TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Fri 29 Mar 2024 01:48

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 537 posts ]  Go to page Previous  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Jan 2012 19:50 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Azi o secţiune a reţelei de troleibuz a rămas nealimentată, blocând mai multe trasee. Zona afectată (cu roşu):


Attachments:
trol.PNG
trol.PNG [ 892.22 KiB | Viewed 4797 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Jan 2012 19:54 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Troleibuzele s-au oprit pe unde le-a prins:

Se mai observă şi copacii din Drumul Taberei, care era cel mai ,,verde" cartier al oraşului până nu demult. Sunt din aceeaşi specie cu castanii lui Iohannis.


Attachments:
IMG_0854.jpg
IMG_0854.jpg [ 381 KiB | Viewed 4797 times ]
IMG_0856.jpg
IMG_0856.jpg [ 438.06 KiB | Viewed 4797 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Jan 2012 19:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Str. Sibiu a fost complet blocată pe sensul spre Favorit... Ikarusul a rămas la câţiva centimetri după separator:


Attachments:
IMG_0858.jpg
IMG_0858.jpg [ 90.44 KiB | Viewed 4793 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Jan 2012 23:54 
De ce soferul Ikarusului din spate nu sta pe banda lui? Ca sa f*** traficul cat nu are curent?!? Individului ar trebui sa i se aplice o ditai penalizarea!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Jan 2012 01:28 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Poate nu ştia că nu e curent, mai ales că trenuleţele 69+71 sunt frecvente, iar zona aflată înaintea separatorului era alimentată (am întâlnit un 69 mergând 100m mai încolo). Oricum, mai spre marginea drumului nu avea loc din cauza maşinilor parcate.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Jan 2012 11:03 
Dar ala din fata avea?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Jan 2012 16:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
RobertC wrote:
Dar ala din fata avea?


Ce bine s-ar fi descurcat cu un motor auxiliar sau macar cu baterii...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Jan 2012 17:10 
Daca in regie s-ar fi gandit cu capul (ala de sus), Irisbus-urile s-ar fi achizitionat cu motor auxiliar. Dar....


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Jan 2012 21:06 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
Accident grav astazi pe bd Vasile Milea, in care a fost implicat antrenorul Mircea Lucescu - a vrut sa vireze stanga peste linii. moment in care a fost lovit de un tramvai de pe linia 1 - vagonul era 097.

http://www.realitatea.net/mircea-lucesc ... 01669.html
http://www.click.ro/sport/fotbal_global ... 68300.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 07 Jan 2012 15:19 
Offline

Joined: Fri 07 Jul 2006 10:10
Posts: 69
E vorba de intersectia cu Iuliu Maniu cumva? Daca da, virajul la stanga stiam ca este interzis acolo.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 07 Jan 2012 18:44 
Nu, pe bulevard incolo, inspre Basarab, a facut la stanga ca barosanu' fara sa se asigure. Sau i-a jucat o festa varsta...( 66 de ani ). Oricum, virajul la stanga e interzis pe tot bulevardul. Si daca era permis tot trebuia sa se asigure.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 07 Jan 2012 19:30 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
Dupa benzinaria de langa pompieri. A vrut sa intre probabil in curtea cu universitatea particulara. Daca ii venea sa intoarca in panta, nu-l mai ierta tramvaiul asa de usor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jan 2012 14:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Mircea Lucescu, un roman ce a facut performanta, a gresit de data aceasta. Si incalcand regulile de circulatie dar si acuzand vatmanul, in loc sa isi asume vina pt. accident.

Comunicat RATB.
Quote:
Referitor la accidentul produs în data de 06.01.2012, în care au fost implicaţi domnul Mircea Lucescu şi un conducător de tramvai de pe linia 1, Regia Autonomă de Transport Bucureşti face următoarele precizări:

Conducătorul de tramvai implicat în accident a respectat normele de circulaţie preventivă şi a făcut tot posibilul pentru evitarea evenimentului.

