TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Fri 29 Mar 2024 00:45

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Feb 2013 02:28 
Trebuie sa plecam de la o realitate, si anume ca exista o linie de legatura intre M 1 si M 2. Deci metrourile circula acolo si fara cremaliera, desigur.
4 % sau 40 la mie e cam acelasi lucru, imi pare rau.
Dar daca vreti voi ( asa se practica ) facem transformarea, nu e nici o problema.
Asadar diferenta de nivel e de ( numai ) 4 metri, asadar pentru o rampa de 20 la mie ( :!: :idea: ) ne trebuie vreo 200 metri de declivitate.
Iarasi nici o problema.
Multumesc pentru indicatii. :wink:
In fond si americanii si europenii cand merg pe un acelasi drum ( cu 2 masini una dupa alta ) parcurg aceeasi distanta cu aceeasi viteza, indiferent daca masuram distanta in mile sau km si viteza in km / h sau noduri / h.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Feb 2013 19:44 
Pornim de la un adevar fundamental, si anume exista o linie racord intre
M 1 si M 2. Pana aici e in regula ?
Pornim de la un alt lucru fundamental, metroul ajunge de la gara Basarab la gara GdN 1, coborand si urcand pe o distanta de cateva sute de metri ?
Traseul pe verticala este unic ?
Din acest moment nu mai sunteti in nici un rationament, si anume, traseul pe verticala fiind unic pot sa-l exprim in orice unitate de masura vor muschii mei, important este sa fie corect exprimat, pentru ca, repet, traseul este unic, ca doar asa vor muschii mei.
Acum ati inteles sau trebuie sa reiau ?
Daca ma exprim "ceobaneste" ca urc 4 metri la suta de metri liniar sau 8 metri la 2 sute de mertri liniari sau 40 metri la mia de metri liniari este acelasi lucru, traseul este unic.
Pot spune ca am si viteza de 160 km / 2 ore daca am chef, uite asa, asta nu inseamna ca masina mea merge mai repede sau mai incet, tot cu 80 km / h sau cu 40 km la juma de ora va merge. NU e prea corect, dar vorba romanului, merge si asa.
Declivitatile la CFR se dau in metri la mia de metri liniari, ok, am inteles, asa e regula. ( stiam de asta ).
O fi valabila si la metrou, dar pe o portiune de traseu de 200 - 250 metri mai intuitiv este sa ma exprim in metri verticali la suta de metri liniari pentru ca e mai usor de lucrat cu termenii.
Sper ca pot trece la treaba acum.
PS.
Viteza la avioane este in noduri / h, ( asa e gradat vitezometrul, nu am ce-i face ) distanta este in mile marine, lungimea / latimea pistei in picioare, inaltimea absoluta de zbor tot in picioare, inaltimea fata de sol in metri.
Ca asa-i in aviatie, nu am ce va face.
Nici o importanta daca nu ma credeti pe cuvant. Hai c-am gasit linia de legatura!!!!


Attachments:
AM GASIT LINIA DE LEGATURA !!!!.jpg
AM GASIT LINIA DE LEGATURA !!!!.jpg [ 44.38 KiB | Viewed 1617 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Feb 2013 22:09 
Poza nr 2 reprezinta schema liniilor asa cum le intuiesc eu ca ar fi. 99,99999999999999%.
Detin confirmarea verbala a unui exuser cum ca linia de legatura ( cea albastra ) si linia nr 3 ( cea mov ) ( linie de utilaje ) la un moment dat sunt extrem de apropiate si paralele.
In zilele ce urmeaza voi reveni cu detalii si dezvoltari.
Astept in continuare critici.
Nu stiu ce lungime are linia de legatura in panta / rampa ( depinde din ce parte vii ! ) dar cu siguranta are lungimea corespunzatoare pentru ca trenurile sa o poata aborda singure si fara cremaliera. Chiar asa? nu se poate!


Attachments:
poza nr 2.jpg
poza nr 2.jpg [ 66.4 KiB | Viewed 1942 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 25 Feb 2013 09:09 
Extras din Instructia de semnalizare de la metrou care este aproape identica cu cea de la SNCFR. Identica sau aproape identica?
E acelasi lucru.
Pentru declivatii este chiar aceeasi. Adica identica sau aproape identica.
Explicatii pentru cei mai putin familiarizati cu astfel de notatii :.
In fig 34 linia urca 8 mm vertical la metru parcurs orizontal preţ de 500 metri, deci la final vreo 4000 de mm, deci vreo 4 metri.
In proiectul de executie declivatia este notata ca fiind de 8 metri / mia de metri.
In fig 35 linia noastra coboara la fiecare metru liniar 3 mm preţ de 300 metri deci in final va coborî vreo 900 mm, adica 90 cm, adica 0,9 metri.
In proiectul de executie declivatia este notata ca fiind 3 metri / mia de metri.
Asadar pe tablita din traseu cifra in rosu reprezinta ca si valoare absoluta declivatia din proiect si nu declivatia in metri / suta de metri liniari ( cum e in circulatia rutiera de exemplu ).
Concluzia este urmatoara : noi, ca si cetateni cu alte preocupari / conducatori auto mult mai intuitiv ar fi sa stim valoarea declivatiei data in metri la suta de metri liniari si nu in mm / metru liniar si lungimea rampei / pantei.


