TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 22:49

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 63 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 Jan 2010 18:09 
Pornind de la ferma convingere ca Udriste bate campii cu magistralele lui, incepand cu M 4 ( Laminorului, pe niciunde nu se mai pomeneste de statia asta), M 5 ( Dr Taberei din pacate o sa aiba metrou secolul viitor - anul 2101), M 6 la ce mai trebuie, cand avem 2 tramvaie care-si fac treaba 21 si 32, mai degraba fac o frecventa de 2 tramvaie / minut pentru 32 decat M 6 ( asta cand s-or mai construi tramvaie in Romania), ajungem in sfarsit la M 7.
Uite ce spun eu, ca sa impacam pe toata lumea, M 7 va veni de la Otopeni, va intra la 1 Mai in traseu comun cu M 4, pana exact la PLS Grand unde va parasi M 4 si se va opri exact in GdN 1 - subsolul II. Uite ca am rezolvat-o si pe asta, un M 7 cu cap la Gdn 1 - subsol II impaca pe toata lumea, mai putin axa N - S (M2).
Tehnic este posibil, inclusiv la GdN 1 unde stiu ca din cauza curbei pe sub Polizu am niste stalpi care aparent ma incurca. Oricum cu tehnica anilor 2101 se poate face si desprinderea la PLS Grand fara ca sensul Grivitei - GdN 1 (subsol II ) sa intersecteze sensul M 4 ( GdN 2 - Grivitei). Macaz va fi evident. Scepticilor le stau la dispozitii cu detalii tehnice ( schite la nevoie).
Si tot ca sa fie lucrurile extrem de limpezi, M 2 se va prelungi de la Pipera in comuna Pipera pana la centura apoi va avea cap de linie tot la aeroport Otopeni. Gata, am rezolvat si axa N - S, au si ei de acum metrou la aeroport.
Oricum in 2101 cand se vor construi toate aceste rute, aeroportul nu va mai fi la Otopeni. (Sac ca v-ati agitat degeaba cu aeroportul vostru, aeroportul va fi pe la Peris pe undeva)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 Jan 2010 19:24 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 99
Location: Bucuresti
Daca se mai putea folosi subsolul 2 cred ca l-ar fi folosit pentru M4. Mai mult ca sigur ca modificarile l-au afectat iremediabil. Ca atare nimeni pana acum n-a lansat aceasta ipoteza si mai mult ca sigur ca oficialii Metrorex stiu care este situatia cu subsolul respectiv, noi doar facem supozitii.
Intr-adevar o vreme a circulat si varianta ca linia de Otopeni sa se desprinda din M2, dar de la Aurel Vlaicu. Insa se pare ca ideea a fost abandonata destul de repede. Acum avem ori desprindere din M4, ori linie noua de la Pta Victoriei. Sa speram ca se vor hotara mai repede asupra proiectului si vor incepe si lucrarile, ca de planuri peste planuri ne-am saturat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 Jan 2010 20:44 
Nu sunt asa convins de cele spuse de tine. Brassovia a spus ca au incercat sa astupe subsolul II cu beton, dar dupa cateva „CIFE” s-au lasat pagubasi, volumul fiind mult prea mare si incarcand inutil si greutatea asamblului.
Deci parerea mea este ca subsolul II cu mici cosmetizari poate fi amenajat ca un cap de linie. Evident ca nu va putea fi folosit ca statie de tranzit datorita stalpilor de la „marea curba”, dar cap de linie cu metroul venind de la Grand este foarte bine. Unde mai pui ca si la subsolul II avem o remiza cu 4 linii care va putea fi folosita ca si minidepou ptr 4 trenuri.
Subsolul II poate fi folosit atat in varianta peron dreapta cat si peron stanga.
Chestia cu planurile sunt perfect de acord, vezi si mult discutata in campanie M 5 peste care s-a asternut tacere totala. Peste 3 ani vor fi din nou alegeri, din nou se va discuta cum de dese statii vom face pe M 5.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 Jan 2010 21:44 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Sunt atatea zone dens construite in Bucuresti in care metroul ar fi fost vital si justificat (singura posibila rezolvare a traficului fiind cea subterana). In schimb discutam despre Otopeni, care este o destinatie de metrou ce tine mai degraba de anumite orgolii decat de rezolvarea gravelor probleme de trafic. Cu cheltuieli de 1000 de ori mai mici se putea face legatura de suprafata cu calea ferata, chiar din aeroport. Desigur nu cu transbordarea cu dube pe un drum de tara si un peron pe care bate vantul. Ma gandesc la un tren suburban care oferea confortul metroului fara cheltuirea inutila a unor sume astronomice si indatorarea pana peste cap. Dar poate tocmai asta se doreste.

