Fiindca in urma unor discutii intre prieteni au inceput sa se emita liste de vehicule create din amintiri imprecise, cream aici topicul unde inventariem precis si detaliat toate troleibuzele articulate moderne fabricate in Romania, repartizate pe orasele unde au fost livrate.
Incep cu Brasov.
Sper sa fie cat mai putine erori.
DAC 117 EA (total 194 bucati livrate noi din fabrica)
- 1981 (10 buc): 114-118 [1 dunga subtire crem / fond rosu (clasic ITB)], 119-123 [1 dunga subtire crem / fond albastru deschis (clasic ITB)]
- 1982-1983 (50 buc): 124-143 [1 dunga subtire crem / fond albastru deschis (clasic ITB)], cu ferestre mai scunde la usi: 144 [1 dunga groasa alba pe fond galben inchis (clasic "autobuze ITA", schema prezenta si la Constanta)], 145-173 [3 dungi: albastru dechis + rosu subtire la mijloc + albastru deschis / fond alb]
- 1984 (30 buc): 174-203 [3 dungi: albastru deschis + rosu subtire la mijloc + albastru deschis / fond alb; fara tragatoare]; Obs.:185 scurtat la 2x in 1994, ca utilaj gresare
- 1985 (32 buc, fara ornament lateral si fara geamuri mobile pe dreapta, cu casete de traseu lateral si spate): 204, 205-234, 235 [3 dungi: albastru inchis + rosu (mai jos si mai gros) + albastru inchis / fond alb; fara tragatoare]
- 1986 (40 buc): 1-30 [2 dungi: rosu + albastru inchis / fond alb], 236-245 [2 dungi: rosu + albastru inchis / fond alb]
- 1987 (8 buc, cu lampi spate independente, din care): 1 buc inalt: 246 [1 dunga crem / fond maro inclusiv partea de sus]; 7 buc scunde: 31-37 [1 dunga crem / fond maro inclusiv partea de sus]
- 1988 (10 buc, scunde): 247 [1 dunga groasa sub geamuri albastru inchis / fond gri inclusiv partea de sus], 248 [1 dunga groasa sub geamuri verde inchis / fond crem], 249 [1 dunga groasa sub geamuri ? / fond ?], 250 [1 dunga groasa sub geamuri verde inchis / fond crem]; 40 [1 dunga groasa sub geamuri albastru inchis / fond gri inclusiv partea de sus], 41-44 [1 dunga groasa sub geamuri verde inchis / crem, 45 [unicat scund, 3 dungi: albastru deschis + rosu in zig-zag + albastru inchis? / fond alb, ferestre mobile, caseta linie fata dreptunghiulara dar scunda]
- 1989 (5 buc, scunde): 46 [1 dunga crem / fond maro inclusiv partea de sus], 47-50 [1 dunga crem / fond rosu inchis visiniu inclusiv partea de sus]
- 1990 (9 buc, inalte, dotari imbunatatite): 51-59 [1 dunga lata jos rosu deschis / fond crem]
NOTA: Numerele 38 si 39 nu s-au alocat din cauza ca exista inca la acel moment ungatorul #38 de tip DAC-ROMANIA 112E.
DAC/ROCAR 217 E (total 25 bucati livrate noi din fabrica, plus inca 24 bucati livrate second-hand)
1992 (10 buc): 60 [1 dunga lata jos rosu inchis / fond crem], 61-62 [1 dunga lata jos gri inchis / fond crem], 63 [1 dunga lata jos maro / fond crem], 64-69 [1 dunga lata jos albastru inchis / fond crem]
1993 (8 buc): 70-72 [1 dunga lata jos albastru inchis / fond alb griui], 73-74 [1 dunga lata jos albastru inchis / fond crem], 75 [1 dunga lata jos verde inchis / fond crem], 76-77 [1 dunga lata jos albastru inchis / fond crem]
1994 (6 buc): 78-83 [1 dunga lata jos albastru mediu / fond alb]
1997 (1 buc): 108 [1 dunga lata jos albastru inchis / fond alb]
2002 (16 buc, SH ex-Constanta): 116-131 revopsite divers
2003 (8 buc, SH ex-Constanta): 132-139 revopsite divers
Attachments: |

1983 - in premiera articulate in Centru si Schei.jpg [ 76.56 KiB | Viewed 23629 times ]
|

Bara la bara pe linia 8 de odinioara.jpg [ 92.87 KiB | Viewed 23621 times ]
|
|