troleibuzelor este, într-adevăr, cam mare. Cred că un preţ corect era undeva în jurul sumei de 100.000 de euro”. Cum municipalitatea oraşu­lui bulgăresc a luat acelaşi tip de troleibuze tot cu circa 100.000 de euro bucata, atunci reiese că plo­ieştenii au plătit cu 50.000 de euro mai mult pentru fiecare dintre cele 24 de troleibuze Neoplan cumpărate de la MHS Truck&Bus SRL. Adică au plătit cu cel puţin 1,2 milioane de euro mai mult.
Achiziţionarea celor 24 de trolei­buze second-hand ar fi trebuit să deschidă drumul pentru o afacere şi mai păguboasă pentru municipalitatea ploieşteană. Pe platforma SEAP, unde sunt publicate toate a­nunţurile de achiziţii publice, a fost lansat şi anunţul de intenţie pentru cumpărarea a 27 de autobuze noi, într-un contract cu o valoare de 27 de milioane de lei. Adică un milion de lei pe bucată, sau 240.000 euro pentru fiecare autobuz nou. Cu cir­ca 30.000 de euro mai mulţi de­cât s-a plătit până acum pentru cel mai performant autobuz care circulă în Ro­mânia. „Pentru modelul Merce­des Citaro achiziţionat în 2005, cel care nu are climatizare, RATB a plătit 188.000 euro. Iar pentru mo­delul Mer­cedes Citaro achi­zi­ţionat în 2008, care dispune de climatizare şi de sistem de informare LCD în sa­lon, şi care are motorizare Euro 4, am plătit 210.000 de euro“, ne-a lă­murit purtătorul de cuvânt al RATB, Vlădăran.


Eugen Ionica, Saptamana financiara, 29.01.2010
www.sfin.ro

Comentarii Sintea:
-sunt iubitor al transportului cu troleibuze. Insa nu inteleg de ce s-au cumparat 24 de troleibuze, fara a exista vreun proiect aprobat pt. prelungirea retelei de troleibuz;
-stiam ca pretul unui troleibuz se cifra initial in jurul sumei de 100.000 euro/unitate. Dar 150.000 euro/troleibuz second-hand mi se pare cam mult;
-Vladarau, nu Vladaran este numele oficialului de la RATB. Si este purtator de cuvant.


Attachments:
poze_troleu_in_probe_Ploiesti.jpg
poze_troleu_in_probe_Ploiesti.jpg [ 78.25 KiB | Viewed 12044 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Feb 2010 20:01 
Pana la urma, nu inteleg: licitatia ramane sau nu in picioare? E bine ca cineva s-a sesizat pe tema pretului..insa vedem ce masuri se vor lua!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Feb 2010 14:51 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Daca licitatia nu este contestata, se va face achizitia. Totul este mai scump in Romania decat normal, pentru ca preturile contin valoarea coruptiei (= bani pentru politicieni si pentru Partid si Conducatorul Sau Iubit). Acum ca e criza, vad ca a crescut si spaga de cateva ori. Nu-i nimic, o plateste stupid people - care-i problema?. Parerea mea este ca se doreste inlocuirea totala a FBW-urilor, nu extinderea transportului electric. Si la Brasov aproape au disparut FBW-urile, desi sunt ceva mai recent aduse.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Feb 2010 20:38 
Nu are cine sa conteste..a fost un singur participant..nu cred ca este idiot sa se conteste singur..


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Feb 2010 21:23 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
Pai daca a fost un singur participant e perfect legal, nu exista lege care sa stabileasca numarul minim de participanti la o licitatie. Deasemenea, nu exista lege care sa iti impuna ce conditii trebuie sa ai in vedere atunci cand realizezi caietul de sarcini. Nu stiu ce comisioane s-au dat, insa e clar ca firma MAN, la ce vanzari de autobuze si, mai ales, camioane are depindea prea mult de vanzarea celor 24 de troleibuze. Altfel ar fi stat lucrurile daca era vorba de MAZ sau de vreun importator de vehicule la mana a doua.
O alta afacere, mult mai ,,groasa" se pregateste la Ministerul Transporturilor: achizitia de metrouri Bombardier prin negociere directa (da, vehicule de 6 milioane de euro bucata luate FARA licitatie), dar deja suntem off-topic.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Feb 2010 21:49 
Ca tot s-a amintit de troleibuzele vandute in Ruse: acele trolee Neoplan verzi pe care le-au achizitionat bulgarii, au si motor auxiliar pe motorina ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 05 Feb 2010 10:36 
In Basel aveau roata volanta pentru stocarea energiei (flywheel):

http://www.tbus.org.uk/


Attachments:
flywheel.jpg
flywheel.jpg [ 84.73 KiB | Viewed 12368 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 13 Feb 2010 20:57 
Din nou tramvaiele in centrul atentiei...

