TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 17:53

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Dec 2009 21:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
nicu41 wrote:
Ar trebui ca cel care stia conditiile meteo- sa plateasca reparatiile locomotivei si suferinta oamenilor care au stat ore in sir intre Bucuresti si Constanta . De ce o locomotiva diesel a ajuns abia dupa cca.6 ore la garnitura blocata in camp?


Dr2005 wrote:
Avand in vedere ca un alt tren, tot de la Constanta, a intarziat 995 (da, ati vazut bine: NOUA SUTE NOUAZECI SI CINCI) minute, 6 ore mi se pare decent. Daca se intampla asta la O.B.B. sau S.B.B. (si Austria si Elevetia sunt tari muntoase, cu ierni mult mai aspre decat ale noastre), pe langa cazare, masa si restituirea banilor pe bilet, probabil ar fi dat si abonament gratuit pe 10 ani la toate trenurile, numai sa nu-i dai in judecata. Pe cand la noi... Dumnezeu cu mila, ca WPZ-urile sunt expirate cam toate, iar motorina pentru Sulzerele de ajutor se transporta cu bidonu', in caz ca nu se mulge direct de la Zaes-ul care alimenteaza depoul.

Apropo, masina aia de ajutor nu are generator de 1500 V, iar electrica nu mai are pantograf. Sa se raspunda la intrebarea ,,cum s-au incalzit calatorii"? Apoi la intrebarea ,,cum s-au ventilat calatorii ?", ca vagoanele alea sunt etanse... si daca n-ai curent electric ii sufoci pe aia.


Attachments:
cr2_177.jpg
cr2_177.jpg [ 317.4 KiB | Viewed 16646 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Dec 2009 14:32 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:25
Posts: 47
Location: Sag Timis
Mda, auzisem aseara la tv o intrebare:

oare in Norvegia si in Finlanda sint drumuri si cai ferate, sau aia circula doar cu saniile trase de reni?

Adica pot mentine in circulatie anumite cai de comunicatie?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Dec 2009 23:03 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Quote:
Oare in Norvegia si in Finlanda sint drumuri si cai ferate, sau aia circula doar cu saniile trase de reni?
Norvegia si Finlanda nu sunt din fericire conduse de inteleptul care ne-a lamurit ca "iarna nu-i ca vara", ca sa nu mai carcotim pe seama autoritatilor "luate prin surprindere".


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Dec 2009 23:23 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Tocmai vedeam la Telejurnal cum caile ferate din Norvegia cereau scuze calatorilor ca unele trenuri inregistreaza intarzieri de maxim (!) o ora. C.F.R. Calatori si-a doborat propriul record... 17 ore intarziere la 225 km... prin comparatie, in timpul ala faceai de 2 ori drumul cu bicicleta, de 3 ori cu caruta cu 2 cai sau parcurgeai vreo 80 km PE JOS.

Acum si-au luat masuri... au anulat in avans pe vreo 3 zile mai multe trenuri... de fapt, pe Bucuresti - Fetesti - Constanta nu mai exista niciun personal zilele astea, ca navetistii pot merge si cu dubele.

17 decembrie 2009

Anulări temporare de trenuri de călători
CFR Călători informează că, urmare condiţiilor meteorologice nefavorabile circulaţia feroviară se realizează în continuare în condiţii tehnice specifice de iarnă, fiind anulate temporar următoarele trenuri de călători:

* trenurile Rapid 791 şi 792, în data de 18 decembrie 2009, sunt anulate pe relaţia Bucureşti Nord – Drobeta Turnu Severin şi retur. Călătorii vor fi preluaţi de trenurile Intercity 591 şi 694 fără plata suplimentelor şi a tichetelor de călătorie .
* trenurile Accelerat 1535 şi 1536-1/1536, în data de 18 decembrie 2009, sunt anulate pe relaţia Bucureşti Nord – Ploieşti Sud (Ploieşti Vest) şi retur.
* trenurile Intercity 555 şi 556, în data de 18 decembrie 2009, sunt anulate pe relaţia Bucureşti Nord – Bacău şi retur. Călătorii vor fi preluaţi de trenurile Rapid 751 şi 754 fără plata suplimentelor şi a tichetelor de călătorie.
* trenurile Personal 9342 şi 9345, în data de 18 decembrie 2009, sunt anulate pe relaţia Videle - Bucureşti Nord şi retur
* trenul Personal 8206, în zilele de 17, 18, 19 şi 20 decembrie 2009, este anulat pe distanţa Feteşti – Buzău
* trenul Personal 8205, în zilele de 17, 18, 19 şi 20 decembrie 2009, este anulat pe distanţa Buzău – Feteşti
* trenul 8202 Constanţa – Buzău, în zilele de 17,18, 19 şi 20 decembrie 2009
* trenul Personal 8201 Bucureşti Obor – Călăraşi Sud, în zilele de 17,18, 19 şi 20 decembrie 2009
* trenul Personal 8036 Feteşti – Bucureşti Obor, în zilele de 18, 19 şi 20 decembrie 2009
* trenul Personal 8033 Bucureşti Obor – Feteşti, în zilele de 18 şi 20 decembrie 2009
* trenul Personal 8034 Feteşti – Bucureşti Obor, în zilele de 19 si 21 decembrie 2009
* trenul Personal 8021 Bucureşti Obor – Călăraşi Sud, în zilele de 17,18, 19 şi 20 decembrie 2009
* trenul Personal 8022 Călăraşi Sud – Bucureşti Obor, în zilele de 18, 19, 20 şi 21 decembrie 2009
* trenul Personal 8011Bucureşti Obor – Feteşti, în zilele de 18, 19 şi 20 decembrie 2009
* trenul Personal 8013 Bucureşti Obor – Constanţa, în data de 19 decembrie 2009
* trenul Personal 8014 Constanţa – Bucureşti Obor, în data de 20 decembrie 2009