Daca ar fi existat o cat de mica dorinta de a se face ceva corect economic, chiar in conditiile unui metrou spre Otopeni, se putea lua ca ipoteza si construirea pe traseul Aviatorilor-Arc de Triumf-Piata Presei-Baneasa-Centru Comercial in subteran si apoi suprateran. De la Aviatorilor se putea apoi prelungi la Piata Dorobanti-Perla-Piata Romana si poate chiar mai departe, spre Gara de Nord, pe sub Grivitei. S-ar fi preluat astfel o sarcina uriasa din transportul de suprafata. Nu toate trenurile ar fi fost necesare spre Otopeni, majoritatea putand circula doar pana in zona Baneasa.

Pentru o rama de metrou care sa circule la jumatate de ora la Otopeni (ca mai des nu are calatori) mi se pare o aberatie sa investesti atat in subteran, cand legatura se poate face mai ieftin si mult, mult mai repede la suprafata solului. Iar daca ii dau pe afara banii pe conducatorii nostri, sa faca metrou subteran acolo unde chiar nu mai exista alta solutie, adica in centrul orasului, centru care este traversat la ora actuala doar de M2. Sigur ca eu cer prea mult de la niste oameni care nu urmaresc decat sa-si umfle lor buzunarele.

PS.@andrei_ciocan: Nu eu am dat informatia cu (ne)umplerea cu beton a subsolului II de la GdN1. Am vazut in sapatura acele subsoluri la momentul cand s-au construit in prima varianta, dar dupa aceea nu am mai urmarit soarta lor si modificarile survenite.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Apr 2010 01:10 
rosetti61 wrote:
Pana la primul tarnacop la M5 sa incerce terminarea grabnica a tronsonului de M4 pana la Bazilescu-Laminorului si mai departe; ce mare filozofie e subtraversarea unui apeduct, ca doar nu-i Sena.

Nici macar Sena, ca e departe, dar s-a (sub)traversat Dambovita de vreo 3 ori - odata chiar o Dambovita in conducte, asa cum e la Podul Constanta si un lac ( Herastrau / Floreasca / Bordei - nu stiu denumirea exacta a acelei portiuni de la Ambasada Chinei).
La Podul Constanta cred ca s-au lasat ei pe o ureche, trebuiau sa copie intocmai proiectul din 1989, nu stiu de ce n-au facut-o. strict vorbind, nu cred ca este o portiune mai mare de 20 metri care intra in discutie.
INTREBARE : De la Podul Constanta la 1 Mai tunelul este sapat sau nu ? Cine stie ?
Proiectul "Laminorului" a cazut de mai mult timp, cui foloseste statia ? "Bazilescu" oricum este indencent de aproape de "Pajura", este o "facatura" pentru a obtine niste fonduri externe pentru a termina tronsonul.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Apr 2010 03:23 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
andrei_ciocan wrote:
s-a (sub)traversat Dambovita de vreo 3 ori - odata chiar o Dambovita in conducte, asa cum e la Podul Constanta

Ce treaba are Dambovita cu Podul Constanta?

andrei_ciocan wrote:
si un lac ( Herastrau / Floreasca / Bordei - nu stiu denumirea exacta a acelei portiuni de la Ambasada Chinei).

