TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 16:55

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 107 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Nov 2011 09:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Primaria nu are bani sa inceapa lucrarile pe Nicolae Iorga

Lucrarile la reabilitarea tronsonului pentru liniile de tramvai din zona Nicolae Iorga nu vor incepe in cursul acestui an. Chiar primarul Gheorghe Nichita a recunoscut. Edilul a sustinut ca nu a primit nici un leu din imprumutul contractat, de 30 milioane euro, necesar pentru cofinantarea unor proiecte, astfel incat nu se pot incepe lucrarile pana cand nu vin banii. Reabilitarea liniilor de tramvai din zona Nicolae Iorga a fost inclusa in proiectele derulate prin fonduri europene. Municipalitatea a contractat un imprumut de 30 milioane euro cu BRD, care ar urma sa fie returnat in termen de 20 ani. "Cand vom primii si banii pentru a putea cofinanta proiectele europene, atunci vom putea derula si licitatiile si ne vom putea apuca de lucrari. Pentrul anul acesta au fost promise 6 milioane euro, insa baza principala a fost proiectul Ciricului", a spus primarul Gheorghe Nichita.


http://www.bzi.ro/primaria-nu-are-bani- ... rga-249822


Attachments:
linie.jpg
linie.jpg [ 186.37 KiB | Viewed 9217 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Nov 2011 16:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Începe modernizarea infrastructurii Păcurari – Centru

Miercuri, 2 noiembrie a fost semnat contractul de execuţie pentru refacerea străzilor şi trotuarelor din Păcurari – Piaţa Eminescu – Independenţei – Elena Doamna. Proiectul beneficiază de finanţare europeană şi se ridică la o valoare de 91 milioane lei.

Luna acesta, în municipiu începe un nou şantier important de infrastructură rutieră. În zona Păcurari vor debuta lucrările pentru realizarea Axei de Dezvoltare Est Vest, proiect finanţat de Uniunea Europeană. Valoarea totală a proiectului este de 91 milioane lei din care 72 de milioane sunt contribuţia nerambursabilă europeană.

Miercuri, 2 noiembrie, în Sala Mare a Palatului Roznovanu a fost semnat contractul de execuţie a proiectului, ultima etapă înainte ca lucrările să înceapă efectiv. Două firme de construcţii trebuie să realizezeinfrastructura rutieră şi pietonală de pe traseul Şos. Păcurari, Strada Păcurari, Piaţa Eminescu, Bd. Independenţei, Strada Elena Doamna. În total, va fi modernizată trama stradală de pe o lungime de 6 km şi vor fi refăcute trotuare cu o suprafaţă de peste 30 de mii de metri pătraţi.

Un nou pasaj subteran în Fundaţie

Cel mai spectaculos element al noului proiect demarat este realizarea unui pasaj rutier subteran în zona Piaţa Eminescu. Problemele de trafic în zona rondului din Fundaţie vor fi rezolvate după construirea unui pasaj subteran care va avea o lungime totală de 286 de metri, fiind prevăzute câte o bandă de circulaţie pe fiecare sens şi rampe de acces dinspre str. Păcurari şi bulevardul Independenţei.

Pasajul va purta numele poetului Mihai Eminescu şi va avea o lăţime de 10 metri şi 5 metri înălţime. Benzile de circulaţie de 3.5 metri sunt de asemenea prevăzute cu trotuare de 1.5 metri de o parte şi de alta a părţii carosabile pentru vizitarea căminelor de utilităţi.

Rondul giratoriu actual din zona Bibliotecii Centrale Universitare va fi refăcut complet, iluminatul tunelului urmînd să se facă inclusiv cu lumină naturală.

