TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Wed 18 Sep 2019 17:17

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ] 
Author Message
PostPosted: Wed 08 Oct 2008 17:44 
Tot la expozitia organizata cu ocazia zilelor feroviare a fost prezentata locomotiva clasa 40 (40-2001-2) versiunea 2008.

Pentru inceput date tehnice...


Attachments:
DSC01985.JPG
DSC01985.JPG [ 139.43 KiB | Viewed 15711 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Oct 2008 17:45 
Poze de exterior
Cutie si actionari - Softronic Craiova :twisted:


Attachments:
DSC01986.JPG
DSC01986.JPG [ 196.5 KiB | Viewed 15712 times ]
DSC01987.JPG
DSC01987.JPG [ 182.34 KiB | Viewed 15706 times ]
DSC02004.JPG
DSC02004.JPG [ 193.15 KiB | Viewed 15706 times ]
DSC02005.JPG
DSC02005.JPG [ 153.96 KiB | Viewed 15705 times ]
DSC01988.JPG
DSC01988.JPG [ 183.39 KiB | Viewed 15699 times ]
DSC01989.JPG
DSC01989.JPG [ 155.28 KiB | Viewed 15699 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Oct 2008 17:50 
Cabina partea 1.


Attachments:
DSC01991.JPG
DSC01991.JPG [ 159.29 KiB | Viewed 15689 times ]
DSC01992.JPG
DSC01992.JPG [ 178.48 KiB | Viewed 15690 times ]
DSC01994.JPG
DSC01994.JPG [ 157.1 KiB | Viewed 15689 times ]
DSC01995.JPG
DSC01995.JPG [ 144.3 KiB | Viewed 15688 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Oct 2008 17:51 
Ultimele poze cu cabina


Attachments:
DSC01996.JPG
DSC01996.JPG [ 148.62 KiB | Viewed 15684 times ]
DSC01998.JPG
DSC01998.JPG [ 128.38 KiB | Viewed 15684 times ]
DSC02003.JPG
DSC02003.JPG [ 138.15 KiB | Viewed 15685 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Oct 2008 23:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Despre modernizare nu pot spune prea multe. Probabil nu este o implementare rea. Totusi ce mi se pare de-a dreptul oribil este felul in care a fost realizata partea din fata. Nu se potriveste in nici un chip cu restul corpului locomotivei pare doar "trantit" acolo ca sa dea o impresie de modern dar realitatea este kitsch curat. Ma intreb daca a avut parte de ideile vreunui designer "ghildus" avand in vedere ce a iesit...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Oct 2008 23:27 
Desi schema de vopsire mi se pare reusita, farurile nu au nici o treaba cu restul - parca s-au lipit ulterior in dusmanie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Oct 2008 15:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Mar 2006 22:20
Posts: 14
Location: Suceava
Arata chiar foarte bine, farurile sunt moderne.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Oct 2008 19:37 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
E prima locomotiva noua construita dupa anul 1991 in Romania. Macar de s-ar continua producerea ei.
La partea tehnica este destul de asemanatoare cu locomotivele clasa 470/477/47 (6600 kW, IGBT).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Oct 2008 19:56 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
Dr2005 wrote:
... e prima locomotiva noua construita in republica asta bananiera dupa 1991..

Ca sa inteleg si eu: e o locomotiva noua construita de la zero, sau o reconstructie a uneia vechi?
Quote:
TEHNICA
...
SIGURANTA
...
CONFORT
- Vizibilitate sporita
...

Care vizibilitate sporita, ca are ferestrele mai putine si mai mici decat cea clasica?
PS. Un S.R.L. fabrica locomotive???


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Oct 2008 20:36 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Brassovia wrote:
Ca sa inteleg si eu: e o locomotiva noua construita de la zero, sau o reconstructie a uneia vechi?

Este o locomotiva NOUA, construita de la ZERO. Intr-adevar, foloseste si componente identice cu EA-ul clasic, cum ar fi boghiurile... care, insa, sunt produse in 2008 la Caromet (dupa aceleasi planuri dupa care se produc de 40 de ani, fara modificari).

Brassovia wrote:
PS. Un S.R.L. fabrica locomotive???

De ce nu? Scrie undeva ca nu are voie? Atata timp cat produce... putea sa fie si o A.F..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 Oct 2008 01:38 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 672
Quote:
Este o locomotiva NOUA, construita de la ZERO


Limitarea la 120 este electronica sau raporturile de transmisie sunt identice cu EA-urile obisnuite? Fiind o locomotiva noua, ar fi fost de asteptat sa dezvolte macar 140 km/h mai ales ca se doreste sporirea vitezei pe ruta Constanta-Bucuresti-Arad-Budapesta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Oct 2009 21:08 
A mai aparut la expozitia de zilele astea o locomotiva 40-2003-2, inafara de schema de vopsire nu am vazut alte diferente. Posibil sa fie la partea de software, actionare.


