TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Mon 18 Nov 2019 15:53

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 61 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: Tue 13 Jun 2017 17:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Silviu wrote:
Troleibuzele vor circula din nou, incepand cu data de 15 iunie.


Attachments:
CA26-2017.png
CA26-2017.png [ 136.61 KiB | Viewed 7422 times ]
Hotararea-nr-1712.06.2017.pdf [84.21 KiB]
Downloaded 133 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 14 Jun 2017 10:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Quote:
Vicepresedintele Ion Asaftei: "Este o solutie de compromis si inca suntem in discutii"

Autoritatile judetene mai dau o sansa batranelor troleibuze, scoase de pe traseele din Piatra Neamt si imprejurimi la inceputul lunii aprilie, dupa o decizie a conducerii societatii care le administreaza, pe motiv ca nu si-au primit compensatiile de la A.D.I. Urbtrans. Discutiile pe tema sumelor rulate luna de luna de societatea din subordinea Consiliului Judetean nu sunt de azi de ieri, insa renuntarea la transportul electric, dupa 20 de ani de functionare, a fost cireasa de pe tort. Acum, apele par ca s-au mai limpezit, pentru ca cele trei entitati implicate (SC Troleibuzul, A.D.I. Urbtrans si Consiliul Judetean) ar fi ajuns la o intelegere.

"In urma unei hotarari a Consiliului de Administratie din data de 8 mai s-a decis reintroducerea troleibuzelor pe trasee. Pentru ca Urbtrans este autoritate contractanta, le-am trimis o solicitare in acest sens, prin care le propunem un program nou al mijloacelor de transport in comun, incepand cu data de 15 iunie. Vom vedea ce se va decide, dar eu spun ca lucrurile merg inspre bine", a declarat Nadia Nastase, directorul SC Troleibuzul.

Potrivit presedintelui Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara Urbtrans - Ion Rotaru, hotararea finala apartine Consiliului Judetean, pentru ca "De acolo vin banii, pana la urma".

Pentru a afla cu exactitate daca minunea se va intampla sau nu, i-am intrebat pe sefii de la judet, care confirma informatia aparuta initial ca zvon. Totodata, acestia spun ca e o solutie provizorie - pe marginea careia inca se mai poarta discutii.

"Personal sunt total de acord cu mijloacele de transport in comun ecologice, dar as opta pentru varianta unora moderne, noi, care sa nu fie atat de costisitoare precum vechile troleibuze. Pana sa putem pune in practica aceasta idee, am ales o solutie de compromis. Cel mai probabil, troleibuzele din Piatra Neamt vor intra pe rute incepand cu data de 15 iunie; purtam inca discutii pentru gasirea celor mai economice variante", a spus vicepresedintele Consiliului Judetean Ion Asaftei.

Potrivit conducerii SC Troleibuzul SA, propunerea a fost ca, pentru moment, mijloacele de transport sa fie reintroduse in circuit doar la orele de varf.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 14 Jun 2017 17:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Silviu wrote:
Deputatul USR Iulian Bulai a adresat o interpelare Guvernului, cu privire la desfiintarea troleibuzelor din judetul Neamt.


A sosit raspunsul intarziat (de doi bani). Iata de ce Romania e in urma celorlalte tari membre UE: pt. ca exista o liota incompetenta, grasa, rapace ce a acaparat Institutiile Statului!

Reteaua de troleibuz a fost introdusa si apoi extinsa cu fonduri guvernamentale!!! Asadar, era nevoie de preocuparea Guvernului pt. propria investitie!!!


Attachments:
r297B.pdf [215.79 KiB]
Downloaded 163 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 21 Jun 2017 16:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Studiu de oportunitate in vederea delegarii serviciului de transport public.


Attachments:
fisier_anexa1.doc [228 KiB]
Downloaded 150 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 03 May 2018 14:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Incepe sfarsitul. Adica demontarea retelei de troleibuz. Intr-o prima faza, de la viaduct D.N. pana pe platforma industriala (ambele "ramuri" ale retelei). Motivul invocat e ca nu mai sunt calatori, activitatea industriala fiind redusa la minim si pt. evitarea furturilor.

