TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 19 Jul 2019 04:38

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 15 posts ] 
Author Message
PostPosted: Thu 12 Apr 2018 18:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47775
Cele 15 autobuze Mercedes Conecto au fost puse in circulatie.

Emil Boc wrote:
Caracteristicile tehnice ale noilor autobuze și informații suplimentare:

Informații generale

- Prețul unui autobuz este de 1.423.240 lei/ bucată+TVA
- (prețul total pentru 15 buc. autobuze este de 21.348.600 lei+TVA)
- autobuzele corespund tuturor normelor Europene în domeniu
- perioada de garanție pentru ansamblu vehicul este de 5 ani sau 350.000 km - care condiție se îndeplinește prima
- activităţile de întreţinere şi mentenanţă planificată (reviziile) pe perioada de garanţie se vor efectua de personalul CTP, în atelierele CTP Cluj-Napoca S.A., cu acordarea de asistență tehnică de către reprezentantul de service al furnizorului
- Toate consumabilele necerare la revizii în perioada de garanție vor fi asigurate de către furnizor pe cheltuiala acestuia (anvelope, uleiuri, antigel, filtre de combustibil, filtre de ulei, filtre de aer, curele de transmisie, filtre și agent frigorific pentru instalaţia de aer condiţionat etc.)

Caracteristici tehnice

- capacitate totală de transport 144 călători, din care 39 locuri pe scaune și 105 locuri în picioare (calculat la 0.125 m2/călător în picioare conf. Directivei 97/27/CE CEE ONU R107)
- puterea motorului diesel este de 265 kW (360 CP ), cu norma de poluare EURO VI
- lungimea autobuzului este de 18 m
- podea complet coborâtă
- rampa pentru fotoliile rulante ale persoanelor cu dizabilități
- loc special amenajat în salon pentru fotoliile rulante și cărucioarele pentru copii
- înclinarea pe o parte a autobuzului în stații (kneeling)
- au 4 uşi duble (câte 2 foi fiecare), cu sistem "antistrivire a călătorilor"
- sistem de frânare dotat cu ABS EBS, ESR
- sistem de încălzire în sezonul rece
- sistem de aer condiționat pentru sezonul cald
- ventilatie naturală prin geamurile batante şi prin trapele de aerisire cu acționare electrică
- ventilaţie forţată prin turboventilatoare
- sistem de iluminare interioară a salonului cu lămpi de tip LED
- afișaje de traseu exterioare cu LED-uri (față, lateral și spate)
- indicator vizual interior de stații cu LED-uri
- 2 monitoare tip LCD extrawide pentru vizualizarea întregului traseu, a tuturor stațiilor și a poziției curente a autobuzului pe traseu.
- 2 monitoare tip LCD în interiorul salonului pentru anunțuri publicitare
- anunțarea vocală a stațiilor în salon
- staţie de amplificare
- Radio - CD si microfon
- sistem de supraveghere video în interior și exterior
- sistem de numărare a călătorilor transportați
- sistem de ticketing
- computer de bord pentru gestiune și management al traficului ( CGMT)
- sistem informatic de gestiune și diagnosticare electronică prin rețea CAN (SIDGE)
- sistem de urmărire prin GPS a vehiculului
- internet gratuit WI-FI pentru călători
- comunicare prin voce între şofer şi dispeceratul central prin rețeaua GSM
- datele din computerul de bord al autovehiculului se descarcă în serverul de la Autobaza Autobuze care gestionează baza de date și generează rapoarte specifice (cu privire la numărul de km parcurși, consumurile de carburant, numărul de pasageri transportați etc).
- anunțarea vocală a numărului de traseu și a direcției de deplasare, în exteriorul autobuzului, în dreptul primei uși, pentru informarea persoanelor cu deficiențe de vedere ex: (a sosit linia 30, se deplasează spre Cartierul Grigorescu)
- Pentru urcare sau coborâre din autobuz, călătorii trebuie să apese butonul de comandă din dreptul fiecărei uși din exterior sau din interior. Se vor deschide doar ușile care au avut o astfel de comandă din partea călătorilor.
- Șoferul poate să selecteze deschiderea automată în stații a ușilor la comanda călătorilor sau să selecteze deschiderea ușilor prin comanda data de el de la bord.
- Pentru a urca în mijlocul de transport, persoanele care se deplasează în fotoliu rulant trebuie să anunțe șoferul prin apăsarea butonului din exteriorul autobuzului din dreptul ușii a doua, în dreptul căruia este afișată pictograma standard pentru “fotoliu rulant”. La o astfel de comandă, pe bordul șoferului apare o iconiță cu același simbol standard care anunță șoferul să coboare, să manevreze rampa de acces și să asiste persoana care se deplasează în fotoliu rulant să urce în siguranță în autobuz. Șoferul nu poate să închidă ușile și să plece din stație decât după apăsarea unui buton din bord care confirmă că persoana a urcat în siguranță și este poziționată corect în zona special amenajată.
- Pentru a coborî din autobuz, înaintea stației de destinație, persoana care se deplasează cu cărucior rulant trebuie să apese butonul din interiorul salonului unde se află locul special amenajat pentru cărucioarele rulante. La o astfel de comandă pe bordul șoferului apare iconița ce simbolizează căruciorul rulant și șoferul sție că la prima stație trebuie să manevreze rampa de acces și să asiste coborârea în siguranță a persoanei care se deplasează cu fotoliu rulant. După coborârea în siguranță a fotoliului rulant, șoferul trebuie să apese butonul de confirmare de la bord pentru a putea închide ușile și a pleca din stație.
- Pentru urcarea sau coborârea cărucioarelor pentru copii se procedează la fel ca și la fotoliile rulante iar la bord șoferul este atenționat prin apariția unei iconițe care simbolizează landoul pentru copii. În exteriorul autobuzului este un buton special pentru landou iar în interiorul salonului butonul este comun cu cel pentru fotolii rulante.


