TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 06:34

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 362 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 Jan 2013 17:59 
Offline

Joined: Fri 03 Dec 2010 16:25
Posts: 52
Location: Constanta
Citind aici pe forum anumite postari, sunt foarte nedumerit intr-o anumita privinta.
Eu imi amintesc de linia 45 de troleibuz mergand din Tomis Nord (intorcea prin sensul giratoriu de langa Orizont, nu prin capatul de linie normal al 42 si 43) pe Str. Dobrila Eugeniu, apoi Str. Adamclisi, Str. Soveja, Str. Chiliei si intoarcere ocolind niste case cuprinse intre 3 strazi. Cotea dreapta de pe Chiliei pe Panait Cerna, stanga pe Maramures, stanga pe Razboieni, iar la final stanga pe Chiliei intorcandu-se spre Tomis Nord. Acesta era si traseul de retragere al troleibuzelor liniilor 42 si 43 spre Garajul din Str. Chiliei. Iar bucata dintre intrarea in garaj si ocolul celor 3 strazi era folosit, de asemenea, de troleibuzele garajului pentru probe.

Am citit in anumite topicuri despre un anumit 45 care mergea pana in Centru. Intre ce ani a circulat acesta ? Si care era traseul exact ? Stie cineva detalii ?
Eu imi amintesc un 50 care ajungea in Centru, cotea stanga de pe Rascoalei 1907 pe Republicii si mergea inapoi.

Iar despre 42 barat si 43 barat isi aduce aminte cineva detalii ? Eu imi amintesc ca intorceau intr-un rondou aflat la intersectia Str. Cismelei cu Str. Dobrila Eugeniu, insa, fiind foarte mic atunci, nu mai sunt sigur.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 Jan 2013 18:36 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Sheriful wrote:
Citind aici pe forum anumite postari, sunt foarte nedumerit intr-o anumita privinta.
Eu imi amintesc de linia 45 de troleibuz mergand din Tomis Nord (intorcea prin sensul giratoriu de langa Orizont, nu prin capatul de linie normal al 42 si 43) pe Str. Dobrila Eugeniu, apoi Str. Adamclisi, Str. Soveja, Str. Chiliei si intoarcere ocolind niste case cuprinse intre 3 strazi. Cotea dreapta de pe Chiliei pe Panait Cerna, stanga pe Maramures, stanga pe Razboieni, iar la final stanga pe Chiliei intorcandu-se spre Tomis Nord. Acesta era si traseul de retragere al troleibuzelor liniilor 42 si 43 spre Garajul din Str. Chiliei. Iar bucata dintre intrarea in garaj si ocolul celor 3 strazi era folosit, de asemenea, de troleibuzele garajului pentru probe.

Am citit in anumite topicuri despre un anumit 45 care mergea pana in Centru. Intre ce ani a circulat acesta ? Si care era traseul exact ? Stie cineva detalii ?
Eu imi amintesc un 50 care ajungea in Centru, cotea stanga de pe Rascoalei 1907 pe Republicii si mergea inapoi.
Iar despre 42 barat si 43 barat isi aduce aminte cineva detalii ? Eu imi amintesc ca intorceau intr-un rondou aflat la intersectia Str. Cismelei cu Str. Dobrila Eugeniu, insa, fiind foarte mic atunci, nu mai sunt sigur.


La inceputuri, 45 preluase traficul fostei linii de autobuz 8 si intorcea in centru, banuiesc ca a aparut in 1985. Este foarte posibil ca 45 sa fi reprezentat o renumerotare a lui 43B. Despre 43B (Centru-Tomis Nord) imi amintesc ca intorcea in 1983-84 pe Rascoala 1907, si era servita de ultimele TV 20E care au mai circulat in Constanta. In 1983 mai circula sezonier din Centru la Mamaia si troleibuzul 32 (vechiul autobuz 32 era deja desfiintat), iar de la Gara in Centru troleibuzul 30. Ulterior acestea au devenit respectiv 47 si 50, prima scurtata si a doua prelungita.