Sper ca reteaua de troleibuz de la Dumbrava Rosie pana la ramificatia spre fosta platforma industriala sa fie pastrata, in vederea extinderii sale in localitatile Savinesti si Roznov...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 03 May 2018 19:36 
Mi e mare teama sa nu prinda gustul trocului! De tonele de cupru din Piatra Neamt poti lua 10 turcisme si mai ramane si de niste vilute!


Top
  
 
PostPosted: Tue 08 May 2018 13:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Deoarece spre zona fostei platforme de la Săvinești nu mai sunt călători și troleibuzele nu mai circulă de anul trecut, s-a decis demontarea liniei de alimentare a troleibuzelor pe această porțiune.

Linia demontată se află în conservare la sediul societății Troleibuzul, iar în cazul în care se va începe o activitate care să necesite transport de călători în zona fostei platforme industriale Săvinești, această linie va fi montată înapoi.

A fost necesară demontarea, deoarece trebuia păzită în fiecare noapte pentru a nu fi furată. În trecut au fost mai multe cazuri în care o serie de persoane au furat noaptea cablurile de la această rețea, chiar dacă ele se aflau sub tensiune.

Ultimul astfel de furt a produs o pagubă importantă societății Troleibuzul, deoarece s-a furat aproape un kilometru de cablu de cupru.


http://www.ziarpiatraneamt.ro/pentru-a- ... -savinesti

“Întrucât începând cu data de 01.04.2017 nu se mai circulă cu troleibuzele pe platforma Săvinești, datorită lipsei de călători, și nici nu există perspective în acest sens, am făcut o solicitare către Consiliul Județean, autoritatea tutelară, proprietarul acestui sistem de rețea fir contact, să demontăm rețeaua. Paza o asiguram cu personalul propriu, pentru a evita riscul ca rețeaua să fie furată, ceea ce presupunea cheltuieli ridicate. Cu acceptul autorității tutelare am procedat la demontare și trecerea în conservare. Cablul fir contact va fi folosit la înlocuirea celui deteriorat de pe liniile din oraș sau dacă va exista o viitoare extindere a rețelei, spre Roznov sau Sala Polivalentă”, a declarat Nadia Năstase, manager S.C. Troleibuzul S.A.

http://mesagerulneamt.ro/2018/05/trolei ... savinesti/


Attachments:
demontare retea troleibuz Platforma Savinesti.jpg
demontare retea troleibuz Platforma Savinesti.jpg [ 137.71 KiB | Viewed 4384 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 26 Jul 2018 11:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Quote:
Consiliul Judeţean Neamţ.
HOTĂRÂRE privind aprobarea participării în cadrul proiectului „Achiziție de mijloace de transport public- autobuze electrice” (nr. 168).


http://www.cjneamt.ro/informatiicetaten ... 68&an=2018

In sedinta din 24 iulie s-a propus modificarea HCJ 168 din 19 iulie 2018!! A rezultat HCJ 172...
http://www.cjneamt.ro/informatiicetaten ... 72&an=2018


Attachments:
fisier_anexanr.1laHCJ168.PDF [3.34 MiB]
Downloaded 162 times
fisier_anexanr.2laHCJ168.pdf [377.69 KiB]
Downloaded 76 times
fisier_anexanr.3laHCJ168.pdf [69.46 KiB]
Downloaded 78 times
Proiecte de hotarari - sedinta extraordinara din 24 iulie 2018.pdf [6.52 MiB]
Downloaded 87 times
fisier_anexanr.1laHCJ172.pdf [1.11 MiB]
Downloaded 84 times
fisier_anexanr.2laHCJ172.pdf [1.74 MiB]
Downloaded 68 times
fisier_anexanr.3laHCJ172.pdf [69.78 KiB]
Downloaded 71 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 26 Jul 2018 12:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
http://monitorulneamt.ro/diicot-va-parc ... oleibuzul/

Quote:
...motorină de 100 de milioane lei (vechi n.r.) pe lună la troleibuze. Eu ştiu că troleibuzele merg pe curent, nu pe motorină. Mi s-a spus (de către reprezentantul unei alte societăţi n.r.) că există factură cum că se schimbau 300 de parbrize pe lună.

...

