TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Mon 01 Jun 2020 17:17

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 109 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
PostPosted: Tue 05 Aug 2014 17:21 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3422
Cu jumatate de secol in urma...


Attachments:
TV2U_autotax_Sibiu_1963-04-20.jpg
TV2U_autotax_Sibiu_1963-04-20.jpg [ 306.16 KiB | Viewed 5895 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 05 Aug 2014 19:24 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3422
Brassovia wrote:
Cu jumatate de secol in urma...


Attachments:
Sibiu_1964.jpg
Sibiu_1964.jpg [ 129.09 KiB | Viewed 5895 times ]
Punctualitatea_1964-12-19.jpg
Punctualitatea_1964-12-19.jpg [ 291.46 KiB | Viewed 5895 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 11 Aug 2014 16:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49535
Str. Preot Baca.

Parcul rece al IJTL Sibiu.


Attachments:
Preot Baca.jpg
Preot Baca.jpg [ 202.65 KiB | Viewed 5855 times ]
Preot Baca 1.jpg
Preot Baca 1.jpg [ 154.65 KiB | Viewed 5855 times ]
Preot Baca 3.jpg
Preot Baca 3.jpg [ 202.14 KiB | Viewed 5855 times ]
Preot Baca 1210.jpg
Preot Baca 1210.jpg [ 275.61 KiB | Viewed 5855 times ]
Preot Baca 4.jpg
Preot Baca 4.jpg [ 183.69 KiB | Viewed 5855 times ]
camioane IJTLS.jpg
camioane IJTLS.jpg [ 144.73 KiB | Viewed 5853 times ]
2425.jpg
2425.jpg [ 203.69 KiB | Viewed 5853 times ]
Skoda Weimar 244.jpg
Skoda Weimar 244.jpg [ 245.03 KiB | Viewed 5852 times ]
271.jpg
271.jpg [ 94.6 KiB | Viewed 5852 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 01 Sep 2014 08:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49535
Mircea Dragoteanu.
Quote:
Autobuzul S.K.V. care făcea din 1936 curse regulate între Sibiu și Hohe Rinne (Păltiniș), beneficiind de un as al volanului ca șofer (Hans Pankratzius).

Autobuzul a fost rechiziționat pentru armată în toamna lui 1941, fiind văzut pentru ultima oară lângă Stalingad, unde un ofițer din Sibiu l-a recunoscut după emblema cu trei brazi a Păltinișului pictată pe ușile laterale.


Attachments:
S.K.V..jpg
S.K.V..jpg [ 83.85 KiB | Viewed 5779 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 01 Sep 2014 11:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49535
Mircea Dragoteanu.
Quote:
Autobuzul de Rășinari (ianuarie 1928), cel care în 1928 și 1929 a avut foarte probabil și curse până sus, la Păltiniș. Șoferul lui, pe nume Dancăș, era student - ulterior, din câte știu, a ajuns director de bancă...


Attachments:
Rasinari.jpg
Rasinari.jpg [ 95.11 KiB | Viewed 5803 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 01 Sep 2014 11:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49535
Datky.


Attachments:
Datky.jpg
Datky.jpg [ 119.89 KiB | Viewed 5965 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 04 Sep 2014 00:17 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3422
Un foarte interesant articol in limba germana, prezentand aspecte despre transportul public din Sibiu, din anul 1963. [click pe poza pentru marire]

I.T. Sibiu, devenita din 1961 unitate autonoma, servea la acel moment 8 linii de autobuz interioare plus linia exterioara spre Cisnadie / Cisnadioara, precum si trei linii de tramvai (Gara - Dumbrava, Gara - Turnisor si Dumbrava - Rasinari).
Lunar, erau transportati aproximativ 1,8 milioane de pasageri (anual - 21 de milioane). Transportul electric era predominant ca numar de calatori.
Doar pe linia spre Rasinari mai circulau inca tramvaie vechi. In anul 1962 fusesera achizitionate sase garnituri noi de tramvai de tip "ITB", alte patru urmand a sosi in viitorul apropiat. Dezideratele erau: construirea unei bucle de intoarcere in Calea Dumbravii, a unei statii noi de redresare, inlocuirea sinelor si firelor de contact vechi.
ITS detinea un parc de 24 de autobuze, acesta urmand sa creasca in anul 1963 la peste 30.


