TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 09:10

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 131 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject: Bacau: autobuze
PostPosted: Thu 17 Nov 2005 16:03 
Offline

Joined: Mon 24 Oct 2005 17:58
Posts: 773
Location: IASI
Mercedesurile Conecto .........sa fie vreo 30 buc pacat ca nu au numere de parc


Attachments:
MERCEDES 1.JPG
MERCEDES 1.JPG [ 88.09 KiB | Viewed 27986 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Nov 2005 16:06 
Offline

Joined: Mon 24 Oct 2005 17:58
Posts: 773
Location: IASI
si altul


Attachments:
mercedes 2.JPG
mercedes 2.JPG [ 91.86 KiB | Viewed 27985 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 27 May 2006 12:28 
Offline

Joined: Mon 27 Mar 2006 15:55
Posts: 4
Location: Bacau
In Bacau s-a intentionat introducerea de troleibuze pe mai multe trasee dar s-au sistat lucrarile. Pretextul a fost ca s-au cumparat autobuze noi si ca investitia nu mai renta. Garajul ce fusese construit pentru troleibuze este transformat acum in piata de gros si multe strazi din oras au ramas pe margine cu o sumedenie de stalpi pentru sustinerea retelei electrice, stalpi montati din 25 in 35 de metri (vezi strazile Stefan cel Mare, Mioritei, nergiei, Oituz, Mihai Eminescu, 9 mai Vadu Bistritei, Prelungirea Bradului, Aprodu, purice, Hatman Berescu si multe altele). Pacat pentru ca eu consider ca Bacaul merita de mult transport electric. La fel s-a abandonat si introducerea de tramvaie in oras, proiect abandonat la dupa revolutie. Oricum troleibuzele mai au sanse sa circule in oras cu toate ca mici, dar inca se mai spera. Strazile sunt ele largi dar...total insuficient de largi pentru trafic. Tocmai ieri din cauza unor reparatii la o strada (Constantei de la IPJ sire Gara Bacau) la intersectia de la tictac coada era de peste jumatate de kilometru...pana dupa trecerea la nivel cu calea ferata din spatele IPJ. Si situatii ca asta se mai gasesc in multe zone ale orasului fara ca sa se desfasoare neaparat lucrari edilitare.


Societatea de transport in comun "S.C. Transport Public S.A." detine in parc doar autobuze tip Mercedes Connecto - circa 30 de bucati dintre care 8 au fost cumparate in luna mai 2006, cu sisteme de afisare electronice fata de cele anterioare care nu aveau astfel de sistem, autobuze Irisbus Karosa - 10 bucati din cate stiu, si autobuze DAC care vor iesi din circulatie pana la sfarsitul anului viitor cand tot parcul de autobuze va fi innoit. De altfel un numar de 12 autobuze DAC au fost scoase din circulatie odata cu cumpararea noilor Connecto.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 03 Jun 2006 22:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Reiau de pe forumul vechi articolele colectate acolo, ce faceau referire la intentia introducerii troleibuzului in Bacau. Poate sanse mai sint!?


Troleibuzul de la Bacau va fi gata anul viitor


Transportul electric va fi pus in functiune pina la sfirsitul anului viitor si va avea dotari americane, nemtesti, austriece, unguresti si cehe