Până în 2012, aproape toate intrările din Ploieşti vor fi reconfigurate în cadrul unui program regional în valoare de 97 de milioane de euro. Autorităţile locale caută în prezent soluţii pentru evitarea blocajelor din trafic.


Începând din vara acestui an şi până la finele lui 2012, şoferii din Ploieşti trebuie să se înarmeze cu multă răbdare pentru a se deplasa prin oraş, după ce pe 1 iulie vor începe lucrările de modernizare a infrastructurii rutiere.

Potrivit acestui program, aproape toate intrările din oraş vor fi reconfigurate pentru eliminarea problemelor apărute în trafic din cauza unor sensuri giratorii amplasate neinspirat sau a barierelor CFR.Un astfel de exemplu este intrarea în Ploieşti dinspre centura de vest, unde, în lipsa unui pasaj rutier peste calea ferată, coloana de maşini ajunge în orele de vârf la câteva sute de metri.

„În zona Gării de Vest se va face un pasaj astfel încât şoferii să nu mai aştepte trecerea vreunui tren pentru a putea intra sau ieşi din oraş”, explică Mircea Cosma, preşedintele Consiliului judeţean Prahova.

De asemenea, va fi realizată şi o reconfigurare a tronsonului de drum DN 1A, prin spatele magazinelor Carrefour şi Metro. Astfel, pentru a elimina ambuteiajele din trafic din cauza sensului giratoriu de la intrarea în oraş, va fi construită o pasarelă peste DN 1, care va străpunge centura de vest a Ploieştiului. Până la finele acestui an, intrarea în Ploieşti dinspre Bucureşti se va face pe două benzi, odată cu extinderea podului de la Tătărani.


28 de milioane de euro pentru modernizarea liniilor de tramvai

O treime din valoarea programului, aproximativ 28 de milioane de euro, va fi alocată modernizării căii de rulare a tramvaielor 101 şi 102 din oraş.

„După această etapă nu vom mai avea probleme cu gropile din carosabil, aşa cum se întâmplă acum”, spune primarul Ploieştiului, Andrei Volosevici. Autorităţile caută acum soluţii pentru ca, pe perioada lucrărilor, traficul să nu aibă foarte mult de suferit.


Şoferii se aşteaptă însă la ambuteiaje până la finalizarea acestui proiect. „Nu văd cum se va putea circula pe străzi precum Ştefan Greceanu sau Democraţiei, unde singura bandă pe sens este ocupată de linia de tramvai. Probabil că le vor închide, iar atunci noi vom folosi doar străzile secundare. Să vezi atunci distracţie”, spune taximetristul Ion Popa.

Sursa: www.evz.ro


Top
  
 
 Post subject: Stiri, noutati
PostPosted: Wed 03 Mar 2010 12:36 
S-a aprobat bugetul Ploiestiului pentru 2010 si cel al RATP din cate am citit in presa locala.Sa ne asteptam sa fie aduse cat de curand troleibuzele iar licitatia pt.autobuze sa se tina in curand?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Mar 2010 21:13 
Dr2005 wrote:
Karosa #2295. Singurul autobuz cu cutie de viteze automata din parcul R.A.T.P.-ului. Unul din cele mai bune autobuze ale RATP (parerea mea).