CFR Călători cere scuze pentru disconfortul creat, şi recomandă pasagerilor ca înainte de efectuarea călătoriei să solicite informaţii despre modificările survenite în traficul feroviar la staţiile şi agenţiile CFR, la telefon 021/9521, sau la dispeceratul Comandamentului Central de Iarnă din cadrul MTI, la următoarele numere de telefon: 021/9360 şi 021/318.66.09.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Feb 2010 21:47 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Trenurile au circulat destul de bine azi, nu inteleg de ce CFR anuleaza-n draci:

,,CFR Călători informează că, din cauza condiţiilor meteorologice nefavorabile, circulaţia feroviară se realizează în condiţii de iarnă, fiind anulate următoarele trenuri de călători, astfel:

în data de 7 februarie 2010:

* trenul Accelerat 1981 este anulat relaţia Bucureşti Nord – Medgidia –Tulcea;
* trenurile 7007, 7010, 7011, 7014, 7015, 7018, 7019, 7022, 7023, 7026 Bucureşti Nord – Baloteşti şi retur, sunt anulate, trenurile circulând pe această relaţie din două în două ore;
* trenurile Personale 7033 şi 7036 sunt anulate pe relaţia Bucureşti Nord – Urziceni şi retur;
* trenul Personal 8013 este anulat relaţia Bucureşti Obor – Constanţa;
* trenul Personal 8014 este anulat relaţia Constanţa – Bucureşti Obor;
* trenul Personal 8033 este anulat relaţia Bucureşti Obor – Feteşti;
* trenul Personal 8123 este anulat relaţia Bucureşti Nord – Slobozia Veche.


în data de 8 februarie 2010:

* trenul Accelerat 1982 este anulat pe relaţia Tulcea – Medgidia – Bucureşti Nord;
* trenul Personal 8014 este anulat relaţia Constanţa – Bucureşti Obor;
* trenul Personal 8032 este anulat relaţia Feteşti – Bucureşti Obor;
* trenul Personal 8122 este anulat relaţia Slobozia Veche – Bucureşti Nord."

Practic, pentru maine navetistii din Baragan au la dispozitie doar dubele... care si alea merg cum merg.

Sa vedem cum arata azi Gara de Nord... deszapezire s-a facut EXCLUSIV LA MACAZE, la capetele peroanelor zapada avand PESTE 50 cm. Intarzieri nu erau (decat cele obisnuite... cate 10-15 minute pentru trenurile de lung parcurs si numai 30 de minute pentru R347 ,,Dacia").

Sa vedem cateva poze:
476 692-5


Attachments:
IMG_5963.jpg
IMG_5963.jpg [ 344.45 KiB | Viewed 16363 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Feb 2010 21:48 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
63-1060-1 cu acceleratul de la Galati, format din etajate modernizate:


Attachments:
IMG_5964.jpg
IMG_5964.jpg [ 347.77 KiB | Viewed 16361 times ]
IMG_5965.jpg
IMG_5965.jpg [ 352.96 KiB | Viewed 16361 times ]
IMG_5966.jpg
IMG_5966.jpg [ 335.14 KiB | Viewed 16362 times ]
IMG_5967.jpg
IMG_5967.jpg [ 504.29 KiB | Viewed 16362 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Feb 2010 21:49 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
60-1356-9 la linia 14.
In dreptul ei, pe peron, zapada are peste jumatate de metru.


Attachments:
IMG_5968.jpg
IMG_5968.jpg [ 344.85 KiB | Viewed 16361 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Feb 2010 21:50 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
62-0811-0


Attachments:
IMG_5969.jpg
IMG_5969.jpg [ 340.1 KiB | Viewed 16359 times ]
IMG_5971.jpg
IMG_5971.jpg [ 348.42 KiB | Viewed 16359 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Feb 2010 21:51 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
41-0747-0


Attachments:
IMG_5975.jpg
IMG_5975.jpg [ 313.6 KiB | Viewed 16365 times ]
IMG_5976.jpg
IMG_5976.jpg [ 338.06 KiB | Viewed 16365 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Feb 2010 21:51 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
96-2007-1


Attachments:
IMG_5977.jpg
IMG_5977.jpg [ 316.11 KiB | Viewed 16364 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Feb 2010 21:52 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
2 vederi de ansamblu:


Attachments:
IMG_5970.jpg
IMG_5970.jpg [ 302 KiB | Viewed 16362 times ]
IMG_5973.jpg
IMG_5973.jpg [ 346.97 KiB | Viewed 16362 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Feb 2010 21:52 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
65-1101-8


Attachments:
IMG_5978.jpg
IMG_5978.jpg [ 350.09 KiB | Viewed 16362 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Feb 2010 21:53 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
44-0058-6 cu acceleratul de la Iasi (7 etajate)... observati cat de tare viscoleste:


Attachments:
IMG_5979.jpg
IMG_5979.jpg [ 331.88 KiB | Viewed 16360 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 25 Sep 2010 15:37 
Offline
User avatar

