Am gasit pe domnuleprimar.ro un raspuns al CTP (RATUC).
Quote:
Reiterăm totala noastră disponibilitate pentru adoptarea oricăror sugestii derivate din sesizările primite în scopul îmbunătăţirii continue a calităţii transportului urban de călători, astfel :
1). În privinţa electrificării mai multor linii de transport, vă facem cunoscut că deocamdată se studiază extinderea reţelei de contact troleibuze între P-ţa Cipariu - cap linie Str.C.Brâncuşi, sens giratoriu Bd.N.Titulescu-Str.Unirii-cap linie Str.L.Rebreanu şi Str.Fabricii-cap linie Str.Plevnei.
Funcţie de oportunitatea realizării investiţiilor, în corelare cu posibilităţile de alimentare în curent continuu a reţelei de contact pentru evitarea căderilor de tensiune în zonele terminus ale traseelor şi nu în ultimul rând, funcţie de disponibilităţile financiare, vom lansa procedurile de rigoare în consecinţă.
Referitor la propunerea de reorganizare a parcursului intersecţiei Str.Unirii-Str.Al.Vaida Voievod, dorim să precizăm faptul că bucla de întoarcere este adiacentă tangenţial intersecţiei, fiind utilizată exclusiv de troleibuzele active de pe linia 3, iar pe timp de noapte, ca parcare a acestora.
Posibilele viitoare troleibuze de pe liniile 24 şi 48 nu vor intra în buclă, neavând aici capăt de trasee care să necesite staţionare prin dispecerizare.
2). În cursul anului 2014 vor începe lucrările de amenajări rutiere adiacente liniei de tramvai, investiţie în cadrul căreia au fost studiate şi se vor realiza inclusiv semaforizările intersecţiilor din nodurile Omega şi Calvaria, în corelare cu circulaţia tramvaielor ce străpung aceste noduri.
3). Încercările noastre anterioare nu justifică din punct de vedere al fluxurilor de călători, menţinerea deocamdată a unor trasee de noapte. Totodată, pe timp de noapte, când traficul general este diminuat, personalul nostru de specialitate execută majoritatea intervenţiilor de revizii şi întreţinere ale reţelelor de tracţiune electrică urbană.