Acesta a utilizat toate sistemele de frânare, cu care este dotat tramvaiul, frâna electrodinamică de serviciu, frâna electrohidraulică de oprire şi staţionare şi frâna electromagnetică cu patină, pentru situaţii deosebite, însă, spaţiul redus dintre tramvai şi autoturism nu a permis oprirea tramvaiului şi evitarea totală a evenimentului de circulaţie.

Angajatul are o vechime de 19 ani în RATB şi în toată această perioadă nu a fost implicat în accidente rutiere din culpă proprie, fiind un bun profesionist.

De asemenea, precizăm că întregul personal de bord RATB este supus controalelor medicale periodice la cabinetele de medicina muncii, conform legislaţiei în vigoare.

Aşteptăm concluziile anchetei organelor de cercetare, abilitate să stabilească adevărul în acest caz şi dorim să-i transmitem pe această cale domnului Mircea Lucescu urările noastre de însănătoşire grabnică.

“Am făcut tot posibilul pentru evitarea accidentului. Am avut o reacţie cât se poate de rapidă şi am acţionat toate sistemele de frânare de care dispune tramvaiul. Dacă era un conducător mai puţin experimentat în locul meu, nu reacţiona atât de prompt”, declară vatmanul implicat în eveniment.

http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=202


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Feb 2012 16:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Îmbulzeală de tramvaie din cauza unui cablu rupt. Călătorii aşteaptă înfriguraţi un autobuz care nu mai vine!

Un cablu de la instalaÅ£ia electrică care făcea posibilă deplasarea tramvaielor pe ÅŸine s-a rupt în această dimineaÅ£ă ÅŸi a blocat patru mijloace de transport. Incidentul s-a produs în staÅ£ia Åžoseaua Fabrica de Glucoză din zona Pipera

Potrivit unor călători care aÅŸteptau în dreptul staÅ£iei un autobuz trimis special de RATB să-i preia, cablul s-ar fi rupt azi dimineaÅ£ă, în jurul orei 7.00. Pentru a repara situaÅ£ia, la faÅ£a locului s-au prezentat opt muncitori cu două maÅŸini de intervenÅ£ie, care lucrează ÅŸi în acest moment.

Staţia Şoseaua Fabrica de Glucoză este în prezent blocată de patru tramvaie, câte două pe fiecare sens. Un grup de trecători aşteaptă înfriguraţi un autobuz care ar fi trebuită să apară acum mai bine de o oră. "Cei de la RATB au promis că vor trimite un autobuz care să ne preia, însă aşteptăm de vreo oră şi încă nu a apărut", a explicat o femeie.

"Mai repede ajungeam dacă o luam pe jos. Eu înţeleg că se circulă foarte greu, dar totuşi, nu se poate să aşteptăm atât", a mai spus un călător supărat.

Pe această linie, care are punctul de plecare din staţia Republica şi ajunge până la staţia Platforma Industrială Pipera, circulă tramvaiele 16 şi 36.


http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 36014.html


Attachments:
8.jpg
8.jpg [ 57.3 KiB | Viewed 4449 times ]
8a.jpg
8a.jpg [ 57.68 KiB | Viewed 4449 times ]
8b.jpg
8b.jpg [ 51.93 KiB | Viewed 4450 times ]
8c.jpg
8c.jpg [ 68.33 KiB | Viewed 4451 times ]
8d.jpg
8d.jpg [ 50.49 KiB | Viewed 4452 times ]
8e.jpg
8e.jpg [ 61.37 KiB | Viewed 4451 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Feb 2012 18:28 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
B 36 LMC şi coloana de tramvaie adunată în ~ 30 de minute pe Bd. Timişoara:


