Dr2005 wrote:
Nu se poate produce la Ikarbus un şasiu care să permită construcţia unui autobuz cu podea joasă?
De ce să producă IKARBUS un şasiu pentru autobuz articulat low-floor, din moment ce importă un şasiu de acest tip, de ultimă generaţie, MAN A24, echipat cu motor orizontal?
În altă ordine de idei:
-IK 112, podea integral coborâtă, şasiu IKARBUS, motor MAN, vertical, preţ de pornire 125.000 euro, fără TVA.
-IK 112LE, podea parţial coborâtă, şasiu MERCEDES BENZ OC.500LE, motor MERCEDES BENZ, orizontal, preţ de pornire 135.000 euro, fără TVA.
-IK 112M, podea integral coborâtă, şasiu MAN A22, motor MAN, orizontal, preţ de pornire 155.000 euro, fără TVA.
-Acelaşi IK 112M, podea integral coborâtă, şasiu MAN A22, motor MAN, orizontal, contract semnat în data de 2 martie 2016, pentru 20 de autobuze, de operatorul municipal GSP Beograd cu IKARBUS A.D. Zemun şi S-LEASING D.O.O. Novi Beograd, preţ final de achiziţie pentru un autobuz 155.674,56 euro, fără TVA.
Preţ total pentru 20 de autobuze 3.113.491,24 euro fără TVA, la care se adaugă taxe ce însumează 681.728 euro fără TVA, preţul total ajungând astfel la 3.795.219,40 euro fără TVA.
Ofertă pentru orice buzunar...
Sursă: ikarbus.rs; gsp.rs.