TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 11:18

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 335 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Next
Author Message
PostPosted: Wed 03 Oct 2018 17:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Compania de Transport Public Cluj-Napoca SA informeaza publicul calator ca, incepand cu 3 octombrie 2018, pentru a veni in sprijinul locuitorilor din ansamblurile rezidentiale din zona Valea Garbaului, precum si a institutiilor din zona str. H. Barbusse, se prelungeste linia 29, pe relatia Drumul Sfantul Ioan (inters. Str. Val. Garbaului) – Str. H. Barbusse, avand urmatorul traseu:

Tur: Drumul Sfantul Ioan (inters. Valea Garbaului) – Bucium – Cal. Floresti – Cal. Manastur – Cal. Motilor – Memorandumului – Reg. Ferdinand – P-ta M. Viteazul – I.P.Voitesti – Iasilor – Somesului – P-ta Abator – Bucuresti – H. Barbusse;

Retur: H. Barbusse – Calan – H. Barbusse – Bucuresti – P-ta Abator – Traian – P-ta M. Viteazul – Reg. Ferdinand – Memorandumului – Cal. Motilor – Cal. Manastur – Cal. Floresti – Bucium – Drumul Sfantul Ioan.

Statiile de oprire vor fi comune cu ale celorlalte linii CTP de pe traseu. Se infiinteaza statii suplimentare: Drumul Sf. Ioan (inters. Val. Garbaului), H. Barbusse, Calan.

Linia va functiona experimental in luna octombrie dupa urmatorul program:
Plecari Sf. Ioan: 4:55 – 6:00 – 6:25 – 7:10 – 7:30 – 8:25 – 8:50 – 10:10 – 11:20 – 12:30 – 13:05 – 13:40 – 14:15 – 15:00 – 15:40 – 16:20 – 16:55 – 17:40 – 19:00 – 20:10 – 21:20 (parcare Bucium);
Plecari H. Barbusse: 5:25 – 6:35 – 6:55 – 7:50 – 8:15 – 9:10 – 9:35 – 10:45 – 11:55 – 13:05 – 13:40 – 14:15 – 15:00 – 15:40 – 16:15 – 17:00 – 17:35 – 18:20 – 19:35 – 20:45.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 26 Oct 2018 17:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Quote:
Proiect de hotărâre
Privind aprobarea proiectului și a cheltuielilor legate de proiectul „Înnoirea flotei de transport în comun în Municipiul Cluj-Napoca, prin achiziționarea de troleibuze – Etapa 1 – Faza 1”.


Quote:
Proiect de hotărâre
Privind aprobarea proiectului și a cheltuielilor legate de proiectul „Înnoirea flotei de transport în comun în Municipiul Cluj-Napoca, prin achiziționarea de troleibuze – Etapa 1 – Faza 2”.


Attachments:
Cluj 26.10.2018.rar [4.42 MiB]
Downloaded 274 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 01 Nov 2018 07:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
De vreo 2 ani, transmit Clujului, pe toate caile posibile, sa achizitioneze troleibuze IMC! Iata ca, in sfarsit, propunerea mea e adoptata!

Troleibuze biarticulate pe liniile 6 si 25! Analizati cu obiectivitate si aceasta propunere a mea!

Clujul 100% electric. Proiect ambiţios: 24 milioane euro pentru 25 de autobuze electrice

Consilierii locali vor aproba în şedinţa de joi un studiu de oportunitate privind achiziţia de 25 de autobuze electrice articulate cu încărcare în mers pe linia de troleibuze. Noile autobuze ar urma să înlocuiască 25 de autobuze similare, articulate şi echipate cu motoare diesel euro 2. Autobuzele au urma să fie utilizate cu precădere pe liniile de autobuz 30 şi 9.

“Obiectivul municipalităţii este îmbunătăţirea operării flotei şi reducerea costurilor de mentenanţă prin înlocuirea strategică a materialului rulant. Se urmăreşte îmbunătăţirea eficienţei transportului public de călători, a frecvenţei şi a timpilor de parcurs şi transferul către acesta de la transportul privat cu autoturismul. De asemenea, se va urmări ca utilizarea autoturismelor să devină o opţiune mai puţin atractivă din punct de vedere economic şi al timpilor de parcurs faţă de utilizarea transportului public. Achiziţia noilor autobuze electrice articulate cu încărcare în mers pe linia de troleibuze va contribui la scăderea emisiilor de dioxid de carbon. Acest mijloc de transport, ce îmbină calităţile troleibuzului şi autobuzului electric, este superior. Este considerat de specialiştii de la Compania de Transport Public cel mai performant şi potrivit mijloc de transport electric, acolo unde există şi linie de troleibuz”, se arată în studiul de oportunitate.

Banii ar urma să vină de la Administraţia Fondului pentru Mediu.

“Acest autobuz va avea la bord baterii de înmagazinare a energiei electrice care să permită o autonomie de 30 de kilometri pentru a acoperi distanţele fără linie de contact. Linia 30 dorim să fie o linie deservită complet de autobuze electrice (prima linie complet electrică). Folosirea combinată a autobuzelor diesel şi electrice ridică anumite probleme. Înfiinţarea unei linii complet electrice cu un număr suficient de autobuze este soluţia cea mai bună. Linia 30 trece numai prin zone foarte populate şi foarte aglomerate. La ora actuală linia este deservită de 15 autobuze articulate diesel şi 17 autobuze. Având în vedere că numărul de locuri într-un autobuz electric este mai mic cu aproximativ 130-135 călători faţă de 150 călători pentru un autobuz articulat diesel, sunt necesare 17 autobuze articulate electrice şi 1-2 rezerve. Asigurăm pentru această linie 18 autobuze electrice articulate”, spune Liviu Neag, directorul CTP Cluj-Napoca.

În prezent, Clujul beneficiază de 11 staţii de încărcare lentă şi trei staţii de încărcare rapidă funcţionale de utilizate de 5 luni.

La ora actuală în Cluj-Napoca circulă 107 autobuze diesel articulate, astfel: Euro 2 (30), Euro 3 (22), Euro 6 (55).

“Am dori să înlocuim cu autobuze electrice în primul rând pe cele cu grad de poluare Euro 2. Cuplarea şi decuplarea captatorilor de la linia de contact se face automat cu o comandă prin buton din cabina şoferului, nu este necesar să coboare. Schimbarea se face într-o staţie de călători prestabilită, durează până la 10 secunde şi nu deranjează îmbarcarea/debarcarea călătorilor”, arată studiul.

În prezent, Compania de Transport Public are în parcul auto 242 de autobuze care circulă pe 41 de trasee, lungimea traseelor fiind de 567 kilometri, 78 de troleibuze care circulă pe 7 trasee, lungimea totală a acestora fiind de 139 kilometri, 26 de tramvaie pe 3 trasee, însumând 52 de kilometri.

Potrivit CTP, media călătoriilor efectuate zilnic se ridică la 516.288, iar celor anuale la 188.445.411.

Clujul a fost primul oraş din România care a introdus în circulaţie în acest an 11 autobuze electrice.

Preţul prezumat al acestui proiect se ridică la suma de 108.587.500 lei (TVA inclus), costul unui singur autobuz fiind de 4,3 milioane de lei.


Pt. linia 30 vor fi necesare 18 troleibuze IMC iar pt. linia 9 celelalte 7 (desi sunt 11 autobuze ce deservesc aceasta linie).

https://primariaclujnapoca.ro/consiliu- ... -din-2018/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 20 Nov 2018 20:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Anunt de atribuire.
Quote:
ACORD-CADRU DE FURNIZARE A 50 BUCATI TROLEIBUZE


Attachments:
CAN1003131 Anunt de atribuire la anunt de participare.pdf [71.38 KiB]
Downloaded 301 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 08 Jan 2019 07:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
A.F.M. a respins proiectul din cauza ca... "nu există dovada că Planul de calitate a aerului a fost aprobat prin Hotărârea Consiliului Local"!!! Impardonabila greseala a administratiei clujene!


Attachments:
AFM 12.2018.rar [1.07 MiB]
Downloaded 266 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 13 Feb 2019 20:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Neag a trecut în revistă achizițiile din 2019. Sunt contractate autobuze electrice, troleibuze și tramvaie, pe fonduri europene.