Attachments:
IMG_1410.jpg
IMG_1410.jpg [ 75.14 KiB | Viewed 4441 times ]
IMG_1412.jpg
IMG_1412.jpg [ 86.76 KiB | Viewed 4442 times ]
IMG_1414.jpg
IMG_1414.jpg [ 95.46 KiB | Viewed 4439 times ]
IMG_1415.jpg
IMG_1415.jpg [ 77.87 KiB | Viewed 4439 times ]
IMG_1411.jpg
IMG_1411.jpg [ 75.14 KiB | Viewed 4439 times ]
IMG_1413.jpg
IMG_1413.jpg [ 54.67 KiB | Viewed 4441 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Feb 2012 20:09 
Oricine putea deveni victima. Chiar nu il consider pe acel sofer vinovat. Atata vreme cat nu se vede nicio delimitare, ca deh, firmele de dezapezire doar iau banii...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Feb 2012 09:12 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Când intri pe linia de tramvai (şi doar dacă strada are maxim 2 benzi pe sens) eşti obligat să nu stânjeneşti circulaţia tramvaielor, asta în cazul în care ai voie să intri pe linia de tramvai. Dacă, din orice motiv, te blochezi pe linie, eşti bun de plată, fie că aveai sau nu voie să treci pe acolo. Mai ales când nu eşti sigur că poţi circula pe linia de tramvai. Totuşi, la cum era zăpada, cred că respectivului i-ar fi fost mai uşor să meargă pe linie până în dreptul peronului (eventual împins puţin să urce pe pavajul din staţie) şi să iasă pe după peron.
Oricum, am văzut şi pe Bd. Timişoara şi pe Bd. Ghencea urme de anvelope pe zăpadă, ca să nu mai zic că pe Cal. Rahovei venea un cârd de vreo 20 de tramvaie (probabil o maşină blocată pe şine, cumulat cu întreruperile de curent ale substaţiei).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 May 2012 12:44 
Offline

Joined: Fri 28 Jan 2011 15:47
Posts: 2
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=232 :(

Initial se vorbea de 4 tramvaie.

Quote:
Astazi, 10.05.2012, la ora 7.25, in Pasajul Lujerului, trei tramvaie din linia 41 au un fost implicate intr-un accident rutier.

Evenimentul s-a produs pe sensul spre Piata Presei Libere. Primul tramvai implicat in accident a ramas defect pe linie, cel de-al doilea a oprit, insa al treilea vagon n-a mai reusit sa opreasca la timp si a lovit cele doua tramvaie din fata oprite pe linie. In urma impactului, doua dintre tramvaie au deraiat, respectiv cel de-al doilea si al treilea.
Conducerea RATB a dispus efectuarea unei anchete interne, iar, in functie de rezultatele Politiei Rutiere, se vor aplica masurile legale.

Pentru preluarea calatorilor de pe traseul liniei 41, Regia a infiintat o linie naveta de autobuze care circula intre Ghencea si Piata Presei Libere.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 May 2012 16:41 
Offline

Joined: Mon 23 Jan 2006 13:10
Posts: 171
Din pacate acest incident major va avea un impact extrem de negativ de imagine. Cum buget pentru innoirea parcului de tramvaie nu se va aloca (in afara, eventual, celor citeva LF-uri pe an), ma tem ca nu cumva asta sa fie inceputul sfirsitului pentru conceptul de metrou usor, daca nu chiar pentru tramvaiul din Bucuresti...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 May 2012 22:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 0345.html#

http://www.adevarul.ro/actualitate/soci ... 30283.html

[youtube]FxHztcxBqGA[/youtube]

[youtube]7VH9AKDrpho[/youtube]


Attachments:
3.jpg
3.jpg [ 40.57 KiB | Viewed 4112 times ]
4.jpg
4.jpg [ 37.16 KiB | Viewed 4112 times ]
5.jpg
5.jpg [ 35.77 KiB | Viewed 4109 times ]
6.jpg
6.jpg [ 39.89 KiB | Viewed 4109 times ]
7.jpg
7.jpg [ 36.27 KiB | Viewed 4111 times ]
8.jpg
8.jpg [ 42.31 KiB | Viewed 4109 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 May 2012 20:23 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Nu inteleg de ce toata lumea vorbeste de "accident de tramvaie" si de "vatman", cand de fapt a fost un accident de METRO USOR, iar conducatorii vehiculelor se pot numi mecanici de metrou usor, evident.

Lumea asta chiar nu citeste forumurile de specialitate? Lumea asta chiar nu ia in serios hartile cu reteaua RATB / Metrou, unde linia 41 este clar numita linie de METROU USOR, cu statiile sale figurate precum garile? Lumea asta chiar nu are pic de respect pentru unul dintre primele mari succesuri bassiste, adica unica linie de metrou usor din Republica Romania?