Joined: Sun 03 May 2009 00:24
Posts: 101
Location: Brasov
Apropo de iarna pe sine, de curiozitate iata Instructia pentru pregatirea in vederea iernii a mijloacelor de transport si a instalatiilor pentru exploatarea lor, in ramura cailor ferate elaborata de MTT in 1964.

http://forum.transira.ro/files/Instruct ... n_1964.pdf


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Dec 2010 18:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Baia Mare: Blocaţi în trenul groazei

Aproximativ 100 de maramureşeni au plecat aseară de la Sighet şi din Baia Mare spre Bucureşti, dar n-au mai ajuns. Ei au rămas blocaţi în munţii din Harghita. Disperaţi, o parte dintre aceştia şi-au continuat călătoria pe cont propriu şi au închiriat un autocar pe care l-au plătit din propriul buzunar.


Călătorie fără sfârşit şi o noapte de coşmar pentru aproximativ 100 de maramureşeni care au plecat aseară cu trenul spre Bucureşti. „60 de persoane au plecat de la Baia Mare spre Bucureşti şi alte 40 din staţiile Sighet şi Vişeu de Jos“, a declarat Eugen Fărcăşan, şeful Staţiei de Călători Baia Mare. Maramureşenii care s-au îmbarcat ieri, la ora 17.15 în acceleratul 1644 de la Sighetu Marmaţiei şi din Vişeu de Jos n-au mai ajuns în Capitală, pentru că la Lunca Bradului, o localitate din judeţul Harghita, din cauza unei furtuni de zăpadă, zeci de copaci au căzut pe calea ferată şi peste vagoanele care alcătuiau garnitura de tren. Cel de-al doilea accelerat, cu numărul 1642, care a plecat aseară la ora 16.55 de la Baia Mare spre Bucureşti, a rămas blocat la Stânceni-Neagra, o altă localitate tot din Harghita.

Drum fără sfârşit

Disperaţi că nu mai ajung în Bucureşti, maramureşenii care au rămas blocaţi la Lunca Bradului au luat situaţia pe cont propriu. Au coborât din tren şi după un marş de 800 de metri au ajuns în staţia de cale ferată din localitatea harghiteană. „Am stat de aseară în tren, de pe la ora 23.00, şi nu ne-a dat nimeni nicio explicaţie. Abia după ce am ajuns în gara din Lunca Bradului şi am ameninţat că-i dăm foc trenului ne-au dat un număr de telefon de la o firmă privată de transport“, a declarat Grigore Hojda, un maramureşean de 27 de ani din localitatea Moisei, aflat în tren. Firma de transport a trimis un autocar în care au urcat 36 de maramureşeni care au plătit câte 100 de lei ca să ajungă la Bucureşti la Aeroportul Otopeni. Cei 36 trebuie lucrează în Singapore pe vase de croazieră şi trebuie să ajungă la aeroport. Oamenii au plecat la ora 6.00 din Lunca Bradului, iar la ora 9.30 s-au îmbarcat în autocar. Dacă nu se iveşte nimic pe parcurs, ei ar trebui să ajungă până la ora 16.00 la avionul care îi va duce în Singapore la muncă. „Noi avem contracte ferme cu o firmă de vase de croazieră. Nu ne putem permite să pierdem avionul. Fiecare zi de întârziere însemană o penalizare de 200.000 de euro pentru firmă şi aduce după ea pierderea oricărui contract ulterior“, a explicat Ioan Mihali, un alt maramureşean din Borşa, aflat şi el în tren. Restul călătorilor au rămas în trenul îngheţat.

Declaraţii contradictorii

Maramureşenii blocaţi în tren susţin că au rămas „îngheţaţi“ pe loc de aseară de la ora 23.00, dar şeful Staţiei de Călători Topliţa afirmă că blocajul s-ar fi petrecut abia pe la ora 3.00 dimineaţa. „În jurul orei 3.00 dimineaţa cele două garnituri au rămas blocate în cele două localităţi datorită unei ploi cu gheaţă“, a declarat, azi, la ora 10.00, Dorin Bandrabulea, şeful staţiei CFR din Topliţa. Acesta a mai adăugat că pasagerii din tren care solicită returnarea banilor pentru biletul de tren îi vor primi înapoi.


http://www.adevarul.ro/locale/baia_mare ... 61965.html


Attachments:
Harghita.jpg
Harghita.jpg [ 29.32 KiB | Viewed 15647 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Dec 2010 18:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Suceava: Ore de coşmar pentru pasagerii acceleratului Timişoara – Iaşi

Oamenii se plâng că au stat 10 ore fără căldură şi fără curent în tren.

Din cauza copacilor căzuţi peste linia de cale ferată între Vatra Dornei şi Ilva Mică sute de pasageri au fost obligaţi să simtă frigul şi foamea izolaţi de lume.

“Am stat nouă ore pe linie, în acelaşi loc, în mijlocul munţilor. Nu ştiam cum să mai facem ca să ne încălzim. Am făcut din Timişoara până la Suceava 24 de ore, am plecat exact la ora 15.00, ieri din Timişoara”, a declarat Ana Cutur, pasageră în acceleratul 1766.

Oamenii spun că în tren a fost foarte frig şi au rămas pentru ore bune fără lumină. În Vatra Dornei aceştia au primit sandwich-uri şi ceaiuri pentru a-şi stăpâni foamea şi a se încălzi.