4 străzi şi bulevardul Independenţei modernizate complet

Edilii ieşeni au prevăzut în cadrul proiectului reabilitarea şi refacerea reţelei stradale pe bulevardul Independenţei, precum şi pe alte 4 străzi din zona adiacentă viitorului pasaj, respectiv Şos. Păcurari, str. Păcurari, Piaţa Mihai Eminescu şi str. Elena Doamna

Proiectul prevede totodată reabilitarea trotuarelor aferente străzilor reabilitate, crearea de piste de biciclişti pe Str. Păcurari şi Şos. Păcurari, îmbunătăţirea sistemului de marcaj rutier, amenajarea a aproximativ 10.700 mp de spaţii verzi şi reabilitarea liniei de tramvai de pe str. Elena Doamna.


http://curierul-iasi.ro/incepe-moderniz ... entru-4608


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Nov 2011 10:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Şantierele din Iaşi intră în conservare. Utilajele dispar, tranşeele rămân

[Din cauza temperaturilor scăzute, oficialii din Primărie vor opri lucrările de asfaltare şi modernizare a liniilor de tramvai care au începzut pe străzile din municipiu încă din vară.

Chiar dacă utilajele vor dispărea de pe străzii, ieşenii vor rămâne cu tranşeele săpate în oraş, străzile pe jumătate asfaltate, movilele de pământ de pe marginea străzilor şi cu bordurile scoase pe unele trotuare. Conform edililor, muncitorii vor continua unele lucrări şi pe timpul iernii, cum sunt cele de amenajare a trotuarelor.

„Cel târziu săptămâna viitoare ne vom întâlni cu constructorii care operează pe raza municipiului Iaşi, la şantierele deschise pe fonduri europene. Noi am negociat data de 15 noiembrie ca fiind data finală de oprire a lucrărilor şi începerea de conservare a şantierelor deschise", a spus Sebastian Buraga, purtătorul de cuvânt al Primăriei.

Şantierele care vor intra în conservare sunt cele din Copou, unde se schimbă liniile de tramvai şi se modernizează trotuarele, în zona Breazu, pe strada Palat şi Sf. Lazăr şi pe bulevardul Anastasie Panu. Lucrările vor fi oprite până la primăvară şi la Ciric şi în cartierul Dacia.


http://www.adevarul.ro/locale/iasi/Sant ... 41777.html


Attachments:
Agronomie.jpg
Agronomie.jpg [ 73.57 KiB | Viewed 9142 times ]
transee Iasi.pdf [93.32 KiB]
Downloaded 212 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Nov 2011 11:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Lucrările pe fonduri europene continuă şi iarna

Primăria Municipiului Iaşi, împreună cu firmele de construcţii stabileşte în această perioadă graficul de lucrări pentru iarnă. Activitatea pe şantire va continua pe tipurile de lucrări care se pot executa în perioada sezonului rece. În municipiu sunt deschise şantiere pe Axa Culturală (Copou – Centru – Anastasie Panu – Str. Palat) Axa Nord Sud – Pasaj Octav Băncilă şi Axa Est Vest (Păcurari – Fundaţie).

Proiectele pe fonduri europene se pregătesc pentru sezonul rece. Primăria Municipiului Iaşi a stabilit o serie de întâlniri cu firmele de construcţii pentru a concretiza graficul de lucrări pentru lunile următoare. Mai precis, municipalitatea doreşte să analizeze ce tipuri de lucrări se pot desfăşura pe perioada de iarnă şi ce lucrări sunt amânate până la primăvară. După punerea la punct a graficului de lucrări, acesta va fi înaintat la Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, instituţie care stabileşte ce plăţi vor fi făcute în această perioadă.

„Am solicitat constructorilor să întocmească un grafic de lucrări, pe tipuri care vor putea fi continuate şi pe perioada de iarnă, precum decapări sau montări de borduri, şi ce costuri implică acestea, pentru a vedea ce sume nerambursabile vom mai cere pentru buget de la Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului”, a declarat Mihai Chirica, directorul tehnic şi de investiţii al Primăriei. Situaţia prezentată de constructori va fi trimisă zilele acestea la MDRT, în vederea consultării şi, ulterior, alocării de fonduri pentru continuarea unora dintre lucrări şi punerii în siguranţă a altora.

