TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 11:42

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 335 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Next
Author Message
PostPosted: Thu 01 Jun 2017 19:30 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Mita Daimler v2?

Deja au Irisbus/Iveco, Solaris, acum şi Mercedes... mai trebuie şi nişte MAN-uri, ca să fie tacâmul complet.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 01 Jun 2017 21:49 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Liviu Neag wrote:
Licitaţia organizată de CTP Cluj-Napoca a fost câştigată de Mercedes, care va livra 50 de autobuze noi, de ultima generaţie, cu o lungime de 12 metri, 86 de locuri pe scaune şi 71 în picioare.
86 locuri pe scaune?!? 26!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 06 Jun 2017 15:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56080
Quote:
Vechile garnituri de tramvai vor fi păstrate aşa… pentru nostalgici şi ca să ne amintim ce a fost. Vor mai circula dacă sunt evenimente speciale, dar mai puţin. Probabil că doar în anumite ore, în anumite zile în care fluxurile sunt foarte mici şi pentru anumite perioade în care, eventual, tramvaiele noi vor fi în zona de revizie sau vor avea nevoie de mici reparaţii accidentale. (directorul CTP Cluj, Liviu Neag)

Vechile tramvaie de mici dimensiuni vor fi istorie la Cluj-Napoca, începând cu anul 2018. Compania de Transport Public îşi înnoieşte parcul cu şaptesprezece garnituri moderne, de minim douăzeci şi şapte de metri lungime. Şapte dintre acestea vor fi cumpărate dintr-un împrumut contractat de CTP, iar celelalte zece fac parte dintr-un proiect european pentru care urmează să se depună cererea de finanţare.

Directorul CTP, Liviu Neag, spune că proiectul european mai prevede achiziţia a douăzeci de troleibuze şi modernizarea unei părţi a infrastructurii companiei.

Avem câteva programe în ceea ce priveşte partea de finanţare din fonduri europene. Şi aici m-aş referi la cumpărarea a zece garnituri de tramvai, a douăzeci de troleibuze şi, nu în ultimul rând, modernizări de linie de troleibuz, respectiv tramvai, o spălătorie modernă pentru secţia de troleibuze şi autobuze şi o staţie de redresare pentru alimentarea cu energie de tracţiune electrică pentru troleibuze, mă refer la cartierul Mănăştur. (Liviu Neag)

Directorul Liviu Neag speră că cele şapte tramvaie cumpărate din împrumutul contractat la BERD vor circula în Cluj-Napoca în prima jumătate a anului viitor. Achiziţia celorlalte zece va fi făcută în funcţie de rapiditatea cu care va fi aprobată cererea de finanţare pentru care CTP a întocmit deja dosarul.


http://radiocluj.ro/2017/06/06/vechile- ... uj-napoca/


Attachments:
tramvaie Cluj Napoca.jpg
tramvaie Cluj Napoca.jpg [ 253.73 KiB | Viewed 16456 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 06 Jun 2017 22:23 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
În Clujul anului 2017, oraş cu numeroşi turişti, cu festivaluri de film şi de muzică, dacă ,,aterizezi" cu trenul în week-end eşti obligat să cumperi bilete cu o călătorie, pentru că abonamente de o zi nu se vând nici la gară, nici la Piaţa Mihai Viteazu! Abia în centru, la Regionala CFR, găseşti o cutie de chibrituri de la care poţi să îţi cumperi preţiosul document de călătorie, care este nominal, necesită înscrierea într-un registru, iar pe el se înscrie de două ori (!) seria actului de identitate (pe faţă şi pe verso).

Asta deşi CTP dispune de automate de bilete şi carduri. Unele eliberează şi carduri nenominale, pe care se pot încărca şi abonamente de o zi. E drept, cardurile astea costă (3 lei în plus dacă iei călătorii şi 1 leu în plus la abonamentul de o zi), dar controalele sunt foarte dese, făcute de nişte mârlani fără pereche, care nu vor ezita să te tragă de haine dacă li se pare că nu te scotoceşti prea repede prin buzunar după bilet.

Automate care emit carduri (deci şi abonamente de o zi) (de pe site-ul oficial al CTP): Someşul, Constanţa, Memorandumului Nord, Memorandumului Sud, Opera Maghiara Est, P-ta Flora, Minerva, Calea Manastur, Primaverii, Ciobanului, Regionala CFR, P-ta Mihai Viteazu Vest, Agronomia, Izlazului, Sora, Radio Romania Cluj, I.P.Voitesti Sud, Hotel Napoca, P-ta 14 Iulie, Petuniei, Borsec N, A.Vlaicu, Aeroport Nord, Cămin Someşeni, Iulius Mall Est, Calvaria, Plopilor Sud, Uzinei Electrice, Zorilor, P-ţa Cipariu Est, Dunării Nord, Malinului Est, Pod Traian, Crinului, ERS CUG si Fabrica de Bere.