Tramvaie: 24. „Primul tramvai de la Astra Vagoane Călători va ajunge la Cluj în toamna acestui an. Cel puțin patru vor ajunge anul acesta”, a spus Neag.

Troleibuze: 50. „În octombrie vor sosi primele troleibuze Solaris. Sper să avem măcar zece anul acesta”.

Autobuze electrice. 30. „Au sosit opt, s-a întârziat puțin, dar până la sfârșitul lunii aprilie vor aduce toate cele 41 de autobuze electrice”.

CTP mai cumpără și zece autobuze diesel care vor fi folosite pentru transportul școlar, care se va extinde la mai multe școli.


https://media9.ro/investitiile-ctp-tram ... introduce/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 07 Mar 2019 19:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Cap de linie Bucium.

Un loc rudimentar, murdar si aglomerat. Felicitari soferilor ca isi spala vehiculele. Rusine Conducerii CTP ca nu si-a dotat capetele de linie cu minimul necesar!

Nisipul (si produsele petroliere de la autobuze) ajung direct in canalizarea pluviala :evil:


Attachments:
Cluj Napoca 05.03.2019 (1).jpg
Cluj Napoca 05.03.2019 (1).jpg [ 178.96 KiB | Viewed 15044 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 07 Mar 2019 19:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Interventii.

CJ 19 YPZ


Attachments:
Cluj Napoca 05.03.2019 (2).jpg
Cluj Napoca 05.03.2019 (2).jpg [ 182.11 KiB | Viewed 15038 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 23 Mar 2019 15:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Quote:
Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației și a indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiții ”Modernizare depou de tramvaie din Str. Grigore Ignat”.


Attachments:
11. Modernizare Depou Str. Grigore Ignat - Cluj.pdf [6.24 MiB]
Downloaded 261 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 20 May 2019 14:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
La Sedinta Consiliului Civic Local din 17 mai a participat dl. Niculae Dobos (director tehnic al CTP).

Omul, foarte documentat, cu un sarm aparte, a avut interventii la cateva subiecte, din care am retinut:
- domnia sa a fost promotorul introducerii autobuzelor electrice, insa el dorea troleibuze IMC;
- CTP doreste infiintarea a 5 linii noi de troleibuz. Dl. Dobos a inceput sa prezinte aceste proiecte, fiind insa intrerupt. A apucat sa aminteasca de linia 23. Cum viitoarele 50 de troleibuze nu sunt dotate cu motor auxiliar/baterii, cred ca se va dori extinderea unor retele de troleibuz, osatura fiind reteaua de la Terapia - CUG. Cele 25 de troleibuze IMC erau (sper ca vor fi) destinate in principal liniei 30;
- nu agreeaza introducerea troleibuzelor biarticulate, pt. ca nu ar exista cerere mare de transport decat in anumite intervale orare. Aici imi permit sa il contrazic, deoarece troleibuzele traseelor 6, 7 si 25 sunt arhipline toata ziua. In plus, ar fi de retinut conceptul elvetian, de confort, prin care fiecare calator trebuie sa aiba loc pe scaun...

Aici e emisiunea inregistrata:


Later edit: am atasat propunerile Consiliului Civic Local.


Attachments:
CCLcj Infrastructura-Poluare 16.05.2019.doc [117.5 KiB]
Downloaded 241 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 21 May 2019 13:11 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
,,Conceptul elveţian" presupune şi nişte tarife de călătorie pe măsură. La Berna era 3,5 franci un bilet, nu cred eu că clujeanul ar plăti 15 lei pe un bilet valabil o oră. Şi nici la Berna nu ţi se garanta că găseşti un loc pe scaun. Practic, ce fac elveţienii se numeşte overkill, practic vor să arate că ei pot. Dar tot confortul ăsta e plătit la greu, atât direct prin bilete, cât şi indirect de primărie. Şi mai implică şi o reţea complexă de benzi dedicate, de intersecţii lărgite şi de alveole mari în care să se facă staţiile.
Apoi, la noi nici nu ar avea loc pe majoritatea străzilor vehicule dublu-articulate care, apropo, nici măcar nu se pot omologa în UE din cauza razelor mari de întoarcere (cele din Luxembourg, Olanda şi Germania circulă cu derogare). De preţul unor astfel de vehicule (care, din câte ştiu, sunt produse doar de Van Hool şi Hess) nici nu mai vorbim, e mult mai mare decât tot ce ne-am putea noi permite vreodată. Să nu mai vorbim nici de mentenanţă (îmi şi închipui un LightTram intrând în halele din Gheorghieni sau sub pod la IRA).
Pentru 6, 7 (care 7 nici nu circulă zilnic) şi 25 sunt suficiente vehicule articulate, dar ar trebui eliminate pe cât posibil suprapunerile cu alte trasee (mai ales 1 şi 30). Dacă în loc de 6, 7 şi 25 ai avea 24 (mă rog 24b) şi 25 la interval de 4 minute cu articulate (evident, 24 limitat tot la Bucium, nu dus la Polus) şi ai suplimenta cu 7 la ore de vârf, ar fi problema rezolvată. Cu 1 dispărut şi cu 30 modificat în aşa fel încât să nu mai dubleze 25 poţi acoperi eficient zona centrală.
Şi mai sunt şi alte măsuri care se pot lua, precum rezolvarea cumva a problemei Gării - unde s-a făcut parcare, s-a făcut staţie de taxi, dar transportul public a rămas tot cu acel terminal impropriu. Practic, în afară de liniile dinspre Baciu, tot ce întoarce acum la Piaţa Mihai Viteazu ar trebui să întoarcă la gară. A, da, şi 5 prelungit în Someşeni şi 4 şi 8 desfiinţate (da, încă mai există linia 4, chiar dacă e vorba de cursele de acces/retragere de pe 5).
Astea sunt problemele care trebuie rezolvate, nu alte linii de dublaj ale liniilor existente (că nu cred eu că cele 5 linii noi ale CTP vor însemna extinderi de reţea, ci diverse alte combinaţii pe reţeaua existentă).


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 21 May 2019 13:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Si Solaris-ul a fabricat prototipul de 24 m.

Am testat bi-articulatele din Zurich si Lucerna si se descurca exceptional pe tot felul de stradute, deci s-ar descurca lesne si pe bulevardele clujene. Si nu au avut nevoie de reconfigurarea capetelor de linie. Iar sub pod la IRA pot intra foarte bine, asa cum intra lejer si articulatele. Cu gararea lor in Gheorgheni, de ce ar fi o problema? Desigur, ar fi intelept de inchiriat un astfel de troleibuz, pt. testare.

Bi-articulate circula si in Linz (troleibuze), Barcelona, Goteborg si Bruxelles (autobuze), tari membre UE.

Costuri? Cofinantare europeana. Bine ca au aruncat bani pe bateriobuze.

Da, o regandire a traseelor si a intervalelor de succedare a vehiculelor, sunt urgent necesare.

Aeroport: solutia ar fi cea de prelungire a liniei de tramvai de pe bul. Muncii. In plus, sa ramana 5-ul ca pe vremuri, fara oprire in cart. Someseni (8-ul face asta).

Gara: s-au pus banci, ca la Sibiu, in fatza garii :(

Se vorbeste de metrou si de tren metropolitan. Boc ar dori "metrou cu baterii", deci nici macar nu am consemnat pe undeva asemenea proiect. Iar trenul metropolitan te-ar lasa departe de punctele de interes... poate un tramvai-tren (deci extindere in municipiu) ar fi o solutie.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 21 May 2019 14:15 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Silviu wrote:
Aeroport: solutia ar fi cea de prelungire a liniei de tramvai de pe bul. Muncii. In plus, sa ramana 5-ul ca pe vremuri, fara oprire in cart. Someseni (8-ul face asta).