“E trenul groazei. Ăştia s-au apucat să deblocheze calea ferată abia la ora 8.00 dimineaţa când şi-au început programul”, ne-a declarat o altă pasageră.


http://www.adevarul.ro/locale/suceava/S ... 62141.html


Attachments:
4.png
4.png [ 171.04 KiB | Viewed 15644 times ]
5.png
5.png [ 155.17 KiB | Viewed 15644 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 Dec 2010 19:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Târgu-Mureş: Alte trenuri anulate din cauza poleiului

CFR Călători informează că, astăzi 2 decembrie 2010, mai multe trenuri care urmau să ajungă sau să pornească de la Târgu-Mureş au fost anulate.

Astfel, CFR Călători a anulat următoarele trenuri:

- trenul Accelerat 1972/1972-1 în relaţia Galaţi –Tg. Mureş
- trenul Accelerat 1973-2/1973 în relaţia Tg. Mureş –Galaţi
- trenul Accelerat 1551/1551-2 în relaţia Iaşi – Adjud (ramura pentru trenul 1972 Galaţi – Tg Mureş)
- trenul Accelerat 1552-1/1552 în relaţia Adjud –Iaşi (ramura de la trenul 1973 Tg Mureş – Galaţi)
- trenul personal 4511 pe distanţa Deda - Tg Mureş
- trenul personal 4007 pe distanţa Subcetate Mureş – Tg Mureş
- trenul personal 4504 pe distanţa Topliţa – Subcetate Mureş

De asemenea, în cursul nopÅ£ii trecute, traficul feroviar s-a desfăşurat cu dificultate, circulaÅ£ia mai multor trenuri de călători fiind întreruptă din cauza căderii masive de copaci în gabaritul linei precum ÅŸi a depunerii unui strat de gheaÅ£ă pe firele de tensiune, pe firele pantografelor de la locomotive ÅŸi pe macaze, producând îngheÅ£area lor.

"Din cauza copacilor căzuţi între staţiile Lunca Bradului – Stânceni (secţia de circulaţie Gheorghieni – Deda) a fost anulat trenul Intercity 549 în relaţia Topliţa –Tg. Mureş în data de 01/02.12.2010, călătorii de la acest tren fiind preluaţi de trenul Rapid 406 pe distanţa Topliţa – Deda, iar pe distanţa Deda - Târgu Mureş de trenul suplimentar 13593", se arată într-un comunicat al CFR Călători.

Potrivit sursei citate, călătorii sunt rugaţi să solicite în staţiile CFR, informaţii referitoare la întârzierile sau modificările survenite în circulaţia trenurilor.


http://www.adevarul.ro/locale/targu-mur ... 61968.html


Attachments:
4.jpg
4.jpg [ 27.48 KiB | Viewed 15601 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 05 Dec 2010 11:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Trei trenuri întârziate între Braşov şi Predeal din cauza unor copaci căzuţi pe şine

Circulaţia trenurilor a fost închisă câteva ore între Braşov şi Predeal din cauza unor copaci căzuţi pe şine. Trei trenuri vor ajunge cu întârziere la destinaţie.

Compania Naţională de Căi Ferate informează că, din cauza vremii nefavorabile şi a vântului foarte puternic, mai mulţi copaci au căzut pe linia de cale ferată între staţiile Timişu de Jos şi Dârste, trei trenuri fiind oprite în staţiile adiacente, până la redeschiderea circulaţiei.
Copacii s-au prăbuşit pe ambele fire între staţiile Timişu de Jos şi Dârste, circulaţia fiind blocată deoarece în momentul prăbuşirii au rupt linia de înaltă tensiune.


2.12.2010
http://www.cotidianul.ro/131125-Trei-tr ... ti-pe-sine


Attachments:
12914812705107.jpg
12914812705107.jpg [ 38.27 KiB | Viewed 15533 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jan 2012 12:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
CFR a anulat mai multe trenuri pentru a preveni blocarea traficului feroviar

CFR Calatori informeaza ca miercuri a anulat mai multe trenuri regio care fac legatura intre Bucuresti si zonele limitrofe pentru prevenirea blocarii traficului feroviar si pentru fluidizarea circulatiei trenurilor in conditii de iarna. Acestea sunt:

-trenurile Regio de pe ruta Bucuresti Nord -P.O. Aeroport HC - Balotesti si retur, din intervalul orar 08.10 - 13.10 (dus) si respectiv 09.15 - 14.15 (intors).

-trenurile Regio 8071 si 8072 de pe ruta Bucuresti Nord - Pantelimon Sud h. - Bucuresti Obor si retur.

CFR Calatori spune ca pasagerii pot cere informatii legate de mersul trenurilor la statiile CFR din Bucuresti si din tara, la tel: 021/9521 in trafic local. De asemenea, pot accesa www.cfrcalatori.ro


http://www.hotnews.ro/stiri-esential-11 ... roviar.htm


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jan 2012 14:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Trenul Intercity Constanţa - Bucureşti a deraiat

Trenul Intercity 582 Constanţa - Bucureşti a deraiat în apropiere de Capitală din cauza zăpezii de pe liniile de cale ferată

Incidentul feroviar s-a produs în această dimineaÅ£ă, în zona MostiÅŸtea, între staÅ£iile Fundulea ÅŸi SăruleÅŸti. Trenul plecase la ora 7.20 ÅŸi trebuia să ajungă la ora 9.52 la destinaÅ£ie, în Gara de Nord.