Liniile de tramvai aproape de finalizare

Unele lucrări sunt în stadiu avansat şi se estimează că vor fi finalizate în aceast an. Linia de tramvai din Copou, de pe tronsonul Triumf – Agronomie este aproape gata şi oficialii RATP intenţionează încă din acest an să reia circulaţia tramvaielor. Totuşi, datorită vremii reci nu va putea fi asfaltat mintervalul dintre liniile de tramvai. Firma Martin Rose, care se ocupă cu modernizarea căii de rulare a tramvaielor şi-a propus devansarea graficele de execuţie. Astfel, în rondul Agronomie au fost finalizat săpăturile, s-au turnat şi compactat straturile de balast, venindu-se din spate cu turnarea betonului.

„Finalizarea tronsonului este programată pentru luna iunie 2012, însă ne-am propus să dăm drumul tramvaielor încă de anul acesta”, spun oficialii RATP.

Şantierele deschise în municipiu

În acest moment, trei mari şantiere pe fonduri europene sunt deschise în oraş. Cel mai avansat dintre acestea este Axa Culturală, care priveşte reabilitarea liniilor de tramvai, a carosabilului, a trotuarelor şi a spaţiilor verzi din Copou – Centru Civic – Anastasie Panu. Lucrările au început în luna septembrie, având ca punct central Bd. Copou – Sărărie. Modernizarea liniilor de tramvai este în curs pe tronsonul Agronomie – Triumf şi în pararel se lucrează la lărgirea carosabilului înspre Breazu şi la decaparea şi trotuarele din Copou.

Un alt proiect important demarat în această toamnă vizează Axa de dezvoltare Nord Sud – Pasaj Octav Băncilă. Constructorii au început lucrările de pregătire pentru ridicarea pasajului care va realiza trecerea dintre cartierele Alexandru cel Bun şi Păcurari. De asemenea, proiectul vizează modernizarea reţelelor de străzi secundare din cartierul Alexandru pe care se va face accesul pe pasaj.

La începutul acestei luni a fost semnat contractul de execuţie pentru refacerea străzilor şi trotuarelor din Păcurari – Piaţa Eminescu – Independenţei – Elena Doamna. Proiectul beneficiază de finanţare europeană şi se ridică la o valoare de 91 milioane lei. Două firme de construcţii trebuie să realizeze infrastructura rutieră şi pietonală de pe traseul Şos. Păcurari, Strada Păcurari, Piaţa Eminescu, Bd. Independenţei, Strada Elena Doamna. În total, va fi modernizată trama stradală de pe o lungime de 6 km şi vor fi refăcute trotuare cu o suprafaţă de peste 30 de mii de metri pătraţi.


http://curierul-iasi.ro/lucrarile-pe-fo ... iarna-4739


Attachments:
lucrari-03-300x209.jpg
lucrari-03-300x209.jpg [ 28.83 KiB | Viewed 9100 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Aug 2012 09:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Primaria nu stie daca va relua circulatia tramvaielor in Copou pana la venirea studentilor

Probabilitatea ca iesenii sa nu poata circula cu tramvaiul in cele doua centre universitare odata cu inceperea anului scolar este mare

Marea problema cu care se confrunta municipalitatea in aceasta perioada este inca in stadiul de discutii. Reprezentantii Primariei Iasi au anuntat ca executia lucrarii pentru modernizarea liniei de tramvai care urca spre bulevardul Carol I a fost oprita, deoarece s-a ajuns intr-un punct care poate afecta santierul de la Fundatie. Aici, municipalitatea intentioneaza sa faca un pasaj subteran pentru preluarea traficului din zona. Vineri, proiectantii pasajului, precum si oficialii Primariei Iasi, s-au intalnit pentru a gasi o solutie care sa permita reintrarea tramvaielor in circulatie pe Copou. "Lucrarile la linia de tramvai pe strada Muzicescu au ajuns intr-un punct din care nu se poate inainta foarte mult spre zona Fundatie. Aici, constructorul trebuie sa fixeze o cota clara pe unde se poate trece, avand in vedere ca acolo se sapa pentru pasajul subteran. De asemenea, poate fi pusa in practica si o linie provizorie, asa cum s-a facut in trecut si in zona Podul de Piatra. Incercam gasirea unei solutii, astfel incat tramvaiele sa revina din toamna in circulatie, adica pana la inceperea anului scolar", a declarat Mihai Chirica, viceprimarul municipiului Iasi.