Daca ati fost atenti..pe puntea fata a acestui autobuz este scris mare LIAZ!!!! Pe butucul rotii!! Azi am vazut acest fapt!Aveti idee de vreo colaborare, in trecut intre LIAZ si KAROSA?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Mar 2010 00:36 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
Nu cred ca putem vorbi de o colaborare. Pur si simplu Karosa nu (mai?) produce punti-spate, asa ca au cumparat din alta parte. Si pe puntile DAC-urilor scrie ori RABA ori AB, desi nu a fot vorba de vreo colaborare intre Autobuzu/Rocar si RABA Gyor sau Autocamioane Brasov.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 17 Apr 2010 09:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48740
PREZIOSO wrote:
Vineri, 16 aprilie, ora 20.46: Circa 30 de călători ai RATP Ploieşti au trecut, în această seară, prin momente de coşmar, după ce tramvaiul în care se aflau a deraiat de pe şine. Din fericire, nimeni nu a fost rănit. Dar asta a ţinut numai de noroc!
În această seară, un tramvai a sărit de pe şine în rondul de la Caraiman, din Ploieşti, fiind la un pas de a produce un adevărat dezastru rutier. Din cauza şinelor expirate de ani buni, dar şi din cauza indiferenţei cu care au tratat subiectul autorităţile locale, circa 30 de persoane au văzut, în această seară, moartea cu ochii. „Vatmanul nu mergea cu viteză, mai ales că ieşeam din rond, dar într-un moment, din cauza denivelărilor, cred, a sărit de pe şine şi mai mulţi dintre noi am căzut unii peste alţii. Vreo trei femei mai în vârstă se văitau de picioare, dar nu ştiu dacă au mers la spital. Norocul nostru a fost că în intersecţie nu prea se aflau maşini, iar cele care erau au reuşit să evite impactul. Practic, dacă erau maşini la semafor cred că le făceam praf, pentru că nu aveau unde să se ducă”, ne-a declarat A.S., una dintre călătoarele aflate în momentul incidentului, în tramvai. Ne gândim, oare de ce mai este nevoie pentru ca măcar infrastructura tramvaielor să fie adusă la un nivel cât să asigure, măcar, siguranţa în trafic?! Că de confort nici nu are rost să discutăm!
Sursa : www.stiriprahova.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject: Stiri, noutati
PostPosted: Wed 28 Apr 2010 15:51 
Un tramvai a rămas ieri blocat în centrul Ploieştiului, încurcând traficul auto mai bine de o jumătate de oră şi ţinând în urma sa alte patru mijloace de transport în comun.

Aglomeraţie mare, ieri, pe strada Ştefan Greeceanu, chiar în buricul târgului! Cauza a fost un tramvai al Regiei Autonome de Transport Public Ploieşti, care se defectase şi nu mai putea continua traseul. În vreme ce tramvaiele de epocă din anii ’30 sunt transformate în terase, şi cele mai noi, de prin anii ’90, dau semne de îmbătrânire. După câteva încercări de a reporni vehiculul, vatmanul a abandonat şi a deschis uşile, pentru a le permite călătorilor să-şi continue drumul... pe jos. Imediat în spate, a mai venit un tramvai de pe traseul 101, nevoit să oprească, din moment ce şinele erau blocate şi nu mai avea pe unde înainta. La fel, călătorii coboară nedumeriţi, în vreme ce vatmanii discută între ei, încercând să depisteze problema. „Acum, ce să fac? Mă duc pe jos până în staţie, dar tot degeaba, pentru că linia e blocată şi n-are cine să vină să ne ia. Am mai compostat şi bilet!”, s-a plâns un călător, care până la urmă s-a îndreptat către staţia de autobuze. Timp de aproape o jumătate de oră, blocarea tramvaiului a paralizat traficul rutier în zonă, conducătorii auto care veneau dinspre Gara de Sud fiind nevoiţi să aştepte minute bune până găseau un culoar favorabil să poată depăşi cele două mijloace de transport în comun oprite. Nu a mai durat mult şi a apărut şi cel de-al treilea tramvai, apoi al patrulea, iar între ele un autobuz. Într-un final, la faţa locului a ajuns maşina de intervenţie a Regiei, care a tractat tramvaiul defect. „De obicei sunt probleme electrice, dar cauzele sigure îmi vor fi raportate mâine (n.r. astăzi). Partea mai puţin plăcută este când se întâmplă asemenea lucruri în zona centrală, unde este aglomeraţie şi e mai greu pentru maşina de remorcat să ajungă”, ne-a precizat Radu Popescu, directorul RATP.
Sursa : www.telegrafuldeprahova.ro


Top
  
 
 Post subject: Stiri, noutati
PostPosted: Wed 28 Apr 2010 15:55 
Regia Autonomă de Transport Public Ploieşti informează că în data de 29 aprilie a.c., între orele 8.00-14.00, tramvaiele de pe traseul 102 vor fi înlocuite cu autobuze. Măsura este luată pentru realizarea lucrărilor de reparaţii ale căii de rurale a tramvaiului, pe Şoseaua Vestului, în zona Lămâiţa. Ruta şi staţiile traseului 102 rămân nemodificate. R.D.
Sursa : www.informatiaprahovei.ro


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 May 2010 10:54 
Proiectele pentru reabilitarea traseelor de tramvai 101 si 102 vor fi depuse sau vor intra in finantare in Februarie 2011.

http://www.ploiesti.ro/pidu042010/Lista ... iesti-.pdf


Attachments:
Lista de proiecte inclusa in PID_Polul de crestere Ploiesti-.pdf [775.62 KiB]
Downloaded 186 times
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 25 May 2010 21:32 
http://www.patraru.ro/2010/05/20/radu-p ... /#comments