Acea portiune are tunelurile dublate.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Apr 2010 08:23 
Asa cum au spus si Rosetti si altii nu stiu ce mare lucru este sa treci de o portiune de maxim 20 metri pe sub 2 (doua) conducte de apa. Asta e problema. Corect, cand a fost parasit santierul e OK, nu avea cine sa lucreze, dar de cand au fost reluate lucrarile nu stiu ce le trebuie atat.
Tunelul PLS Constanta - Pajura in 1989 era realizat integral, nu stiu nimic de portiunea PLS Constanta - 1 Mai. E o portiune de 300 metri, daca lucrau cu o viteza inferioara cu mult de viteza de inaintare din 1989 care era de 3 metri / zi / scut, deci daca mergeau cu 1 metru / zi cu un singur scut si tot terminau un sens intr-un an ! Ce le trebuie atat, ca doar nu au dat de granit in Bucuresti ?
Si apropo de cele 2 conducte, comunistii stiau de ele si de atunci se calculase adancimea de subtraversare, respectiv cota sinei la 1 Mai. Si sa nu uitam ca de la 1 Mai trenul mai are o portiune de 300 metri pana la conducta, unde mai poate cobori lejer pe putin 10 metri - daca se dorea acest lucru. Dar am impresia ca nu s-a mai coborat atat de la 1 Mai la PLS Constanta.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Apr 2010 12:09 
Offline

Joined: Fri 18 Dec 2009 10:54
Posts: 5
andrei_ciocan wrote:
rosetti61 wrote:
Proiectul "Laminorului" a cazut de mai mult timp, cui foloseste statia ?


Sunt surse oficiale care au transmis asta? Nu de alta, dar pana la Zarea tunelul este sapat si ar mai fi cam 200 .. 300 m pana la Laminorului. Statia ar folosi tuturor navetistilor din Buftea, Crevedia, Mogosoaia, etc + locuitorilor din Buc Noi (pe locul fostului Laromet se preconizeana un nou complex de blocuri).
Ideea e ca la Laminorului ar mai fi loc pentru o statie comuna Maxi Taxi / Troleu/ autobuz, pe cand la Bazilescu nu prea..
Una peste alta, ideea metroului in Buc Noi cred ca e o cheltuiala inutila. Puteau sa adopte f bine conceptul de "metrou usor" pt linia lui 20 si costurile erau probabil ca de zece ori mai putine. Si se facea rapid legatura cu 41/Victoriei/Gara de N.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Apr 2010 14:16 
Statia "Bazilescu" ( care de statia "Grivita" este despartita de colosala distanta de 380 metri de tunel) exclude de la sine statia "Laminorului".
Apropo, si legat cumva de proiecte fanteziste, mai stie cineva de ce statia "Crangasi" are 3 linii ? Din aceiasi cauza se va construi si statia "Laminorului". In mod logic odata cu Bazilescu, Laminorului ar trebui sa dispara si sa se incerce sa se faca o statie eventual cap de magistrala pe la "2 Cocosi". Acolo se poate amenaja si un cap de linii preorasenesti / Maxi Taxi. O statie mai apropriata de "2 Cocosi" nu-i prea vad rostul. De fapt nici acolo nu prea are ce cauta metrou. ( La nivelul anului 2011 vorbesc, peste 50 de ani Dumnezeu cu mila, poate nici sa nu mai fie la moda metroul)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Apr 2010 15:48 
Offline

Joined: Fri 18 Dec 2009 10:54
Posts: 5
andrei_ciocan wrote:
Statia "Bazilescu" ( care de statia "Grivita" este despartita de colosala distanta de 380 metri de tunel) exclude de la sine statia "Laminorului".


Cred ca era vba de "Pajura", nu de Grivita.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Apr 2010 15:53 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
andrei_ciocan wrote:
Apropo, si legat cumva de proiecte fanteziste, mai stie cineva de ce statia "Crangasi" are 3 linii ?


O vreme M1 de acum era ,,spart" in 2 bucati, care aveau cap de linie comun la Crangasi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Apr 2010 19:39 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 99
Location: Bucuresti
Dr2005 wrote:
O vreme M1 de acum era ,,spart" in 2 bucati, care aveau cap de linie comun la Crangasi.