Apare acolo ,,Piaţa Mihai Viteazu Vest". Care o fi aia, nu ştiu, am butonat un automat din ,,PMV" (cel din staţia lui 32), fără rezultat. Nu mai zic că am numărat 5 staţii CTP Cluj la PMV, Dumnezeu ştie care o fi aia de Vest.

După ce treci de acest hop, dai nas în nas cu transportul în comun... vezi maşinile noi, curate, şoferii care dau ,,blană" fără nicio jenă de pietoni sau culoarea galbenă. Da' habar n-ai unde merg, că traseele se dublează aiurea, după criterii numai de CTP ştiute (gen 32 cu 32b), iar staţiile au minim 2 denumiri diferite. Nu ştii dacă 6 are un capăt la str. Bucium sau în Mănăştur şi celălalt la IRA sau la str. Aurel Vlaicu... mă rog, cei din zonă ştiu, dar unul care nu a mai fost la Cluj? Nu mai zic de informarea călătorilor... în staţii e lipsă (nu sunt programe, nu sunt orare, nu e nimic), în vehicule doar anumite staţii sunt anunţate, după criterii numai de CTP ştiute.

Mai adăugăm şi staţiile aiurea, cea mai prostească situaţie fiind cea de la Sora, evitată de 6, 7 şi 25, ca nu cumva să poţi să schimbi facil traseele, că doar d'aia ţi-a pus CTP-u' trasee directe de oriunde până oriunde, nu?

Păcat că CTP şi Boc îşi bat joc de bugetul pe care îl au... maşini noi care merg cu dispeceri la cap de linie ca în Bucureşti, cu validatoare care mai mult nu funcţionează sau funcţionează aiurea (am mers cu 35 cu validatoarele setate pe 46b, am mers cu 25 care tot traseul validatoarele s-au crezut la cap de linie). Mai adăugăm şi reţeaua de fir-contact a tramvaielor, cu elemente model 1950 şi separatoare cu miez din lemn (da, LEMN) şi reţeaua de troleibuz refăcută de curând tot cu elemente din 1950 (deci ştim de la cine s-a inspirat Vasluiul).


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 06 Jun 2017 23:03 
Harta întregii rețele (inclusiv cu toate stațiile din PMV și Piața Gării) și programele și hărțiile liniilor sunt pe site-ul CTP. Simpla consultare a site-ului rezolvă atât problema stațiilor cu o multitudine de nume (denumirile majoritătii stațiilor s-au schimbat aproximativ o dată cu sosirea Solaris-urilor, dar la unele vehicule nu s-au actualizat nici azi numele stațiilor) cât și problema capetelor de linie "ambigue", și ajută la evitarea întrebărilor de genul "(pe) unde merge linia asta?"
De asemenea, problema cu anunțurile care funcționează doar pentru anumite stații e în general (nu întotdeauna, că mai sunt și vehicule cu sistemul defect) cauzată tot de schimbarea denumirilor stațiilor - la multe vehicule s-a eliminat anunțul audio cu denumirea veche a stației, dar nu s-a mai înlocuit cu un anunț audio nou, doar text.

Cu toate că și mie mi-ar conveni ca liniile 1, 6, 7 și 25 să oprească la Sora, schimbul dintre aceste linii și restul care trec pe acolo se poate face fără probleme cu o stație, două, sau chiar mai multe înainte sau după. Nu cred că există linie care trece pe la Sora care să nu aibă cel puțin încă o stație comună cu cele 4 linii care nu opresc acolo.


Top
  
 
PostPosted: Wed 07 Jun 2017 09:38 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Da, website-ul rezolvă multe, dar parcă nu aş vrea să stau tot timpul cu ochii în telefon... în plus, unul fără baterie la telefon, ce face? Nu mai zic că prin puţinele locuri pe unde erau afişate orarele, erau doar cele pentru zile lucrătoare. Harta traseelor nu am găsit-o pe site.

Da, există staţii comune, pe de altă parte dacă vii cu 35, poate nu vrei să depinzi doar de 25, ci vrei să ai mai multe opţiuni (6 şi 7). Sau dacă vrei să mergi de la IRA la gară, poate nu vrei să stai să aştepţi 5-ul - că doar ăla opreşte la Sora - ca să poţi să schimbi cu 35.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 21 Jun 2017 16:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56080
Studiu de oportunitate in vederea delegarii serviciului de transport public.