...o serie de documente şi informaţii, inclusiv legate de o serie de aspecte ciudate apropos de „tăierea cablurilor de troleibuz“ şi „suspendarea curselor“ către fosta Platformă Săvineşti.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 30 Jul 2018 11:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Troleibuze noi!


Attachments:
CJ Neamt troleibuze.jpg
CJ Neamt troleibuze.jpg [ 462.79 KiB | Viewed 4020 times ]
CJ Neamt troleibuze -pag. 2.jpg
CJ Neamt troleibuze -pag. 2.jpg [ 303.96 KiB | Viewed 4020 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 15 Aug 2018 01:47 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
Silviu wrote:
Sper ca reteaua de troleibuz de la Dumbrava Rosie pana la ramificatia spre fosta platforma industriala sa fie pastrata, in vederea extinderii sale in localitatile Savinesti si Roznov...

Momentan, reţeaua este la locul ei, dar nu poate fi folosită, nefiind amenajat un capăt de linie în zona pasajului spre Fibrex. Troleibuzele întorc la Peco sau la Moară, după caz.
Au dispărut din peisaj şi troleibuzele de la gară (deşi nu am găsit pe nicăieri vreo informaţie când ar fi avut loc asta) din cauza realizării unui giratoriu la intersecţia Bd. Decebal cu Bd. Republicii. Giratoriul ăla are cel puţin 6 ani (imaginile de pe Google sunt din 2012), însă reţeaua a fost menţinută în continuare pe Bd. Republicii şi în bucla de la gară.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 30 Aug 2018 10:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Silviu wrote:
Troleibuze noi!


Raspunsul de doi bani primit de la CJ Neamt.

Continuam!


Attachments:
15363 Transira.PDF [66.43 KiB]
Downloaded 89 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 30 Aug 2018 12:06 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
Adică achiziţia de autobuze electrice presupune înlocuirea autobuzelor diesel luate în ultimii ani? Nu că mi-ar plăcea turcismele prea mult, dar acele Karsan circulă pe nişte trasee care nu necesită vehicule mai mari. În schimb, pe traseele de troleibuz circulă autobuze de 12m. Astea de 10m oare ce o să înlocuiască - minibuze de 18 locuri sau autobuze de 12m şi troleibuze? Dpdv al deservirii călătorilor, cred că e evident că reţeaua de troleibuz o să moară de la sine, după modelul din Târgovişte sau Suceava.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 21 Sep 2018 10:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
In prima varianta a PMUD se vorbea de extindere retea de troleibuze si de achizitionare de troleibuze noi, insa (la interventiile politice?), "consultantul de specialitate" a intors-o ca la... Piatra Neamt, spunand ca autobuzele electrice sunt cele mai bune, fara a prezenta modul in care s-a ajuns la aceasta concluzie (evident, mincinoasa!). Prostitutie intelectuala!

Quote:
Studiul de Oportunitate pentru proiectul ”Reabilitare și modernizarea transport ecologic”pentru SC Troleibuzul SA, al cărui beneficiar este CJ Nemţ, analizează 5 scenarii de dezvoltare a sistemului de transport public oferit de SC Troleibuzul SA, plecând de la problemele identificate în primele versiuni ale prezentului document, completând concluziile analizelor din PMUD cu analize mai detaliate.
...
1. Scenariul investiţional 1 presupune păstrarea unui număr de 27 de autobuze diesel a căror durată recomandată de exploatare se întinde până în 2025 și înlocuirea celorlalte mijloace de transport (inclusiv a troleibuzelor) prin achiziţionarea de autobuze electrice.
...
Din analiza indicatorilor selectaţi pentru comasarea scenariilor s-a ajuns la concluzia că Scenariul 1 este cel mai avantajos din punct de vedere economic, financiar și de satisfacere a nevoilor de deplasare a locuitorilor din aria de deservire a operatorului SC Troleibuzul SA.


https://www.primariapn.ro/documents/101 ... 9_2016.pdf
https://www.primariapn.ro/documents/101 ... e_2018.pdf