Sa le fie rusine la toti, ca habar n-au ce-i ala metrou usor!
Le recomand tuturor o vizita la muzeul RATB, muzeu larg deschis oamenilor de rand.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 May 2012 00:02 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
Brassovia wrote:
Nu inteleg de ce toata lumea vorbeste de "accident de tramvaie" si de "vatman", cand de fapt a fost un accident de METRO USOR, iar conducatorii vehiculelor se pot numi mecanici de metrou usor, evident.

Lumea asta chiar nu citeste forumurile de specialitate? Lumea asta chiar nu ia in serios hartile cu reteaua RATB / Metrou, unde linia 41 este clar numita linie de METROU USOR, cu statiile sale figurate precum garile? Lumea asta chiar nu are pic de respect pentru unul dintre primele mari succesuri bassiste, adica unica linie de metrou usor din Republica Romania?

Sa le fie rusine la toti, ca habar n-au ce-i ala metrou usor!
Le recomand tuturor o vizita la muzeul RATB, muzeu larg deschis oamenilor de rand.


Aici cred ca e o contradictie. Pe de o parte, linia este metrou usor iar conducatorii vehiculelor ar trebui sa fie considerati mecanici de metrou, insa, pe de alta parte, V3A-93 ar trebui sa fie considerat rama de metrou mai ales ca, din cate am vazut pe forumuri (si nu numai), materialul rulant al liniei 41 este alcatuit mai ales (daca nu in exclusivitate) din V3A-93-uri. Revenind la incident:


1. Se spune (in presa) ca vehiculul defect nu a putut comunica celorlalte ca se afla blocat in pasaj; e adevarata informatia? La Cluj, conducatorii vehiculelor au posibilitatea de a comunica intre ei ori mi se pare absurd ca pe singura linie de metrou usor sa nu existe facilitatea asta

2. Ce se intampla cu seful (sau sefii) de coloana (coloane) de care tineau tramvaiele implicate in carambol? Dar cu seful depoului?

3. Conform listei lui Dragos, tramvaiele implicate au intre 10 si 13 ani. 296-le are RK-ul din 2004, deci de 8 ani... Cand i s-a facut ultima revizie?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 May 2012 21:23 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
1. Da, BucureÅŸtiul nu e Cluj.
2. Noi nu mai avem de mult şefi de coloane. Şeful de depou era în concediu la Eforie.
3. #296 nu avea km pentru RK. În plus, la noi RK-ul se face pe principiul ,,luna asta depoul X trimite Y vagoane la RK", aşa că depoul X întotdeauna o să le trimită pe cele mai căzute, chiar dacă au avut RK cu 4 ani înainte.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 May 2012 00:52 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
Un articol pe care il consider rau intentionat de pe Libertatea:

Quote:
Tramvaiele groazei | Blestemul liniei 41

Accidentul care a avut loc acum două zile pe linia 41, când trei tramvaie s-au ciocnit şi 92 de persoane au ajuns rănite la spital, şochează şi acum. Sute de călători care circulau zilnic cu acest mijloacele de transport au renunţat ieri la a le mai folosi, de teamă să nu li se întâmple şi lor ceva. E important de precizat că în ultimii 10 ani, de când “41” a devenit prima linie de metrou uşor din Bucureşti, pe traseu au avut loc zeci de accidente soldate cu morţi şi răniţi. Libertatea vă prezintă azi un istoric al nenorocirilor care au avut loc pe acest traseu, despre care, acum, tot mai mulţi oameni au ajuns să creadă că este blestemat