Attachments:
bucsan1.jpg
bucsan1.jpg [ 123.71 KiB | Viewed 1917 times ]
bucsan2.jpg
bucsan2.jpg [ 66.26 KiB | Viewed 1917 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 25 Feb 2013 12:27 
Fig. 3, o sectiune reprezentativa care ne lamureste 99,9999% pe deplin cum sunt "aranjate" liniile dupa momentul desprinderii liniei de leg. din M 1 si incadrarii ei in paralel cu statia M 1.


Attachments:
sc 1 - aa.jpg
sc 1 - aa.jpg [ 61.74 KiB | Viewed 1900 times ]
fig. 3.jpg
fig. 3.jpg [ 56.02 KiB | Viewed 1900 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 25 Feb 2013 22:40 
Amplasamentul statiilor Victoriei. Schitele sunt corecte intr-o proportie covarsitoare ( 99,99 % ????/ ). Am solutie la orice intebare care eventual mi s-ar pune . :shock:


Attachments:
Original M 1.jpg
Original M 1.jpg [ 101.79 KiB | Viewed 1878 times ]
M 1 actual.jpg
M 1 actual.jpg [ 125.25 KiB | Viewed 1877 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 Mar 2013 00:51 
O alta sectiune interesanta.
Am pus in paralel si sectiunea A-A ca sa va dati seama de dinamica miscarii.
Va urma o sectiune extrem de interesanta, unde linia de legatura nu va mai fi la nivelul lui M 1 si a liniei 3.


Attachments:
Sect. C - C a.jpg
Sect. C - C a.jpg [ 63.33 KiB | Viewed 1817 times ]
Sectiunea C-Cb.jpg
Sectiunea C-Cb.jpg [ 62.5 KiB | Viewed 1818 times ]
Sectiunea A-A.jpg
Sectiunea A-A.jpg [ 60.09 KiB | Viewed 1818 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 Mar 2013 23:58 
O sectiune "tare" --> B - B .
Atrag atentia ca nu e tocmai corect executata, dar o las asa ca sa va descurcati cu citirea ei. Bine, nici gresita fundamental nu e.
Ceea ce ne intereseaza in sectiunea B-B este faptul ca linia de legatura M 1 / M 2 iese din gabaritul peretelui mulat si incepe sa urce ( daca ne referim la sensul M 1 / M 2 ). Asta trebuie sa observati din sectiunea B-B. Restul sunt aspecte "artistice" ca sa ne mai destindem si noi in week end.
Sectiunea e facuta la scara :!:
Va urma sectiunea D-D, care e mult mai simpla ca B-B !


Attachments:
sc bb 1.jpg
sc bb 1.jpg [ 66.68 KiB | Viewed 1786 times ]
sect bb 2.jpg
sect bb 2.jpg [ 130.19 KiB | Viewed 1786 times ]
Sectiunea B-B.jpg
Sectiunea B-B.jpg [ 91.95 KiB | Viewed 1785 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 02 Mar 2013 23:04 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 99
Location: Bucuresti
Trebuie sa plecam de la un adevar evident. Avem doua amorse vizibile de pe M2, una nefolosita. Cele doua este clar ca nu pot sa apartina aceluiasi proiect . Cea care acum este acoperita cu o usa de tabla eu cred ca apartine liniei de legatura initiale M3-M2. La cativa metri de ea este amorasa "activa", actuala linie de legatura M1-M2.

In aceasta situatie sunt doua ipoteze:

- linia de legatura are alt traseu decat in proiectul original, iesind din cadrul ansamblului subteran proiectat initial acolo,
SAU
- daca traseul liniei de legatura nu este in afara pasajului rutier, atunci linia de legatura noua este situata altfel in plan vertical fata de cea originala.
Cel mai probabil, dat fiind ca s-a piedut cca jumatate din statia originala s-a piedut si jumatate din linia de legatura initiala. Pe aceasta portiune este clar ca linia de legatura initiala era deja in urcare.
Traseul pe sub Buzesti este "din scurt" si linia actuala de legatura este situata mai jos decat cea originala la momentul in care patrunde in zona statiei. In acest caz, chiar daca s-a reusit sa se refoloseasca ceea ce exista ca spatiu destinat linie de legatura in ansablul subteran, a fost nevoie de alta rampa, ceea ce a necesitat o noua strapungere a galeriei M2, cea actuala, situata la cativa metri de prima. Posibil sa fi rezultat o rampa prea abrupta daca se folosea ce mai ramasese din linia originala si atunci s-a preferat un traseu mai lin si mai lung cu cativa metri.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Mar 2013 00:47 
.....


Attachments:
SS - 1.jpg
SS - 1.jpg [ 65.95 KiB | Viewed 1754 times ]
Varianta Buzesti.jpg
Varianta Buzesti.jpg [ 51.35 KiB | Viewed 1754 times ]
Varianta Titulescu.jpg
Varianta Titulescu.jpg [ 52.66 KiB | Viewed 1754 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Mar 2013 22:04 
Ultimele sectiuni reprezentative de la Victoriei. Norocul vostru...


Attachments:
Sectiunea D-D 1.jpg
Sectiunea D-D 1.jpg [ 145.76 KiB | Viewed 1711 times ]
Sectiunea D-D 2.jpg
Sectiunea D-D 2.jpg [ 72.18 KiB | Viewed 1711 times ]
Sect E - E.jpg
Sect E - E.jpg [ 45.87 KiB | Viewed 1711 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 05 Mar 2013 22:32 
Sectiunea D - D contine o greseala.
Aceasta este cea adevarata :!: Tunelul fantoma! Brr... fantoma!


Attachments:
Sectiunea D-D 2.jpg
Sectiunea D-D 2.jpg [ 70.57 KiB | Viewed 1707 times ]
Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group