Attachments:
20140320_98.PDF [20.05 MiB]
Downloaded 224 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 23 Jun 2017 08:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56080
Quote:
Consiliul Naţional pentru Soluţionarea Contestaţiilor (CNSC) a decis miercuri să anuleze licitaţia organizată de Compania de Transport Public (CTP) Cluj pentru cumpărarea a 50 de autobuze nearticulate noi.

Atribuirea a fost câştigată de Mercedes, firma care reprezintă celebrul brand în România fiind singura care nu a fost descalificată. Informaţia a fost publicată în exclusivitate de Linia9.ro, în 30 mai. La procedură au mai participat Solaris şi BMC. În faza evaluării tehnice şi economico-financiare, a fost descalificată compania BMC. În finală au intrat Mercedes şi Solaris. S-a trecut la etapa a doua a evaluării ofertei, unde s-a constatat că Solaris nu a respectat cerințele din caietul de sarcini şi a fost de asemenea descalificată. Mercedes a obţinut un punctaj de 100%. Preţul oferit a fost de aproape 219.500 de euro pentru un autobuz.

Isuzu, Solaris şi BMC s-au adresat CNSC, după finalizarea atribuirii. Isuzu nici măcar nu a apucat să depună o ofertă, la fel ca MAN. De altfel, din informaţiile noastre, principala nemulţumire a celor trei societăţi a fost organizarea concursului de pe o zi pe alta. Procedura a fost blocată iniţial de contestarea caietului de sarcini, iar când s-a dat „verde" pentru licitaţie, totul s-a desfăşurat în fix 24 de ore. Firmele au aflat la ora 16 că trebuie să depună oferta până a doua zi la ora 16. Nimeni nu e neutru în acest „război" pe aproape 11 milioane de euro. Mercedes s-a implicat la CNSC ca intervenient în favoarea CTP.


http://ziuadecj.realitatea.net/administ ... 60476.html


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 29 Jun 2017 15:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56080
Despre proiectele viitoare privitoare la transportul public.

Quote:
CTP doreşte să continue înnoirea parcului auto şi este în derulare licitaţia publică pentru achiziţia a 50 de autobuze noi. De asemenea, sunt în pregătire licitaţii publice pentru încă 15 autobuze noi articulate, respectiv 10 minibuze.

Pentru perioada 2017-2018, ne propunem achiziţionarea a încă 16 tramvaie noi, din care 10 tramvaie - din fonduri europene şi alte 6 tramvaie - din fonduri proprii (pentru acestea procedura de achiziţie este în pregătire). Tot din fonduri europene urmează să fie realizată modernizarea depoului de tramvaie, modernizarea reţelei de contact pentru troleibuze şi vor fi achiziţionate alte 20 de troleibuze noi.

În total, avem în vedere investiţii de aproximativ 46 de milioane de euro în CTP, din care cel puţin 26 de milioane de euro din fonduri europene. De asemenea, este în curs de finalizare licitaţia pentru achiziţia a 10 autobuze electrice prin Programul de Cooperare Elveţiano-Romȃn, obiectivul 1 al ariei de concentrare 4 - îmbunătăţirea mediului înconjurător.


Attachments:
Raport 2016-2017 (5).pdf [5.94 MiB]
Downloaded 256 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 29 Jun 2017 21:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56080
Compania de Transport Public Cluj-Napoca SA anunță reluarea circulației mijloacelor de transport în comun pe Podul Traian din Cluj, începând cu data de 1 iulie 2017, ca urmare a finalizării lucrărilor. Astfel, următoarele linii vor reveni la traseele de bază:

– troleibuze: 3, 4 și 5;

– autobuze: 9, 22 (microbuze), 23, 23L, 26, 26L, 28, 28B, 32B, 36B, 36L, 41, 50, 50L, 52.

Linia 1 va reveni la traseul de bază după finalizarea primei etape a lucrărilor de pe latura nordică a Pieței Unirii.

Linia 35 va avea traseul, la mers spre P-ța Gării, din P-ța A. Iancu – 21 Decembrie 1989 – Regele Ferdinand – Horea – P-ta Gării, cu stații suplimentare la Sora și Central. La întoarcere, va reveni la traseul de bază, pe str. Burebista – I. Coroian – Traian – P-ța M. Viteazul.

Stația Central (pe str. Regele Ferdinand, spre P-ța Gării) va rămâne definitivă pentru liniile 3, 4, 5 (troleibuze), respectiv 9, 19, 22, 29, 32B, 35, 42 (autobuze). Stația Cuza Vodă (între str. David Ferenc și Cuza Voda) va rămâne în funcțiune, urmând să deservească liniile 19, 29, 42.


https://transilvaniareporter.ro/actuali ... u-1-iulie/

Foto 3-8: pagina de facebook a primarului Emil Boc.


