TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 17:22

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
PostPosted: Mon 20 Aug 2012 19:56 
La EXPOZIŢIA REALIZĂRILOR ECONOMIEI NAŢIONALE EREN 1984, ce a avut loc în august-septembrie 1984, ELECTROPUTERE CRAIOVA a prezentat un prototip de locomotivă electrică pentru manevră grea în triaje, în formula Co-Co, denumită LEMG 060, având seria 45-0001-3. Avea o singură cabină de comandă, amplasată central, pentru ambele sensuri de mers şi un singur pantograf asimetric. Era echipată cu 6 electromotoare de tracţiune, produse de ELECTROPUTERE, 6x200 kW=1200kW, putere de durată. Forţa maximă de tracţiune 390 kN. Masa totală 126 tone. Viteză maximă 80 km/h. Din păcate, a rămas la stadiul de prototip.
    Fotografiile sunt realizate de subsemnatul la EREN 84, în anul 1984.


    Attachments:
    1984-EREN84_LEMG EP 45-0001-3_a.jpg
    1984-EREN84_LEMG EP 45-0001-3_a.jpg [ 60.6 KiB | Viewed 5510 times ]
    1984-EREN84_LEMG EP 45-0001-3_b.jpg
    1984-EREN84_LEMG EP 45-0001-3_b.jpg [ 65.23 KiB | Viewed 5509 times ]
    Top
      
     
     Post subject:
    PostPosted: Thu 11 Oct 2012 21:42 
    Offline
    User avatar

    Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
    Posts: 243
    Location: Brasov
    Locomotiva descrisa mai sus seamana foarte mult cu cea din imaginea de mai jos din Timis-Triaj Brasov. Este posibil ca locomotiva sa fi ajuns la Brasov pentru incercari? Ar fi interesanta o poza cu locomotiva din imagine de aproape.
    Sursa pozei: http://www.harta3d.ro/harta-3d-brasov.html


    Attachments:
    ObliqueHybrid 11.jpg
    ObliqueHybrid 11.jpg [ 29.91 KiB | Viewed 5334 times ]
    Top
     Profile  
     
     Post subject:
    PostPosted: Fri 12 Oct 2012 09:04 
    Offline
    User avatar

    Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
    Posts: 208
    Location: Brasov
    Am gasit locomotiva! Am urmat link-ul dat de @trollino. A fost destul de usor pentru a intra in curtea unitatii CFR unde se afla si am fotografiat-o. Din informatiile domnului care asigura paza incintei, locomotiva sta acolo de foarte multi ani. Mai sunt acolo depozitate si alte locomotive in stare avansata de degradare precum si vagoane foarte vechi.
    Dar sa revin la acest model de locomotiva. Din pacate a ramas doar carcasa. Ea apartine Societatii de Administrare Active Feroviare (SAAF).

    Am vrut sa gasesc neaparat aceasta locomotiva ca un mic semn de recunostinta din partea mea pentru domnul Bucsan. Va multumesc pe aceasta cale pentru toate informatiile, fotografiile si comentariile pe care le faceti pe acest forum.


    Attachments:
    DSC00603a.JPG
    DSC00603a.JPG [ 139.26 KiB | Viewed 5316 times ]
    DSC00604a.JPG
    DSC00604a.JPG [ 142.93 KiB | Viewed 5316 times ]
    DSC00605a.JPG
    DSC00605a.JPG [ 136.25 KiB | Viewed 5316 times ]
    DSC00607a.JPG
    DSC00607a.JPG [ 137.18 KiB | Viewed 5316 times ]
    DSC00608a.JPG
    DSC00608a.JPG [ 147.9 KiB | Viewed 5317 times ]
    DSC00609a.JPG
    DSC00609a.JPG [ 903.88 KiB | Viewed 5316 times ]
    Top
     Profile  
     
     Post subject:
    PostPosted: Tue 26 Mar 2013 18:12 
    Offline
    User avatar

    Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
    Posts: 56065
    O scanare postata pe www.railfaneurope.net


    Attachments:
    CFR_45-0001-3.jpg
    CFR_45-0001-3.jpg [ 130.61 KiB | Viewed 4962 times ]
    Top
     Profile  
     
    Display posts from previous:  Sort by  
    Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

    All times are UTC + 3 hours


    Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot post attachments in this forum

    Search for:
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group