Drumul era parcurs cu dificultate şi cursa avea deja întârziere de cel puţin o oră, când a avut loc deraierea. În jurul orei 10, la Mostiştea, Intercity-ul a ieşit de pe şine, dar nu s-a răsturnat spre norocul celor 123 de călători. Aceştia aşteaptă şi acum, după ore bune de stat în trenul deraiat, să fie recuperaţi şi trimişi la destinaţie cu alt tren.


http://www.adevarul.ro/locale/constanta ... 6799.html#

http://www.gandul.info/news/tren-deraia ... ne-9177806


Attachments:
26463-mediafax-foto-dan-duta.jpg
26463-mediafax-foto-dan-duta.jpg [ 237.39 KiB | Viewed 14436 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jan 2012 15:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
CFR Călători informează că, din cauza condiţiilor meteorologice nefavorabile (vânt puternic şi ninsoare) circulaţia feroviară se desfăşoară în condiţii de iarnă la nivel național, trenurile de călători înregistrând întârzieri în medie de 60 de minute la sosirea și plecarea din stație. De asemenea, întârzieri mai mari se înregistrează la trenurile internaționale.

Totodată, din cauza ninsorii viscolite și pentru fluidizarea traficului feroviar, au fost anulate astăzi, 26 ianuarie 2012, următoarele trenuri:

· trenurile Intercity 581 şi 584 în relaţia Bucureşti Nord – Constanţa şi retur.
· trenurile Intercity 551/556 în relaţia Bucureşti Nord–Suceava şi retur .
· trenurile Intercity 554/564 în relaţia Suceava – Bucureşti Nord.
· trenul Intercity 591 în relaţia Bucureşti Nord – Timişoara Nord.
· trenul Intercity 594 în relaţia Timişoara Nord– Bucureşti Nord .
· trenurile Intercity 571/574 în relaţia Bucureşti Nord – Galaţi şi retur.
· trenurile Intercity 1637/1636 în relaţia Bucureşti Nord – Braşov şi retur .
· trenul Regio 6422 în relaţia Fălciu Nord – Bârlad, iar pe distanța Bârlad – Tecuci circulă conform graficului de circulație .
· trenul Regio 9021 în relaţia Bucureşti Nord – Piteşti.
· trenul Regio 9026 în relaţia Piteşti – Bucureşti Nord.
· trenul Regio 6101 în relaţia Făurei – Tecuci.
· trenul 6102 în relaţia Tecuci – Făurei.
· trenul Regio 7051 în relaţia Urziceni – Făurei.
· trenul Regio 7052 în relaţia Făurei – Urziceni.
· trenurile Regio 9301/9306 în relaţia Bucureşti Nord –Roșiori Nord şi retur.
Urmare anulării trenurilor mai sus-menționate, călătorii vor fi preluați cu alte trenuri aflate în circulație, în direcțiile respective. Trenurile rămase în circulație vor fi suplimentate astfel încât să poată prelua cât mai mult din trafic.

Vă reamintim că astăzi sunt anulate și trenurile suburbane:
trenurile Regio de pe ruta Bucureşti Nord – P.O. Aeroport HC - Baloteşti şi retur, din intervalul orar 08.10 – 13.10 (dus) și respectiv 09.15 - 14.15 (întors).
trenurile Regio 8071 și 8072 de pe ruta Bucureşti Nord - Pantelimon Sud h. - Bucureşti Obor şi retur.

Din cauza închiderii circulației pe linia Dridu – Armășești și condițiilor meteo severe de pe secția Armășești -Ploiești, trenul Intercity 572 Galați - București Nord, circulă pe ruta ocolitoare: Urziceni – Făurei - Buzău – Ploiești Sud - București Nord .

CFR Călători cere scuze călătorilor pentru neplăcerile create din cauza condiÅ£iilor meteorologice nefavorabile ce au îngreunat traficul feroviar ÅŸi îi asigură că angajaÅ£ii feroviari acÅ£ionează operativ pentru desfăşurarea circulaÅ£iei în condiÅ£ii de siguranÅ£ă.

Rugăm pasagerii ca înainte de efectuarea călătoriei să solicite în staţiile CFR, informaţii referitoare la întârzierile sau modificările survenite în circulaţia trenurilor de călători la staţiile CFR, la telefon 021/9521 sau să acceseze site-ul www.cfrcalatori.ro .


Update ora 12:30.

Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA vă informează că, circulaţia feroviară în zona Complexului Bucureşti Nord se desfăşoară cu dificultate din cauza viscolului, trenurile înregistrând întârzieri la intrare şi la plecare în/din staţia Bucureşti Nord.
Pe raza Sucursalei Teritoriale CF Bucureşti, traficul feroviar este îngreunat de zăpada viscolită care se depune într-un strat foarte gros peste macaze, iar funcţionarea acestora în zona Complexului Bucureşti Nord este posibilă doar prin manevrare manuală. Din această cauză, anumite trenuri care urmează să intre şi să plece din Gara de Nord sunt temporizate în staţii sau aşteaptă în parcurs.
Trenuri care vor urma să intre în Bucureşti Nord cu întârzieri
IR 382 Sofia- BucureÅŸti Nord
IR 1653 Vatra Dornei - BucureÅŸti Nord
R 9342 Giurgiu - BucureÅŸti Nord
IR 1632 Oradea - BucureÅŸti Nord
IR 1782 PiteÅŸti - BucureÅŸti Nord
R 3002 BraÅŸov - BucureÅŸti Nord
IR 1522 Buzău - Bucureşti Nord
IR 1648 Bistriţa - Bucureşti Nord
IR 1550 Mărăşeşti - Bucureşti Nord
IR 1892 Craiova - BucureÅŸti Nord