O amintire din mai 1984 o am cu proaspat infiintata linie 44, care la inceputuri circula de la Gara (Gara - I.G. Duca - Mihai Viteazul - Energia) si inlocuia oarecum autobuzul 14, folosind partial fostul traseu al lui 42 vechi (Gara - I.G.Duca - Mamaia). Era dotata doar cu Dac-Romania 112E.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 Jan 2013 20:34 
Offline

Joined: Fri 03 Dec 2010 16:25
Posts: 52
Location: Constanta
Brassovia wrote:
La inceputuri, 45 preluase traficul fostei linii de autobuz 8 si intorcea in centru, banuiesc ca a aparut in 1985. Este foarte posibil ca 45 sa fi reprezentat o renumerotare a lui 43B. Despre 43B (Centru-Tomis Nord) imi amintesc ca intorcea in 1983-84 pe Rascoala 1907, si era servita de ultimele TV 20E care au mai circulat in Constanta.


Ceea ce-mi aduc eu aminte despre 45-ul care mergea in Piata Chiliei este de la sfarsitul anilor '80 sau maxim inceputul anilor '90. Iar troleibuzele acestui 45 ulterior erau doar DAC-117E.
Despre 45-ul incepand din 1985...nu stiu pana in ce an au circulat DAC-ROMANIA 112-E in Constanta. Pentru ca exista o poza aici pe forum cu 396 si 398 in Cap de linie Tomis Nord, iar 398# are placuta cu indicativul 45. Respectiv aceasta :
Image


Si inca o poza, din 1982 cu harta traseelor, in care la fel apare 45-ul vechi :
Image

Brassovia wrote:
In 1983 mai circula sezonier din Centru la Mamaia si troleibuzul 32 (vechiul autobuz 32 era deja desfiintat), iar de la Gara in Centru troleibuzul 30. Ulterior acestea au devenit respectiv 47 si 50, prima scurtata si a doua prelungita.

Troleibuzele 32 si 30, la fel, nu le-am apucat. Dar e ceva ce nu inteleg din explicatii. 47 pe care il stiu eu avea ca traseu doar Pescarie-Butoaie si mergea ne-sezonier, adica doar toamna iarna si primavara. Iar 50 facea stanga de pe 1907 pe Republicii si ajungea...probabil in Mamaia daca imi aduc aminte bine, dar sincer asta nu sunt sigur. Insa sigur nu spre Gara pentru ca vira la stanga pe Republicii, nu dreapta. A mers la inceput si 50-ul spre Gara ?

Brassovia wrote:
O amintire din mai 1984 o am cu proaspat infiintata linie 44, care la inceputuri circula de la Gara (Gara - I.G. Duca - Mihai Viteazul - Energia) si inlocuia oarecum autobuzul 14, folosind partial fostul traseu al lui 42 vechi (Gara - I.G.Duca - Mamaia). Era dotata doar cu Dac-Romania 112E.

Acea linie 44 de inceput nu mi-o aduc aminte, probabil a circulat putin, iar eu in 1984 nu eram. Nu-mi dau seama exact nici traseul ei...ca de pe I.G.Duca sa ajunga pe Mihai Viteazul si apoi la Energia.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 Jan 2013 15:43 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
Quote:
Deci, reorganizarea traseelor IJTL Constanta din anul 1985 a fost, de fapt, o mare vrajeala, un pretext pentru a scapa de anumite linii de autobuz, care au disparut complet sau au fost reinfiintate pe distante scurte:

-4: Gara-Fabrica de Oxigen
-3: Ciresica-Palazu Mare
-14: Neptun-2 Mai-Vama Veche
-22: Tomis III-Ovidiu-Navodari
-22B: Tomis III-Ovidiu-Lumina
-27: Tomis III-Ovidiu-Nazarcea


Este sau nu o continuare a "Marii Vrajeli"?