Off topic...O corectie, nicio magistrala nu trebuia sa aiba capat la Crangasi, ea a fost gandita de la inceput ca statie de tranzit. Crangasi a fost capat de linie doar provizoriu, pana s-a terminat tronsonul spre GdN. Acolo la GdN trebuia sa fie capatul atat pt M1 cat si pentru cele doua bucati ale fostei M3 (inelara de nord care trecea pe la Victoriei si cea de sud care trecea pe la Crangasi). La Crangasi M1 se unea cu inelara de sud (care sosea la peronul nefolosit acum) si mergeau pe tronson comun pana la GdN. De aceea statia are 3 peroane. Este ceva asemanator cu situatia de la Eroilor..
Mai recent s-a venit cu ideea ca la Crangasi sa fie capat de linie pentru inelara de sud atunci cand se va construi, pentru ca datorita modificarilor de proiect aceasta nu mai are cum sa mai aiba capat la GdN, transformata din cap de linie in statie de tranzit. Sunt curios cum vor face asta cu doar 3 peroane...
andrei_ciocan wrote:
Statia "Bazilescu" ( care de statia "Grivita" este despartita de colosala distanta de 380 metri de tunel) exclude de la sine statia "Laminorului".

Intrebarea care se pune este de ce au facut statia Bazilescu asa de aproape de Pajura si au facut-o mai spre Zarea, ca tot era sapat pana acolo. Ce se va intampla cu portiunea de tuneluri dintre Bazilescu si Zarea ? Va fi folosita ca depou ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 Apr 2010 17:47 
andrei_ciocan wrote:
E o portiune de 300 metri, daca lucrau cu o viteza inferioara cu mult de viteza de inaintare din 1989 care era de 3 metri / zi / scut, deci daca mergeau cu 1 metru / zi cu un singur scut si tot terminau un sens intr-un an ! Ce le trebuie atat, ca doar nu au dat de granit in Bucuresti ?
Si apropo de cele 2 conducte, comunistii stiau de ele si de atunci se calculase adancimea de subtraversare, respectiv cota sinei la 1 Mai. Si sa nu uitam ca de la 1 Mai trenul mai are o portiune de 300 metri pana la conducta, unde mai poate cobori lejer pe putin 10 metri - daca se dorea acest lucru. Dar am impresia ca nu s-a mai coborat atat de la 1 Mai la PLS Constanta.

Daca nu cunoastem conditiile din teren vorbim degeaba. Din cate am inteles apeductele respective sunt destul de fragile si d-aia nu au ales scutul:
http://www.ziare.com/nicolae-grigorescu/stiri-nicolae-grigorescu/linia-de-metrou-nicolae-grigorescu-soseaua-de-centura-gata-in-septembrie-268464 wrote:
Ministrul are si o explicatie pentru faptul ca santierul din Magistrala 4, dintre 1 Mai si Pod Constanta, e deschis dinainte de Revolutie. "Acolo e o lucrare extrem de dificila pentru ca se subtraverseaza doua apeducte principale ale Capitalei, iar tehnologia care se foloseste acolo este extrem de complicata", sustine liberalul.

