TRANSPORT PUBLIC

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 19 Oct 2021 17:13

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 75 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
PostPosted: Tue 12 Jul 2016 17:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 51633
Jánska.


Attachments:
Bratislava Janska.jpg
Bratislava Janska.jpg [ 117.42 KiB | Viewed 2281 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 12 Jul 2016 19:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 51633
6014


Attachments:
Bratislava 06.2016 6014 (1).jpg
Bratislava 06.2016 6014 (1).jpg [ 141.1 KiB | Viewed 2234 times ]
Bratislava 06.2016 6014 (2).jpg
Bratislava 06.2016 6014 (2).jpg [ 157.98 KiB | Viewed 2234 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 12 Jul 2016 19:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 51633
6105

Motorul auxiliar ocupa mult din spatiul si asa destul de "zgarcit".


Attachments:
Bratislava 06.2016 6105 (1).jpg
Bratislava 06.2016 6105 (1).jpg [ 120 KiB | Viewed 2234 times ]
Bratislava 06.2016 6105 (2).jpg
Bratislava 06.2016 6105 (2).jpg [ 123.3 KiB | Viewed 2234 times ]
Bratislava 06.2016 6105 (3).jpg
Bratislava 06.2016 6105 (3).jpg [ 152.93 KiB | Viewed 2234 times ]
Bratislava 06.2016 6105 (4).jpg
Bratislava 06.2016 6105 (4).jpg [ 124.8 KiB | Viewed 2234 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 12 Jul 2016 19:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 51633
6854



Attachments:
Bratislava 06.2016 6854 (1).jpg
Bratislava 06.2016 6854 (1).jpg [ 132.07 KiB | Viewed 2234 times ]
Bratislava 06.2016 6854 (2).jpg
Bratislava 06.2016 6854 (2).jpg [ 142.75 KiB | Viewed 2234 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 25 Mar 2017 20:12 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7786
Silviu wrote:
Intre timp a fost instalata retea in prelungirea strazii Molecova, pana pe Karloveská (unde a fost amenajata o bucla de intoarcere folosita de troleibuze, dar fara a putea ca acolo sa coboare sau sa urce calatori).

Asadar, nu mai este nevoie de troleibuze cu motor auxiliar pt. a deservi acest traseu.


Dar la depou cum ajung?
Mă gândesc că etapa logică ar fi să electrifice linia 32, linie pe care nu am văzut decât autobuze de 12 şi 15m (poate cele de 18m nu pot urca?), ocazie cu care ar putea să dispară linia 33.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 26 Mar 2017 09:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 51633
Am vazut ca exista acest proiect, de electrificare a liniei 32 (ce dubleaza tot traseul liniei 33).

Iar la depou, troleibuzele liniei 33 ajung cu ajutorul motorului auxiliar.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 27 Mar 2017 00:07 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7786
SOR-urile articulate au motor auxiliar? Nu am observat dulapul prezent la versiunile solo, chiar dacă pe bord existau butoanele cutiei de viteze (DNR).


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 27 Mar 2017 06:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 51633
Intr-adevar, nu am vazut dulapul cu motorul auxiliar la SOR-urile articulate cu care m-am plimbat.