In ceea ce priveste lucrarile de pe strada Elena Doamna, acolo unde se lucreaza pentru modernizarea liniei de tramvai ce asigura transportul in comun spre campusul Tudor Vladimirescu, situatia este incerta. Daca luna trecuta, edilii locali anuntau ca lucrarile vor dura aproximativ 60 de zile pentru cei aproximativ 300 de metri reabilitati la calea de rulare a tramvaiului, acum reprezentantii primariei sustin ca termenul de executie nu este precis. "Ramane in discutie lucrarea de pe Elena Doamna, acolo se lucreaza inca", mai spune Mihai Chirica.


http://www.bzi.ro/primaria-nu-stie-daca ... lor-306204


Attachments:
lucrari_linie_tramvai_fundatie.jpg
lucrari_linie_tramvai_fundatie.jpg [ 163.59 KiB | Viewed 8673 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 17 Aug 2012 07:54 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Tramvaiele revin pe Copou in cateva saptamani

Santierul din Fundatie va fi traversat de tramvaie inainte de a fi terminate lucrarile. Desi initial a fost anuntata inlocuirea definitiva a tramvaielor cu autobuze, municipalitatea a trecut la planul de rezerva, pentru asigurarea transportului in comun

In cadrul unor intalniri intre constructori, reprezentantii RATP si oficialii Primariei, s-a luat decizia reorganizarii santierului astfel incat graficul de lucrari sa permita instalarea pe aliniamentul liniei de tramvai a unor plansee provizorii, pe care vor circula mijloacele de transport in comun.

Pana la inceputul lunii septembrie ar trebui ca liniile provizorii sa fie deja montate si racordate la aliniamentul abia instalat pe strada Gavril Muzicescu. Termenul stabilit de municipalitate pentru redeschiderea circulatiei tramvaielor prin Fundatie este 3 septembrie. Pentru inceput, ar urma sa circule pana in Copou doar tramvaiele care veneau din Tatarasi, cele care veneau din Tudor Vladimirescu mai avand de asteptat finalizarea lucrarilor de pe Elena Doamna.

"Am avut o intalnire de lucru pentru a pregati reintroducerea tramvaielor in Copou. Constructorii vor reorganiza calendarul lucrarilor. Prima data se va lucra la peretii mulati ai viitorului Pasaj Pacurari pe zona unde se intersecteaza cu linia de tramvai. Totodata, ApaVital va lucra la devierile de utilitati astfel incat pana pe 3 septembrie sa subtraverseze zona liniilor de tramvai.", a precizat viceprimarul Mihai Chirica.


http://www.bzi.ro/tramvaiele-revin-pe-c ... ani-308129


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Aug 2013 09:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
9,9 km de şină vor fi înlocuiţi pe traseul Iorga – Doi Băieţi

Suprafaţa totală a străzilor pe care se află traseul proiectat este de 144.590 metri pătraţi din care suprafaţa estimată a fi ocupată prin realizarea lucrărilor este de 33.610 metri pătraţi şi cuprinde:

• Bulevardul Nicolae Iorga (între staţia de tramvai Bazar şi bulevardul Socola);

• Bulevardul Primăverii (între bulevardul Socola şi intersecţia cu Calea Chişinăului şi strada Ţesătura);

• Calea Chişinăului (intersecţia dintre Calea Chişinăului cu strada Ţesătura şi bulevardul Metalurgiei);

• Bulevardul Metalurgiei (între intersecţia cu Calea Chişinăului şi strada Vasile Lupu);

• Strada Vasile Lupu (de la intersecţia cu strada Ciurchi până la bulevardul Chimiei).