Prelungire unde? Bd. Muncii se încheie în câmp... În schimb, un proiect major ar putea fi înlocuirea lui 25 cu tramvai, dar asta ar însemna eliminarea completă a troleibuzelor de pe axa centrală şi, desigur, învingerea stereotipurilor româneşti care zic că tramvaiul e pentru sărăntoci şi nu are ce căuta prin centru. Cum aşa ceva n-o să se facă vreodată (ca şi metroul Bocesc, de altfel)...
De ce ar trebui ca 5 să fie special pentru aeroport? Să se perpetueze în continuare ideea din unele oraşe în care avionul e pentru cei cu 3 ouă, care pot plăti mai mult pe un bilet şi care nu se pot amesteca cu prostimea? În Elveţia, că tot am vorbit de ea, până la aeroport e tariful normal al zonei respective, la Zurich poţi inclusiv să mergi cu tramvaiul la aeroport. În condiţiile astea s-ar putea face o cursă expres Gară - Aeroport, care să ocolească centrul, să fie cu autobuz şi să coste 10 lei biletul... ar găsi imediat fraieri, pardon, clienţi.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 21 May 2019 20:47 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
Bulevardul Muncii se termina, cândva, în câmp. Adică devenea drum de ţară şi ajungea cu chiu cu vai la nord de Apahida unde se racorda la DN1C. Acum face parte din aşa-zisa centură. De fapt, o bretea.

Doi la mână. În Elveţia, ca şi în Germania şi Austria, există conceptul de tren rutier pentru pasageri. Adică se poate călători şi în remorcă. Avantajul este că remorca se poate ataşa când e flux mare de călători şi detaşa când e unul mai redus. Eu văd oportune trenurile rutiere (troleibuz de 12m + remorcă de 11m, chiar peste - inclusiv bara de tractare) pe liniile 6 şi 7. Din păcate, este o directivă UE care nu permite transportul pasagerilor în remorcă, directive de care nu se ţine cont în cele 3 state menţionate mai sus. Elveţia nu e membru UE, dar Austria şi Germania da.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 30 May 2019 18:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Autobuze școlare pentru elevi - etapa a II-a

Primăria Cluj-Napoca și Compania de Transport Public Cluj-Napoca extind proiectul votat de clujeni în cadrul procesului de Bugetare participativa, „Autobuze școlare pentru elevi”, de la 5 la 12 trasee și la mai multe școli din municipiu.

În primă etapă am derulat un proiect pilot în parteneriat Primărie - CTP - Inspectoratul Școlar - care s-a desfășurat timp de 40 de zile, la 2 școli din Municipiul Cluj-Napoca, pentru elevii claselor 0-4. Proiectul s-a desfășurat cu succes, iar cele 5 trasee pentru autobuzele școlare au fost permanentizate.

Primăria Cluj-Napoca prin Direcția Poliția Locală a asigurat, de asemenea, prezența a cel puțin un polițist local în fiecare autobuz școlar. Polițiștii asistă copiii la urcare/coborâre și la trecerea străzii. Elevii au fost preluați astfel din 4 cartiere ale Clujului, iar părinții au căpătat încredere în proiect.

Acum, în cea de a doua etapă, au fost achiziționate 10 autobuze noi, iar rutele au fost suplimentate cu 7 trasee care permit să acoperim alte două zone din oraș - Bună Ziua și Grigorescu. Începând de săptămâna viitoare vor fi operaționale deci 12 trasee dedicate transportului la școală și acasă pentru elevii din ciclul primar.

Acest proiect contribuie direct la diminuarea numărului de mașini care sunt în trafic la orele de vârf în centrul orașului.

Din totalul de 10 autobuze, 4 au fost achiziționate din fondurile Companiei de Transport Public Cluj-Napoca, restul 6 au fost achiziționate din fondurile Primăriei.

Prețul unui autobuz este de 1.096.699 lei. - valoarea totală fiind de 10 969 990 lei (aproximativ 11 milioane lei).

Cele 10 noi autobuze vor deservi 7 licee din centrul Clujului, după cum urmează:

1) Colegiul Național „Gheorghe Șincai”
2) Colegiul Național „George Coșbuc”
3) Colegiul Național „Emil Racoviță”
4) Seminarul Teologic Ortodox
5) Liceul Teologic Reformat
6) Liceul Teoretic Bathory Istvan
7) Liceul Teoretic Apáczai Csere János

Autobuzele noi, marca Setra, corespund tuturor normelor europene din domeniu, garanția fiind de 5 ani sau 350.000 km.

Caracteristici tehnice ale noilor autobuze școlare:
- capacitate de transport de 44 locuri pe scaune fixe și 4 scaune rabatabile
- puterea motorului diesel este de 220 kW (299 CP ), cu norma de poluare EURO VI
- lungimea autobuzului este de 12,33 m
- rampă pentru fotoliile rulante ale persoanelor cu dizabilități
- loc special amenajat în salon pentru fotoliile rulante și landourile pentru copii
- Indicatoare transport elevi față și spate cu iluminare tip LED
- anunțarea vocală a stațiilor în salon
- sistem de supraveghere video în interior și exterior
- sistem de urmărire prin GPS a vehiculului
- anunțarea vocală a numărului de traseu și a direcției de deplasare, în exteriorul autobuzului, pentru informarea persoanelor cu deficiențe de vedere

Cele 7 trasee din etapa a II-a a proiectului, care se adaugă celor 5 deja existente:

Traseul 6 - cartierul Mănăștur - Primăverii
STAȚII:
DUS: Primăverii, Minerva, Izlazului, Calea Mănăștur, Agronomia, Calea Moților, str. Avram Iancu Nr.6 ( ptr. Seminarul Teologic Ortodox), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 2 ( ptr. Liceul Teoretic Bathory Istvan), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 16 ( ptr. Colegiul Național Emil Racoviță și Liceul Teologic Reformat), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 23 ( ptr. Liceul Teoretic Apáczai Csere János ) și str. Avram Iancu Nr.33 ( ptr. Colegiul Național “Gheorghe Șincai” și Colegiul Național “George Coșbuc”).

ÎNTORS: Avram Iancu Nr.6 ( ptr. Seminarul Teologic Ortodox), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 2 ( ptr. Liceul Teoretic Bathory Istvan), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 16 ( ptr. Colegiul Național Emil Racoviță și Liceul Teologic Reformat), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 23 ( ptr. Liceul Teoretic Apáczai Csere János ) și str. Avram Iancu Nr.33 ( ptr. Colegiul Național “Gheorghe Șincai” și Colegiul Național “George Coșbuc”), Memorandumului, Spitalul de Copii, Fabrica de Bere, Grădini Mănăștur, Cocoșul de Aur, Peana, Gârbău.

Traseul 7 - Mănăștur (Bucium):
STAȚII:
DUS: Bucium, Ciobanului, Piața Flora, Calea Mănăștur, Agronomia, Calea Moților, Avram Iancu Nr.6 ( ptr. Seminarul Teologic Ortodox), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 2 ( ptr. Liceul Teoretic Bathory Istvan), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 16 ( ptr. Colegiul Național Emil Racoviță și Liceul Teologic Reformat), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 23 ( ptr. Liceul Teoretic Apáczai Csere János ) și str. Avram Iancu Nr.33 ( ptr. Colegiul Național “Gheorghe Șincai” și Colegiul Național “George Coșbuc”).

ÎNTORS: Avram Iancu Nr.6 ( ptr. Seminarul Teologic Ortodox), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 2 ( ptr. Liceul Teoretic Bathory Istvan), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 16 ( ptr. Colegiul Național Emil Racoviță și Liceul Teologic Reformat), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 23 ( ptr. Liceul Teoretic Apáczai Csere János ) și str. Avram Iancu Nr.33 ( ptr. Colegiul Național “Gheorghe Șincai” și Colegiul Național “George Coșbuc”), Memorandumului, Spitalul de Copii, Fabrica de Bere, Grădini Mănăștur, Taberei, Calea Florești, Colina.

Traseul 8 cartierul Mărăști
STAȚII:
DUS: Plevnei Sud, CET, Timișului, Branului Sud, Branului, Expo Transilvania, Aurel Vlaicu, Arte Plastice, Crinului, Someș, Constanța, Sora, Memorandumului Nord, Avram Iancu Nr.6 ( ptr. Seminarul Teologic Ortodox), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 2 ( ptr. Liceul Teoretic Bathory Istvan), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 16 ( ptr. Colegiul Național Emil Racoviță și Liceul Teologic Reformat), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 23 ( ptr. Liceul Teoretic Apáczai Csere János ) și str. Avram Iancu Nr.33 ( ptr. Colegiul Național “Gheorghe Șincai” și Colegiul Național “George Coșbuc”).