Attachments:
30623767_1691848900903928_5765008131813801984_o.jpg
30623767_1691848900903928_5765008131813801984_o.jpg [ 375.9 KiB | Viewed 3597 times ]
30629251_1691849547570530_9086653074520408064_o.jpg
30629251_1691849547570530_9086653074520408064_o.jpg [ 353.29 KiB | Viewed 3597 times ]
30629477_1691848390903979_5452722618794770432_o.jpg
30629477_1691848390903979_5452722618794770432_o.jpg [ 309.02 KiB | Viewed 3597 times ]
30688622_1691848360903982_5706441566923522048_o.jpg
30688622_1691848360903982_5706441566923522048_o.jpg [ 284.78 KiB | Viewed 3597 times ]
30688708_1691848370903981_6507692910270480384_o.jpg
30688708_1691848370903981_6507692910270480384_o.jpg [ 438.39 KiB | Viewed 3597 times ]
30689125_1691848520903966_7003726753529069568_o.jpg
30689125_1691848520903966_7003726753529069568_o.jpg [ 385.82 KiB | Viewed 3597 times ]
30698522_1691848277570657_9214296079468593152_o.jpg
30698522_1691848277570657_9214296079468593152_o.jpg [ 405.55 KiB | Viewed 3597 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 11 May 2018 14:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47775
Primăria și CTP Cluj achiziționează alte 60 autobuze Mercedes pentru transportul în comun!

Primăria municipiului Cluj-Napoca continuă investițiile pentru îmbunătățirea calității transportului în comun din oraș, prin achiziționarea a 60 de autobuze marca Mercedes, care vor completa actuala flotă CTP. Recent, au fost puse în circulație 15 noi troleibuze articulate, iar în decursul acestei luni 11 autobuze electrice vor fi de asemenea introduse în circuit.

Specificațiile noilor mijloace de transport în comun:

Informații generale

Prețul unui autobuz este de 1.046.994 lei/ buc+TVA
(prețul total pentru 60 buc. autobuze este de 62.819.640 lei+TVA).

Autobuzele corespund tuturor normelor europene în domeniu, este un autobuz modern, dotat cu echipamente ce au caracteristici de ultimă generație.

Perioada de garanție pentru ansamblu vehicul este de 5 ani sau 350.000 de km.