E posibil ca unele troleibuze sa ramana garate la cap de linie Kuklovská.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 27 Mar 2017 13:32 
bucsan wrote:
Au fost contractate 30 de unităţi ŠKODA 30Tr SOR, din care, jumătate dintre ele, vor fi dotate cu unitate auxiliară de deplasare, APU - Auxiliary Power Unit, numindu-se ŠKODA 30TrDG SOR (APU).
    Caracteristici comune:
      Gabarit: lungime 12180 mm, lăţime 2550 mm, înălţime totală cu echipamente 3400 mm. Înalţimea podelei de la sol 360 mm, în dreptul uşilor reducându-se la 320 mm, iar în poziţia "îngenunchiat", ajunge la 240 mm. Ampatament 6180 mm, consolă faţă 2470 mm, consolă spate 3530 mm. Este echipat cu electromotor de tracţiune asincron, în curent alternativ, ŠKODA ELECTRIC 4ML 3444K/4, având 160 kW. Pneuri axă faţă 285/70R 19,5, pneuri axă spate 275/70R 22,5.
        Caracteristici individuale:
          ŠKODA 30Tr SOR are o masă netă de 10680 kg, o masă totală rulantă de 17550 kg. Capacitate 32 locuri pe scaune, 62 locuri în picioare, total 94 pasageri. Este echipat cu pantograf manual LEKOV TSS 5.7.
            ŠKODA 30Tr SOR/APU are o masă netă de 12780 kg, o masă totală rulantă de 17270 kg. Capacitate 28 locuri pe scaune, 32 locuri în picioare, total 60 pasageri. Unitatea auxiliară de deplasare este montată între uşile 3 şi 4, deasupra axei spate, în salon, pe partea dreaptă a troleibuzului. Aceasta este un electrogenerator DIESEL tip KIRSCH 100 DIPME, compus din motor DIESEL IVECO NEF N40 ENT, având 118 kW, norma de poluare EURO 5, cuplat cu electrogenerator PME 250, ce debitează 100 kW la 700 V DC. Autonomia este limitată numai de cantitatea de carburant din rezervorul troleibuzului. Este echipat cu pantograf automat LEKOV TSS 10.5.
              În final au fost livrate în total 50 de troleibuze, din care 35 troleibuze standard (15 în anul 2013 și 20 în anul 2015) și 15 troleibuze dotate cu unitate auxiliară de deplasare APU (1 în anul 2014 și 14 în anul 2015).
                Sursă: ŠKODA TRANSPORTATION Plzeň / SOR Libchavy.


                Attachments:
                ŠKODA 30Tr SOR TBN12_mozny.jpg
                ŠKODA 30Tr SOR TBN12_mozny.jpg [ 173.41 KiB | Viewed 2080 times ]
                ŠKODA 30Tr SOR TBN12_plan.jpg
                ŠKODA 30Tr SOR TBN12_plan.jpg [ 156.37 KiB | Viewed 2080 times ]
                ŠKODA 30TrDG APU SOR TNB12_mozny.jpg
                ŠKODA 30TrDG APU SOR TNB12_mozny.jpg [ 170.49 KiB | Viewed 2080 times ]
                ŠKODA 30TrDG APU SOR TNB12_plan.jpg
                ŠKODA 30TrDG APU SOR TNB12_plan.jpg [ 152.11 KiB | Viewed 2080 times ]
                Top
                  
                 
                PostPosted: Mon 27 Mar 2017 13:41 
                bucsan wrote:
                Au fost contractate 50 de unităţi ŠKODA 31Tr SOR.
                  Caracteristici:
                    Gabarit: lungime 18750 mm, lăţime 2550 mm, înălţime totală cu echipamente 3400 mm. Înălţimea podelei de la sol 360 mm, în dreptul uşilor reducându-se la 320 mm, iar în poziţia "îngenunchiat", ajunge la 240 mm. Ampatament 6180 + 6570 mm, consolă faţă 2470 mm, consolă spate 3530 mm. Este echipat cu electromotor de tracţiune asincron, în curent alternativ, ŠKODA ELECTRIC 2ML 3846K/6, având 250 kW.
                      Are o masă netă de 16520 kg, o masă totală rulantă de 27230 kg. Capacitate 46 locuri pe scaune, 114 locuri în picioare, total 160 pasageri. Este echipat cu pantograf manual LEKOV TSS 5.7. Pneuri axă faţă 285/70R 19,5, pneuri axă mijloc şi axă spate 275/70R 22,5.
                        În final au fost livrate în total 70 de troleibuze standard (50 în anul 2014 și 20 în anul 2015).
                          Nu sunt dotate cu unitate auxiliară de deplasare APU.
                            Sursă: ŠKODA TRANSPORTATION Plzeň / SOR Libchavy.