ÎNTORS: Avram Iancu Nr.6 ( ptr. Seminarul Teologic Ortodox), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 2 ( ptr. Liceul Teoretic Bathory Istvan), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 16 ( ptr. Colegiul Național Emil Racoviță și Liceul Teologic Reformat), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 23 ( ptr. Liceul Teoretic Apáczai Csere János ) și str. Avram Iancu Nr.33 ( ptr. Colegiul Național “Gheorghe Șincai” și Colegiul Național “George Coșbuc”), Avram Iancu, Regionala CFR, Biserica Sf. Petru, Piața Mărasti, Mareșal Constantin Prezan, Siretului, Pod Someșeni, Aiudului, Rodnei, Blajului, Broda, Plevnei Nord.

Traseul 9 - Gheorgheni:
STAȚII:
DUS: Snagov Nord, Borsec Nord, Bistriței, Septimiu Albinii Nord, Piața Cipariu Nord, Piața Avram Iancu, Sora, Memorandumului Nord, Avram Iancu Nr.6 ( ptr. Seminarul Teologic Ortodox), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 2 ( ptr. Liceul Teoretic Bathory Istvan), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 16 ( ptr. Colegiul Național Emil Racoviță și Liceul Teologic Reformat), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 23 ( ptr. Liceul Teoretic Apáczai Csere János ) și str. Avram Iancu Nr.33 ( ptr. Colegiul Național “Gheorghe Șincai” și Colegiul Național “George Coșbuc”).

ÎNTORS:Avram Iancu Nr.6 ( ptr. Seminarul Teologic Ortodox), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 2 ( ptr. Liceul Teoretic Bathory Istvan), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 16 ( ptr. Colegiul Național Emil Racoviță și Liceul Teologic Reformat), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 23 ( ptr. Liceul Teoretic Apáczai Csere János ) și str. Avram Iancu Nr.33 ( ptr. Colegiul Național “Gheorghe Șincai” și Colegiul Național “George Coșbuc”), Opera, Piața Cipariu Est, Septimiu Albinii Sud, Nicolae Titulescu, Herculane, Borsec Sud, Snagov Sud.

Traseul 10 cartierul Zorilor
STAȚII:
DUS: Zorilor, Spitalul de Recuperare Sud, Observatorului Sud, Gheorghe Doja, Piața Cipariu Nord, Piața Avram Iancu, Sora, Memorandumului Nord, Avram Iancu Nr.6 ( ptr. Seminarul Teologic Ortodox), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 2 ( ptr. Liceul Teoretic Bathory Istvan), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 16 ( ptr. Colegiul Național Emil Racoviță și Liceul Teologic Reformat), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 23 ( ptr. Liceul Teoretic Apáczai Csere János ) și str. Avram Iancu Nr.33 ( ptr. Colegiul Național “Gheorghe Șincai” și Colegiul Național “George Coșbuc”).

ÎNTORS: Avram Iancu Nr.6 ( ptr. Seminarul Teologic Ortodox), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 2 ( ptr. Liceul Teoretic Bathory Istvan), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 16 ( ptr. Colegiul Național Emil Racoviță și Liceul Teologic Reformat), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 23 ( ptr. Liceul Teoretic Apáczai Csere János ) și str. Avram Iancu Nr.33 ( ptr. Colegiul Național “Gheorghe Șincai” și Colegiul Național “George Coșbuc”), Opera, Silviu Dragomir, Observator Nord, Spitalul de Recuperare Nord, Gheorghe Dima.

Traseul 11 cartierul Bună Ziua
STAȚII:
DUS: Dacia Service, Compexit, Complex Tempus Sud, Vitacom, Trifoiului Sud, Becaș Est, Drapelului Est, P-ța Ion Agârbiceanu Est, Andrei Mureșanu, , Piața Cipariu Nord, Piața Avram Iancu, Sora, Memorandumului Nord, Avram Iancu Nr.6 ( ptr. Seminarul Teologic Ortodox), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 2 ( ptr. Liceul Teoretic Bathory Istvan), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 16 ( ptr. Colegiul Național Emil Racoviță și Liceul Teologic Reformat), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 23 ( ptr. Liceul Teoretic Apáczai Csere János ) și str. Avram Iancu Nr.33 ( ptr. Colegiul Național “Gheorghe Șincai” și Colegiul Național “George Coșbuc”).

ÎNTORS: Avram Iancu Nr.6 ( ptr. Seminarul Teologic Ortodox), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 2 ( ptr. Liceul Teoretic Bathory Istvan), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 16 ( ptr. Colegiul Național Emil Racoviță și Liceul Teologic Reformat), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 23 ( ptr. Liceul Teoretic Apáczai Csere János ) și str. Avram Iancu Nr.33 ( ptr. Colegiul Național “Gheorghe Șincai” și Colegiul Național “George Coșbuc”), Opera, Cipariu Vest, Piața Ion Agârbiceanu Vest, Drapelului Vest, Fagului, Trifoiului Nord, Vitacom Nord, Complex Tempus Nord, Centrul Medical, Drum Făget.

Traseul 12 cartierul Grigorescu
STAȚII:
DUS: Radio România Cluj, Petuniei, Iancu de Hunedoara, 14 Iulie Vest, Uzinei Electrice, Hotel Sport, Calea Moților, Avram Iancu Nr.6 ( ptr. Seminarul Teologic Ortodox), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 2 ( ptr. Liceul Teoretic Bathory Istvan), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 16 ( ptr. Colegiul Național Emil Racoviță și Liceul Teologic Reformat), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 23 ( ptr. Liceul Teoretic Apáczai Csere János ) și str. Avram Iancu Nr.33 ( ptr. Colegiul Național “Gheorghe Șincai” și Colegiul Național “George Coșbuc”).

ÎNTORS: Avram Iancu Nr.6 ( ptr. Seminarul Teologic Ortodox), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 2 ( ptr. Liceul Teoretic Bathory Istvan), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 16 ( ptr. Colegiul Național Emil Racoviță și Liceul Teologic Reformat), str. Mihail Kogălniceanu Nr. 23 ( ptr. Liceul Teoretic Apáczai Csere János ) și str. Avram Iancu Nr.33 ( ptr. Colegiul Național “Gheorghe Șincai” și Colegiul Național “George Coșbuc”), Memorandumului Nord, Spitalul De Copii, Chios, Sala Polivalentă, Sigismund Toduță, Alexandru Vlahuță, Buzău, Mirăslău, Fântânele.


https://www.facebook.com/EmilBoc.Intotd ... =2&theater


Attachments:
61657292_2060647760906247_8598923060902363136_o.jpg
61657292_2060647760906247_8598923060902363136_o.jpg [ 720.34 KiB | Viewed 14256 times ]
61491075_2060646967572993_5620718649670107136_o.jpg
61491075_2060646967572993_5620718649670107136_o.jpg [ 754.69 KiB | Viewed 14256 times ]
61949169_2060646714239685_8033812365269008384_o.jpg
61949169_2060646714239685_8033812365269008384_o.jpg [ 579.73 KiB | Viewed 14256 times ]
61618250_2060648614239495_1587476726428991488_o.jpg
61618250_2060648614239495_1587476726428991488_o.jpg [ 813.61 KiB | Viewed 14256 times ]
61989773_2060648020906221_934731127246028800_o.jpg
61989773_2060648020906221_934731127246028800_o.jpg [ 796.05 KiB | Viewed 14256 times ]
62229864_2060648080906215_4328950868247314432_o.jpg
62229864_2060648080906215_4328950868247314432_o.jpg [ 997.33 KiB | Viewed 14256 times ]
61596916_2060648430906180_3642101562286800896_o.jpg
61596916_2060648430906180_3642101562286800896_o.jpg [ 890.89 KiB | Viewed 14256 times ]
61566527_2060648207572869_8315355584715030528_o.jpg
61566527_2060648207572869_8315355584715030528_o.jpg [ 787.72 KiB | Viewed 14256 times ]
61628733_2060647087572981_6291697123758964736_o.jpg
61628733_2060647087572981_6291697123758964736_o.jpg [ 802.54 KiB | Viewed 14256 times ]
61735832_2060647710906252_784327664667197440_o.jpg
61735832_2060647710906252_784327664667197440_o.jpg [ 930.85 KiB | Viewed 14256 times ]
61416754_2060647180906305_1442245834698653696_o.jpg
61416754_2060647180906305_1442245834698653696_o.jpg [ 804.02 KiB | Viewed 14256 times ]
61854733_2060647000906323_3357963929190924288_o.jpg
61854733_2060647000906323_3357963929190924288_o.jpg [ 749.05 KiB | Viewed 14256 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 06 Jun 2019 10:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Traseul 10 (pt. elevi).