http://www.romanialibera.ro/actualitate/bucuresti/linia-de-metrou-1-mai-laromet-in-lucru-de-19-ani-122369.html wrote:
In prezent, se lucreaza la definitivarea structurii statiei Bazilescu si la galeriile care subtraverseaza apeductele Rosu si Arcuda. "Este o lucrare deosebita din punctul de vedere al tehnologiei de executie. Se aplica metoda «tevilor infipte», tehnologie unicat in Romania, solutie aleasa datorita conditiilor care trebuie indeplinite", a declarat Mariana Petre, director Tehnologia Informatiei si Comunicare din Metrorex.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 Apr 2010 18:42 
Nu sunt de acord cu tine, santierul de la Podul Constanta a fost deschis in forma lui actuala in 1 Ianuarie 1988. Asadar de atunci se cunosteau conditiile din teren. Iar in 31 Decembrie 1990 M 4 trebuia deschisa in totalitate - Laminorului - GdN 2. Santierul de la Podul Constanta este un santier deschis aparte, de sine statator, asta ca sa nu incurce constructia tunelului intre pod si Pajura. De atunci se cunostea cum se vor subtraversa cele 2 apeducte. Nu au fost ei surprinsi in 2010 de aceasta lucrare. Ei trebuiau pur si simplu sa continue lucrarea inceputa. Si tine cont ca intreg anul 1989 s-a lucrat, asadar revolutia a prins lucrarea executata practic pe jumatate. Asadar explicatia ca este o lucrare extrem de complexa si trebuie sa dureze 7 ani nu tine. Asa cum se observa si din schitele publicate in pag. 1 a acestiu topic, cota inferioara a constructiei apeductului este de minus 11,5 metri iar cota sinei este de minus 16,5 metri.
O enigma este insusi statia "Laminorului", pana la Revolutie nu se sapase nici o lopata de pamant, numai s-au demolat niste case ( unde este benzinaria acum) insuficient pentru a construi statia.
Parerea mea personala este ca nu mai erau bani absolut deloc si intr-o prima etapa metroul s-ar fi limitat la statia " Pajura ". Laminorului era practic imposibil sa o construiasca intr-un an de zile. Stie altcineva alta varianta ?
Si mai am o intrebare, o repet, stie cineva situatia tunelului pe portiunea de 300 metri ramasa de la pod la 1 Mai ?
N O T A. Azi la ora 16,00 la PLS Zarea de asta data era trasa o masina si se invarteau 5 - 6 oameni pe acolo. Pareua muncitori. Stiti cumva ce cautau acolo ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 May 2010 11:51 
Offline

Joined: Fri 18 Dec 2009 10:54
Posts: 5
Astazi, cand am trecut pe langa PLS Zarea, am observat ceva neobisnuit: portile mari erau larg deschise. Nu am pucat sa vad daca exista vreun utilaj in acea incinta.
In fine, as mai avea o mica remarca cu privire la acest tronson. Si anume ca, conform unor rapoarte, tunelul intre PLS Zarea si Laromet este facut (sapat).
Citez din raport:
""
- galeria de metrou dintre PLS Zarea şi staţia Laromet, a fost pusă în
siguranÅ£ă
""
http://www.mt.ro/strategie/program_sect ... raport.pdf


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 May 2010 09:05 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 99
Location: Bucuresti
Cred ca este o eroare, insa, cine stie, poate si M5 este construita si nu stim..... Cred ca "pusa in siguranta" inseamna pusa pe linie moarta...:).
Singura varianta, dat fiind ca demolarile nu s-au facut in intregime, este ca galeria sa fi fost facuta cu scutul (gen Republica-Pantelimon), eventual pe sub sosea si nu pe sub case si poate pe portiune scurta, insa pentro o statie terminus ultima portiune trebuie sa fie facuta in excavatie deschisa...Posibil au vrut sa spuna intre PLS Zarea si statia Bazilescu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 13 May 2010 10:10 
Offline

Joined: Fri 18 Dec 2009 10:54
Posts: 5
sab, cred ca ai dreptate. Oricum, sunt niste incompetenti cand pun intr-un raport o asa tampenie.

Dimineata am trecut din nou pe langa PLS Zarea si mi am aruncat privirea. Se pare ca se lucreaza: am observat o scara lunga (din aia precum sunt cele pentru urcat in pod) care iesea din gaura aflata in milocul dreptunghiului betonat. Din pacate nu am putut face poze (eram in tramvaiul 20).
La Pod Constanta se scoate pamant de aprox o luna si ceva. Se foloseste o bena legata la o macara si pamantul se pune intr-un camion (btw, am observat o singura basculanta de cate ori am trecut pe acolo... se pare ca ACM-ul finului lu' Mitrea nu prea aloca utilaje pt metrou dar mareste preturile de 10 ori).

