Tramvaiul cu numărul de parc 3347 a fost TATRA până în anul 2003. De atunci este MTTM, vagon retehnologizat de MOSGORTRANS în cadrul uzinelor proprii TRZ Tramvainâi Remontnâi Zavod. Echipamentele originale au fost înlocuite cu echipamente electrice şi electronice de comandă şi control provenite de la defuncta GANZ ELEKTROTRANS. Despre boghiu, probabil cel original a suferit o defecţiune şi a fost înlocuit cu unul de producţie rusească, special pentru TATRA, cu ampatamentul între axe de 1900 mm. Cele pentru tramvaiele UKVZ KTM sau PTMZ au ampatamentul între axe de 1940 mm. Sunt 20 tramvaie de acest tip, retehnologizate între anii 2002 - 2004.
Dacă te uiţi şi la PESA cu numărul de parc 3518, este fotografiat lângă un alt fost TATRA, cu numărul de parc 3445, din anul 2009 fiind MTTCi, vagon retehnologizat la aceleaşi uzine. Echipamentele originale au fost înlocuite cu echipamente electrice şi electronice de comandă şi control TV PROGRESS provenite de la CEGELEC. Sunt 123 tramvaie de acest tip, retehnologizate între anii 2004 - 2009.
În ambele fotografii, tramvaiele PESA sunt pe traseul 28, iar MTTM-ul şi MTTCi-ul sunt pe linie de rezervă, pe traseul 28k.