Beneficii asupra comunitaţii

- creşterea calităţii vieţii locuitorilor municipiului Iaşi;

- îmbunătăţirea infrastructurii de transport;

- descongestionarea şi fluidizarea circulaţiei cu tramvaiul;

- creşterea mobilităţii populaţiei şi protejarea condiţiilor de mediu în zona de intervenţie;

- îmbunătăţirea siguranţei traficului prin modernizarea căii de rulare tramvai;

- reducerea timpului de călătorie datorită creşterii vitezei de circulaţie de la 25 km/h la 35 km/h pe noua infrastructură rutieră;

- îmbunătăţirea condiţiilor de siguranţă pentru călători prin construirea de 10 peroane noi, montarea a 10 copertine pentru staţiile de tramvai, montarea de bandă de cauciuc pentru ghidarea persoanelor cu dizabilităţi;

- îmbunătăţirea parametrilor de mediu prin reducerea noxelor, zgomotului şi vibraţiilor;

- crearea de locuri de muncă durabile pentru populaţia locală;

- crearea unui cadru favorabil atragerii investitorilor naţionali şi străini;

- crearea unui cadru favorabil de demarare, dezvoltare, diversificare sau cel puţin de menţinere a afacerilor.

Cifre statistice

La nivelul municipiului, Iaşi calea de rulare tramvai are o lungime de 77,748 km (cale simplă), din care 28,674 km modernizaţi, 3,629 km în curs de modernizare. Alţi 8,157 km se vor realiza în perioada următoare, iar restul de 37,288 km până în 2015.


http://curierul-iasi.ro/99-km-de-sina-v ... aieti-9117


Attachments:
grafica-linii-tramvai-550x371.jpg
grafica-linii-tramvai-550x371.jpg [ 73.98 KiB | Viewed 8231 times ]
bazar-doi-baieti-3.jpg
bazar-doi-baieti-3.jpg [ 88.75 KiB | Viewed 8232 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 12 Feb 2014 19:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Lucrări de inlocuire a liniilor de tramvai din zona Ţesătura, în intersecţia de la Cotnari.

Foto: Ziarul de Iasi.


Attachments:
tramvai Tesatura.jpg
tramvai Tesatura.jpg [ 142.13 KiB | Viewed 8108 times ]
tramvai Tesatura 1.jpg
tramvai Tesatura 1.jpg [ 148.54 KiB | Viewed 8108 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 09 Sep 2014 11:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Liniile noi de tramvai au fost montate aproape complet in Nicolina - CUG

Lucrarile de-a lungul soselei Nicolina continua cu pasi repezi, iar noile sine pentru circulatia tramvaielor au fost montate aproape in intregime pe aceasta zona dupa ce a început montarea armaturilor, traverselor si pozitionarea sinelor noi pe tronsonul de la Belvedere spre podul Nicolina. Urmeaza sudarea liniilor de tramvai si turnarea betonului pentru fixarea caii de rulare.

"Urmeaza sa fie realizate legaturile dintre sine pe portiunea intersectiei din dreptul bisericii catolice. Pe tronsonul dintre Belvedere si capat CUG lucrarile sunt aproape de finalizare", au precizat reprezentantii Primariei Iasi. De asemenea, pe zona de carosabil au fost create si refugiile statiilor de tramvai, atât la Rond Vechi, cât si la statia Biserica Înaltarea Domnului. Odata cu reluarea circulatiei rutiere pe zona modernizata a podului, constructorii au început demontarea liniilor de tramvai de pe axul central al pasarelei Nicolina. Dupa decaparea tronsonului, urmeaza etapa de consolidare prin turnarea de noi placi de beton si de montare a noilor sine de tramvai.


http://www.bzi.ro/liniile-noi-de-tramva ... ug-455050#


Attachments:
asfaltare_soseaua_nicolina.jpg
asfaltare_soseaua_nicolina.jpg [ 163.05 KiB | Viewed 8005 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 03 Feb 2015 17:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 21 Apr 2015 11:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Prima zi de haos în Tătăraşi

Cursele speciale Tătăraşi Nord - Dancu s-au dovedit a fi neîncăpătoare pentru cei dornici să ajungă fie în zona Doi Băieţi, fie spre Centru. Probleme au fost şi în rondul din Tătăraşi Nord, prea mic pentru a putea fi folosit simultan de mai multe mijloace de transport. Situaţia va dura minim două luni şi e cauzată de lucrările care ar fi trebuit să demareze ieri la macazul din Doi Băieţi.