Troleibuzul de la Bacau va fi dat in folosinta pina cel mai tirziu la sfirsitul lui 1999 si va fi cel mai modern din tara. Din totalul investitiei s-au realizat pina acum doua hale in care vor functiona depoul, garajele si noul sediu al RATC. Constructiile au costat 3 miliarde de lei si se afla in dreptul podului cu lanturi de pe Calea Moldovei, in vecinatatea fermelor "Agricola International".
Urmatorul pas din realizarea investitiei, aflat deja in derulare, consta in plantarea stilpilor pe trasee operatiune ce va fi finalizata pina in primavara anului viitor. In prealabil, vor fi scosi toti stilpii vechi ai instalatiei de iluminat stradal, urmind ca acestia sa fie inlocuiti de stilpi cu design inspirat din Statele Unite ale Americii. Documentarea in acest sens a fost facuta chiar la fata locului de catre directorul Sutu si oamenii sai. Noii stilpi vor fi prevazuti cu doua lampi, una situata la 2,80 metri inaltime, pentru iluminatul pietonal, si alta la 6 metri, pentru iluminatul stradal.
Directorul Sutu ar vrea ca pe strazile din Bacau sa nu circule troleibuze produse in Romania: " La vremurile actuale, romanii nu mai pot produce calitate. Daca tot facem ceva nou in oras, macar sa fie facut perfect ", ne-a declarat el. SC Transport Public SA Bacau va organiza o licitatie internationala pentru a achizitiona troleibuzele la un pret cit mai convenabil. Favorite par sa fie masinile Ikarus, realizate in Ungaria, in colaborare cu Germania si Austria, si troleibuzele Skoda, din Cehia.
Primele troleibuze din Bacau vor circula pe trei linii: Banca Comerciala - Gheraiesti, FNC - centru - strada 9 Mai - strada Mioritei, de unde o ruta va avea directia spre CPL, iar alta spre Gara. Directorul Sutu a mai precizat ca Bacaul ar fi putut avea troleibuze inca din urma cu trei ani, insa investitia ne-a fost "suflata" de orasul Piatra Neamt. (Ovidiu PAULIUC)
Ziarul de BACAU 15.12.1998

Afacerea troleibuzelor abandonate incepe sa prinda miros


Sefii administratiei publice locale anuntau acum citeva saptamini, intr-una din sedintele Consiliului Local, renuntarea la investitia de introducere a troleibuzelor in sistemul de transport public local. "Veneam cu o belea pe capul primariei de nu-mi vedeam capul. Anul acesta investitia ajungea la 127 de miliarde de lei, la care s-ar fi adaugat si cele 110 miliarde necesare pentru achizitionarea mijloacelor de transport. In 1994 cind a fost aprobata, a fost o investitie guvernamentala dupa care a trecut pe investitia Primariei" - a precizat atunci primarul Sechelariu, amintind ca unul din cei ce i-a deschis ochii ca in toate tarile occidentale se renunta la acest mijloc de transport deoarece supraaglomereaza traficul local a fost ministrul Miron Mitrea. "A fost o eroare determinata de o buna intentie" - a concluzionat atunci Neculai Sutu, directorul SC Transport Public SA, care a precizat ca stilpii ce au fost ridicati pentru troleibuze vor fi folositi pentru iluminatul public. Ce nu a anuntat insa nimeni este modul in care vor fi recuperate cele citeva zeci de miliarde bune cheltuite pina acum, la fel cum nu s-a precizat ce se va face cu stilpii ridicati pe strazile pe care era deja instalat sisitemul de iluminat public.
O astfel de situatie se intilneste pe strada Stefan cel Mare pe aliniamentul careia isi ridica rugator capetele spre cer stilpii ce ar fi trebuit sa poarte pe umeri reteaua electrica a abandonatelor troleibuze. Acestia asteapta acum cuminti si in buna vecinatate cu stilpii de la vechea reteaua electrica sa li se gaseasca o intrebuintare, iar numarul lor aproape ca rivalizeaza cu numarul copacilor de pe spatiul verde. La intersectia strazii Stefan cel Mare cu strada Miorita, parterul elegantei cladiri ce a apartinut pina acum Bancorex abia daca se mai zareste printre stilpii plantati cu darnicie prin zona. In prelungirea acestei intersectii, strada 9 Mai s-a ales, prin abandonarea investitiei, cu o gramada de gropi ramase neacoperite. Practic, nici un spatiu comercial sau institutie publica de pe aceasta strada nu a scapat fara sa aiba in fata sa o astfel de groapa, plina ochi cu apa statuta si gunoaie. La parterul fostei cladiri Bancorex se afla acum ghiseele la care se incaseaza impozitele si taxele datorate statului. Pentru a ajunge, insa, aici trebuie sa ocolesti cu grija o astfel de groapa ce troneaza, plina de mizga si gunoi exact in fata acestei institutii. Locuitorii din zona sint nauciti de damful imprastiat de apa clocita la soare si au ocazia sa simta pe pielea lor cum abandonata investitie a troleibuzelor a inceput sa prinda miros.
Am fi vrut sa aflam mai multe detalii privind banii publici cheltuiti pina acum cu sutele de stilpi plantati - inutil prin prisma abandonarii investitiei - in tot orasul, drept pentru care am incercat sa luam legatura cu viceprimarul Laurian Lucas. Raspunsul domniei sale a fost acela de a ne trinti, la modul cel mai propriu, usa in nas. (E. SOLOMON)
Ziarul de BACAU 05.06.2001


