Iata starea actuala a troleibuzelor din Brasov:
#62 - are cateva probleme cu directia, intra apa inauntru chiar pe deasupra la sofer, pedala de acceleratie e semigripata si se accelereaza sacadat, motorul de tractiune huruie si la viteza de 40km/h incepe sa trepideze urat #63 - e doar carcasa. Mai are un captator #65 - e lenes la demaraj, motorul termic are doar acceleratie manuala (trebuie cineva sa miste tija de accelerare a motorului iar soferul sa conduca), nu mai are suspensii deloc (cea mai fina denivelare se simte), de multe ori ai impresia ca trebuie sa te uiti in oglinzi sa vezi daca nu a cazut vreo piesa. #66 - compresorul defect, in rest era un troleu destul de bun, avea frana electrica, nu trepida #68 - vibreaza destul de tare, are frana electrica buna, directia merge bine, e forjat zilnic cate 2 schimburi, intr-adevar e destul de murdar la interior #69 - a fost luat de titularul de pe #808, merge bine, are frana elecrica, alearga pe motorul termic destul de tare #70 - merge bine si el, are frana electrica, are motor termic dar nu porneste din cauza unui fir intrerupt #71 - e defect, descompletat #72 - are cred ca cei mai multi km la bord, a inceput sa ii huruie si lui motorul de tractiune, are frana electrica, merge bine
Toate Volvo-urile aveau pentru directie doua tipuri de actionare: - cu pompa electrica auxiliara pentru virarea pe loc, dar care nu mai este functionala la nici un troleu - cu pompa actionata de motorul de tractiune, pompa care nu face posibila virarea decat daca se atinge acceleratia
Motoare termice functionale mai au urmatoarele Volvo: #65, #66, #68, #69, #72 #62, #71 nu mai au motoare termice.
#120 - nu mai are frana electrica, are motor termic functional, are probleme cu directia #121 - are frana electrica foarte buna (in sensul ca de la 60km/h, in distanta de 2 stalpi, troleibuzul e oprit pe loc, frara sa te puna in cap, in calitate de calator), are probleme cu directia, motorul termic nu se alimenteaza (cel mai probabil e defecta pompa de benzina) #122 - are un pic de frana electrica, ii merge motorul termic, are probleme cu directia #123 - motorul termic nu ii functioneaza, e cel mai praf dintre FBW-uri, iar de 3 saptamani nici nu a mai iesit la traseu deoarece soferii au refuzat sa lucreze pe el #124 - nu are frana electrica, ii merge directia bine, are probleme cu suspensiile, are probleme cu usile #126 - nu are frana electrica, trage directia dreapta rau, ii merge motorul termic, nu vor soferii sa lucreze pe el din cauza directiei #127 - are frana electrica foarte slaba, are probleme cu directia, nu ii merge motorul termic, ramane fara comanda timp de 4-5 secunde cand trece prin textolit #128 - e descompletat #130 - are frana electrica buna, ii merge directia foarte bine, ii merge motorul termic #131 - compresorul e defect (axul de la compresor fiind dat la rectificat undeva prin Arges), are frana electrica buna, motorul termic ii merge, nu are probleme cu directia
La 120, 121, 122 si 127 problemele la directie constau in faptul ca in momentul in care troleibuzul depaseste 35 km/h si da prin cea mai mica denivelare, directia incepe sa joace stanga-dreapta singura, aceasta fiind actionata pe aer.
|