Modificările survenite în transportul public local din cauza şantierelor îi bulversează din nou pe ieşeni. De această dată este vorba de scurtarea traseului 3 din cauza unor lucrări în zona Doi Băieţi, motiv pentru care ieşenii au fost nevoiţi să se înghesuie în autobuze pentru a se deplasa fie spre Tătăraşi Sud-Dancu, fie spre rondul din Tătăraşi Nord. Fiind vorba de un traseu extrem de circulat, este evident faptul că autobuzele au făcut faţă cu greu fluxului mare de călători, cu atât mai mult cu cât ieri au fost reluate şi cursurile elevilor şi studenţilor. În total, au fost puse la dispoziţia călătorilor şase curse speciale pe tronsonul Tătăraşi Nord - Dancu, în condiţiile în care, anterior, se circula pe acest tronson cu 6-8 tramvaie! „Am mers într-un picior, a fost o aglomeraţie de nedescris. Cred că şi din cauza reluării cursurilor”, spunea o ieşeancă din zona Metalurgiei, surprinsă în trafic la ora 08.00 dimineaţa.

La rândul lor, revizorii de trafic ai RATP au tras din greu pentru a dirija circulaţia mijloacelor de transport în zona rondului din Tătăraşi Nord. Aici s-a creat confuzie, întrucât autobuzele de pe traseul 3, dar şi cele de pe traseul 11, au oprit pe unde au apucat din cauza „încărcării” rondului cu tramvaie, precum şi a prezenţei autobuzelor articulate ale Unistil, care au operat pe traseul 27.

Niciun muncitor în intersecţia Doi Băieţi!

Pentru ca tot acest haos să fie complet, ieşenii s-au înghesuit în autobuze, în condiţiile în care lucrările în Doi Băieţi nu au început! Ieri dimineaţă nu zăreai picior de muncitor în intersecţia din vecinătatea sediului E.ON, fapt care a amplificat nemulţumirile călătorilor. „Ca în Iaşi, la nimeni... Adică se scot tramvaiele pentru că se apucă de schimbat macazul, dar de lucrat, nu lucrează nimeni. Mă întreb dacă vede cineva acest lucru”, spune un călător aflat în staţia Doi Băieţi.


http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/m ... 14091.html



Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 27 Aug 2015 09:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Revenirea tramvaielor în CUG devine realitate, infrastructura pentru transportul electric fiind în ultimele etape. Joncţiunea din Podu Roş este definitivată în ceea ce priveşte poziţionarea cupoanelor de şină şi a macazului. Liniile au fost montate atât pentru legătura spre Ţuţora, cât şi pentru legătura prin rond spre pasajul Nicolina. De asemenea este amplasată armătura structurii de susţinere şi sistemul de amortizare a vibraţiilor. În această etapă, urmează să fie realizate alinierile precise şi sudurile de legătură între cupoane. Lucrările vor continua cu turnarea plăcii de beton ce va încastra traversele şi apoi cea care cuprinde noile şine.

În paralel, în această perioadă a început şi amenajarea ultimelor peroane pentru staţiile de tramvai de pe noul traseu. Acestea sunt aferente staţiei din Podu Roş, pentru sensul de mers spre CUG fiind montate bordurile de delimitare a platformei pentru călători. Pe de altă parte, pe Şoseaua Nicolina a fost montată reţeaua fir- contact ce va alimenta electric tramvaiele.