Trenuri care vor pleaca din Bucureşti Nord cu întârzieri
IR 382-1 BucureÅŸti Nord - Sofia
IR 1521 Bucureşti Nord – Rm Vâlcea
IR 1621 Bucureşti Nord – Timişoara
IR 1691 Bucureşti Nord – Timişoara (urmează să plece de la linia 14)
IR 1632-1 Bucureşti Nord - Constanţa
IR 1753 Bucureşti Nord – Suceava (urmează să plece de la linia 14)
IR 1571 Bucureşti Nord - Galaţi
IR 14064 Bucureşti Nord – Craiova
IR 1645 BucureÅŸti Nord - BraÅŸov

În prezent, se intervine şi cu pluguri de zăpada pe anumite sectoare aflate pe secţiile CF Bucureşti - Videle - Giurgiu şi Bucureşti - Urziceni, unde din cauza zăpezii viscolite se formează suluri de zăpadă de aproximativ 1 m.
În acest moment 2 linii închise: Dridu - Armăşeşti şi Ciorani - Ialomiţa, unde de asemenea se intervine cu utilaje de deszăpezire pentru redeschidere. Din cauza închiderii circulației pe linia Dridu – Armăşeşti și condiţiilor meteo severe de pe secția Armăşeşti -Ploieşti, trenul Intercity 572 Galaţi - București Nord, circulă pe ruta ocolitoare: Urziceni – Făurei - Buzău – Ploiești Sud - București Nord .
Totodată, din cauza ninsorii viscolite și pentru fluidizarea traficului feroviar, astăzi, 26 ianuarie 2012, următoarele trenuri au fost anulate:
- trenurile Intercity 581 şi 584 în relaţia Bucureşti Nord – Constanţa şi retur.
- trenurile Intercity 551/556 în relaţia Bucureşti Nord–Suceava şi retur .
- trenurile Intercity 554/564 în relaţia Suceava – Bucureşti Nord.
- trenul Intercity 591 în relaţia Bucureşti Nord – Timişoara Nord.
- trenul Intercity 594 în relaţia Timişoara Nord– Bucureşti Nord .
- trenurile Intercity 571/574 în relaţia Bucureşti Nord – Galaţi şi retur.
- trenurile IR 1637/1636 în relaţia Bucureşti Nord – Braşov şi retur .
- trenul Regio 6422 în relaţia Fălciu Nord – Bârlad, iar pe distanța Bârlad – Tecuci circulă conform graficului de circulație .
- trenul Regio 9021 în relaţia Bucureşti Nord – Piteşti.
- trenul Regio 9026 în relaţia Piteşti – Bucureşti Nord.
- trenul Regio 6101 în relaţia Făurei – Tecuci.
- trenul 6102 în relaţia Tecuci – Făurei.
- trenul Regio 7051 în relaţia Urziceni – Făurei.
- trenul Regio 7052 în relaţia Făurei – Urziceni.
- trenurile Regio 9301/9306 în relaţia Bucureşti Nord –Roșiori Nord şi retur;
- trenul IR 1791 în relația București Nord – Pitești
- trenul IR 1883 în relația Titu – Târgoviste
- trenul IR 1796 în relația Pitești – București Nord
- trenul IR 1886 în relația Târgoviște - Titu
- trenul IR 1783 în relația Bucuresti Nord – Curtea de Argeș
- trenul IR 1913 în relația Golești – Parcul Krețulescu
- trenul IR 1885 în relația Titu - Pietroșița
- trenul IR 1784 în relația Curtea de Argeș - București Nord
- trenul IR 1888 în relația Pietroșița - Titu
- trenul IR 1916 în relația Parcul Krețulescu - Golești
- trenul IR 1898 în relația Golești – București Nord
- trenul IR 1793 în relația București Nord – Pitești
- trenul IR 1790 în relația Pitești - București Nord
- trenul IR 1795 în relația București Nord – Pitești
- trenul IR 1792 în relația Pitești – Titu
- trenul R 8131 în relația Ploiești Sud – Slobozia Veche
- trenul R 8132 în relația Slobozia Veche – Ploiești Sud
- trenurile IR 1681 si 1682 în relația București Nord – Constanța și retur
- trenul IR 1983 în relația Bucuresti Nord – Tulcea Oraș
- trenul IR 1980 în relația Tulcea Oraș – București Nord
- trenul IC 583 în relația Bucuresti Nord - Constanta
- trenul IR 1821-2 se anulează pe distanța Constanța – București Nord
Urmare anulării trenurilor mai sus-menționate, călătorii vor fi preluați cu alte trenuri aflate în circulație, în direcțiile respective. Trenurile rămase în circulație vor fi suplimentate astfel încât să poată prelua cât mai mult din trafic.
Vă reamintm că astăzi sunt anulate și trenurile suburbane:
- trenurile Regio de pe ruta Bucureşti Nord – P.O. Aeroport HC - Baloteşti şi retur, din intervalul orar 08.10 – 13.10 (dus) și respectiv 09.15 - 14.15 (întors).
- trenurile Regio 8071 și 8072 de pe ruta Bucureşti Nord - Pantelimon Sud h. - Bucureşti Obor şi retur.