Attachments:
pod Traian 2017.jpg
pod Traian 2017.jpg [ 57.06 KiB | Viewed 15619 times ]
pod Traian 2017-1.jpg
pod Traian 2017-1.jpg [ 44.82 KiB | Viewed 15619 times ]
pod Traian 30.06.2017 (1).jpg
pod Traian 30.06.2017 (1).jpg [ 622.21 KiB | Viewed 15589 times ]
pod Traian 30.06.2017 (2).jpg
pod Traian 30.06.2017 (2).jpg [ 255.71 KiB | Viewed 15589 times ]
pod Traian 30.06.2017 (3).jpg
pod Traian 30.06.2017 (3).jpg [ 446.5 KiB | Viewed 15589 times ]
pod Traian 30.06.2017 (4).jpg
pod Traian 30.06.2017 (4).jpg [ 216.94 KiB | Viewed 15589 times ]
pod Traian 30.06.2017 (5).jpg
pod Traian 30.06.2017 (5).jpg [ 309.75 KiB | Viewed 15589 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 11 Jul 2017 21:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56080
Comisia de circulație a Primăriei a decis să mute două stații metropolitane ale Companiei de Transport Public (CTP) Cluj, care stânjeneau traficul. Este vorba despre linia care leagă Clujul de Feleacu și Vâlcele (M11, M12), care aveau stația terminus în Piața Cipariu. Acestea vor avea stație de plecare de pe strada Posada, cea aflată între Casa Învățătorului și parcarea de lângă viitoarea catedrală greco-catolică.

"Unele mașini staționau între curse, care pleacă la oră fixă, în Piața Cipariu, acolo unde este stația troleibuzelor și autobuzelor urbane, și blocau traficul. Le-am mutat pe Posada, unde sunt patru benzi și de obicei se folosesc doar două", au explicat reprezentanții comisiei.

O altă modificare de stație se va face pentru linia M26, Cluj-Napoca - Florești - Cetatea Fetei. Autobuzul staționa în zona Parcului Central și se întâmpla să încurce circulația. Acesta va avea stație pe platoul din fața Sălii Sporturilor "Horia Demian".

"Pe platoul sălii este parcare publică gratuită. Există însă situații când acolo este piață agro-alimentară volantă. Am decis ca în partea stângă a platoului, în partea dinspre intrare, să nu se poată instala cei care vând la piață, pentru ca acolo să oprească autobuzele metropolitane. Sper ca ei să se adapteze. La nevoie vom instala și separatori fizici între piață și stația de autobuze", au precizat reprezentanții comisiei de circulație.

"Primăria mai are de făcut câteva lucruri ca să ne putem muta. Noi suntem pregătiţi", a declarat Liviu Neag, directorul CTP Cluj.

Membrii comisiei au luat în discuție și situația autogării Sens Vest, mutată din Mărăști pe strada Căii Ferate. Aceasta a fost autorizată de Autoritatea Rutieră Română, iar Primărie a impus un două lucruri: ca autobuzele să intre în autogară sau iasă doar prin efectuarea virajului la dreapta (practic, autobuzele care pleacă spre est vor trebui să facă un ocol, spre vest), respectiv ca mașinile să nu poată staționa decât în interiorul autogării. Polițiștii din comisie au promis că vor urmări acest aspect și vor amenda orice șofer care nu se încadrează în spațiul special destinat. Logica din spatele acestui avertisment este că autogara este mică - ea folosește spațiul unde exista, înainte, o stație de carburanți.


http://ziuadecj.realitatea.net/administ ... 61202.html


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 20 Aug 2017 14:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56080
Plan de administrare CTP Cluj Napoca 2016-2019.


Attachments:
Planul_de_administrare_CTP.pdf [4.27 MiB]
Downloaded 273 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 22 Aug 2017 21:25 
Odată cu deschiderea benzilor dedicate pentru transportul public pe axa E-V, în stația de la Sora au început să oprească și 1, 6, 7 și 25.


Top
  
 
PostPosted: Thu 24 Aug 2017 07:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56080
Quote:
Compania de Transport Public nu poate semna cu Mercedes. Licitația pentru achiziția autobuzelor se va relua

Directorul Companiei de Transport Public Cluj (CTP), Liviu Neag, a confirmat pentru Actual de Cluj că a pierdut procesul la Curtea de Apel, în privința licitației pentru achiziția a 50 de noi autobuze, pe care o atribuise companiei Mercedes.

“Nu pot decât să-mi exprim dezamăgirea pentru modul îngrozitor în care funcționează această lege a achizițiilor publice. De ani de zile ni se promite că se vor face modificări, că vom fi sprijiniți, dar nu se întâmplă absolut nimic. Ne aflăm în situația în care vrem să facem ceva bun pentru Cluj, dar suntem împiedicați. Este inadmisibil să ajungi în instanță, iar patru complete de judecată să aibă tot o altă decizie”, a subliniat Liviu Neag. El a mai dezvăluit că deja pregătește o nouă procedură de achiziție și că de data aceasta se așteaptă să nu mai întâmpine blocaje, mai ales că planul s-a schimbat, acum se dorește achiziționarea a 60 de autobuze.