                            Attachments:
                            ŠKODA 31 Tr SOR TNB18_mozny.jpg
                            ŠKODA 31 Tr SOR TNB18_mozny.jpg [ 171.05 KiB | Viewed 2079 times ]
                            ŠKODA 31Tr SOR TNB18_plan.jpg
                            ŠKODA 31Tr SOR TNB18_plan.jpg [ 142.69 KiB | Viewed 2079 times ]
                            Top
                              
                             
                            PostPosted: Tue 20 Oct 2020 16:49 
                            Offline
                            User avatar

                            Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
                            Posts: 51633
                            In Bratislava este testat un troleibuz IMC adus din České Budějovice (Solaris Trollino 18 IV). Se doreste inlocuirea autobuzelor de pe cateva trasee cu troleibuze hibrid.

                            https://spectator.sme.sk/c/22514516/bratislava-is-testing-special-trolleybus.html


                            Attachments:
                            6604687_1200x.jpeg
                            6604687_1200x.jpeg [ 169.15 KiB | Viewed 637 times ]
                            Top
                             Profile  
                             
                            PostPosted: Tue 20 Oct 2020 18:26 
                            Offline
                            User avatar

                            Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
                            Posts: 51633
                            Anul 1976.


                            Attachments:
                            116361323_152804963102504_7727233132261063743_o.jpg
                            116361323_152804963102504_7727233132261063743_o.jpg [ 407.45 KiB | Viewed 632 times ]
                            Top
                             Profile  
                             
                            PostPosted: Sat 07 Nov 2020 15:58 
                            Offline
                            User avatar

                            Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
                            Posts: 51633
                            A ajuns in Bratislava. Troleibuzul biarticulat va fi testat pe linia 201.

                            https://www.facebook.com/DPBratislava/


                            Attachments:
                            124027108_3380381498698054_588130700300119803_n.jpg
                            124027108_3380381498698054_588130700300119803_n.jpg [ 58.45 KiB | Viewed 598 times ]
                            123952920_3380381615364709_7118048601124349158_n.jpg
                            123952920_3380381615364709_7118048601124349158_n.jpg [ 53.04 KiB | Viewed 598 times ]
                            124170160_3380381598698044_7656818217319673667_n.jpg
                            124170160_3380381598698044_7656818217319673667_n.jpg [ 59.78 KiB | Viewed 598 times ]
                            Top
                             Profile  
                             
                            PostPosted: Tue 01 Dec 2020 20:38 
                            Offline
                            User avatar

                            Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
                            Posts: 51633
                            A fost testat pe linia 201 (foto: Martin Žarnovický), dar si pe linia 33 (foto: Peter Grellneth).


                            Attachments:
                            128625576_3987492441261414_411657361324025054_o.jpg
                            128625576_3987492441261414_411657361324025054_o.jpg [ 453.85 KiB | Viewed 505 times ]
                            128577907_10217895002434931_6682249550799405437_o.jpg
                            128577907_10217895002434931_6682249550799405437_o.jpg [ 983.83 KiB | Viewed 505 times ]
                            Top
                             Profile  
                             
                            PostPosted: Thu 22 Apr 2021 18:40 
                            Offline
                            User avatar

                            Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
                            Posts: 51633
                            Dupa testarea cu succes a troleibuzelor hibride, D. P. Bratislava a anuntat o licitatie publica pentru achizitionarea a 50 de troleibuze IMC, cu cofinantare europeana: 11 unitati de 12 m, 23 unitati de 18 m si 16 unitati de 24 m.

                            https://dpb.sk/sk/sprava/vyhlasili-sme-verejne-obstaravanie-na-50-novych-hybridnych-trolejbusov


                            Attachments:
                            176190606_3823276834408516_2287909849348771806_n.jpg
                            176190606_3823276834408516_2287909849348771806_n.jpg [ 569.9 KiB | Viewed 260 times ]
                            Top
                             Profile  
                             
                            Display posts from previous:  Sort by  
                            Post new topic Reply to topic  [ 75 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

                            All times are UTC + 3 hours


                            Who is online

                            Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


                            You cannot post new topics in this forum
                            You cannot reply to topics in this forum
                            You cannot edit your posts in this forum
                            You cannot delete your posts in this forum
                            You cannot post attachments in this forum

                            cron
                            Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group