Attachments:
PMUD_Piatra_Neamt_final_09_2016.pdf [14.29 MiB]
Downloaded 71 times
small_pmud_martie_2018.pdf [20.38 MiB]
Downloaded 67 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 22 Feb 2019 10:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Unul din punctele de pe Ordinea de zi a sedintei din 25 februarie 2019 a Consiliului de Administratie al SC Troleibuzul SA este "Aprobarea modificarilor programului de transport cu troleibuzele" (adica troleibuzele nu vor mai circula sambata). Culmea e ca noul program a fost publicat, fara sa fie aprobat!!!

http://www.troleibuzul.ro/wp-content/up ... -25.02.pdf
http://www.troleibuzul.ro/wp-content/up ... eibuze.pdf


Attachments:
Convocator-CA-25.02.pdf [51.19 KiB]
Downloaded 51 times
Program-autobuze-inlocuire-troleibuze.pdf [125.62 KiB]
Downloaded 64 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 22 Feb 2019 11:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Acesta e singurul document in care am gasit date despre infrastructura transportului cu troleibuze din judetul Neamt.


Attachments:
fisier_AnexeHCJ12.PDF [851.67 KiB]
Downloaded 75 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 10 May 2019 11:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Stirea a disparut de pe insipidul site al Troleibuzul SA... A se remarca analfabetismul celui ce a redactat "stirea" scriind "Mai" in loc de "mai" si autobuze "dizlocate" :shock: :twisted:

Ce spune deputatul Iuian Bulai: https://www.facebook.com/80429940302404 ... 6083679025


Attachments:
60179932_2164400287013938_8729784250485702656_n.jpg
60179932_2164400287013938_8729784250485702656_n.jpg [ 44.08 KiB | Viewed 1811 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 10 May 2019 12:32 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
Oare troleibuzele alea chiar au circulat? Sau au făcut km doar pe hârtie?
Oricum, între perioadele de circulaţie, vehiculele sunt ţinute la capetele de linie, cu tot cu şoferi (!) care stau să le păzească.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 11 May 2019 16:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Directorul SC Troleibuzul (sic!) SA, Nadia Nastase, a avut precizari: https://zch.ro/autobuzele-de-la-troleib ... t-2-nu-10/

Nadia Nastase wrote:
...după care am așteptat să văd care va fi reacția.

Ce sa vezi, doamna ce a distrus (probabil ca asta i s-a cerut) societatea subordonata Consiliului Judetean Neamt, face si pe psihologul! :twisted:


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 18 Sep 2019 13:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Quote:
Societatea Troleibuzul SA anunță întreruperea totală a transportului cu troleibuze începând cu data de 23.09.2019, conform Hotărârii nr. 03/17.09.2019 a ADI URBTRANS.


Cele 15 troleibuze "trec in conservare".

Ceea ce s-a urmărit de mai mult timp, s-a întâmplat: SC Troleibuzul SA nu mai primește subvenția pentru transport de la Consiliul Județean Neamț după ce Guvernul a dat o ordonanță cu dedicație precisă. Cum ordonanța s-a dat în timpul anului, după ce toate primăriile aveau bugetul deja făcut, nimeni nu poate prelua, cum ar fi normal, plata subvenției pentru locuitorii care beneficiază de transport în comun. La Piatra Neamț nici nu ar exista posibilități financiare pentru așa ceva, motivele fiind deja cunoscute.

În acest moment lucrurile sunt încă neclare. Potrivit lui Ioan Cucoreanu, directorul adjunct de la ADI Urbtrans, a avut loc o întâlnire a lui Ionel Arsene cu primarii care reprezintă localitățile care fac parte din asociație, unde președintele Consiliului Județean Neamț a spus că nu mai are cum să dea bani către Troleibuzul. Același lucru l-au spus și primarii, așa că cei de la societatea de transport par să fie puși cu spatele la zid. De aceea, de pe 23 septembrie, spre bucuria celor care se pregătesc de vreo doi ani să pună mâna pe cablurile de troleu și pe troleele bune de casat, troleibuzele nu mai pleacă în curse, se renunță la o serie de trasee și probabil vor urma măsuri de reorganizare.

Din punct de vedere strict legal, există un contract în derulare, lege între părți, unde ADI Urbtrans se obligă să plătească subvenție de transport. De unde vine banii pentru susținerea ei nu este, teoretic, problema prestatorului de servicii. În mod sigur va urma o acțiune în instanță, care va dura cel puțin vreo 2 ani, timp în care în Piatra Neamț și împrejurimi vom mai avea o nouă problemă socială de rezolvat în prag de campanii electorale succesive.