“Nu avem timp să umblăm prin instanță. Sigur, încă nu am primit motivarea Curții de Apel, dar în principiu acceptăm decizia și o luăm de la capăt. Pregătim o nouă procedură de achiziție, e data aceasta pentru 60 de autobuze, nu doar pentru 50, câte erau programate inițial”, a spus Neag.

Cum s-a ajuns aici?

Primăria a organizat o licitație pentru achiziția a 50 de autobuze pe care a atribuit-o companiei Mercedes. Compania Solaris din Polonia și Karsan Otomotiv din Turcia au contestat procedura la Consiliul Național penru Soluționarea Contestațiilor (CNSC), primind câștig de cauză. Firmele au invocat faptul că Primăria ar fi schimbat caietul de sarcini în privința cerințelor pentru motorizare, lăsându-le ofertanților la dispoziție doar o zi pentru a-și modifica ofertele. CNSC a aprobat contestația, însă Primăria Cluj Napoca , CTP și Mercedes au preferat să se apere în instanță. Potrivit muzicainstantelor.ro CTP și Mercedes au susținut că modificările din caietul de sarcini erau o formalitate şi că cei care au contestat licitaţia aveau oferte inferioare din punct de vedere tehnic. Curtea de Apele a dat, însă, câștig de cauză, firmelor Solaris din Polonia și Karsan Otomotiv. Cele 50 de autobuze Mercedes, în valoare de 11 milioane euro, urmau să fie livrate până la începutul anului viitor.


http://actualdecluj.ro/compania-de-tran ... -va-relua/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 25 Aug 2017 06:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56080
Eco :evil:

https://www.ziardecluj.ro/daca-tot-avem ... e-pe-langa


Attachments:
troleibuze_defecte_1_0.jpg
troleibuze_defecte_1_0.jpg [ 80.73 KiB | Viewed 15676 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 13 Sep 2017 16:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56080
Valoarea totală a celor 15 autobuze se ridică la suma de 21.348.600 lei.

Quote:
Nemţii de la Mercedes au câştigat licitaţia pentru furnizarea a 15 autobuze articulate, organizată de Compania de Transport Public (CTP) Cluj. Acestea vor fi furnizate până în 8 martie 2018.

„De Mărţişor avem 15 autobuze noi Mercedes. A trecut perioada de contestaţii şi am semnat deja contractul. Vor fi vehicule de 18 metri, cu peste 140 de locuri, motor euro 6, trapă pentru persoanele cu dizabilităţi, podea joasă, toate dotările full", a explicat directorul companiei, Liviu Neag.

Aceasta este a doua licitaţie câştigată de Mercedes la Cluj în numai câteva luni, dar prima rămasă definitivă. Cealaltă a fost anulată. Nemţii câştigaseră o licitaţie pentru 50 de autobuze scurte în luna mai 2017. La procedură au mai participat Solaris şi BMC. În faza evaluării tehnice şi economico-financiare, a fost descalificată compania BMC. S-a trecut la etapa a doua a evaluării ofertei, unde s-a constatat că Solaris nu a respectat cerințele din caietul de sarcini şi a fost de asemenea descalificată. Rămasă singură, Mercedes a obţinut un punctaj de 100%. Mai multe firme s-au arătat nemulţumite de felul în care s-a desfăşurat procedura de atribuire şi au contestat la CNSC, care a anulat licitaţia. Decizia a fost atacată în instanţă de CTP, dar judecătorii au dat dreptate, în primă instanţă, CNSC.

Compania clujeană a mai cumpărat 40 de autobuze articulate în urmă cu doi ani. Atunci, furnizorul a fost Solaris Bus&Coach, din Polonia.

CTP derulează şi alte licitaţii. Nu a renunţat la dorinţa de a cumpăra un număr mare de autobuze scurte diesel, aşa încât a trimis la Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice, spre aprobare, documentaţia pentru 60 (în loc de 50, ca în mai) de astfel de vehicule. De asemenea, 20 septembrie este termenul de depunere a ofertelor pentru 10 minibuze, care urmează să fie folosite în zonele greu accesibile din Cluj-Napoca.