Lucrări pe sensul de urcare pe pasaj

La începutul acestei săptămâni au debutat lucrările de consolidare şi reabilitare a rampei dinspre Podu Roş, pe sensul de urcare pe pasaj. Excavatoarele constructorului au demarat decaparea porţiunii fostului trotuar. Pe această zonă va fi consolidată structura prin turnarea unei plăci de beton, urmând ca mai apoi întreaga zonă de carosabil să fie asfaltată. Urmare a lucrărilor, accesul autovehiculelor este restricţionat pe porţiunea dintre intersecţia cu Aleea Rozelor şi bretelele de legătură spre Bd. Nicolae Iorga. Circulaţia pe acest tonson se desfăşoară pe sectorul liniilor de tramvai, întreaga zonă de şantier fiind semnalizată. Sensul invers, de coborâre spre Podu Roş a fost reabilitat în cursul acestei luni, iar benzile de circulaţie au fost redate traficului rutier.

În aceeaşi zonă, prinde contur şi viitoarea pasarelă pietonală de pe sensul de coborâre. Aici, constructorii au turnat pilonii de susţinere şi au pregătit armătura pentru pasarela ce va fi amenajată în exteriorul zonei carosabile.


http://curierul-iasi.ro/axa-sud-infrast ... -ros-15337


Attachments:
podu-ros-45.jpg
podu-ros-45.jpg [ 82.33 KiB | Viewed 7319 times ]
pasaj.jpg
pasaj.jpg [ 96.19 KiB | Viewed 7319 times ]
01-color3.jpg
01-color3.jpg [ 347.8 KiB | Viewed 7319 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 29 Aug 2015 04:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Când au început aceste lucrări? În 2013 deja se lucra, dar se vede că au lucrat ca melcii, dacă le-a luat mai mult de 2 ani să termine.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 12 Dec 2015 19:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Duminică, 13 decembrie, la ora 12.00, Primăria Municipiului Iași și RATP vor organiza un moment de prezentare a felului în care va fi reluată circulația tramvaielor pe calea de rulare modernizată de pe Axa Sud (Podu Roș - Nicolina - CUG).

Evenimentul va începe pe peronul de plecare spre CUG recent amenajat în zona Podu Roș. De aici, reprezentanții mass-media vor fi invitați să participe, alături de reprezentanții municipalității și ai RATP, la o călătorie cu tramvaiul de epocă spre capătul traseului din zona Tehnoplis și retur.

Tot în Podu Roș va staționa și un tramvai în care va fi organizată o expoziție de fotografii care surprind trecutul călătoriilor cu tramvaiul pe traseul Podu Roș - CUG, precum și aspectul zonei înainte și după lucrările de modernizare finanțate cu fonduri europene. Tramvaiul, care va avea numărul de rută 9, va face același traseu ca și tramvaiul de epocă și va putea fi utilizat de toți ieșenii interesați.

Vă așteptăm!


Aflați mai multe despre stadiul lucrărilor de modernizare a Axei Sud: http://curierul-iasi.ro/axa-sud-la-stad ... fine-16306


Attachments:
011.jpg
011.jpg [ 226.36 KiB | Viewed 6919 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 16 Dec 2015 19:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Bine ai revenit! La multi ani!







Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 06 Jun 2020 10:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Lucrările de modernizare a liniei de tramvai din zona Pădurii implică înlocuirea completă a liniilor de tramvai, schimbarea tuturor stâlpilor de iluminat, o nouă rețea fir-contact, rețea nouă de alimentare a iluminatului public, modernizarea trotuarelor și carosabilului.

https://www.facebook.com/Mihai.Chirica.Iasi/


Attachments:
Padurii 05.06.2020.rar [13.36 MiB]
Downloaded 129 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 06 Jun 2020 11:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56065
Lucrările de modernizare a liniei de tramvai din Tudor Vladimirescu continuă. A început montarea efectivă a șinei.

https://www.facebook.com/Mihai.Chirica.Iasi/


Attachments:
bul.T.V. 03.06.2020.rar [9.81 MiB]
Downloaded 112 times
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 107 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group