Un nou articol socant..marca Dragos Patraru: Radu Popescu îsi face bagajele! Pleacă de la RATP!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 May 2010 13:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48740
Proiecte europene de finanţare pentru Ploieşti / Alături de Timişoara şi Braşov în polul de creştere pe fonduri UE

Comitetul de management pentru coordonarea instrumentelor structurale a avizat favorabil Planul Integrat de Dezvoltare (PID) al Polului de CreÅŸtere PloieÅŸti-Prahova, prin care pot fi atrase, în municipiul reÅŸedinÅ£ă de judeÅ£ ÅŸi în comunele limitrofe, fonduri europene în valoare de 97 de milioane de euro.

Reabilitarea liniei 102 ÅŸi construirea unui pasaj rutier nou la Gara de Sud

Unul dintre proiectele foarte importante pentru ploieştenii sătui de starea precară a infrastrcturii este reabilitarea liniei traseului de tramvai 102 - care face legătura între Gara de Vest şi Spitalul Judeţean. Practic, lucrările se vor axa pe calea de rulare, înfiinţarea de staţii adaptate persoanelor cu dizabilităţi, de peroane, introducerea unor elemente de semnalizare şi automatizare. Cererea de finanţare va fi depusă în februarie 2011. Valoarea investiţiei este de 95.704.198 lei, din care suma de 36.522.990 lei va fi solicitată de la UE pentru realizarea pasajului rutier peste calea ferată Gara de Sud, această cerere urmând a fi depusă în martie 2011. Proiectul prevede transformarea pasajului existent, aflat într-o stare avansată de degradare, în alee pietonală ocazional carosabilă, dar şi construirea unui pasaj nou de trecere peste calea ferată. Realizarea unui terminal intermodal (zona Spitalului Judeţean) cu spaţii de parcare pentru moduri de transport auto şi biciclete a fost estimată la 50.099.000 lei, suprafaţa construită la sol urmând a fi de 3.080 mp. Potrivit proiectului, aici vor fi create 64 noi locuri de muncă.

Trasee de troleibuz până la Blejoi şi Bărcăneşti

Tot prin Polul de Creştere se va face şi extinderea transportului public ecologic (troleibuz) din Ploieşti spre Blejoi, Păuleşti, Bucov şi Bărcăneşti. Costurile investiţiei vor fi de 45.101.000 lei, iar cererea de finanţare va fi depusă în septembrie 2011.


3.05.2010
Articolul integral: http://www.actualitateaprahoveana.ro/in ... l&ids=1615


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Jun 2010 21:01 
Bilantul contabil al Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti – sub semnul intrebarii

Consilierii ploiesteni au amanat aprobarea bilantului contabil si a contului de profit si pierdere al Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti, pe motiv de lipsa de incredere in raportul prezentat legislativului local. Prorogarea (rediscutarea) acestui proiect de hotarare a primit chiar si girul initiatorului sau – primarul Andrei Volosevici, care a promis (a cata oara?) ca se va face lumina in contabilitatea regiei de transport public local.

Consilierii PSD – singurii, de altfel, care sunt in opozitie in cadrul Consiliului Local Ploiesti – au precizat ca, desi constituita de o buna bucata de vreme, comisia special formata in scopul analizarii situatiei economico-financiare a RATP nu a putut prezenta un raport. Cauza: conducerea Regiei nu a pus la dispozitie toate documentele solicitate de catre consilierii locali care fac parte din comisie. Sfidarea locuitorilor care sunt nevoiti sa circule in mijloace de transport in comun demne de anii ’80 ai secolului trecut a mers mai departe, prin sfidarea alesilor ploiestenilor, desi RATP este institutie subordonata Consiliului Local.
Faptul ca s-a pus la indoiala veridicitatea datelor furnizate de catre Regia Autonoma de Tranport Public Ploiesti este cu atat mai evident, cu cat consilierii locali au aprobat, fara nicio rezerva, bilantul unei alte institutii locale – Regia Autonoma de Servicii Publice.

Una peste alta, faptul ca RATP este regia care consuma cei mai multi bani de la bugetul local si este incapabila de a scoate vreun profit o dovedesc – chiar si puse sub semnul intrebarii – datele din propriul bilant al acestei institutii. Potrivit acestora, pierderile inregistrate la sfarsitul anului 2009 de regia condusa (inca) de catre Radu Popescu se ridicau la aproape 7,5 milioane de lei.


Sursa:www.ziarulprahova.ro

Comentariu: de foarte mult se spune ca Popescu va fi demis.. insa doar vorbe!!


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 209 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group