Banii pentru toate aceste cumpărături vin din creditul de 20 de milioane de euro contractat de la Raiffeisen Bank şi garantat de Primăria Cluj-Napoca.


http://ziuadecj.realitatea.net/administ ... 63497.html


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 15 Sep 2017 13:26 
https://www.facebook.com/MuzeulCTP/
http://troleibuzul.com/muzeu.html
https://campaniamea.de-clic.ro/petitions/sustine-infiintarea-muzeului-de-transport-public
https://bugetareparticipativa.ro/proiecte/muzeul-de-transport-public-cluj-napoca/
8-)


Top
  
 
PostPosted: Mon 02 Oct 2017 21:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56080
Silviu wrote:
Proiect: troleibuze biarticulate pt. liniile 6 si 25.


Quote:
Punctul de vedere al Companiei de Transport Public Cluj-Napoca: Infrastructura actuală a orașului nu permite utilizarea mijloacelor de transport bi-articulate, în schimb se utilizează cu succes troleibuzele articulate și tramvaiele cu mai multe module. Municipiul Cluj-Napoca este singurul oraș din țara care a extins rețeaua de transport electric (troleibuze și tramvaie ) nepoluante. În studiul de mobilitate este prevăzută achiziția de mijloace de transport nepoluante (30 autobuze electrice, 20 troleibuze și 10 garnituri de tramvai), modernizarea depoului de tramvaie, modernizarea și extinderea rețelei electrice de transport.


Doua minciuni vehiculate de CTP Cluj Napoca, pe care le demontez aici:
-ba da, infrastructura orasului permite utilizarea troleibuzelor biarticulate. Neag ar trebui sa viziteze Salzburgul, Linzul, Lucerna, Zurichul, sa afle ce e ala un troleibuz biarticulat, dar batranul director al CTP Cluj Napoca prefera Dubaiul;
-in PMUD nu e vorba de achizitionarea vreunui autobuz electric.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 03 Oct 2017 15:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56080
Clujenii care doresc să folosească mijloacele de transport în comun reclamă și lipsa de viziune a directorului CTP, Liviu Neag, care conduce Compania încă de pe vremea primarului Gheorghe Funar.

”Reteaua de transport in comun este la nivelul anilor 80, de atunci incompetentii de la CTP nu au fost in stare sa o modernizeze. Nu au fost in stare sa creeze linii radiale care sa faca legatura rapida intre cartiere (cum este linia 43), majoritatea liniilor se termina sau trec prin centru. Nu au fost in stare sa creeze hub-uri de transport in cartiere decat pentru liniile metropolitane. A durat 3 ani sa puna autobuz in Buna Ziua si inca 2 ani sa aiba acelasi traseu la dus si la intors. Exista mai multe linii care ajung in Piata 1 Mai, desi sunt foarte putini oameni care isi mai desfasoara activitatea in acea zona. Linia 34 circula aproape goala intre Piata 1 Mai si strada Liviu Rebreanu; daca ar circula pe traseul Kaufland Marasti - Iulius Mall - Buna Ziua, ar fi plina de calatori. Linia 48 e electrificata aproape in intregime, dar nu au pus troleibuze pe aceasta linie. Linia 23 ocoleste inutil pe la Regionala CFR si circula cu foarte putini calatori. Linia 1 are traseu diferit la dus si la intors, fiind putin utilizata din aceasta cauza. Linia 6 ar trebui sa mearga spre depou pe traseul Campului - Izlazului, in acest moment linia ”canibalizeaza” linia de tramvai. Pe Avram Iancu nu circula niciun autobuz scolar, desi e plin de scoli in zona. Fiind o societate in subordinea primariei, va rog sa luati masuri pentru modernizarea traseelor de transport in comun, lucru benefic pentru toti clujenii”, reclamă un clujean.


http://www.stiridecluj.ro/social/cluj-r ... e-calatori


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 07 Oct 2017 13:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56080
Clujenii au semnalat în mai multe rânduri neregularități în ceea ce privește nerespectarea programului liniilor de transport în comun.

Un cetățean anunță întârzieri de mai mult de 30 de minute pe linia 25, acest inconvenient fiind în orele de vârf, când atât copiii cât și angajați trebuie să ajungă la școală respectiv serviciu.

“Intre orele 7,20 și 8,00 linia 25 circula foarte rar și troleibuzele sunt supraaglomerate, fapt pentru care elevii și angajații întârzie frecvent la școala, respectiv serviciu. În data de 4.10.2017 pe str.Nicolae Titulescu, timp de 20 de minute nu a circulat deloc linia 25, ci doar un troleibuz nr.3 care deja era foarte aglomerat. În stație s-au adunat aproximativ 80 de persoane care au Întârziat la școala și serviciu. Va rog sa luați masuri.” a scris cetățeanul pe MyCluj.

Un alt clujean a semnalat o întârziere de aproximativ 30 de minute la linia 46B, linie care este foarte circulată.