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 04 Jun 2006 19:18 
Offline

Joined: Mon 27 Mar 2006 15:55
Posts: 4
Location: Bacau
Si momentan doar atat se pare ca va ramane, cel putin pentru viitorul apropiat. Mai ales ca transportul public in Bacau nu este o regie ce apartine consiliului local ci o firma particulara care nu cred ca isi permite sa investeasca atat, sau poate isi permite dar nu cred ca doreste din cauza faptului ca isi recupereaza banii intr-un interval destul de indelungat. Oricum cu primarul de acum nu avem jici o sansa sa apara curand troleibuze in Bacau...pacat...noi totusi mai speram.
Apropo...pt toti cei care vor sa il mai pistoneze pe domnu' primar Stavarache incercati pe www.domnuleprimar.ro. Pana acum a raspuns la toate intrebarile, mai mult sau mai putin la obiect sau incurajant dar a raspuns.
Sa vina troleibuzele in Bacau!!! (poate peste vreo 10 - 15 ani si tramvaie :D )


Top
 Profile  
 
 Post subject: judetul bacau
PostPosted: Sun 04 Jun 2006 19:56 
Offline
User avatar

Joined: Sun 21 May 2006 04:54
Posts: 1
Location: Bucuresti
Poate fi interesanta o cerere de raspuns, adresata primarului din Bacau, referitor la obligatiile patronului care a preluat transportul public din curtea consiliului local, care sunt obligatiile firmei, in afara de prestarea de servicii de transport public. Merita incercat, si veti vedea reactii si raspunsuri!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 06 Jun 2006 12:32 
Offline

Joined: Mon 27 Mar 2006 15:55
Posts: 4
Location: Bacau
Am facut o interpelare primarului municipiului Bacau pe www.domnuleprimar.ro vizavi de posibilitatea reluarii investitiilor pentru introducerea transportului electirc in oras iar raspunsul lui, destul de succint ca sa nu spun mai mult a fost urmatoru:

Citez: " Stimate Domnule,

Referitor la sesizarea dumneavoastra va pot comunica urmatoarele:

Investitia amintita de dumneavoastra a fost demarata, dar sistata de administratia Sechelariu, din motive pe care personal nu le cunosc.

Vom relua demersurile si vom studia posibilitatea de a introduce pe viitor acest tip de transport intr-adevar nepoluant, cautand surse de finantare pentru o potentiala investitie.

Va multumesc pentru interventie si va astept si cu alta ocazie!"

Ramane de vazut dar in momentul asta nu imi fac sperante prea mari.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Jun 2006 13:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Da, am gasit link-ul:
http://www.domnuleprimar.ro/6766-Fanii- ... ---25.html
Iata si interventiile de acolo:

Postata de: Anton P.
La data: 04 Iunie 2006
Tip: Reclamatie
Cod: 6766


Fanii mijloacelor de transport in comun

Domnule primar vom mai vedea cat de curand troleibuze circuland prin orasul nostru? E pacat pentru ca deja au fost investiti niste bani pentru asta iar un oras ca Bacaul merita macar troleibuze sa aiba (macar niste MAZ 103T). Sunt si mai ecologice si ar contribui un pic la scaderea poluarii avand in vedere ca nu stam deloc bine la capitolul spatiu verde.
E destul de rusinos ca un oras de rangul 1 sa nu dispuna de transport electric (singurul de altfel), in conditiile in care alte orase mult mai mici au troleibuze (Satu Mare, Medias, Vaslui, Suceava, Piatra Neam, Targu jiu, etc) sau chiar tramvaie (Botosani , Resita, Arad - cu cea mai extinsa retea de tramvai dupa Bucuresti) ca sa nu mai zic de de orasele mari unde nici nu se mai pune problema.
Putem pastra speranta ca vom merge intr-o zi cat mai apropiata cu troleibuzul si de ce nu, mai tarziu poate, si cu tramvaiul (in 1989 se planifica introducerea unei linii de tramvai pe traseul 14)?
In alte orase incep sa dispara dar e pacat si cred ca din cauza managementului prost si al conditiilor precare in care au ajuns din nepasare aceste mijloace de transport in comun).
Va invit totodata pe portalul fanilor mijloacelor de transport in comun www.transira.ro si pe forumul acesyui portal.
Cred ca in cazul lipsei fondurilor se poate face un proiect de finantare cu fonduri structurale sau se poate realiza un parteneriat public-privat cu operatorul de transport public local pentru a reincepe aceasta investitie.
O zi buna si va urez dumneavoastra si tutror bacauanilor un oras cat ai frumos si mai prosper
Anton Patrol