Pentru cei care nu stiau ACM4 apartine finului lui Mitrea, si evident ... a obtinut lucrarea de la metrou atunci cand nashu' era ministru la MT.
De asemenea, acelasi personaj dubios detine indirect firma de ridicari auto din sector 1.
Daca si la M5 sau la celelalte contracte se va lucra cu astfel de personaje, cu siguranta vom avea metrou... atunci cand in alte tari se va folosi covorul zburator.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Jul 2010 18:55 
Aflam de pe pagina Calatorului (site-ul Metrorex) urmatoarele:

Udriste wrote:
Linia de metrou Parc Bazilescu – Lac Straulesti va fi realizata in continuarea traseului Magistralei 4 Gara de Nord – Laminorului, in subteranul bulevardului Bucurestii Noi pâna in zona bazei sportive existente pe malul lacului Straulesti.
Terenul aflat in perimetrul de reglementare PUZ este situat in zona de nord a Capitalei, de o parte si de alta a bulevardului Bucurestii Noi, pe segmentul cuprins intre intersectia cu strada Miercani si zona restaurantului “Doi Cocosi” – str. Ionescu Sisesti.
Linia de metrou, in lungime de 2,10 km, va avea doua statii, Laminorului, Straulesti si un depou in zona lacului Straulesti.
La aceasta data Metrorex este in faza de promovare spre avizare a studiului de fezabilitate, demararea lucrarilor fiind conditionata de aprobarea acestuia si asigurarea finantarii.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Jul 2010 20:28 
Udriste era in deplinatatea facultatilor mentale cand a facut aceasta declaratie ? Caldura mare, mon cher...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Jul 2010 21:11 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 99
Location: Bucuresti
Nu inteleg de ce se duc spre nord si nu spre sud cu M4. Oare ce calatori spera ei sa preia de acolo ? Pe cei care iau masa la "Doi Cocosi" sau pe sportivi de la baza sportiva ? Oare o prelungire de la GdN nu era mai indicata ? Sau tronsonul Eroii Revolutiei-Giurgiului ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Aug 2010 22:00 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
Proiect pentru statia Bazilescu http://www.anuala.ro/proiecte/2010/stud ... panou1.jpg


Top
 Profile  
 
 Post subject: Er. Rev-Giurgiului
PostPosted: Wed 25 Aug 2010 10:10 
Offline

Joined: Tue 22 Jun 2010 11:29
Posts: 1
Location: Bucuresti / Berceni
sab wrote:
Nu inteleg de ce se duc spre nord si nu spre sud cu M4. Oare ce calatori spera ei sa preia de acolo ? Pe cei care iau masa la "Doi Cocosi" sau pe sportivi de la baza sportiva ? Oare o prelungire de la GdN nu era mai indicata ? Sau tronsonul Eroii Revolutiei-Giurgiului ?


Stie cineva de ce muta Pta Progresu de pe o parte pe cealalta a strazii - or vrea sa faca statie de metrou in loc?
Se stie pe unde vor fi statiile pe Sos. Giurgiului?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Aug 2010 21:29 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 99
Location: Bucuresti
Mai este (foarte) mult pana metroul va ajunge acolo. Daca va ajunge vreodata...Asa ca mutarea pietei nu cred ca are vreo legatura cu metroul..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 23 Sep 2010 19:47 
De astazi a disparut peretele despartitor intre statia 1 Mai si PLS Bucegi. Daca te uitai in tunel se vedea PLS - ul. Probabil vor sa monteze liniile , inclusiv sina III.