Linia 23 (capatul sudic undeva in partea de nord a Constantei iar capatul nordic la Navodari). Nu mai figureaza deloc pe site-ul oficial RATC, dar pe cartiere.ro e mentionata

Linia 1:

RATC wrote:
DATE DESPRE TRASEU:
1). TRASEU= SERE (I.C.R.A.L.) - VARIANTA BD. AUREL VLAICU - TOMIS NORD:

C.L. 1 Sere (CONFORT URBAN) - Str. Varful cu Dor - Bd. Aurel Vlaicu - Bd.Tomis - Str. Suceava - Str. Adamclisi - Str. Soveja - Bd. Tomis - Bd. Aurel Vlaicu - Str. Varful cu Dor - C.L. 1 Sere (CONFORT URBAN)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 Jan 2013 20:22 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Sheriful wrote:
Ceea ce-mi aduc eu aminte despre 45-ul care mergea in Piata Chiliei este de la sfarsitul anilor '80 sau maxim inceputul anilor '90. Iar troleibuzele acestui 45 ulterior erau doar DAC-117E.
Despre 45-ul incepand din 1985...nu stiu pana in ce an au circulat DAC-ROMANIA 112-E in Constanta. Pentru ca exista o poza aici pe forum cu 396 si 398 in Cap de linie Tomis Nord, iar 398# are placuta cu indicativul 45.
Poza cu traseele desenate la gara esti sigur ca este din 1982? Oricum, se pare ca 45 a avut mai multe aparitii si disparitii. 43B sigur circula inca in 1983, dar nu stiu pe ce traseu ajungea din Centru la Tomis Nord.
Sheriful wrote:
Troleibuzele 32 si 30, la fel, nu le-am apucat. Dar e ceva ce nu inteleg din explicatii. 47 pe care il stiu eu avea ca traseu doar Pescarie-Butoaie si mergea ne-sezonier, adica doar toamna iarna si primavara.
Asa este, dar 32 era atunci cel sezonier si de regula era servit de unicatele DAC 112EM tocmai achizitionate. Inainte, 32 fusese autobuz (Gara-Lapusneanu-Mamaia), inlocuindu-l sau completandu-l pe vechiul 6, apoi merita de spus ca 32 a fost dublat de 32B care circula doar intre Sat vacanta-Mamaia si de 50 autobuz intre Gara-Sat vacanta
Sheriful wrote:
Iar 50 facea stanga de pe 1907 pe Republicii si ajungea...probabil in Mamaia daca imi aduc aminte bine, dar sincer asta nu sunt sigur. Insa sigur nu spre Gara pentru ca vira la stanga pe Republicii, nu dreapta. A mers la inceput si 50-ul spre Gara ?
Primul troleibuz 50 se pare ca mergea intre Gara si Poarta 2 sau 1, apoi a fost schimbat probabil cum zici, intr-un soi de "40B".
Sheriful wrote:
Acea linie 44 de inceput nu mi-o aduc aminte, probabil a circulat putin, iar eu in 1984 nu eram. Nu-mi dau seama exact nici traseul ei...ca de pe I.G.Duca sa ajunga pe Mihai Viteazul si apoi la Energia.
Imi cer scuze, corect este "Gara-I.G.Duca-Baba Novac-Energia", fara "Mihai Viteazul". Ma gandeam aiurea, la ce s-a intamplat mai tarziu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Jan 2013 13:23 
Offline

Joined: Fri 03 Dec 2010 16:25
Posts: 52
Location: Constanta
Brassovia wrote:
Poza cu traseele desenate la gara esti sigur ca este din 1982? Oricum, se pare ca 45 a avut mai multe aparitii si disparitii. 43B sigur circula inca in 1983, dar nu stiu pe ce traseu ajungea din Centru la Tomis Nord.

Nu sunt sigur a fi in 1982 acea harta. Anul 1982 este mentionat de cei ce au facut pozele, postate pe site-ul http://tramways-romania1982.blogspot.ro . Asa cum nu sunt sigur nici ca ar fi la Gara acea harta. Mai degraba ar fi in Centru, la Piata Unirii, pe Rascoalei 1907. Pentru ca pe traseul 45 nu scrie Gara, scrie doar TomisN-Centru. Partea de traseu comuna a celor 4 este Centru, nu Gara. Deci, daca e asa, si daca 43B a circulat in 1982-83, e foarte posibil ca acest 43B sa fi mers pe alt traseu, nu pe Rascoalei, si asta sa fi fost motivul pentru care nu apare aici pe harta de la Piata Unirii.