Attachments:
Cluj Napoca 979.jpg
Cluj Napoca 979.jpg [ 67.48 KiB | Viewed 14206 times ]
Cluj Napoca 979 (1).jpg
Cluj Napoca 979 (1).jpg [ 76.87 KiB | Viewed 14206 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 22 Jun 2019 13:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
La Cluj-Napoca a intrat în funcțiune o noua bandă dedicată pentru transportul în comun și pentru biciclete, pe tronsonul dintre sensul giratoriu de la Bulevardul Nicolae Titulescu – strada Slănic și până la girația cu strada Septimiu Albini. Noua bandă este o continuare a celei care s-a dat în folosință în luna aprilie pe Bulevardul Nicolae Titulescu, pe tronsonul dintre strada Septimiu Albini și Piața Cipariu și care se conectează cu banda dedicată pentru autobuze și biciclete deja existentă, care leagă Piața Cipariu cu Bulevardul 21 Decembrie 1989. Este vorba în total de 2,9 kilometri de bandă dedicată. Pe acest tronson, din cartierul Gheorgheni până pe strada Memorandumului, timpul de deplasare s-a redus de la 18 minute la 9 minute.

Extinderea benzilor dedicate pentru autobuze face parte din amplul proiect al primăriei care vizează prioritizarea transportului în comun, care va continua și în alte zone din municipiul Cluj-Napoca.


https://www.facebook.com/PrimariaClujNapocaRomania/


Attachments:
64779363_2072199239751099_6934481770364534784_o.jpg
64779363_2072199239751099_6934481770364534784_o.jpg [ 817.32 KiB | Viewed 14055 times ]
64510562_2072199286417761_3708885481946087424_o.jpg
64510562_2072199286417761_3708885481946087424_o.jpg [ 795.83 KiB | Viewed 14055 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 27 Aug 2019 12:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
"Am decis următoarele lucruri împreună cu Compania de Transport Public: în primul rând, de a înființa câteva linii noi de transport public în oraș. Prima linie, pe care o vom implementa începând cu data de 9 septembrie, este o linie nouă, care probabil va avea numărul 53, care va veni de la piața agroalimentară IRA din Mărăști, până în Piața Mihai Viteazu pe un traseu alternativ celui existent astăzi. La dus sunt stațiile de la piața IRA de pe strada Dâmboviței, se merge pe Ialomiței, pe la pasaj se merge și ajunge pe strada Aurel Vlaicu, dreapta pe strada Fabricii, apoi stânga pe București, Piața Abator, strada Traian, Piața Mihai Viteazu. La întors va avea traseul Piața Mihai Viteazu – strada Iașilor – strada Someșului – strada Lalelelor – Piața Abator – strada București – strada Fabricii – strada Aurel Vlaicu – strada Ialomiței – strada Dâmboviței IRA. Se vor amenaja stații acolo unde nu există", a anunțat edilul Clujului, la Ziua Live.

De asemenea, se va introduce linia 30B, care va lega cartierele Grigorescu și Gheorgheni: "Tot începând cu 9 septembrie se va pune în mișcare o altă legătură cerută de foarte multă vreme și anume o linie directă între cartierul Grigorescu și cartierul Gheorgheni, linia 30B. Traseul este strada Paul Ioan – strada Mirăslău – strada Fântânele – strada Alexandru Vlahuță – Piața 14 iulie – strada Octavian Goga – strada Dragalina – Piața Mihai Viteazu – strada Cuza Vodă – Piața Avram Iancu – strada Dorobanților – strada Teodor Mihali – strada Alexandru Vaida Voievod - strada Unirii", a declarat primarul Emil Boc.

Municipalitatea clujeană are în vedere și introducerea unei linii directe între cartierele Zorilor și Gheorgheni, înainte de începerea noului an universitar. Clujenii au cerut introducerea acestei linii și printr-o petiție online, care a strâns, până acum, peste 700 de semnături.

"Până la începutul anului universitar sper să putem da în circulație și o linie nouă pe axa Zorilor – Gheorgheni, cerută de către cetățeni și la care lucrăm în momentul de față, cu mari șanse de implementare, începând cu sfârșitul lunii septembrie", a transmis primarul Clujului.


https://ziuadecj.realitatea.net/adminis ... 89227.html


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 10 Sep 2019 15:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Primăria Cluj-Napoca și Compania de Transport Public Cluj-Napoca oferă clujenilor 2 linii noi de transport în comun, începând cu data de 9 septembrie, a treia linie nouă urmând să intre în circulație din data de 30 septembrie.

Această decizie a fost luată pentru a susține și încuraja utilizarea transportului public în oraș și pentru a asigura o mai bună conectivitate a tuturor cartierelor municipiului. De asemenea, vom avea în vedere introducerea altor linii noi de transport sau extinderea celor existente, în funcție de numărul mijloacelor de transport din dotarea CTP.

Prin această suplimentare a liniilor de transport nu se diminuează calitatea serviciilor de transport public existente întrucât municipalitatea și compania de transport au achiziționat un număr suplimentar de autobuze.

Achiziționarea mijloacelor de transport public, în special nepoluante, a reprezentat și reprezintă o prioritate pentru Primăria Cluj-Napoca și Compania de Transport Cluj-Napoca.

Traseele și stațiile celor trei linii noi de transport sunt următoarele:

1. Linia 44: Cartierul Grigoerescu - cartierul Gheorgheni

Traseu:
Dus: Str. Paul Ioan - Str. Mirăslău - Str. Fântânele - Str. Al. Vlahuță - Piața 14 Iulie - Str. O. Goga - Str. Dragalina - Piața M. Viteazul - Str. Cuza Vodă - Piața A. Iancu - Calea Dorobanților - Str. T. Mihali - Str. Al. Vaida Voievod - Str. Unirii.

Întors: Str. Unirii - Str. Al. Vaida Voievod - Al. Slanic - Bulevardul N. Titulescu - Piața Cipariu - Piața Ștefan Cel Mare - Piața A. Iancu - Bulevardul 21 Decembrie 1989 - Str. Reg. Ferdinand - Str. Horea - Str. Dragalina - Str. O. Goga - Piața 14 Iulie - Str. Al.Vlahuță - Str. Fântanele – Str. Mirăslău - Str. Paul Ioan.

Stații
Dus: Radio România Cluj - Petuniei - Iancu de Hunedoara - Piața 14 Iulie - Grand Hotel Napoca - Dragalina - Piața M. Viteazul Sud - Tribunal - Școala S. Bărnuțiu - Biblioteca Județeană Cluj - Dorobanților - Campus Universitar - Iulius Mall - Valeriu Bologa;

Întors: Colegiul Pedagogic - Iulius Mall - (Slănic) – Bistriței - S. Albinii - Piața Cipariu - Piața A. Iancu - Sora - Central - Dragalina - O. Goga - Piața 14 Iulie - Al. Vlahuță - Buzău - Mirăslău - Fântânele.

2. Linia 53: Piața Agroalimentară IRA - Piața Mihai Viteazul

Traseu:
Dus: Str. Dâmboviței - str. Ialomiței - Str. A. Vlaicu - Str. Fabricii - Str. București - Piața Abator - Str. D.P. Barceanu - Str. Traian - Piața M. Viteazul.

Întors: Piața M. Viteazul - Str. Iașilor - Str. Someșului - Str. Lalelelor - Piața Abator - Str. București - Str. Fabricii - Str. A. Vlaicu - str. Ialomiței - Str. Dambovitei.

Stații:
Dus: Piața Agroalimentară IRA - Expo Transilvania - Campus UTCN - Arte Plastice - București - Farmec - Anton Pann - Piața M. Viteazul.

Întors: Piața M. Viteazul - Piața Abator - Parcul Farmec - Fabricii - Mareșal C-tin Prezan - Campus UTCN - Expo Transilvania - Piața Agroalimentara IRA.