Attachments:
Sibiu_1963.jpg
Sibiu_1963.jpg [ 682.51 KiB | Viewed 6593 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 15 Oct 2014 07:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49535
Fosta statie de vis-a-vis de Piata.

Foto: Dumitru Chiselita.


Attachments:
Piata.jpg
Piata.jpg [ 182.25 KiB | Viewed 6666 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 03 Nov 2014 17:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49535
In imagine Skoda cu nr. 31 SB 1498.


Attachments:
1498.jpg
1498.jpg [ 176.34 KiB | Viewed 6590 times ]
1dffb2693c99815ea31a3283ff920192.jpg
1dffb2693c99815ea31a3283ff920192.jpg [ 358.65 KiB | Viewed 148 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 03 Nov 2014 17:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49535
Silviu wrote:
Piata Mica.


Attachments:
TV.jpg
TV.jpg [ 165.9 KiB | Viewed 6590 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 15 Nov 2014 15:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49535
1512.

De pe terasa de la "Conti". Foto (posibil) Fred NUSS, publicata in albumele tematice "Cibinium", anii '70. Postare: Dumitru Chiselita.


Attachments:
1512.jpg
1512.jpg [ 122.35 KiB | Viewed 6551 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 25 Nov 2014 18:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49535
Magazinul Dumbrava.


Attachments:
Dumbrava.jpg
Dumbrava.jpg [ 239.61 KiB | Viewed 6504 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 09 Dec 2014 20:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49535
2540, Roman-ul din prima serie sibiana.


Attachments:
2540.jpg
2540.jpg [ 118.9 KiB | Viewed 6403 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 09 Dec 2014 20:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49535
1390 si 3867 pe Cl. Dumbravii (mag. Dumbrava).


Attachments:
Dumbrava.jpg
Dumbrava.jpg [ 150.64 KiB | Viewed 6403 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 09 Dec 2014 20:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49535
Posibil ca Skoda din imagine (lotul II sibian) sa fi avut nr. 1498.


Attachments:
Piata Unirii.jpg
Piata Unirii.jpg [ 123.71 KiB | Viewed 6403 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 10 Dec 2014 07:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49535
Bul. Gh. Gh. Dej.


Attachments:
gh. gh. dej.jpg
gh. gh. dej.jpg [ 91.95 KiB | Viewed 6390 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 03 Jan 2015 20:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49535
Vremuri grele la Tursib.

Au fost aduse o gramada de Ikarus-uri, prapadite, ce nu au facut fatza in Sibiu (cine stie a cui afacere a fost!). S-a incercat resuscitarea vechilor DAC-uri, dar si acoperirea unor "gauri" din inventarul vehiculelor, prin renumerotarile autobuzelor.

Apar in poza 3 Roman-uri ce probabil ca nu au circulat niciodata in Sibiu. Doar unul din cele 3 a fost inmatriculat, cu nr. 31 SB 1281. In timp ce originalul 1281 (un Roman rosu), zacea in parcul rece de pe str. Preot Baca.


Attachments:
garaj 5172.jpg
garaj 5172.jpg [ 204.83 KiB | Viewed 6299 times ]
5172.jpg
5172.jpg [ 235.51 KiB | Viewed 6299 times ]
garaj Roman.jpg
garaj Roman.jpg [ 156.48 KiB | Viewed 6299 times ]
garaj 1281.jpg
garaj 1281.jpg [ 247.72 KiB | Viewed 6299 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 03 Jan 2015 20:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49535
Garaj Tursib.


Attachments:
garaj 5171.jpg
garaj 5171.jpg [ 191.98 KiB | Viewed 6299 times ]
303.jpg
303.jpg [ 146.8 KiB | Viewed 6299 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 03 Jan 2015 20:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49535
Silviu wrote:
Garaj Tursib.