Caracteristici tehnice

- capacitate totală de transport 104 călători, din care 26 locuri pe scaune și 78 locuri în picioare (calculat la 0.125 m2/călător în picioare conf. Directivei 97/27/CE CEE ONU R107);
- puterea motorului diesel este de 220 kW (299 CP ), cu norma de poluare EURO VI;
- lungimea autobuzului este de 12 m;
- podea complet coborâtă;
- rampă pentru fotoliile rulante ale persoanelor cu dizabilități;
- loc special amenajat în salon pentru fotoliile rulante și landourile pentru copii;
- înclinare pe o parte a autobuzului în stații (kneeling)
- 3 uşi duble (cu câte 2 foi fiecare), cu sistem antistrivire a călătorilor;
- sistem de frânare dotat cu ABS, EBS, ESR;
- sistem de încălzire în sezonul rece;
- sistem de aer condiționat pentru sezonul cald;
- ventilație naturală prin geamurile batante şi prin trapele de aerisire cu acționare electrică;
- ventilaţie forţată prin turboventilatoare;
- sistem de iluminare interioară a salonului cu lămpi de tip LED;
- afișaje de traseu exterioare cu LED-uri (față , lateral și spate);
- 1 indicator vizual interior de stații cu LED-uri;
- 1 monitor tip LCD extrawide pentru vizualizarea întregului traseu, a tuturor stațiilor și a poziției curente a autobuzului pe traseu;
- 1 monitor tip LCD pentru anunțuri publicitare;
- anunțarea vocală a stațiilor în salon;
- staţie de amplificare;
- Radio - CD și microfon;
- sistem de supraveghere video în interior și exterior;
- sistem de numărare a călătorilor transportați;
- sistem de ticketing;
- computer de bord pentru gestiune și management al traficului (CGMT)
sistem informatic de gestiune și diagnosticare electronică prin rețea CAN (SIDGE);
- sistem de urmărire prin GPS a vehiculului;
- comunicare prin voce între şofer şi dispeceratul central prin reteaua GSM;
- datele din computerul de bord al autovehiculului se descarcă în serverul de la Autobaza Autobuze, care gestionează baza de date și generează rapoarte specifice (cu privire la numărul de km parcurși , consumurile de carburant, numărul de pasageri transportați, etc.);
- anunțarea vocală a numărului de traseu și a direcției de deplasare, în exteriorul autobuzului , în dreptul primei uși, pentru informarea persoanelor cu deficiențe de vedere (ex: "A sosit linia 30, se deplasează spre Cartier Grigorescu");

Pentru urcare sau coborâre din autobuz, călătorii trebuie să apese butonul de comanda din dreptul fiecărei uși din exterior sau din interior . Se vor deschide doar ușile care au avut o astfel de comandă din partea călătorilor .
Șoferul poate să selecteze deschiderea automată în stații a ușilor la comanda călătorilor sau să selecteze deschiderea ușilor prin comanda dată de el de la bord .

Pentru a urca în mijlocul de transport, persoanele care se deplasează în fotoliu rulant trebuie să anunțe șoferul prin apăsarea butonului din exteriorul autobuzului din dreptul ușii a doua, în dreptul căruia este afișată pictograma standard pentru “fotoliu rulant”. La o astfel de comandă, pe bordul șoferului apare o iconiță cu același simbol standard, care anunță șoferul să coboare, să manevreze rampa de acces și să asiste persoana care se deplasează în fotoliu rulant să urce în siguranță în autobuz. Șoferul nu poate să închidă ușile și să plece din stație decât după apăsarea unui buton din bord, care confirmă că persoana a urcat în siguranță și este pozitionată corect în zona special amenajată.

Pentru a coborî din autobuz, înaintea stației de destinație, persoana care se deplasează cu cărucior rulant trebuie să apese butonul din interiorul salonului unde se află locul special amenajat pentru cărucioarele rulante. La o astfel de comandă, pe bordul șoferului apare iconița ce simbolizează căruciorul rulant și șoferul știe că la prima stație trebuie să manevreze rampa de acces și să asiste coborârea în siguranță a persoanei care se deplasează cu fotoliul rulant. După coborârea în siguranță a fotoliului rulant, șoferul trebuie să apese butonul de confirmare de la bord pentru a putea închide ușile și să plece din stație.

Pentru urcarea sau coborârea landourilor pentru copii se procedeaza la fel ca la fotoliile rulante, iar la bord, șoferul este atenționat prin apariția unei iconițe care simbolizează landoul pentru copii. În exteriorul autobuzului este poziționat un buton special pentru landou, iar în interiorul salonului, butonul este comun cu cel pentru fotolii rulante.


Attachments:
32253280_1720386284716856_6355405593431244800_o.png
32253280_1720386284716856_6355405593431244800_o.png [ 482.37 KiB | Viewed 3226 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 02 Jul 2018 18:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47775
905


Attachments:
Cluj Napoca 30.06.2018 (16).jpg
Cluj Napoca 30.06.2018 (16).jpg [ 127.69 KiB | Viewed 2977 times ]
Cluj Napoca 30.06.2018 (50).jpg
Cluj Napoca 30.06.2018 (50).jpg [ 100.84 KiB | Viewed 2977 times ]
Cluj Napoca 30.06.2018 (49).jpg
Cluj Napoca 30.06.2018 (49).jpg [ 73.99 KiB | Viewed 2977 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 02 Jul 2018 18:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47775
914


Attachments:
Cluj Napoca 30.06.2018 (81).jpg
Cluj Napoca 30.06.2018 (81).jpg [ 124.74 KiB | Viewed 2977 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 02 Jul 2018 18:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47775
915


Attachments:
Cluj Napoca 30.06.2018 (80).jpg
Cluj Napoca 30.06.2018 (80).jpg [ 109.72 KiB | Viewed 2977 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 15 Nov 2018 13:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47775
Emil Boc wrote:
Alte 60 de autobuze noi Mercedes pentru transportul public la Cluj-Napoca!