Așa că să nu ne mirăm dacă subiectul va deveni un cal de bătaie favorit de-acum încolo.


https://mesagerulneamt.ro/2019/09/trole ... rganizare/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 18 Sep 2019 16:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Consiliul de Administratie al SC Troleibuzul SA este convocat pentru...

Quote:
Prezentarea adresei nr. 4430/18.09.2019 cu privire la rezilierea Contractului de concesiune nr. 2134/1142/12.03.2007, privind reteaua de fir contact conform Anexei nr. I la contract, cu excepfia pct. 2 - cod de clasificare 1.1.3 - Statie de transformare redresare (SR2) si pct. 3 -cod de clasificare 1.1.3. - Statie de transformare 2010,4 Kv Depou.


Adica, se doreste demontarea retelei de troleibuz, pastrandu-se statiile de transformare/redresare pt. viitoarele midibuze electrice!!!

Prost de tot managementul de la SC Troleibuzul SA. Cei de acolo ar trebui sa tina cu dintii de troleibuze si de reteaua lor, ca daca acestea dispar, societatea aia nu isi mai are rostul. Vin privatii cu microbuze si pun mana pe toate traseele din zona!!!


Attachments:
convocare-CA-20-septembrie-2019.pdf [65.01 KiB]
Downloaded 24 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 23 Sep 2019 19:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Metrou Usor, jos palaria!

https://forum.metrouusor.com/viewtopic. ... 7&start=42

https://www.stiri-neamt.ro/neamt-piatra ... -ecologic/


Attachments:
PDV ONG desfiintare troleibuz Piatra-Neamt.pdf [266.63 KiB]
Downloaded 21 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 25 Sep 2019 06:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
USR Neamț dezaprobă decizia de a sista activitatea troleibuzelor în Piatra Neamț

După încercarea eșuată din urmă cu doi ani și cu acordul Consiliului Județean condus de Ionel Arsene, conducerea Troleibuzul a decis recent să pună cruce transportului ecologic din Piatra Neamț, pentru a lăsa în activitate doar autobuze și microbuze private poluante. Această măsură vine în contextul în care Piatra Neamț deține cea mai nouă rețea de troleibuze din România, realizată în 1995, în timp ce alte orașe, deși au rețele mai vechi cu 10 – 30 de ani, continuă să folosească transportul ecologic.

„Susțin continuitatea transportului ecologic în Piatra Neamț și sunt alături de angajați. Știu că planul de a distruge transportul ecologic este unul mai vechi la nivel județean și al conducerii Troleibuzul. Acum doi ani, au revenit asupra deciziei și după două luni au reintrat pe traseu troleibuzele, sper să o facă și acum. Consider că este o decizie luată pe repede înainte și cred că cei în măsură ar trebui să găsească alte soluții pentru a rezolva problemele financiare ale companiei”, a explicat deputatul Iulian Bulai, președintele USR Neamț.

Nemulțumiți de ultimele evenimente, angajați ai SC Troleibuzul SA vizați de măsura concedierilor vor protesta mâine dimineață în fața sediului, începând cu ora 08:00, în timp ce în mediul on-line deja circulă o petiție prin care se cere susținere privind păstrarea troleibuzelor în programul de transport public din Piatra Neamț.

Vicepreședintele USR Neamț Florin Zaharia, care a fost permanent în contact cu angajați ai SC Troleibuzul, susține că selecția angajaților care urmează să fie dați afară este discriminatorie și că aceștia au nevoie de susținere.

„Suntem alături de nefericiții salariați care după o viață în slujba cetățenilor sunt nevoiți să plece acasă în prag de pensionare. În plus, apar tot mai multe informații cum că actuala conducere continuă cu șicanele la adresa anumitor angajați și îi protejează pe alții. Unii primesc trasee și mașini bune, alții conduc mașini uzate și cu risc de accidente.

