O traducere corectă ar suna, în cazul ambelor postări, cam așa: Începând cu data de ...., linia de troleibuze № ...., va avea traseul modificat ....
Troleibuzele cu baterii cu încărcare dinamică ce vor deservi, deocamdată, cele două linii sunt, așa cum a scris Silviu, TrolZa 5265.08 MEGAPOLIS, dar și TrolZa 5265.02 MEGAPOLIS.
Troleibuzele TrolZa 5265.02 MEGAPOLIS au sosit la Sankt-Petersburg la începutul anului 2107, într-un număr de 10 unități. Sunt echipate cu electromotor de tracțiune asincron, în curent alternativ, tip DTA-1U1, având 180 kW. Sunt echipate cu blocuri de baterii lithium-titanate, importate, tip TOSHIBA. Echipamentele de comandă și control electrice și electronice sunt produse de compania ARS TERM Novosibirsk. Autonomia unui troleibuz este de aproximativ 15 Km.
Troleibuzele TrolZa 5265.08 MEGAPOLIS au sosit la Sankt-Petersburg în cursul anului 2017, până la 31 decembrie sosind 48 unități. În cursul anului 2018, uzinele din Engels, urmează a livra către SPB GUP GORELEKTROTRANS încă 71 unități. Sunt echipate cu electromotor de tracțiune asincron, în curent alternativ, tip KrD-200, având 200 kW. Sunt echipate cu blocuri de baterii lithium-ion, tip LIOTEH, fabricate de compania LIOTEH Novosibirsk, parte a grupului ROSNANO. La începutul anului 2017 compania LIOTEH a avut grave probleme financiare, fiind pe punctul de a da faliment, salvarea sa fiind cumpărarea acesteia de către grupul ROSNANO. Echipamentele de comandă și control electrice și electronice sunt produse de compania ARS TERM Novosibirsk. Autonomia unui troleibuz este de aproximativ 20 Km.
La o primă vedere, aceste două tipuri se pot deosebi ușor, privind partea din spate a troleibuzului. TrolZa 5265.02 are lunetă și un capac de acces mai mic, încluzând și bara de protecție. TrolZa 5265.08 nu are lunetă și are un capac de acces mare dar care nu include bara de acces, dar include tot sistemul de semnalizare din spate.
Guvernatorul orașului Sankt-Petersburg, în consens cu SPB GUP ELEKTROTRANS, pun un mare accent pe dezvoltarea acestui mod ecologic de transport, cel mai important proiect fiind inaugurarea unei linii pe Bulevardul Nevskii, între Palatul Amiralității /Muzeul de Artă Ermitaj și Piața Alexandr Nevski.
Attachments: |
File comment: TrolZa 5265.02.

ТролЗа 5256.02 МЕГАПОЛИС_a.jpg [ 525.18 KiB | Viewed 5014 times ]
|
File comment: TrolZa 5265.02. Ușa a III-a și cele nouă scaune din spate.

ТролЗа 5256.02 МЕГАПОЛИС_b.jpg [ 462.19 KiB | Viewed 5014 times ]
|
File comment: TrolZa 5265.08.

ТролЗа 5256.08 МЕГАПОЛИС_a.jpg [ 192.29 KiB | Viewed 5014 times ]
|
File comment: TrolZa 5265.08. Ușa a III-a și cele patru scaune din spate. Peretele despărțitor.

ТролЗа 5256.08 МЕГАПОЛИС_b.jpg [ 490.89 KiB | Viewed 5014 times ]
|
|