30 de autobuze vor fi livrate până în 30 noiembrie și alte 30 autobuze până în 15 decembrie 2018.

Prețul unui autobuz este de 1.046.994 lei/buc +TVA, valoarea totală a acordului cadru pentru 60 buc autobuze este de 62.819.640 lei+TVA.

Autobuzele corespund tuturor normelor europene in domeniu, garanția este de 5 ani sau 350.000 km. Capacitate totală de transport: 104 călători din care 26 locuri pe scaune și 78 locuri in picioare.

Lungimea autobuzului este de 12m, podea complet coborâtă, rampa pentru persoanele cu dizabilități. Autobuzele au 3 uși duble (cu câte 2 foi fiecare), sistem de încălzire, sistem de aer condiționat, ventilație naturală, ventilație forțată, sistem de iluminare interioară a salonului cu lămpi de tip LED, afisaje de traseu exterioare cu LED-uri (fata, lateral și spate), 1 indicator vizual interior de stații cu LED-uri, 1 monitor tip LCD extrawide pentru vizualizarea întregului traseu a tuturor stațiilor și a poziției curente a autobuzului pe traseu, 1 monitor tip LCD pentru anunțuri publicitare, anunțarea vocala a stațiilor in salon, stație de amplificare, radio-CD și microfon, sistem de supraveghere video in interior și exterior, sistem de Ticketing, computer de bord, internet gratuit WI-FI pentru călători, prize tip USB pentru încărcarea dispozitivelor mobile montate pe barele din salon, anunțarea vocală a numărului de traseu si a directiei de deplasare în exteriorul autobuzului pentru informarea persoanelor cu deficiențe de vedere (Ex.: "A sosit linia 30, se deplasează spre cartierul Grigorescu").


Attachments:
46269510_1988948947860587_2946619217442504704_o.jpg
46269510_1988948947860587_2946619217442504704_o.jpg [ 370.21 KiB | Viewed 1787 times ]
46404111_1988948977860584_8173598153296052224_o.jpg
46404111_1988948977860584_8173598153296052224_o.jpg [ 358.07 KiB | Viewed 1787 times ]
46409839_1988949171193898_7148952383924469760_o.jpg
46409839_1988949171193898_7148952383924469760_o.jpg [ 401.24 KiB | Viewed 1787 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 18 Dec 2018 15:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47775
Emil Boc a inaugurat si celelalte Conecto-uri, sosite luna aceasta :P


Attachments:
48411065_2038666596222155_7202413478240321536_o.jpg
48411065_2038666596222155_7202413478240321536_o.jpg [ 341.14 KiB | Viewed 1376 times ]
48396773_2038666832888798_5270436458631528448_o.jpg
48396773_2038666832888798_5270436458631528448_o.jpg [ 460.21 KiB | Viewed 1376 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 07 Mar 2019 19:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47775
909


Attachments:
Cluj Napoca 05.03.2019 (5).jpg
Cluj Napoca 05.03.2019 (5).jpg [ 128.88 KiB | Viewed 955 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 07 Mar 2019 19:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47775
927


Attachments:
Cluj Napoca 05.03.2019 (177).jpg
Cluj Napoca 05.03.2019 (177).jpg [ 130.22 KiB | Viewed 955 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 07 Mar 2019 19:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47775
928


Attachments:
Cluj Napoca 05.03.2019 (178).jpg
Cluj Napoca 05.03.2019 (178).jpg [ 145.6 KiB | Viewed 955 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 07 Mar 2019 19:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47775
940


Attachments:
Cluj Napoca 05.03.2019 (31).jpg
Cluj Napoca 05.03.2019 (31).jpg [ 133.21 KiB | Viewed 955 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 21 Mar 2019 16:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47775
949



Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 28 Mar 2019 19:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47775
924


Attachments:
Cluj Napoca 15 martie 2019 (2).jpg
Cluj Napoca 15 martie 2019 (2).jpg [ 97.61 KiB | Viewed 686 times ]
Cluj Napoca 15 martie 2019 (1).jpg
Cluj Napoca 15 martie 2019 (1).jpg [ 86.71 KiB | Viewed 686 times ]
Cluj Napoca 15 martie 2019 (12a).jpg
Cluj Napoca 15 martie 2019 (12a).jpg [ 134.56 KiB | Viewed 686 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 28 Mar 2019 19:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47775
946


Attachments:
Cluj Napoca 15 martie 2019 (38).jpg
Cluj Napoca 15 martie 2019 (38).jpg [ 87.31 KiB | Viewed 686 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 28 Mar 2019 19:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47775
903


Attachments:
Cluj Napoca 15 martie 2019 (3).jpg
Cluj Napoca 15 martie 2019 (3).jpg [ 83.07 KiB | Viewed 686 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 15 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group