10 ani de nenorociri pe traseul primului metrou uşor din România
Piaţa Presei - Tramvai deraiat
La capătul liniei 41, la Piaţa Presei, în ianuarie 2009, un tramvai a acroşat un autoturism şi l-a târât zece metri pe linie. N-au fost victime, dar circulaţia a fost blocată minute bune.
Tot în ianuarie, dar în 2011, în zona Pieţei Presei Libere, un tramvai a deraiat. Cu puţin timp înainte de producerea incidentului, circulaţia tramvaielor de pe linia respectivă s-a blocat, după ce un călător aflat în acea garnitură a tras semnalul de alarmă, iar sistemul de frânare s-a blocat.
Bd. Mihalache - O piatră buclucaşă le-a dat emoţii călătorilor
O garnitură de tramvai a deraiat, pe linia 41, în zona bulevardului Ion Mihalache. Vehiculul circula din direcţia Ghencea spre Casa Presei Libere. Accidentul produs acum patru ani a fost cauzat de o piatră aflată pe şine. În urma deraierii, liniile au cedat şi s-au rupt în două.
Bd. Mihalache - Un băiat a fost lovit mortal
Pe strada Turda, un tânăr a vrut să traverseze, dar a văzut tramvaiul venind ÅŸi s-a răzgândit. El s-a oprit însă în interiorul grilajului de siguranÅ£ă, rezemându-se de acesta. Când tramvaiul a ajuns în dreptul lui, din cauza curenÅ£ilor de aer, grilajul a început să se balanseze, iar tânărul a fost accidentat mortal. Se întâmpla în 2003.
Pasaj Grant - Copil accidentat de mână cu bunica
Chiar la câteva ore după darea în folosinÅ£ă a liniei de metrou uÅŸor, adică în septembrie 2002,o garnitură 41 a accidentat un copil pe Podul Grant, după ce acesta traversase prin loc nepermis linia, de mână cu bunica sa. PuÅŸtiul de 10 ani a fost operat, dar după săptămâni de suferinÅ£ă a murit.
Pod Ciurel - 30 de tramvaie blocate
În 2007, 30 de tramvaie 41 au fost blocate circa două ore din cauza unui şofer care a rupt gardul metalic şi a sărit cu maşina pe linii în zona Podului Ciurel. Circulaţia tramvaiului 41 în Capitală a fost întreruptă atunci mai bine de două ore. Tot în această zonă, ieri, trei tramvaie s-au oprit din cauză că într-unul dintre ele o femeie a leşinat şi a fost aşteptată ambulanţa.
Bd. Uverturii - O avarie electrică a provocat o coadă imensă
În luna februarie a acestui an, în zona Pasajului Lujerului, linia tramvaiului 41 s-a blocat. Sute de oameni au aşteptat nervoşi câteva minute ca traseul să se deblocheze. Coloana s-a întins pe câţiva zeci de metri. Motivul staţionării mijloacelor de transport în comun a fost linia electrică ce s-a rupt la intrarea în Pasajul Lujerului.
Bd. Timişoara - Tânărul s-a sinucis
La intersecţia străzilor Braşov cu Timişoara, acum 6 ani, un tânăr care a încercat să se sinucidă a rămas blocat în interiorul unui stâlp de susţinere a reţelei electrice. Pompierii au reuşit să-l scoată din tubul de beton doar după ce au turnat pe el o sticlă cu ulei alimentar.
Drumul Taberei - Impact cu o maşină de taxi
Acum doi ani, un tramvai a lovit un taxi. La intersecţia străzilor Braşov cu Dr. Taberei, taximetristul a virat fără să se asigure. Şi maşina, şi tramvaiul au fost avariate, dar nu au existat victime. Tramvaiele au format cozi uriaşe pe ambele sensuri.

Victimele pot da în judecată RATB
Dacă v-aţi aflat într-unul dintre tramvaiele 41 care s-au ciocnit violent acum două zile, în Pasajul Lujerului, trebuie să ştiţi că aveţi dreptul să fiţi despăgubiţi. Avocatul Cristian Bărcan (colaborator CJO.ro) vă explică pas cu pas ce trebuie să faceţi pentru a beneficia de aceste drepturi.
În primul rând, trebuie să mergeţi la firma asigurătoare care are contract cu RATB.
Acolo trebuie să prezentaţi cât mai multe acte doveditoare că aţi fost victimă a accidentului. Exemplu: proces-verbal emis de poliţie; acte medicale; buletin de analize; ecografie etc.
Firma ar trebui să vă despăgubească. În cazul în care aceasta nu o face, puteţi să daţi în judecată atât asigurătorul, cât şi RATB şi pe cel găsit vinovat de acest grav accident în urma anchetei.
Mai trebuie să ştiţi că, în asemenea cazuri, nu veţi primi daune morale, ci doar cheltuielile provenite din prejudiciile suferite
La inaugurarea oficială, primarul a aşteptat trei ore
Probleme au apărut chiar de la inaugurarea liniei de metrou uşor, în septembrie 2002. Primarul de atunci, Traian Băsescu, a fost nevoit să aştepte trei ore la capătul de la Ghencea, plecarea fiind întârziată din cauza unor probleme la instalaţia electrică. “Am aşteptat ca tramvaiul ăsta să intre în funcţiune în seara aceasta mai mult decât am aşteptat-o pe nevastă- mea la cununia civilă”, a spus atunci Băsescu.