3. Linia 45: cartierul Zorilor - cartierul Gheorgheni

Traseu:
Dus: Str. Observatorului - Calea Turzii - Str. Bună Ziua - Str. Becaș - Str. Al. Bohatiel - Piața I. Agârbiceanu - Str. Barbu Șt. Delavrancea - Str. C-tin Brâncuși - Piața Cipariu - Calea Dorobanților - str. T. Mihali - str. Al. Vaida Voievod - str. Unirii

Întors: Str. Unirii - Str. Al. Vaida Voievod - Aleea Slănic - Bulevardul N. Titulescu - Str. C-tin Brâncuși - Str. Barbu Șt. Delavrancea - Piața I. Agârbiceanu - Str. Al. Bohatiel - Str. Becaș - Str. Bună Ziua - Calea Turzii - Str. Observatorului.

Stații:
Dus: Zorilor - Spitalul de Recuperare - Observatorului - Meteor - C-tin Noica - Complex Tempus - Vitacom - Trifoiului - Becaș - Drapelului - Piața I. Agârbiceanu - B. Delavrancea - Piața Cipariu - Tribunal - Școala S. Bărnuțiu - Biblioteca Județeană Cluj - Dorobanților - Campus Universitar - Iulius Mall - Valeriu Bologa.

Întors: Colegiul Pedagogic - Iulius Mall - Bistriței - S. Albini - Piața Cipariu - B. Delavrancea - Piața I. Agârbiceanu - Drapelului - Becaș - Fagului - Trifoiului - Vitacom - Complex Tempus - Electrogroup - W. A. Mozart - Observatorului - Spitalul de Recuperare - Gh. Dima.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 10 Sep 2019 15:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Primăria Cluj-Napoca și Compania de Transport Public Cluj-Napoca extind proiectul votat de clujeni în cadrul procesului de Bugetare participativa, „Autobuze școlare pentru elevi”, de la 5 la 12 trasee și la mai multe școli din municipiu.

Traseul 1/ Plecare la ora 07:15: str. Primaverii – str. Izlazului – str. Campului – Calea Manastur – Calea Motilor – str. Memorandumului – B-dul 21 Decembrie 1989 – P-ta A. Iancu- str. Constanta – str. Arges (Lic. “Nicolae Balcescu”) si apoi str. Onisifor Ghibu (Lic. “Avram Iancu”).

Traseul 2/ Plecare la ora 07:15: str. Bucium – Calea Floresti – Calea Manastur – Calea Motilor – str. Memorandumului – B-dul 21 Decembrie 1989 – P-ta A. Iancu- str. Constanta – str. Arges (Lic. “Nicolae Balcescu”) si apoi str. Onisifor Ghibu (Lic. “Avram Iancu”).

Traseul 3/ Plecare ora 07:15: str. Zorilor – str. Observatorului – Calea Turzii – P-ta Cipariu – P-ta A. Iancu - str. Constanta – str. Arges (Lic. “Nicolae Balcescu”) si apoi str. Onisifor Ghibu (Lic. “Avram Iancu”).

Traseul 4/ Plecare la ora 07:15: str. Unirii – Nicolae Titulescu – P-ta Cipariu – P-ta A. Iancu - str. Constanta – str. Arges (Lic. “Nicolae Balcescu”) si apoi str. Onisifor Ghibu (Lic. “Avram Iancu”).

Traseul 5/ Plecare la ora 07:15 Marasti (IRA) – Aurel Vlaicu – 21 Decembrie 1989 – str. Constanta – str. Arges (Lic. “Nicolae Balcescu”) si apoi str. Onisifor Ghibu (Lic. “Avram Iancu”).

Traseul 6 / Plecare la ora 07:10 str. Primaverii – str. Izlazului – str. Campului – Calea Manastur – Calea Motilor – str. Petru Maior - str. Republicii - str. Avram Iancu Nr.6-Seminarul Teologic Ortodox, str. Universitatii Nr.10 - Seminarul Bathory Istvan, str. Mihail Kogalniceanu - Liceul Teoretic Bathory Istvan, Colegiul National Emil Racovita / str. Mihail Kogalniceanu nr. 9-11 - Liceul Teologic Reformat, Liceul Teoretic Apáczai Csere János, Str. Baba Novac, B-dul Eroilor, Calea Dorobantilor nr.72- Liceul Teoretic “Gheorghe Sincai”, str. Anghel Saligny, B-dul 21 Decembrie 1989–Colegiul National “George Cosbuc”.

Traseul 7/ Plecare la ora 07:15:str. Bucium – Calea Floresti – Calea Manastur – Calea Motilor – str. Petru Maior - str. Republicii - str. Avram Iancu Nr.6 - Seminarul Teologic Ortodox, str. Universitatii Nr.10 Seminarul Bathory Istvan , str. Mihail Kogalniceanu - Liceul Teoretic Bathory Istvan, Colegiul National Emil Racovita / str. Mihail Kogalniceanu nr.9-11 - Liceul Teologic Reformat, (str. Kovacs Dezso), Liceul Teoretic Apáczai Csere János, Str. Baba Novac, B-dul Eroilor, Calea Dorobantilor nr.72 Liceul Teoretic “Gheorghe Sincai”, str. Anghel Saligny, B-dul 21 Decembrie 1989 – Colegiul National “George Cosbuc”.

Traseul 8/ Plecare la ora 07:05:str. Plevnei – str. Branului – str. Traian Vuia - str. Aurel Vlaicu – B-dul 21 Decembrie 1989 (parcare Biserica Sf. Petru)– Colegiul National “George Cosbuc”, str. Memorandumului– str. Petru Maior - str. Republicii - str. Avram Iancu Nr.6 Seminarul Teologic Ortodox, str. Universitatii Nr.10 - Seminarul Bathory Istvan , str. Mihail Kogalniceanu - Liceul Teoretic Bathory Istvan, Colegiul National Emil Racovita / str. Mihail Kogalniceanu nr.9-11 - Liceul Teologic Reformat, (str. Kovacs Dezso), Liceul Teoretic Apáczai Csere János , Str. Baba Novac, B-dul Eroilor, Calea Dorobantilor nr.72 - Liceul Teoretic “Gheorghe Sincai”.

Traseul 9/ Plecare la ora 07:15: str. Unirii – B-dul Nicolae Titulescu – P-ta Cipariu – P-ta Avram Iancu, B-dul 21 Decembrie 1989, str. Memorandumului – str. Petru Maior - str. Republicii - str. Avram Iancu Nr.6 Seminarul Teologic Ortodox, str. Universitatii Nr. 10 Seminarul Bathory Istvan, str. Mihail Kogalniceanu - Liceul Teoretic Bathory Istvan, Colegiul National Emil Racovita/ str. Mihail Kogalniceanu nr.9-11 - Liceul Teologic Reformat, (str. Kovacs Dezso), Liceul Teoretic Apáczai Csere János, Str. Baba Novac, B-dul Eroilor, Calea Dorobantilor nr.72 - Liceul Teoretic “Gheorghe Sincai”, ”, str. Anghel Saligny, B-dul 21 Decembrie 1989– Colegiul National “George Cosbuc”.

Traseul 10/Plecare la ora 07:10:str. Zorilor - str. Observatorului – CaleaTurzii P-ta Cipariu – P-ta Avram Iancu, B-dul 21 Decembrie 1989, str. Memorandumului – str. Petru Maior - str. Republicii - str. AvramIancuNr.6 SeminarulTeologicOrtodox, str. Universitatii Nr.10 -SeminarulBathoryIstvan , str. MihailKogalniceanu - Liceul TeoreticBathoryIstvan / nr. 2, Colegiul National Emil Racovita / str. MihailKogalniceanunr.9-11 - Liceul Teologic Reformat, (str. Kovacs Dezso), Liceul TeoreticApáczaiCsereJános, Str. Baba Novac, B-dul Eroilor, Calea Dorobantilor la nr.72 Liceul Teoretic “Gheorghe Sincai”, str. AnghelSaligny, B-dul 21 Decembrie 1989 – Colegiul National “George Cosbuc”.