Attachments:
DSC08408.JPG
DSC08408.JPG [ 113.9 KiB | Viewed 14129 times ]
DSC08309.JPG
DSC08309.JPG [ 204.36 KiB | Viewed 14130 times ]
DSC08306.JPG
DSC08306.JPG [ 188.67 KiB | Viewed 14132 times ]
DSC08076.JPG
DSC08076.JPG [ 174.17 KiB | Viewed 14132 times ]
DSC08081.JPG
DSC08081.JPG [ 212.71 KiB | Viewed 14132 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Oct 2009 22:04 
Farul central are forma de la 02, si nu mai sunt nici gaurile alea inestetice de langa el.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 08 Oct 2009 09:40 
Alte poze de exterior cu 40-2003-2


Attachments:
DSC07900.JPG
DSC07900.JPG [ 97.36 KiB | Viewed 14043 times ]
DSC08072.JPG
DSC08072.JPG [ 113.39 KiB | Viewed 14043 times ]
DSC08073.JPG
DSC08073.JPG [ 122.05 KiB | Viewed 14045 times ]
DSC08074.JPG
DSC08074.JPG [ 103.4 KiB | Viewed 14046 times ]
DSC08075.JPG
DSC08075.JPG [ 101.85 KiB | Viewed 14045 times ]
DSC08077.JPG
DSC08077.JPG [ 140.69 KiB | Viewed 14047 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 08 Oct 2009 09:43 
Ecranul de diagnoza, statia emisie receptie si diverse comutatoare, instalatia GPS si contorul. O alta diferenta vizuala fata de prima locomotiva este vitezometrul care are pana la 220kmh pe el.


Attachments:
DSC08082.JPG
DSC08082.JPG [ 189.96 KiB | Viewed 14047 times ]
DSC08085.JPG
DSC08085.JPG [ 202.8 KiB | Viewed 14044 times ]
DSC08086.JPG
DSC08086.JPG [ 203.43 KiB | Viewed 14042 times ]
DSC08088.JPG
DSC08088.JPG [ 202.19 KiB | Viewed 14047 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 08 Oct 2009 11:10 
Vitezometrul arata pana la 220km/h pentru ca locomotiva este apta sa circule cu 200km/h.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 08 Oct 2009 16:35 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 78
Spre deosebire de primul exemplar, acesta este salvat de schema de vopsire decenta. Prima locomotiva, cea cu vulturul, arata ca o ....manea. Oricum, in locul formelor geamurilor si al celor doua proeminente de deasupra cabinelor as fi preferat ca tabla sa nu fie valurita. Nu spun ca este un defect major insa impresia pe care mi-o lasa este aceea de lucru facut de mantuiala. Slava Domnului ca se matuieste repede vopseaua. :lol:
Pe de alta parte nu pot sa nu ma bucur cand vad ca la noi se mai produce material rulant.
P.S. Interiorul mi se pare extrem de reusit, exceptand maneta de lemn, care contrasteaza puternic cu restul materialelor utilizate.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 08 Oct 2009 18:49 
Si 40-2001-2, poate totusi imi explica cineva noua codificare... :roll:


Attachments:
DSC08437.JPG
DSC08437.JPG [ 124.94 KiB | Viewed 13929 times ]
DSC08438.JPG
DSC08438.JPG [ 137.99 KiB | Viewed 13927 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 08 Oct 2009 19:03 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Noua codificare e cea corecta, conforma cu normele UIC. 40-2001 era o gaselnita romaneasca. Transpusa in cod UIC ar fi trebuit sa iasa 91 53 0402 001 (o serie poate avea maxim 999 de vehicule, ca nicio locomotiva din lume nu s-a produs in atatea exemplare fara modificari ca DA-ul nostru, care si in 1993 se producea cu aceeasi tehnologie ca in 1959). Dar nu se poate incadra in seria 402, ca mai exista locomotive foarte asemanatoare in 047x... cu 0477, 476, 474 si 470 exista... au luat 478. Nici 40-2003 de la CFR Calatori nu o sa ramana asa, ca are IGBT/ co., dar boghiurile de 200 km/h o fac diferita de 478 001. Probabil va fi 479.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Apr 2010 23:57 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
478 001 a primit schema de vopsire caracteristica Softransului (pe partea cealalta este vopsita invers: mai mult albastru - inclusiv botul - si mai putin portocaliu):


Attachments:
IMG_8386.jpg
IMG_8386.jpg [ 95.26 KiB | Viewed 13471 times ]
IMG_8387.jpg
IMG_8387.jpg [ 91.28 KiB | Viewed 13469 times ]
IMG_8388.jpg
IMG_8388.jpg [ 93.39 KiB | Viewed 13470 times ]
IMG_8389.jpg
IMG_8389.jpg [ 87.18 KiB | Viewed 13469 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Jul 2010 01:45 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
40-2003-2 ieri in Gara de Nord:


Attachments:
IMG_3995.jpg
IMG_3995.jpg [ 437.61 KiB | Viewed 12945 times ]
IMG_3997.jpg
IMG_3997.jpg [ 462 KiB | Viewed 12944 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 17 Aug 2012 22:48 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 243
Location: Brasov
Noua locomotiva Transmontana cu motor asincron construita la Softronic Craiova 91-53-0-480-001-3.

Cateva date tehnice de pe site-ul producatorului.

http://www.softronic.ro/includes/transmontana.pdf


http://www.youtube.com/watch?v=i8c2MhrF7BU&feature=related


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Aug 2012 00:49 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Nu e tocmai noua, are deja 2 ani... In schimb acum cateva saptamani a mai fost produsa una, pentru MMV (Ungaria).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 19 Aug 2012 20:45 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 243
Location: Brasov
Da iata si o poza cu locomotiva in culorile MMV (Ungaria), stirea este preluata de pe site-ul IHO.HU , sa inteleg ca este a doua locomotiva construita de cei de la Softronic, sa speram ca vor fi mai multe comandate poate chiar de CFR.
Suspensiile locomotivei vad ca sunt cele clasice si nu pe perne de aer, clasicele oglinzi retrovizoare au luat locul camerelor de luat vederi, nu stiu daca mai sunt alte deosebiri fata de ce au prezentat cei de la Craiova acum doi ani.
Iata stirea (sursa pozei) de pe site-ul unguresc:
http://iho.hu/hir/gyujtse-ossze-mindet-120813


Attachments:
03.jpg
03.jpg [ 789.97 KiB | Viewed 10104 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group