Raspunsul primarului
06 Iunie 2006

Stimate Domnule,

Referitor la sesizarea dumneavoastră vă pot comunica următoarele:

Investiţia amintită de dumneavoastră a fost demarată dar sistată de administraţia Sechelariu, din motive pe care personal nu le cunosc.

Vom relua demersurile si vom studia posibilitatea de a introduce pe viitor acest tip de transport intr-adevar nepoluant, căutand surse de finanţare pentru o potenţială investiţie.

Vă mulţumesc pentru intervenţie şi vă aştept şi cu altă ocazie!

Al dumneavoastră,
Romeo Stavarache

Comentarii facute la aceasta sesizare
06 Iunie 2006, T. L.

Transportul electric nu va face decat sa mute o parte(!) din poluarea de pe sosea la cea mai apropiata termocentrala, adaugand insa urmatoarele: - in cazul tramvaiului 1. o noua sursa de poluare, zgomotul peste masura - fara posibilitate de control 2. uzura accelerata a cladirilor invecinate traseelor datorita vibratiilor - fara posibilitate de control 3. electroeroziune incontrolabila a constructiilor metalice subterane datorata curentilor de intoarcere vagabonzi - fara posibilitate de control si previziune 4. liniile si statiile de tramvai vor face traficul auto si mai lent si mai dificil - absolut cert 5. intretinerea si reconditionarea carosabilului va deveni ori mai dificila si mai scumpa, ori calitatea cailor de rulare va deveni mult inferioara celei prezente - absolut cert 6. cheltuieli publice serioase pentru constructia cailor de rulare, statiilor de transformare si retelei electrice. - in cazul troleibuzului, este mai bine. Nu-i putem reprosa decat blocajele de trafic la periodicele probleme ale patinelor colectoare pe fire si cheltuielile mult reduse de infiintare a unei linii (fata de tramvai) Poluare generata de sistemul actual de transport public nu reprezinta decat maxim 5% (cu ingaduinta) din poluarea generata de traficul total. Prezumtiva reducere de 3-4% a noxelor actuale, nu justifica nici cheltuielile suplimentare nici problemele majore de trafic generate. Transportul electric era o buna optiune atunci cand o parte insemnata a traficului citadin era constituit de transportul public si cel mai nepoluant motor era cel care facea doar fum alb. Pe scurt, transportul electric cu sursa de energie centralizata nu mai este de actualitate, mai ales ca in urmatorii 20 de ani se vor impune motoarele cu biodiesel, hibride si cu celula de hidrogen.

Nota mea: raspunsul primarului a fost unul de bun-simt. Acum trebuie sa discutam cu dumnealui, ce studii tehnice si de trafic are la dispozitie, daca exista dorinta de materializare a acelor proiecte.
Nici raspunsul lui T.L. nu este deplasat, situatia pt. Bacau se potriveste cu cea descrisa de d-sa, poluarea cu termocentrala (de ce nu hidrocentrala) ramine de aprofundat, tunelele de poluare create in aglomeratiile urbane devin dusmanii nostri crunti, biodieselul va fi o alternativa.
Pila electrica ce foloseste hidrogenul mi se pare departe de noi, daca or sa fie puse in practica astfel de sisteme de propulsie, or sa fie greu accesibile (raport pret /beneficiu). Jules Verne a descris inca din anul 1874 principiul ce trebuie aplicat pt. ca aceste celule sa puna motoare in miscare. Userul "TsE" sint convins ca ne poate oferii detalii suplimentare.
Pe scurt:
Hidrogenul (la anod) si oxigenul din aer (20% procente volumetrice) -la catod, se combina chimic in prezenta unui catalizator (accelereaza reactia), formind vaporii de apa. Deci tot la abur ajungem.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Jun 2006 12:58 
Offline