Cum se explică și creșterile salariale din ultima vreme ale unor salariați? Sper că nu sunt aceiași care au participat la mitingul PSD din luna mai de la Iași și că, în urma plângerii penale depusă de USR a fost nevoie de a fi cumpărată tăcerea unora. Suntem pentru un transport ecologic, de aceea troleibuzele trebuie păstrate în programul de transport și să fie o prioritate menținerea lor și poate chiar extinderea rețelei. Autobuzele electrice care vor veni peste câțiva ani au rolul de a înlocui autobuzele diesel și ele vor trebui să coexiste cu troleibuzele, completându-se reciproc într-un sistem de transport durabil”, a declarat Florin Zaharia, vicepreședinte USR Neamț.

Reamintim că, după mitingul PSD de la Iași din luna mai, deputatul Iulian Bulai și vicepreședintele USR Florin Zaharia au depus o plângere penală împotriva conducerii Troleibuzul, care a trimis în timpul programului angajați la miting cu autobuzele societății. Dosarul este în lucru la Inspectoratul de Poliție Județean Neamț.


https://realitateadeneamt.net/index.php ... tra-neamt/

Troleibuzul SA sta pe un butoi de pulbere, dupa ce 14 angajati au primit instiintari ca sunt in perioada de preaviz, urmand a fi concediati.

Masura vine dupa ce de ieri, conducerea societatii de transport a decis sa suspende activitatea troleibuzelor, pe trasee fiind trimise doar autobuzele.

Angajatii vizati de masura concedierii, spun ca totul este de fapt o razbunare a conducerii societatii, pe cei care de-a lungul timpului nu au vrut sa faca parte din anumite găști si au refuzat sa participe la ilegalitati, cum ar fi furturile de motorina, unele dintre faptele cu iz penal fiind chiar reclamate de acestia.

10 dintre cei aflati in pragul concedierii abuzive, dupa cum o numesc ei, sunt soferi, iar 4 sunt angajati in sectorul energetic al companiei. Cei din urma spun ca s-a mai incercat sa se scape de ei, dupa ce conducerea Troleibuzul i-a considerat vinovati de o ancheta declansata de DNA. Acestia spun ca nu au semnat dispozitiile de preaviz si cand au intrebat de ce sunt pe făraș, li s-a explicat ca se face reorganizare. ”Nu se face nicio reorganizare. Este doar o masura abuziva impotriva celor care au colaborat cu autoritatile cand au fost anchete. Suntem printre angajatii cazuti in dizgratia conducerii pentru ca nu am vrut sa participam la furturi. Daca se voia sa se faca reorganizare, se reducea din cei 30 de oameni angajati prin birouri sau se facea tot posibilul sa nu se mai fure motorina. Deja sunt pregatiti alti oameni sa ne ia locul”, spune unul dintre angajati, care a dorit sa ramana sub protectia anonimatului.

La Troleibuzul SA sunt aproximativ 170 de angajati, din care peste 30 formeaza personalul TESA.

Decizia conducerii de a scapa de o parte dintre angajatii Troleibuzul, a fost scanteia care a dus la escaladarea conflictului. Maine (25 septembrie), in curtea Troleibuzul SA va avea loc un protest organizat de SNSA (Sindicatul National Speranta Auto), din care fac parte 30 de angajati ai societatii aflate in subordinea CJ Neamt. Sindicatul își are sediul la Oradea, iar liderul acestuia, Mircea Kovacs a confirmat pentru tvmneamt.ro ca se pregateste un protest pentru maine dimineata (25 septembrie) si a declarat ca este in drum spre Piatra- Neamt. ”In aceasta seara ajung la Piatra- Neamt, iar maine dimineata voi merge la Troleibuzul SA pentru a apara drepturile membrilor sindicatului. Inteleg ca este vorba despre niste concedieri nelegale, abuzive. Din ce mi s-a spus, au fost redenumite niste sectii din societate care nu pot fi inchise, doar pentru a putea fi reorganizate, adica sa fie dati afara anumiti angajati. Daca este nevoie, vom apela la toate formele de protest”, a declarat liderul SNSA.