Traseul 11/ Plecare la ora 07:05: CaleaTurzii – str. Buna Ziua, str. Becas, P-ta I. Agarbiceanu, str. Brasov, Calea Turzii, P-ta Cipariu – P-ta Avram Iancu – B-dul 21 Decembrie 1989, str. Memorandumului, – str. Petru Maior - str. Republicii - str. AvramIancu Nr.6- SeminarulTeologicOrtodox, str. Universitatii Nr.10 - SeminarulBathoryIstvan , str. MihailKogalniceanu - Liceul TeoreticBathoryIstvan, Colegiul National Emil Racovita / str. MihailKogalniceanunr.9-11 - Liceul Teologic Reformat, (str. Kovacs Dezso), Liceul Teoretic Apáczai Csere János , Str. Baba Novac, B-dul Eroilor, Calea Dorobantilor la nr.72 Liceul Teoretic “Gheorghe Sincai”, ”, str. AnghelSaligny, B-dul 21 Decembrie 1989– Colegiul National “George Cosbuc”.

Traseul 12/ Plecare la ora 07:15: Donath – str. Fantanele – str Alexandru Vlahuta – P-ta 14 Iulie, str. Uzinei Electrice, str. George Cosbuc, Calea Motilor, str. Petru Maior - str. Republicii - str. AvramIancuNr.6-Seminarul TeologicOrtodox, str. Universitatii Nr.10 SeminarulBathoryIstvan, str. MihailKogalniceanu- Liceul TeoreticBathoryIstvan, Colegiul National Emil Racovita / str. MihailKogalniceanunr.9-11 - Liceul Teologic Reformat, (str. Kovacs Dezso), Liceul TeoreticApáczaiCsereJános, Str. Baba Novac, B-dulEroilor, CaleaDorobantilor la nr.72 Liceul Teoretic “Gheorghe Sincai”, str. AnghelSaligny, B-dul 21 Decembrie 1989– Colegiul National “George Cosbuc”.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 19 Oct 2019 14:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
CTP-ul vrea sa cumpere autobuze second-hand!

Furnizare autobuze articulate second-hand

Se doreste achizitionarea a maxim 10 buc autobuze articulate second-hand de aceeasi marca, tip si producator utilizate pentru transportul urban de calatori, care vor trebui sa indeplineasca conditiile din caietul de sarcini.

Valoarea totala estimata: 1.515.000 lei.


https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/n ... /100084742


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 03 Dec 2019 17:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
„Carosabilul pe cele trei benzi este finalizat, însă la recomandarea Serviciului de Siguranță a Circulației am decis sa deschidem și a treia bandă după ce va fi finalizat trotuarul dinspre Poștă, astfel încât să putem asigura un culoar poietonal. Circulația pe cele trei benzi este preconizată a fi deschisă în 15 decembrie, după finalizarea trotuarului de vizavi de magazinul Central. Dacă nu vor fi ninsori abundente se va lucra în continuare pe ambele trotuare”, a declarat directorul de dezvoltare al Primăriei Cluj-Napoca, Ovidiu Cîmpean.

Strada Regele Ferdinand va fi dotată cu un sistem de irigații automat cu senzor de ploaie, cu unul de scurgere a apelor pluviale încorporat în noile borduri, o premieră în România, dar și cu un mecanism de management al traficului.

Reabilitarea arterei face parte dintr-un proiect în valoare de peste 3 milioane de euro, care mai include și alte trei străzi adiacente.


https://ebsradio.ro/uncategorized/circulatia-pe-3-benzi-pe-strada-regele-ferdinand-se-va-deschide-la-mijlocul-acestei-luni/


Attachments:
strada-ferdinand-1024x683.jpg
strada-ferdinand-1024x683.jpg [ 135.79 KiB | Viewed 12170 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 21 Dec 2019 09:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
De fapt, noile trasee vor putea fi date in folosinta abia spre sfarsitul anului viitor. Se stia ca toate troleibuzele noi vor ajunge la Cluj Napoca pana in decembrie anul curent, deci trebuia ca CTP-ul sa se apuce de treaba inca de la inceputul acestui an pt. extinderea retelei de troleibuz! Pana atunci, pui Agorele si cateva Citelis-uri in conservare, dar unde? Ca depoul din Gheorgheni e ticsit de autobuze cu baterii.

Apar trasee inutile (10 si 14), o extindere la Emerson (unde vor circula cateva troleibuze/zi) si ciopartirea traseului 7. Maare porcarie! Nu operatorul trebuie sa infiinteze/desfiinteze rute; propunerile se fac in baza unor studii de specialitate!

Electrificarea traseului 33 e singura notabila (desi pe acest traseu nu o sa fie nevoie de foarte multe troleibuze).

Usor de realizat era reteaua de troleibuz la Gradinile Manastur (se introduceau troleibuze pe trasee cu cerere mare: 9 si 24) si intre Grigorescu - Manastur - Zorilor (nu mai vorbesc de necesitatea electrificarii tronsonului Opera - Calea Turzii - Zorilor)! Rute cu cerere mare, potrivite pt. tractiunea electrica.

"Au venit cele 50 troleibuze, 34 au recepția făcută. Anul viitor vor intra și în circulație, după ce se înmatriculează. Vom anunța la începutul anului viitor, vom anunța și noi trasee de troleibuz. Acum se discută la CTP", a declarat Emil Boc.

Cluj-Napoca ar urma să aibă în curând nu numai troleibuze noi pe străzi, ci și linii noi de troleibuze care să lege mai multe cartiere ale orașului de fosta zonă industrială. Primăria a lansat recent o licitație pentru servicii de proiectare privind elaborarea studiului de fezabilitate pentru extinderea și modernizarea rețelei de contact troleibuze din oraș.


https://zcj.ro/administratie/cele-50-de-troleibuze-noi-din-polonia-au-ajuns-la-cluj-vor-circula-din-2020-si-pe-noi-trasee--192976.html


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 22 Dec 2019 15:50 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
În anunţul de licitaţie pentru RCA pe anul 2020 sunt prinse noile troleibuze cu menţiunea "In curs de inregistrare" alături de 6 tramvaie Imperio şi 10 autobuze "In curs de achizitionare". Cum e vorba de asigurări cu începere din 2020, e clar că cele 50 troleibuze nu vor ieşi la traseu mai devreme de 1.01.2020.

Silviu wrote:
Nu operatorul trebuie sa infiinteze/desfiinteze rute; propunerile se fac in baza unor studii de specialitate!

... de către autoritatea contractantă, adică consiliul local sau asociaţia de dezvoltare intercomunitară pentru transport. Nu de către operator.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 23 Dec 2019 10:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Primăria municipiului Cluj-Napoca anunță faptul că, începând de luni, 23 decembrie, pe strada Regele Ferdinand se va permite circulația autobuzelor pe banda carosabilă pe direcția dinspre Piața Mihai Viteazul înspre Piața Unirii.

Astfel, se va reveni la vechea locație pentru stația din Piața Mihai Viteazul – zona podului Traian aferentă abutobuzelor cu nr. 9, 19, 22, 29, 42, 52.

Troleibuzele liniei 1 vor circula tot pe traseul deviat pe direcția: Piața 1 Mai – strada Paris – B-dul 21 Decembrie – strada Memorandumului.

Menționam că banda deschisă circulației va fi destinată exclusiv transportului în comun. Pe sensul înspre Gară circulația se va desfășura pe două benzi.

Precizam faptul ca regimul de circulație de pe strada Regele Ferdinand este afectat de lucrările de pe șantier, motiv pentru care viteza de circulație este de maxim 30 km/h.


https://cluju.ro/a-fost-redeschisa-circulatia-pentru-autobuze-pe-strada-regele-ferdinand/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 08 Feb 2020 09:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
5 proiecte din PMUD care ar fi putut face Clujul mai fain din 2015 până azi, dar nu s-au întâmplat:

1. Floreștiul putea fi legat de oraș cu tramvaiul. Perioada 2016-2017 ar fi fost suficientă pentru pregătire, avize, proiectare, iar în perioada 2018-2019 s-ar fi putut construi realist, fără grabă. Realizarea acestui proiect (C1 din PMUD) putea fi acoperită din fonduri europene, prin POR, permițând conexiunea Florești - Bucium - Centru - Gară - Iris - bd. Muncii - Emerson. În schimb, tramvaiul are aceeași ruta ca și în 1987, dar cu mai multe semafoare și mașini pe parcurs, fără vreo bandă dedicată, iar spre/dinspre Florești vedem aceleași autobuze pariziene diesel blocate în trafic pe E60, ca în 2015.