“Bună ziua! Aș dori o explicație din partea dvs referitoare la programul linie 46B. Am așteptat de la 08:05 până la 08:30 în stația Aurel Vlaicu, sensul spre Centru și nu a venit niciun autobuz. Menționez ca în intervalul respectiv în orar figurau 2 autobuze care soseau în stație. Aș dori să remediați această problemă fiind o linie circulata și nu eram singurul în situația respectivă.”


http://www.presalocala.com/2017/10/06/n ... -in-comun/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 30 Jan 2018 07:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56080
Pe str. Dorobantilor au circulat troleibuze. Nu stiu pana cand. Reteaua a fost demontata in 1992 sau 1993.

”Elaborarea unui studiu de fezabilitate pentru construcția unor noi linii de tramvai care să lege gara de cartiere, plus o linie care sa treacă prin centru. Sunt exemple în majoritatea orașelor europene, cu topografie similară Clujului (Graz, Zagreb, Stuttgart). Datorită investițiilor accelerate în zona Gheorgheni (facultăți, cămine studențești, centre comerciale, birouri, clădiri administrative, parcuri sportive, blocuri de locuințe) este necesar un mijloc de transport rapid și ecologic, capabil să transporte un număr mare de oameni, așa cum este tramvaiul. Prioritar ar fi strada Dorobanților unde exista loc suficient pentru linie dedicată tramvaiului). Se pot folosi bani europeni din acest exercițiu bugetar”, a propus Adrian Costina.

Directorul Companiei de Transport Liviu Neag a declarat că până la introducerea tramvaiului, o soluție ar putea fi introducerea troleibuzelor pe strada Dorobanților.

”O soluție ar fi să o redăm transportului public. În acest moment pe strada Dorobanților avem o singură linie, 46B care face legătura între Zorilor și IRA. Propunerea noastră ar fi introducerea troleibuzelor. Strada Dorobanților este pregătită pentru troleibuze. Înainte de tramvai putem să introducem troleibuz. În Cluj s-a dezvoltat transportul electric nepoluant înainte de 1990. Extinderea transportului electric este curpinsă și în studiul de mobilitate. Intenționăm să extindem acest tip de transport pe străzile Brâncuși, Fabricii, Calea Florești”, a declarat Neag.

Primarul Emil Boc a declarat că orice propunere care încurajează extinderea transportului în comun are susținerea primăriei.


http://www.clujmanifest.ro/politicadmin ... obantilor/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 13 Feb 2018 14:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56080
Caietul de sarcini privitor la achizitionarea a maxim 22 tramvaie noi.


Attachments:
caiet sarcini tramvaie 2018.pdf [767.27 KiB]
Downloaded 268 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 25 Feb 2018 16:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56080
BVC CTP 2018.


Attachments:
CTPCj 2018.pdf [11.22 MiB]
Downloaded 387 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 14 Apr 2018 13:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56080
Quote:
Proiect de hotărâre privind aprobarea Studiului de oportunitate pentru înnoirea flotei de transport, prin achiziționarea mijloacelor de transport public – tramvaie.


Attachments:
25-42.rar [10.65 MiB]
Downloaded 297 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 14 Apr 2018 13:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56080
Quote:
Proiect de hotărâre privind aprobarea Studiului de oportunitate pentru înnoirea flotei de transport, prin achiziționarea mijloacelor de transport public – troleibuze.


Attachments:
26-38.rar [13.79 MiB]
Downloaded 280 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 12 Jul 2018 06:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56080
http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/pr ... /100005842

Solaris Bus & Coach a depus până la termenul limită de 9 iulie singura ofertă la licitația pentru achiziţia a 50 de troleibuze noi de 18 metri, lansată în luna mai de Primăria Cluj Napoca.

În prezent oferta se află în evaluare, etapă programată pentru finalizare până la 31 decembrie 2018.

”Pentru licitația de furnizare troleibuze a fost depusă o singură ofertă. Această va intra în analiza comisiei de licitație. Vom achiziționa 50 de troleibuze noi, pe care le vom finanța din fonduri europene, prin Programul Operațional Regional, Axa 4.1. Am depus două cereri de finanțare, astfel că în funcție de semnarea contractelor de finanțare și a contractului de furnizare vom da comanda pentru livrarea troleibuzelor. Prima cerere de finanțare cuprinde solicitarea de fonduri europene pentru 30 de troleibuze, iar a doua pentru 20 de troleibuze”, a detaliat, pentru ZIUA de CLUJ, Ovidiu Cîmpean, director în cadrul Primăriei.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 01 Aug 2018 17:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56080
Quote:
54 f – Proiect de hotărâre privind aprobarea prețurilor și tarifelor pentru transportul urban de călători practicate de către Compania de Transport Public Cluj-Napoca S.A.