Attachments:
garaj 9747.jpg
garaj 9747.jpg [ 165.69 KiB | Viewed 6297 times ]
5173.jpg
5173.jpg [ 137.7 KiB | Viewed 6297 times ]
8693, 1723, 1729, 9747.jpg
8693, 1723, 1729, 9747.jpg [ 109.11 KiB | Viewed 6297 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 04 Jan 2015 16:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49535
Multe Ikarus-uri 280, ca vai de ele, au fost aduse in judetul Sibiu, dupa Revolutie, avand schema de culoare vizibila in poza: albe/crem cu o dunga mediana rosie. Din ce oras german proveneau? Din Halle?

Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 06 Jan 2015 07:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49535
1523, 1522.

Scan: Dumitru Chiselita.


Attachments:
Skoda.jpg
Skoda.jpg [ 143.87 KiB | Viewed 6236 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 07 Mar 2015 10:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49535
3863.

Foto original: Fred Nuss.


Attachments:
3863.jpg
3863.jpg [ 131.02 KiB | Viewed 5930 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 07 Mar 2015 16:53 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3422
Aceasta serie de Ikarusuri a fost adusa la Sibiu chiar in 1975-76, sau dupa 1977?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 08 Mar 2015 12:13 
75-76 pentru ca aceasta poza a fost facuta sigur undeva intre 76-78! Hotel Continental s-a deschis in 1976 iar vis a vis Casa Modei care este destul de impunatoare, a fost deschisa in 1980, ceea ce ma face sa cred ca inceperea constructiei ei este undeva in 1978.


Top
  
 
PostPosted: Fri 13 Mar 2015 21:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49535
443, o escala langa 288, in drumul sau spre Bucuresti.

Foto: Andre Knoerr.

http://www.flickr.com/photos/fototak/


Attachments:
288.jpg
288.jpg [ 1.4 MiB | Viewed 5817 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 03 Apr 2015 12:31 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:20
Posts: 321
Location: Timisoara
Albumul din care face parte poza de mai sus este in permanenta uploadat, precum toate albumele autorului:
https://www.flickr.com/photos/fototak/s ... 7445777392


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 21 Jun 2015 00:16 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3422
O imagine superba din Piata Garii Sibiu, anii 1964-1969.
Bucla de intoarcere a tramvaiului si un SR-132 autofurgon cu tractiune dubla, din dotarea traseului Sibiu - Paltinis.


Attachments:
Capat de linie ITS Gara Sibiu anii 60.jpg
Capat de linie ITS Gara Sibiu anii 60.jpg [ 182.65 KiB | Viewed 5623 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 24 Jun 2015 16:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49535
O poza trimisa de Radu mi-a trezit amintiri placute.

Iata un autobuz TV-20 U la Dragoner, pe traseul 9, Gara Turnisor - U.P.A.S. (circula pe ruta Piata Cluj - Piata Cibin - Turnului - Faurului - 9 Mai - Gara - Cl. Gusteritei - Strungului).

In anul 1982, legatura cu Gara Turnisor a fost intrerupta, fiind introdus traseul 4, Tiglari - Piata Cluj - Piata Cibin - Teclu - Gara - I.P.A.S. - I.M.A.I.A. Peste 2-3 ani a fost introdus si traseul 4 barat: Tiglari - Gara - Balea - Stefan cel Mare - Independenta II - ICEMEnerg.


Attachments:
2038.jpg
2038.jpg [ 56.7 KiB | Viewed 5620 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 30 Apr 2016 13:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49535
Str. Gheorghe Gheorghiu-Dej.


Attachments:
Gh. Gh. Dej 1970.jpg
Gh. Gh. Dej 1970.jpg [ 196.52 KiB | Viewed 5047 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 30 Apr 2016 14:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49535
Bul. M. Viteazu. Vechea intoarcere a traseului T2.

Circula si o glumita in Sibiu:
-Stii care este legatura intre Mihai Viteazu si teatru?
-T2.


Attachments:
T2 MV.jpg
T2 MV.jpg [ 55.82 KiB | Viewed 5047 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 109 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group