2. Transportul public s-ar fi putut electrifica într-o pondere notabilă. Proiectele S3-7 din PMUD propun extinderea rețelei de troleibuze în Zorilor, Mănăștur, Între Lacuri și în Gheorgheni; urmărind electrificarea rutelor 9, 23, 24, 24B, 33, 34, 35, 46B, 47, 47B, 50, care cumulează 65 de autobuze diesel la stradă în ora de vârf. Pe această rețea extinsă, achiziționarea ulterioară a unor troleibuze cu baterii (BOB/IMC) ar permite electrificarea rutelor 19, 23L, 29, 30, 32(B), 40, 42, 48L, 50L, 52, 52L, rămânând aproape exclusiv cu troleibuze, autobuze electrice și tramvaie în peisajul urban. Dar nu, rețelele de transport electric sunt aceleași ca și în 2015, cu porțiuni semnificative nefolosite (Fabricii, Muncii) și peste 200 de autobuze diesel circulă zilnic în continuare; în timp ce 25 de troleibuze noi tocmai au înlocuit 25 de troleibuze din 2004-2005, accesibile și eficiente, care ar mai fi avut mulți ani de exploatare în față. Mai sunt 25 de troleibuze noi funcționale, dar alea așteaptă alta ocazie...

3. Reorganizarea rutelor de transport public, descrisă la proiectul M5, ar fi fost cea mai puțin costisitoare măsură de mare efect, propunând reorganizarea rutelor de transport public spre sporirea conectivitatii. Măsura este firească, având în vedere că schema de rute este aproape neschimbată din 1989. Se prezintă soluții pentru comasarea unor trasee, realizându-se rute lungi, axiale. În schimb, încă nu există conexiuni directe vitale, precum o legătură de la autogară în centru/la cămine și 16 trasee încă întorc în Piața Mihai Viteazu, de parcă acolo e sufletul orașului. S-au făcut, totuși, 3 trasee noi, operate pe parcursuri greșite, alambicate, dintre care unul diesel, altul doar până la ora 20:00 și nu în weekend. Așa se întâmplă când un oraș se bazează pe operator pentru viziune, dar ignoră documentele strategice fix despre viziune.

4. PMUD propunea, la proiectul M14, organizarea unei rețele strategice de ciclism care să conecteze pistele existente între ele, urmărind realizarea unei infrastructuri minimale integrate. 4 milioane de euro din fonduri europene puteau fi accesați pentru asta. În schimb, din 2015 până în 2020, rețeaua de ciclism a crescut cu 2 piste desenate pe stradă, printre case, în Gheorgheni, și respectiv cu pistele de pe cele 2 poduri reabilitate.

5. Proiectele de la M13a1 - M13a7 propun extinderea suprafeței pietonale din oraș, urmărind realizarea de coridoare lungi și spatii publice mari dedicate mobilității nemotorizate. Merită apreciată pietonalizarea laturii vestice a Pieței Unirii - singura măsură de genul din ultimii 5 ani. În acest interval s-ar fi putut pietonaliza și latura estică a pieței, străzile Universității, Napoca, Eroilor, Iuliu Maniu, Bolyai Janos etc. Recunosc, însă, că se fac pași. Încet, modest, dar se fac.

În cei 5 ani scurși de la lansarea PMUD, reușitele mobilității durabile se rezumă la o stradă pietonalizată, 2 benzi de transport public și multă, multă flotă, inclusiv 135 de autobuze diesel noi.


https://www.facebook.com/macicasanul/posts/3075490765817014


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 15 Feb 2020 08:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Proiect de hotărâre nr. 38
Privind darea în concesiune către Compania de Transport Public Cluj-Napoca S.A. a bunurilor aflate în domeniul privat al Municipiului Cluj-Napoca, ce fac parte din investiția „Înnoirea flotei de transport în comun în Municipiul Cluj-Napoca, prin achiziționarea de autobuze electrice” 30 stații de încărcare lente, 6 stații de încărcare rapide și branșamente/circuite de alimentare cu energie electrică stații de încărcare.

https://files.primariaclujnapoca.ro/pro ... /12/38.pdf

Proiect de hotărâre nr. 43
Privind ratificarea Hotărârii nr. 1 din data de 16.01.2020 a Adunării Generale a Acționarilor Companiei de Transport Public Cluj-Napoca S.A.

https://files.primariaclujnapoca.ro/pro ... /12/43.pdf

Obiective de investitii 2020-2023:

- Extinderea transportului cu troleibuze în Apahida
- Repunerea în exploatare a liniei de troleibuz în zona industrială
- Extinderea transportului cu tramvaie în Florești


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 27 Feb 2020 15:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
”Tocmai în această idee de a încuraja utilizarea transportului în comun am decis împreună cu conducerea Companiei de Transport Public ca până la 1 iulie să fie funcționale 3 noi linii de troleibuze. Vorbim despre Linia 2 - Mănăștur - Gară cu intrare pe strada Ferdinand unde se vor termina lucrările, Linia 10 - Gheorgheni - Bulevardul Muncii care va lega două zone foarte importante din oraș, acest traseu mai exista și înainte de 89, când pe Bulevardul Muncii aveam platforma industrială și Linia 14 - Mănăștur - Bulevardul Muncii. Acum se stabilesc traseele și stațiile”, a declarat Emil Boc la un post de radio local.

https://zcj.ro/administratie/noile-linii-de-troleibuz-vor-fi-functionale-pana-la-1-iulie--195013.html


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 29 Apr 2020 14:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Proiect de hotărâre nr. 2
Privind încetarea aplicării taxei speciale de transport public local și aprobarea prețurilor practicate de către Compania de Transport Public Cluj-Napoca S.A.

https://files.primariaclujnapoca.ro/pro ... 4/16/2.pdf

Proiect de hotărâre nr. 3
Privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2020 al societății Compania de Transport Public Cluj-Napoca S.A.

https://files.primariaclujnapoca.ro/pro ... 4/16/3.pdf


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 11 Jun 2020 13:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Folosirea liniei de tramvai din Cluj-Napoca a scăzut foarte mult în ultimii ani, pentru că s-a schimbat zona rezidențială și industrială, se arată în Planul de Amenajare a Teritoriului Județului Cluj (PATJ).

”Ca urmare a schimbării locației spațiale a principalelor zone rezidențiale și industriale, la nivelul municipiului Cluj-Napoca și ZMCN, în utlimul deceniu s-au modificat și fluxurile principale de călători. Astfel că, în prezent, cea mai mare intensitate se regăsește pe axa est-vest, fapt ce determină subutilizarea actualei linii de tramvai, pe direcția nord-est – sud-vest și suprautilizarea celorlalte mijloace de transport pe direcția est – vest. Popunere – construirea și amenajarea unei noi linii de tramvai între Jucu și Căpușu, etapizat: faza 1 Aeroport – Florești, faza 2. Florești – Gilău; aeroport – Apahida; etapa 3. Gilău – Căpuș - Apahida – Jucu”, precizează experții care au realizat Planul.

Pentru Cluj-Napoca se propune extinderea liniei de troleibuz. ”Rețeaua de transport public urban este subdimensionată la nivelul liniilor de parcurs cu troleibuzul, aceasta nefiind prezentă în cartiere precum Grigorescu, Baciu, Zorilor, Bulgaria și Dâmbu Rotund. Acest fapt determină supra utilizarea transportului cu autobuzul și creșterea nivelului de poluare în aceste zone. Propunerea: extinderea rețelei de transport cu troleibuzul pentru a deservi aceste zone rezidențiale.

În municipiul Cluj-Napoca nu există o rețea unitară de piste pentru bicicliști, ci doar secvențial, fapt ce determină discomfort, grad redus de siguranță al acestui tip de transport și grad redus de atractivitate pentru populație. Propunere: extindere a infrastructruii de piste de biciclete pentru a crea o rețea unitară”, se mai arată în raport.

Una dintre deficiențe este și faptul că ”programul de circulație prin transport public metropolitan este limitat până la ora 23:00, deplasarea pe timp de noapte fiind realizată prin mijloace proprii sau cu taxi, fapt ce crește costurile de deplasare”.


https://www.stiridecluj.ro/economic/cluj-tramvai-metropolitan-de-la-jucu-la-la-capusu-prin-apahida-cluj-napoca-si-floresti-inlocuim-metroul


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 335 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group