Emil Boc, duplicitar si mincinos, dupa cum il stim, spune ca nu e de acord cu scumpirile cerute de CTP, dar el a initiat Proiectul de Hotarare a Consiliului local!!!

Mai spune si ca nu e bine ca directorul Liviu Neag si-a angajat ginerele cu toata familia sa la CTP...

https://ziuadecj.realitatea.net/adminis ... 76432.html


Attachments:
54f.pdf [18.76 MiB]
Downloaded 259 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 01 Aug 2018 23:37 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Trebuie acoperit cadoul făcut Mercedes - 15 autobuze prin negociere directă şi 60 prin licitaţie cu un singur ofertant.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 07 Sep 2018 10:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56080
O dată cu începerea anului școlar, la Cluj-Napoca va fi implementat proiectul pilot privind autobuzele școlare cu circuit închis.

Acest proiect vine ca răspuns la solicitările clujenilor din cadrul bugetarării participative. Pentru început, autobuzele sunt destinate elevilor claselor 0-4 de la liceele “Avram Iancu” şi “Nicolae Bălcescu”, urmând a fi extins. În aceaste autobuze va fi un polițist local și este permis și accesul însoțitorilor.


Traseele propuse sunt:

Traseu 1: Bucium -Primaverii – Minerva – Izlazului – Calea Manastur – Agronomia – Calea Motilor – Memorandumului Sud – Victoria – P-ta A. Iancu – (Str. Constanta – liceul Nicolae Balcescu/str. Arges – liceul Avram Iancu / str.Onisifor Ghibu).

Traseu 2: Bucium – Ciobanului – P-ta Flora – Calea Manastur – Agronomia – Calea Motilor – Memorandumului Sud – Victoria – P-ta A. Iancu – (Str. Constanta – liceul Nicolae Balcescu/str. Arges – liceul Avram Iancu / str.Onisifor Ghibu).

Traseu 3: Zorilor – Spitalul de Recuperare Sud – Observatorului Sud – Gh. Doja – Cipariu Nord – P-ta A. Iancu – (Str. Constanta – liceul Nicolae Balcescu/str. Arges – liceul Avram Iancu / str.Onisifor Ghibu).

Traseu 4: Str. Unirii - Snagov N. - Borsec N – Bistritei – Septimiu Albinii Nord – P-ta Cipariu Nord - P-ta A. Iancu – (Str. Constanta – liceul Nicolae Balcescu/str. Arges – liceul Avram Iancu / str.Onisifor Ghibu).

Traseu 5: IRA - Expo Transilvania – Aurel Vlaicu – Arte Plastice – Crinului – Somes – Constanta - (Str. Constanta – liceul Nicolae Balcescu/str. Arges – liceul Avram Iancu / str.Onisifor Ghibu).


https://ziuadecj.realitatea.net/adminis ... 77604.html

http://ctpcj.ro/index.php/ro/orare-lini ... port-elevi



Attachments:
Autobuze scolare Cluj Napoca.jpg
Autobuze scolare Cluj Napoca.jpg [ 57.63 KiB | Viewed 17001 times ]
Autobuze scolare Cluj Napoca 1.jpg
Autobuze scolare Cluj Napoca 1.jpg [ 62.92 KiB | Viewed 17001 times ]
Autobuze scolare Cluj Napoca 2.jpg
Autobuze scolare Cluj Napoca 2.jpg [ 71.8 KiB | Viewed 17001 times ]
Trasee elevi Cluj.jpg
Trasee elevi Cluj.jpg [ 270.41 KiB | Viewed 16833 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 11 Sep 2018 19:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56080
Pentru acest proiect, respect, Emil Boc!


Attachments:
41456638_1895165873905562_6179098268262203392_o.jpg
41456638_1895165873905562_6179098268262203392_o.jpg [ 508.7 KiB | Viewed 16977 times ]
41467975_1895164633905686_9065883617699299328_o.jpg
41467975_1895164633905686_9065883617699299328_o.jpg [ 320.1 KiB | Viewed 16977 times ]
41477363_1895165363905613_5527219183026176000_o.jpg
41477363_1895165363905613_5527219183026176000_o.jpg [ 376.42 KiB | Viewed 16977 times ]
41482810_1895164737239009_2672056226090582016_o.jpg
41482810_1895164737239009_2672056226090582016_o.jpg [ 356.09 KiB | Viewed 16977 times ]
41484377_1895165097238973_2322701262656634880_o.jpg
41484377_1895165097238973_2322701262656634880_o.jpg [ 431.17 KiB | Viewed 16977 times ]
41503624_1895165333905616_5977356803896246272_o.jpg
41503624_1895165333905616_5977356803896246272_o.jpg [ 403.72 KiB | Viewed 16977 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 335 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group