Directoarea Troleibuzul nu a putut fi contactata pentru a-si expune punctul de vedere.


https://tvmneamt.ro/maine-protest-la-tr ... i-abuzive/


Attachments:
sistarea-transportului.jpg
sistarea-transportului.jpg [ 214.89 KiB | Viewed 925 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 26 Sep 2019 05:57 
Offline
User avatar

Joined: Sun 18 Mar 2007 18:17
Posts: 98
De ce nu se aduna de-ai nostri sa participe sau sa aiba un protest separat? Petitiile nu au nici un folos. Daca as fi in tara, as merge cu autobuz cu tot.

Motivele date de SC Troleibuzul SA sunt absolut aiurea. Nu vreau sa ma pronunt a propos de furtul de motorina sau alte chestii, dar se pare ca pedepsiti sunt cei din oras, si mediul din oras.

Am sa discut despre asta in episodul urmator, desi are un ton mai vesel, asa ceva nu pot sa ignor!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 26 Sep 2019 06:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Neispravitii, isi paseaza unii altora raspunderea!

In cazul Troleibuzul, de la CJ Neamt se dadeau lunar 800.000 de lei (8 miliarde de lei vechi) care reprezentau diferenta dintre veniturile si cheltuielile societatii. Cu alte cuvinte, este ca si cum un privat ar primi bani de la stat să îsi acopere pierderile, in loc sa caute solutii de eficientizare a activitatii (reduceri de cheltuieli, disponibilizari, servicii mai bune, etc.).

http://tvmneamt.ro/troleibuzul-sa-este- ... i-dancila/

What? 800.000 lei/luna?? Pentru ce? Pentru harburile chinezesti ce circula extrem de rar???

Primăria municipiului Piatra-Neamț este responsabilă de blocajul în care va ajunge transportul public de călători pe raza municipiului capitală de județ și în toate comunele limitrofe, reunite în Asociația de Dezvoltare Intercomunitară URBTRANS, pe raza cărora operează mijloacele de transport ale SC Troleibuzul SA.

Ani la rând, Consiliul Județean Neamț a subvenționat transportul public de călători asigurat de societatea Troleibuzul, deși legislația a prevăzut dintotdeauna că aceste subvenții trebuie susținute de către autoritățile publice locale și doar în mod excepțional de către cele județene.

În iunie 2019 s-au pus în aplicare prevederile OUG 51/2019, realizându-se alinierea legislației românești la cea din UE, conform Regulamentului european nr. 1370/2007. Prin urmare, Consiliul Județean Neamț nu mai are cadru legal în baza căruia să suporte subvențiile către SC Troleibuzul SA, aceste cheltuieli fiind acum în sarcina autorităților locale.

„Am convocat la Consiliul Județean numeroase întâlniri pe acest subiect, pentru că am vrut să conștientizeze primarii că au obligația de a asigura subvențiile și de a le explica faptul că treaba este extrem de serioasă și nu se mai pot asigura fonduri de la Consiliul Județean, așa cum s-a practicat ani la rând. Ei vor păstrarea acestui transport public în comun pe raza unităților administrativ-teritoriale pe care le conduc, dar fără a investi vreun leu în susținerea lui. Consiliul Județean nu mai are cadru legal să asigure acești bani, care reprezintă diferența dintre costul real al serviciilor și ceea ce plătea, de fapt, călătorul. Din cauza nepăsării primarilor, s-a ajuns în situația extrem de gravă în care societatea Troleibuzul nu ar mai putea să își desfășoare activitatea. Principalul vinovat de această situație este Primăria Piatra Neamț, având în vedere că 80% dintre călătorii de la SC Troleibuzul au domiciliul pe raza municipiului. Sper ca în al doisprezecelea ceas, primarul de Piatra Neamț să conștientizeze că unde-i lege nu-i tocmeală și să găsească banii necesari de subvenții! Bine ar fi să mai renunțe la tot felul de asocieri pe proiecte lipsite de interes, dar consumatoare de bani publici, pentru că altfel va fi responsabilul moral de falimentul acestei societăți, dispariția unor locuri de muncă și de toate suferințele celor care au nevoie de transportul în comun. Desigur, la fel de responsabili sunt și primarii comunelor din ADI URBTRANS, dar având în vedere că sunt mai puțini călători din zonele lor în mașinile de la Troleibuzul, obligațiile financiare sunt mai mici. Fac acest apel având în vedere că de pe 28 iunie această societate nu a mai încasat subvenții și fiecare zi trecută înseamnă un pas către dezastrul financiar al unității“, a declarat Ionel Arsene, președintele Consiliului Județean Neamț.


https://www.ziarpiatraneamt.ro/nepasare ... blic-local


Attachments:
troleu.jpg
troleu.jpg [ 101.32 KiB | Viewed 884 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 26 Sep 2019 12:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Cautand informatiile greu accesibile despre SC Troleibuzul SA am gasit Hotararea CJ Neamt nr. 175/2019. Te crucesti vazand costurile de operare IMENSE!!!