Brassovia wrote:
Asa este, dar 32 era atunci cel sezonier si de regula era servit de unicatele DAC 112EM tocmai achizitionate. Inainte, 32 fusese autobuz (Gara-Lapusneanu-Mamaia), inlocuindu-l sau completandu-l pe vechiul 6, apoi merita de spus ca 32 a fost dublat de 32B care circula doar intre Sat vacanta-Mamaia si de 50 autobuz intre Gara-Sat vacanta.

Da, interesant lucru. Nu am stiut ca troleibuzele DAC-112E au mai prins inca trasee fara cifra 4x in fata.
Nu ca ar avea legatura, dar 32 autobuz a mai fost si pe la mijlocul anilor 90, pleca de la Sat Vacanta si mergea pana la capat Mamaia, la Caraiman, dupa Butoaie.

Brassovia wrote:
Primul troleibuz 50 se pare ca mergea intre Gara si Poarta 2 sau 1, apoi a fost schimbat probabil cum zici, intr-un soi de "40B".

Exista o poza a domnului @bucsan cu troleibuzul DAC-ROMANIA-112E #398 pe linia 46 in anul 1984, iar pe tabla de traseu pare a fi scris Gara- Poarta ? Port. Sa fi fost urmasul lui 50 pe acel traseu, iar 50 sa fi fost modificat spre Mamaia?
Si mai am o mare nelamurire legata de linia 46. A circulat pe mai multe trasee in perioade diferite de timp ? Scria cineva aici pe forum ca in 1989 ar fi circulat intre Tomis Nord si Spitalul Judetean. Asa sa fi fost ? Si unde sa fi intors la Spitalul Judetean ?
Altcineva spunea ca ar fi ajuns si la Energia intr-un timp, ca ar fi avut traseu comun cu 44 pe o bucata de drum ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Jan 2013 16:05 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
La un moment dat, am scris ca, pe una din tablele statiile liniei 42 din zona Tomis Nord aparea, sub vopsea, 50. Daca nu imi joaca feste memoria (ca au trecut peste 25 de ani de atunci) statia de care zic era pe Bulevardul Tomis, sens spre Port, în apropiere de intersecţia cu Soveja. Va mai dau un indiciu; afara de 42 mai era o linie (cred ca 43) iar langa cea de-a doua linie era pata de vopsea sub care se putea distinge 50.
Cand am scris prima data despre treaba asta, Brassovia a presupus ca acel 50 ar fi fost autobuz. De unde putea sa vina si, mai ales, unde intorcea?

Cand a fost transformat 50-ul intr-un fel de 41 barat?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Jan 2013 13:26 
Offline

Joined: Mon 23 Jan 2006 13:10
Posts: 171
Brassovia wrote:
[...]
Sheriful wrote:
[...] 47 pe care il stiu eu avea ca traseu doar Pescarie-Butoaie si mergea ne-sezonier, adica doar toamna iarna si primavara.

Asa este, dar 32 era atunci cel sezonier si de regula era servit de unicatele DAC 112EM tocmai achizitionate. [...]


Din arhiva pe care o am, in 1990 situatia era urmatoarea:

40 - Gara - Pescarie (permanent)
41 - Gara - Butoaie (sezonier - vara)
47 - Pescarie - Butoaie (ne-sezonier - toamna, iarna, primavara)

Toate erau linii de troleibuz, 41 deservit numai de DAC 117 E, in general cele mai noi, 47 deservit de unicatele DAC 112EM (in general erau 2 troleibuze pe traseu, cu interval de succedare la 30 de min).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 25 Jan 2013 03:25 
Offline

Joined: Fri 03 Dec 2010 16:25
Posts: 52
Location: Constanta
1689 wrote:
Din arhiva pe care o am, in 1990 situatia era urmatoarea:

40 - Gara - Pescarie (permanent)
41 - Gara - Butoaie (sezonier - vara)
47 - Pescarie - Butoaie (ne-sezonier - toamna, iarna, primavara)

Toate erau linii de troleibuz, 41 deservit numai de DAC 117 E, in general cele mai noi, 47 deservit de unicatele DAC 112EM (in general erau 2 troleibuze pe traseu, cu interval de succedare la 30 de min).