Facem precizarea că pasagerii trenului IC 582, a cărui locomotivă a deraiat de toate boghiurile, iar primul vagon de un boghiu, în apropiere de halta de mișcare Mostiștea (între stațiile Sărulești - Fundulea), vor fi preluaţi de trenul IR 1822-1 pentru a ajunge în Bucureşti Nord. De asemenea, pentru repunerea pe şină a locomotivei şi a vagonului se va interveni cu o macara de mare tonaj. Până la remedierea situației, circulația feroviară este închisă pe ambele fire între stațiile Sărulești – Fundulea.

CFR SA recomandă publicului călător ca înainte de efectuarea călătoriei să solicite informaţii despre trenurile anulate şi despre întârzierile produse în traficul feroviar la staţiile şi agenţiile CFR din Bucureşti şi din ţară, la telefon 021/9521 sau să acceseze site-ul www.cfrcalatori.ro.


Si imaginea de pe site...


Attachments:
936.jpg
936.jpg [ 338.19 KiB | Viewed 14444 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jan 2012 23:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Bucureşti - Constanţa e închisă complet, Bucureşti - Urziceni la fel, pe restul întârzieri...
De fapt, din Gara de Nord de la 11 nu prea s-a mai mişcat nimic. Trenul plecal la 10:30 din Ploieşti nu ajunsese în Bucureşti până la 20:30 :!:


Attachments:
IMG_1320.jpg
IMG_1320.jpg [ 357.02 KiB | Viewed 14419 times ]
IMG_1317.jpg
IMG_1317.jpg [ 361.1 KiB | Viewed 14419 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Jan 2012 00:04 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
A fost, totuşi, un tren care a reuşit să plece...
ÃŽn cap PZH 94-0010-2:


Attachments:
IMG_1295.jpg
IMG_1295.jpg [ 389.4 KiB | Viewed 14418 times ]
IMG_1296.jpg
IMG_1296.jpg [ 371.09 KiB | Viewed 14419 times ]
IMG_1299.jpg
IMG_1299.jpg [ 365.02 KiB | Viewed 14418 times ]
IMG_1300.jpg
IMG_1300.jpg [ 391.77 KiB | Viewed 14419 times ]
IMG_1297.jpg
IMG_1297.jpg [ 366.42 KiB | Viewed 14419 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Jan 2012 00:08 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Îl ajută la tracţiune 60-0971-6 CFR Marfă:


Attachments:
IMG_1301.jpg
IMG_1301.jpg [ 398.58 KiB | Viewed 14417 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Jan 2012 00:10 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Urmează trenul de lucru, 80 53 97-01 064-8 UWA, cu ultima revizie în 2003:


Attachments:
IMG_1303.jpg
IMG_1303.jpg [ 359.99 KiB | Viewed 14416 times ]
IMG_1302.jpg
IMG_1302.jpg [ 384.11 KiB | Viewed 14416 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Jan 2012 00:12 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
80 53 97-20 007-4 UWDP, ultima revizie în 1994 (!):


Attachments:
IMG_1306.jpg
IMG_1306.jpg [ 412.55 KiB | Viewed 14416 times ]
IMG_1305.jpg
IMG_1305.jpg [ 429.19 KiB | Viewed 14415 times ]
IMG_1304.jpg
IMG_1304.jpg [ 381.97 KiB | Viewed 14415 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Jan 2012 00:14 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
80 53 97-20 003-3 UWDP, ultima revizie în 1994 (!):


Attachments:
IMG_1308.jpg
IMG_1308.jpg [ 403.77 KiB | Viewed 14414 times ]
IMG_1307.jpg
IMG_1307.jpg [ 438.83 KiB | Viewed 14414 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Jan 2012 00:17 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
80 53 97-01 112-5 UWA, ultima revizie în 2003:

După el mai era un Sulzer de la CFR Marfă, dar s-au dus bateriile de la cameră :(


Attachments:
IMG_1312.jpg
IMG_1312.jpg [ 388 KiB | Viewed 14413 times ]
IMG_1310.jpg
IMG_1310.jpg [ 335.46 KiB | Viewed 14413 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Feb 2012 20:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Viscolul a întors din drum „trenul groazei” Galaţi-Braşov

Acesta n-a răzbit prin nămeţi nici ajutat de o freză şi un plug aşa că, după 34 de ore de chin, călătorii au ajuns în locul din care plecaseră. În tren, se află şi fotbaliştii de la Oţelul

CoÅŸmarul călătorilor din trenul InteRegio 1732, plecat ieri dimineaÅ£ă din GalaÅ£i spre BraÅŸov, continuă de 34 de ore.

După ce a staţionat în Gara Brăila peste opt ore, răstimp în care a fost ajunsă din urmă de un alt tren, 1574, Galaţi-Bucureşti, cu care a fost unită, garnitura astfel formată a reuşit să răzbată până la Făurei, cu ajutorul unui plug antemergător.

Acolo au urmat alte ore de chinuitoare aşteptare a unei freze cu care s-a pornit din nou la drum cu toate că înălţimea zăpezii troienite o depăşea pe alocuri pe cea a locomotivei.

Înaintând cu doar cinci kilometri pe oră, garnitura - în care se află şi fotbaliştii de la Oţelul - a ajuns până în dreptul comunei buzoiene CA Rosetti dincolo de care înaintarea a devenit imposibilă chiar şi cu freza şi plugul în faţa trenului.

