Intr-un alt topic(poate mesajele respective vor ajunge aici) se vorbea despre punerea in ordine a numerelor de parc RATB. Iata o solutie.
Autobuzele Iveco: renumerotare de la #3321 - #3360 la #1621 - #1660.
Autobuzele DAF: renumerotare de la #665 - #904 la #1665 - #1904.
#205 renumerotat fie #1905, fie #1664.
Simon-urile #100 - #151: renumerotare cu #1500 - #1551.
#98 renumerotat cu #1600(eventual vopsit bleu-ciel si garat la autobaza Serban Voda
)
Eventualele DAC-uri si Ikarus-uri pastrate dupa 2008, renumerotate de la #1301 - #1499.
Tramvaiele V2A #4001 - #4049, renumerotate cu #401 - #449, cit vor mai sta in forma actuala. Cele transformate in V3A-93, au la dispozitie 41(#001, #002..., #089) + 38(#363, #364..., #400) = 79 numere.
Noile Bucur LF numerotate de la #501 incolo.
Tatrele, intre #801 si #999. Acestea vor disparea in citiva ani, locul lor fiind luat de noile tramvaie achizitionate - sau confectionate de URAC.
In fine, vagoanele Bucur 1 numerotate de la #450 spre #500, in continuarea V2A.
Incepind cu #3001, locuri libere pentru noua serie de autobuze. Citaro sau ce vor mai fi.
Troleibuzele pot ramine la fel.
P.S. Si in cadrul SAT, faptul ca exista numere duale(de exemplu tramvaiul #210, dar si autobuzul #210; de asemenea tramvaiul #098, dar si autobuzul #98 ) a fost o problema - depasita cu ajutorul unor calcule aritmetice relativ simple.