Exista inca in 1990 si linia 46 ? Stii cumva acest lucru ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 25 Jan 2013 17:20 
stiu ca mergeam la mare cu parintii inainte de 1989 si exista deja linia 46, cu traseu partial comun cu linia 44, diferenta era ca facea un ocol pe la gara, si circula semnificativ mai rar decat 44, care de asemenea exista in 1989


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Apr 2013 18:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Anul 1971.

Foto: facebook.


Attachments:
Constanta 1971.jpg
Constanta 1971.jpg [ 37.38 KiB | Viewed 10741 times ]
Constanta 1971 a.jpg
Constanta 1971 a.jpg [ 37.67 KiB | Viewed 10741 times ]
Constanta 1971 b.jpg
Constanta 1971 b.jpg [ 34.45 KiB | Viewed 10741 times ]
Constanta 1971 c.jpg
Constanta 1971 c.jpg [ 39.02 KiB | Viewed 10734 times ]
Constanta 1971 d.jpg
Constanta 1971 d.jpg [ 52.71 KiB | Viewed 10742 times ]
Constanta 1971 e.jpg
Constanta 1971 e.jpg [ 45.16 KiB | Viewed 10740 times ]
Constanta 1971 f.jpg
Constanta 1971 f.jpg [ 46.67 KiB | Viewed 10740 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 26 Apr 2013 03:30 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Epoca autobuzelor pe benzina la Constanta, incheiata in 1970. Imi amintesc ca toate TV 2U erau vopsite rosii. In imagine: statia disparuta de la Edificiul roman cu mozaic. De remarcat refugiul pentru calatori, o raritate la acea vreme in Romania.


Attachments:
TV2U_Constanta_Mozaic.jpg
TV2U_Constanta_Mozaic.jpg [ 143.27 KiB | Viewed 10694 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 11 May 2013 12:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Foarte demult.


Attachments:
Constanta.jpg
Constanta.jpg [ 245.78 KiB | Viewed 10576 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Jun 2013 09:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Tomis Nord. Reteaua ce ocolea piatza.

Colectia Radu Cornescu.


Attachments:
Tomis Nord.jpg
Tomis Nord.jpg [ 59.64 KiB | Viewed 10450 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Jun 2013 09:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Intersectia bulevardului 1 decembrie 1918 cu bulevardul Ferdinand, anul 1987.

Colectia Radu Cornescu.


Attachments:
Ferdinand.jpg
Ferdinand.jpg [ 117.87 KiB | Viewed 10447 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Jun 2013 09:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Intersectia Mihai Viteazu cu Stefan cel Mare. In stanga amenajarea de santier pentru blocul turn.

Colectia Radu Cornescu.


Attachments:
mv.jpg
mv.jpg [ 81.74 KiB | Viewed 10446 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Jun 2013 09:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Anul 1991.

Foto: Gabi Saila.


Attachments:
1991.jpg
1991.jpg [ 145.34 KiB | Viewed 10444 times ]
gara.jpg
gara.jpg [ 119.55 KiB | Viewed 10446 times ]
Faleza Nord.jpg
Faleza Nord.jpg [ 109.32 KiB | Viewed 10442 times ]
Bulevardul Aurel Vlaicu.jpg
Bulevardul Aurel Vlaicu.jpg [ 83.11 KiB | Viewed 10436 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Jun 2013 09:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Magazinul "Elegant". In prezent cladirea a fost renovata si gazduieste magazinul Tony's Trade.

Colectia Radu Cornescu.


Attachments:
Elegant.jpg
Elegant.jpg [ 95.73 KiB | Viewed 10442 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Jun 2013 09:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Gara...


