Astazi a fost prezentata garnitura 31-131 care a fost modernizata in cadrul depoului OTL. Vagonul motor 31, ex MVB 1183 , care din 2013 de cand a fost din Magdeburg nu a circulat inca cu calatori a primit chopper, instalatie de aer conditionat si rampa pentru persoanele cu dizabilitati, iar remorca mostenita de la vechiul vagon 31 , suport pentru biciclete. Sunt curios unde va fi depozitata rampa in timpul deplasarii si cum va vedea vatmanul daca cineva isi pune/ia bicicleta de pe suport.
bihon wrote:
Garnitură Tatra, cu până la 50% mai eficientă energetic
OTL SA a prezentat miercuri, prima garnitură Tatra cu sistemul de tracţiune electrică modernizat.
„Am lucrat la garnitură împreună cu cei de la Craiova, de la CESI. Dacă un tramvai nemodernizat consumă în jur de 3KWh pe km, din măsurătorile executate cu acest tramvai, s-a ajuns la un consum de 1,2 KWh pe km, rezultând o economie de energie electrică importantă. La 50.000 de km, cât e parcursul unui tramvai pe un an, ar fi, pe lună, aproximativ 825 de euro, pe lună, pe tramvai. Înmulţit cu cele 40 de tramvaie pe care am dori să le modernizăm, rezultă o economie substanţială, în jur de 300.000 de euro pe an”, spune Mircea Pop, director interimar al OTL SA.
Mai exact, tramvaiului i s-a montat un aşa numit chopper, într-un spaţiu din şasiul tramvaiului, fără a i se modifica structura. “În acea cutie toate componentele electrice şi electronice sunt noi. S-a modificat, în parte, şi bordul tramvaiului”, detaliază Pop.
http://www.bihon.ro/garnitura-tatra-cu- ... ic/1829839