Libertatea.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 May 2012 16:11 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
Uitati-va aici:

http://www.mediafax.ro/social/primele-i ... eo-9665708


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 May 2012 22:08 
Offline

Joined: Mon 23 Jan 2006 13:10
Posts: 171
Inregistrarile camerelor de luat vederi din trafic devin publice chiar atit de simplu ?
Intr-adevar, e vorba de un incident major, dar cred ca asta nu permite distribuirea lor in presa !


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 25 May 2012 00:28 
Înregistrările de pe camerele de supraveghere a traficului din pasajul Lujerului au fost făcute publice de către procuratură, în cadrul anchetei pe care aceasta o efectuează ca urmare a accidentului din dimineaţa zilei de 10 mai.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Jun 2012 22:02 
Atentie si la secunda 8 - 9 la acelasi tramvai, in plan indepartat !
Cum a reusit SUV - ul performanta ?
Se poate salva clipul pe forum ca sa nu mai depindem de link ? Ca eu nu ma pricep.
Stiu ca e putin off - nu e din Romania, dar totusi sunt implicate un tramvai, un autobuz si mai multe autoturisme.
http://www.tare.ro/hirnduebel/5159382-a ... un-tramvai


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Jun 2012 10:26 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
În acest moment, cartierele Drumul Taberei, Militari şi Rahova NU beneficiază de transport cu troleibuzul.
Nebunul care s-a mai urcat de 2 ori pe stâlpii de troleu de la Piaţa Leul a comis-o din nou şi urlă în gura mare că el vrea să vină Băsescu să-i anuleze amenzile primite pentru ultimele două proteste.
Mai mult ca sigur o să coboare în câteva ore, o să facă o plimbare cu ambulanţa (deci pe banii noştri, că el e şomer, deci nu plăteşte CAS şi e şi nebun cu acte în regulă) până la Spitalul 9, apoi o să plece cu încă o amendă de 500 RON pentru tulburarea liniştii publice (pe care n-o s-o plătească). Dar pierderile cine le plăteşte?
Mai ales că e şi recidivist, ar trebui băgat câteva luni la răcoare (ar trebui încadrat la blocarea cu intenţie a drumului public, faptă penală), că tot vine canicula de săptămâna viitoare :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Jun 2012 20:19 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
Acum o ora inca nu se reluase circulatia troleibuzelor, nu stiu daca acum le-au dat drumul (mai e ala acolo?). Si la Apaca cat si la Palat erau coloane de 10-15 troleibuze. Cele care nu erau in "zona de influenta" au fost redirectionate sau scurtate.
Militariul a fost lipsit de troleibuze, iar Drumul Taberei a functionat cu ce avea in acel moment doar intre Alexandriei si Valea Oltului (norocosii!). La ora 13.00 am vazut doar un troleu pe Vasile Milea, undeva in dreptul Afi, dar nu stiu daca se afla in miscare, insa pe Maniu/Cotroceni, durere, aproape 20 si ce va de soferi care au stat si s-au uitat la luna ca n-au avut ce face, au irosit o zi, chit ca s-au odihnit cat n-au facut-o pana acum la capete. Acum pe seara, cand veneam, erau vreo 5 intr-un Irisbus la barfa, pe sensul spre cartier.

Asta nu e ala de l-au dat jos cu laxative acum vreo 2 ani - tot de pe un stalp de asta data de langa statuie?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 537 posts ]  Go to page Previous  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group