Top
  
 
PostPosted: Wed 29 Dec 2010 16:15 
Cand se va deschide noua sectiune 1 Mai - Parc Bazilescu, numarul maxim de metrouri care vor putea circula este de 5. ( cinci ). Mie asa imi dă. Vouă nu ? La o adica se poate si cu 3 ( trei ) metrouri, intervalul dintre ele cam tot atat ar fi dar se elimina pauza de "efect de tunel " de la cap de linie. Se poate circula si cu 2 metrouri cu mecanici in ambele capete, nu ar fi o frecventa colosal de mica - un metrou la un sfert de ora, multumitor in week - end sau la ore nepotrivite - la 5 dimineata sau dupa ora 21,00. Cu aceasta ocazie - a inaugurarii celor 2 statii sper ca linia de tramvai 20 va fi suspendata, fiind total inutila.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Jan 2011 20:24 
Mai multe lucruri as vrea sa remarc :. Astazi pe la ora 17,00 am fost pe acolo in plimbare, pur si simplu nu mai circulasem cu o IVA de mult timp.
- Suspect de multa lume intreba daca metroul ce sosea la 1 Mai merge mai departe spre Parc..... De unde aceasta "zvonistica" nu-mi explic.
- Nu mai functiona nici un afisaj referitor la intervalul de succedare a trenurilor si a directiei de mers
- Au disparut hartile de pe usa mecanicilor unde era prezentata reteaua de metrou pe de-antregul, cu toate magistralele.
Si in incheiere, cu titlu de barfa, cred ca in ultimele zile ale acestui an se vor inaugura si cele 2 statii incepute pe vremea lui Nea Nicu.. :roll: . Asta daca avem noroc.:lol:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Jan 2011 22:49 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 99
Location: Bucuresti
O corectia mica. Se vor inaugura cca 2km de metrou sapati si o statie inceputa pe vremea lui Ceausescu. Bazilescu si Gorjului sunt singurele statii complet noi facute dupa 1989. Au cu ce se mandri constructorii si factori de decizie... . Doua statii si 2km le lua jumatate de an inainte de 1989, acum le-a luat peste 20 ani :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Feb 2011 17:55 
Intrebare
Imi poate spune cineva de ce peronul din imagine are forma desenata de mine ? Ma intereseaza partea dinspre M 4. Evident ca asa cum am facut eu desenul este o exagerare, dar am fost nevoit sa procedez asa ca sa iasa in evidenta 'fenomenul'. Peronul este nou nout, asadar e facut cu tehnica actuala si nu cu cea din secolul XIX. Sau mai stii, poate asa a vrut arhitectul sef al statiei, sa fie un mod mai original de construire " cu linii serpuite".


Attachments:
Basarab.jpg
Basarab.jpg [ 34.49 KiB | Viewed 6826 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Feb 2011 01:40 
A mai aparut un reportaj in Gandul despre noile statii pe care se muncesc sa le dea in folosinta anul acesta. Nu as fi semnalat articolul daca nu ar fi si un filmulet in care se poate vedea ca baietii mai au de tras, si nu putin. Asa incat termenul preconizat - 30 iunie eu il consider unul optimist.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Mar 2011 18:16 
Macazele, liniile de stocare si schema de circulatie cu 5 garnituri de metrou. Asa cum se cunoaste, datorita particularitatilor de pozitionare a macazurilor, pe aceasta magistrala nu pot circula mai mult de 5 garnituri in conditii de confort a calatorului, respectiv ca trenurile sa nu astepte prin tunel eliberarea liniei. In conditii de solicitare mica se poate merge si cu 4 garnituri, ba chiar cu 3 ( in caz de avarie ) - asigurandu-se un interval cat de cat acceptabil. In conditii normale de circulatie, o garnitura parcurge o semicursa in aproximativ 10 minute, fara timpii necesari schimbarii sensului de circulatie.
Se observa foarte clar timpii de odihna la cap de cursa ( la GdN 2) care - in cazul circulatiei cu 5 metrouri poate fi chiar semificativ 13 - 15 minute.


Attachments:
M 4-1.jpg
M 4-1.jpg [ 61.23 KiB | Viewed 6586 times ]
1.jpg
1.jpg [ 25.41 KiB | Viewed 6586 times ]
2.jpg
2.jpg [ 25.6 KiB | Viewed 6586 times ]
3.jpg
3.jpg [ 27.45 KiB | Viewed 6588 times ]
4.jpg
4.jpg [ 25.39 KiB | Viewed 6587 times ]
5.jpg
5.jpg [ 25.7 KiB | Viewed 6588 times ]
6.jpg
6.jpg [ 25.17 KiB | Viewed 6588 times ]
7.jpg
7.jpg [ 25.14 KiB | Viewed 6588 times ]
8.jpg
8.jpg [ 27.01 KiB | Viewed 6586 times ]
Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 63 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group