Asadar, vine o hodoroaga chinezeasca, scotand fumul gros traditional si transporta 5 calatori pe o distanta de 4 km. Presupunem ca toti calatorii au bilet (2,5 lei calatoria) deci ar exista venit din exploatare de 12,5 lei! Infama societate comerciala Troleibuzul SA ar avea costul de operare aprobat de CJ-ul otravit cu arsenic politic de 24,8568 lei!!! :evil: E INACCEPTABIL! Asadar, solutia corecta, economica e scoaterea la licitatie a traseelor de autobuz, microbuz si troleibuz si desfiintarea societatii dusa la faliment de directoarea Nadia!

Quote:
...modificarea prin act adițional a Contractului de delegare a gestiunii serviciului de transport public local prin concesiune nr.8/3918/2016, încheiat cu Societatea Comercială TROLEIBUZUL S.A., prin care să se aprobe pentru anul 2019, un cost de operare de 6,2142 lei/km la autobuze și de 10,5368 lei/km la troleibuze, precum și un profit rezonabil de 5,51%.


https://cjneamt.ro/ro/2019/07/29/hotrrea-175-din-2019/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 27 Sep 2019 10:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Am cerut SC Troleibuzul SA o copie a adresei nr. 4430/18.09.2019 cu privire la rezilierea Contractului de concesiune nr. 2134/1142/12.03.2007, privind reteaua de fir contact. Nu mi-a fost trimisa copia, primind un raspuns halucinant, in nota de obraznicie si incompetenta cu care bietii pietreni s-au obisnuit!


Attachments:
scan0001.PDF [64.68 KiB]
Downloaded 29 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 03 Oct 2019 21:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Neispravitii pun cruce troleibuzului nemtean!


Attachments:
Screenshot_20191003-210518.png
Screenshot_20191003-210518.png [ 149.36 KiB | Viewed 724 times ]
Screenshot_20191003-210918.png
Screenshot_20191003-210918.png [ 131.69 KiB | Viewed 724 times ]
Screenshot_20191003-210932.png
Screenshot_20191003-210932.png [ 493.24 KiB | Viewed 724 times ]
Screenshot_20191003-211022.png
Screenshot_20191003-211022.png [ 153.12 KiB | Viewed 724 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 04 Oct 2019 14:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Anunt nou de la SC Troleibuzul SA. Chinezariile si turcismele vor circula din nou, nu si troleibuzele.


Attachments:
Screenshot_20191004-142040.png
Screenshot_20191004-142040.png [ 167.01 KiB | Viewed 709 times ]
program-autobuze-1.pdf [5.54 MiB]
Downloaded 8 times
Screenshot_20191004-144133.png
Screenshot_20191004-144133.png [ 147.81 KiB | Viewed 704 times ]
Screenshot_20191004-144142.png
Screenshot_20191004-144142.png [ 317.22 KiB | Viewed 704 times ]
Screenshot_20191004-144058.png
Screenshot_20191004-144058.png [ 228.39 KiB | Viewed 704 times ]
Screenshot_20191005-140236.png
Screenshot_20191005-140236.png [ 189.25 KiB | Viewed 683 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 17 Oct 2019 18:22 
Offline
User avatar

Joined: Sun 18 Mar 2007 18:17
Posts: 98
Doua lucruri pe care nu le inteleg:

1-De ce se mai numesc "SC Troleibuzul" daca nu opereaza troleibuze. Pare a fi reclama falsa acum!

2-De ce au pus atata efort in De Simoanele de la RATC? Doar ca se le retraga acum?

De fapt, stiu care e raspunsul, si se pare ca e vorba de razbunare, legat de scandalul cu furturi interne.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 61 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group