„Trenul InterRegio 1732, cu aproximativ 400 de călători, a ajuns până la CA Rosetti, iar la ora 14.18, a pornit înapoi. La 15.20, a ajuns din nou la Făurei. În jurul orei 17.30, a plecat spre Galaţi şi sperăm ca într-o oră şi jumătate, să ajungă la Barboşi", ne-a informat Ştefan Costin, directorul Sucursalei de Transport Feroviar de Călători Galaţi

Acesta ne-a mai informat că, la ora 18.30 va porni din Galaţi spre Bucureşti încă un tren, pre ruta Galaţi-Barboşi-Tecuci-Focşani-Buzău-Ploieşti-Bucureşti.

„Este sigura relaţie pe care se mai poate circula spre Bucureşti", a mai precizat Costin.


http://www.adevarul.ro/locale/galati/Ga ... 36291.html


Attachments:
4.jpg
4.jpg [ 52.42 KiB | Viewed 14306 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Feb 2012 17:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Cosmarul din trenul Bucuresti – Constanta

Aproape o mie de oameni au ramas, ore in sir, blocati in trei garnituri de tren, la cativa kilometri de Capitala

Cel putin o mie de oameni au ramas blocati, luni, in trei trenuri diferite care au plecat dinspre Bucuresti spre Constanta si au ramas inzapezite in apropierea Capitalei. Cativa pasageri ne-au povestit ca au trecut printr-un cosmar care parea ca nu se mai sfarseste. Primul tren care a pornit luni din Capitala, a ramas inzapezit in zona Lehliu, iar cel de-al doilea Interegio a plecat din Bucuresti, la ora 14.06, si a ramas blocat in spatele primului, in apropiere de localitatea Branesti, la 15 kilometri de Capitala. Pentru ca nu era suficient ca cele doua convoaie de vagoane au ramas inzapezite pe aceeasi magistrala, iar calatorii nu au fost preluati din acele doua garnituri, in jurul orei 16.00 a pornit din Capitala si Intercity-ul, tot spre Constanta, pe aceeasi ruta. Evident, cand a ajuns in zona, si acesta s-a oprit. Iar calatorii au ramas inmarmuriti cand au sesizat ca de ei se apropie alte trenuri. „Noi deja traiam un cosmar de cateva ore, iar cei de la C.F.R., in loc sa deszapezeasca liniile, aduceau alte garnituri de trenuri in coada celui in care ne aflam. Noi stateam fara caldura in vagoane, fara apa si fara mancare, iar ei mai aduceau oameni sa stea cu orele in frig, in camp. Este inuman si inadmisibil!”, ne-a declarat un pasager aflat intr-un din trenurile blocate.

Dar cosmarul celor care au ramas blocati mai bine de opt ore in cele trei trenuri inzapezite in zonele Lehliu si Branesti abia incepuse. Plecati de ore bune din Bucuresti, ei au reusit sa ajunga inapoi in Capitala la miezul noptii. Astfel, dupa ce au ajuns in Gara de Nord, calatorii au fost nevoiti sa mai stea si ceva timp la cozile formate la ghiseele C.F.R. pentru recuperarea banilor pe biletele de calatorie, iar pentru bataia de joc nu-i despagubeste nimeni. „Atunci cand am ajuns in Gara de Nord, taximetristii erau peste noi, aproape ca ne luau bagajele din mana si era asa mare imbulzeala ca nu stiai de cine sa te feresti mai intai. Taximetristii din Bucuresti, la ora 23.30, cereau 50 de lei pentru fiecare cursa, indiferent de distanta pe care se mergea. Am inteles ca pentru cei care nu aveau unde sa fie cazati, s-ar fi pus la dispozitie un tren in care sa innopteze”, a mai spus un alt calator.

Abia ieri spre pranz calatorilor care au fost blocati in cele trei trenuri, dar si celor care trebuiau sa ajunga neaparat la Constanta li s-a pus la dispozitie un tren. Astfel, calatorii din Gara de Nord care au avut ca destinatie Constanta, au fost preluati de un tren suplimentar – InterRegio –, care a circulat pe ruta ocolitoare, prin Buzau si Marasesti.

La randul sau, purtatorul de cuvant al C.N. C.F.R., Alina Predescu, a declarat ca cele trei trenuri au ramas blocate pentru ca s-a crezut ca se va debloca primul plecat (?!). „S-a intrat cu pluguri si s-a sperat ca se poate debloca primul tren. Mai mult decat atat, s-a crezut ca se poate folosi ruta ocolitoare prin Buzau, dar a viscolit prea tare si nu a fost posibil”, a mai spus Alina Predescu. La randul sau, directorul in cadrul C.N. C.F.R. Calatori, Adrian Valicu a afirmat ca primul tren s-a defectat si problema ar fi trebuit sa fie remediata in maximum o ora, dar in acest timp nametii a ajuns la patru metri inaltime in zona Lehliu, iar locomotiva a ramas inzapezita. „Celelalte trenuri au fost lasate sa porneasca din Capitala pentru ca s-a crezut ca situatia se va debloca rapid, pentru ca se actiona cu un plug si doua locomotive”, a precizat Adrian Valicu.


http://observator.ro/cosmarul-din-trenu ... 31074.html


Attachments:
tren-inzapezit.jpg
tren-inzapezit.jpg [ 65.51 KiB | Viewed 14251 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group