Attachments:
gara 1.jpg
gara 1.jpg [ 190.69 KiB | Viewed 10440 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Jun 2013 09:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Cartierul Tomis Nord. Inca nu se amenajase parcul Tabacarie.

Colectia Radu Cornescu.


Attachments:
tomis nord 1.jpg
tomis nord 1.jpg [ 134.29 KiB | Viewed 10430 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Jun 2013 10:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Defilare a armatei germane in Constanta in timpul celui de-al doilea razboi mondial. In stanga sus se vede balconul hotelului Continental (primul continental), in dreapta se vede scoala care in prezent gazduieste Muzeul de Arta, iar pe drum se vede linia de tramvai, tramvai ce fusese furat de armata romana din Odessa.


Attachments:
cta.jpg
cta.jpg [ 96.17 KiB | Viewed 10431 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Jul 2013 02:25 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
In dreapta, un troleibuz TV 2E fabricat in vara lui 1959, iar in stanga unul fabricat cam dupa mijlocul anului 1960. Troleibuzele pentru Constanta s-au livrat pana la un moment dat doar in schema de vopsire cu albastru-verzui - simbolul marii. Si acele TV 2E care au venit din fabrica rosii au fost mai apoi revopsite in albastru, cu ocazia reparatiilor.


Attachments:
TV 2E Constanta.jpg
TV 2E Constanta.jpg [ 129.67 KiB | Viewed 10354 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Aug 2013 19:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Apar fotografii si vederi noi...

O istorie de exceptie, spurcata de saltimbanci agresivi...


Attachments:
Auto-Izbanda.jpg
Auto-Izbanda.jpg [ 87.66 KiB | Viewed 10162 times ]
Auto-Izbanda 1.jpg
Auto-Izbanda 1.jpg [ 97.5 KiB | Viewed 10161 times ]
Constanta.jpg
Constanta.jpg [ 73.67 KiB | Viewed 10160 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Aug 2013 13:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
TV 2 E.


Attachments:
147.jpg
147.jpg [ 78.22 KiB | Viewed 10111 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Aug 2013 11:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Skoda 706 RTO pe traseul 10, Constanta - Eforie sud.

Sursa: http://www.facebook.com/pages/Romania-i ... 6253750015


Attachments:
10 Eforie Nord.jpg
10 Eforie Nord.jpg [ 77.18 KiB | Viewed 10060 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Aug 2013 14:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Cap linie Mamaia, anul 1966.

Foto: Eckart Sauberlich.

Superbe imagini!


Attachments:
Mamaia.jpg
Mamaia.jpg [ 80.75 KiB | Viewed 10056 times ]
Mamaia 1.jpg
Mamaia 1.jpg [ 74.76 KiB | Viewed 10056 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Sep 2013 01:32 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Autobuze ZIS-155 si TV 1R in piata vechii gari din Constanta.


Attachments:
Gara Constanta 1959.jpg
Gara Constanta 1959.jpg [ 84.94 KiB | Viewed 9911 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 Oct 2013 17:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Mamaia, anul 1966. O bijuterie, nemurdarita de jegurile lui Radu Mazare.

Foto: Eckart Sauberlich.


Attachments:
Mamaia 1966.jpg
Mamaia 1966.jpg [ 103.53 KiB | Viewed 9650 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Nov 2013 12:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Traseul 43.


Attachments:
RATC 332.jpg
RATC 332.jpg [ 65.86 KiB | Viewed 9086 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 30 Dec 2013 00:05 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Silviu wrote:
Mamaia, anul 1966. O bijuterie, nemurdarita de jegurile lui Radu Mazare.
De remarcat frecventa troleibuzelor pe traseu...


Alta imagine care doare.

Piata garii din Constanta, aprox. 1973.
TV20E, "mare" de oameni pe peron, Karosa SM-11.


Attachments:
Gara Cta ~1973.jpg
Gara Cta ~1973.jpg [ 80.84 KiB | Viewed 8924 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 362 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group