Am amintit de doua dintre ele aici:
viewtopic.php?f=88&t=2954cu prilejul prezentarii celor doua troleibuze Mercedes-Benz O305GT ce si-au gasit sfarsitul la Brasov, dupa ce au trecut prin Basel.
Inaugurarea transportului cu troleibuze a avut loc in data de 29 octombrie 1949. Lungimea totala a retelei a fost de 11,1 km (c.s.).
Dupa 30 de ani s-a pus in discutie inlocuirea retelei de contact troleibuze dar si a troleibuzelor, fara a se realiza investitiile necesare (s-a motivat ca nu se mai fabrica troleibuze in Germania, iar cele din strainatate sunt prea scumpe). Pe traseul de troleibuz au inceput sa circule si autobuze diesel, ceea ce insemna ca sfarsitul troleibuzului era aproape.
In data de 25 noiembrie 1985 Consiliul local Kaiserslautern a decis stoparea transportului cu troleibuze (28 de voturi "pentru" ale SPD si Grünen [Verzii] sic
- 24 "impotriva" ale CDU).
Ultima zi de functionare: 30 noiembrie 1985.
https://de.wikipedia.org/wiki/Oberleitu ... erslauternFoto: transphoto.ru
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/r ... sg-5010199http://www.drehscheibe-foren.de/foren/r ... sg-3159870http://jokehl.bplaced.net/bahn/kaiserslautern/http://www.bkcw-bahnbilder.de/PictureGa ... 006506.jpghttp://www.stadtbus-giessen.de/Obus25.htmhttp://www.stadtbus-giessen.de/Obus26.htm