Joined: Mon 27 Mar 2006 15:55
Posts: 4
Location: Bacau
Ok, dar eu m-am referit in special la troleibuz unde deja o mare parte din investitii deja au fost facute si apoi abandonate. Apoi zona Bacaului are un mare potential de producere a hidroenergiei, prin traversarea orasului de raul Bistrita care este cel mai exploatat rau din tara sunb acest aspect, cu cele 13 hidrocentrale din care 2 in Bacau si restul in amonte pe parcursul a 100 km (inclusiv barajul de la Bicaz), si prin raul siret care trece chiar la extremitatea estica a orasului si care de asemenea este regularizat in aval unde iar se gaseste un lant de hidrocentrale.
In cazul tramvaielor...aici ai in parte dreptate, cauzata in special de faptul ca traim in romania si lucrurile se fac "romaneste". Daca am fi caracterizati de aceeasi constrienta si seriozitate ca cei din occident totusi s-ar putea efectua lucrari de calitate. Eu m-am referit la viitor, mai ales in cazul in care la Bacau se va realiza totusi zona metropolitana, iar o dezvoltare pe orizontala a unei localitati cere si dezvoltarea transportului urban. In cazul acesta se pot proiecta artere mai largi concepute cu benzi pt tramvaie dar va mai trece mult timp pana atunci.
Una peste alta urez "La multi ani !" transportului urban din Romania, ca tot a fost ieri 9 mai ziua acestuia.
Inca o chestie...am observat ca totusi autobuzele din Bacau au numar de parc dar e trecut pe capota, undeva deasupra soferului. Se pot vedea doar daca esti undeva la o inaltime superioara autobuzului. Deocamdata am vazut Irisbus Karosa cu numere de la 1 la 110 si Mercedes Conecto, din prima serie de la 10 la 30 (mai departe nu am observat). Mercedes Conecto din seria adusa luna trecuta nu au inca numere de parc iar la DAC-urile ramase nu am vazut inca (nu erau pe traseu) dar am sa ma mai uit si daca o sa am o camera ai sa fac si poze.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Apr 2007 13:56 
Totusi de ce Sechelariu, care a ridicat Bacaul la nivelul celui mai dezvoltat oras din Moldova (poate doar Galati il mai intrece), de ce nu a introdus troleibuz in orasul sau, in conditiile in care "ai lui" au fost multa vreme la putere ? Foarte interesant, in conditiile in care dispunea de fonduri la discretie. Sa fie tot din cauza fotbalului ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Apr 2007 16:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Din pacate, un ministru manivela ce a distrus tot ceea ce tine de infrastructura de transport, i-ar fi spus primarului Sechelariu sa le lase naibii de troleibuze, cu stilpi si fire cu tot.
Din cite stiu, cablurile de injectie si stilpii sint montati, fiind nevoie de elemente de retea, fir de contact si troleibuze. Cu putin efort s-ar putea face.
Sint curios cine a decontat nota de plata pentru ce s-a realizat pina acum: Consiliul Local sau Guvernul?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 30 Apr 2007 19:42 
.....


Attachments:
DSC07339.JPG
DSC07339.JPG [ 73.83 KiB | Viewed 27096 times ]
DSC07344.JPG
DSC07344.JPG [ 81.51 KiB | Viewed 27095 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 May 2007 18:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Autobuzele Mercedes Conecto sint bine intretinute si au reclame de bun-gust pe ele.

B 51 ZKG.


Attachments:
Conecto bc51zkg-2023.JPG
Conecto bc51zkg-2023.JPG [ 358.52 KiB | Viewed 27015 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 May 2007 18:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
B 96279.


Attachments:
Conecto b96279-2025.JPG
Conecto b96279-2025.JPG [ 353.19 KiB | Viewed 27013 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 May 2007 18:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
B 45894.


Attachments:
b45894-2029.JPG
b45894-2029.JPG [ 313.88 KiB | Viewed 27013 times ]
45894.JPG
45894.JPG [ 355.22 KiB | Viewed 27003 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 May 2007 18:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
B 51 ZKF.


Attachments:
Conecto bc51zkf-2023.JPG
Conecto bc51zkf-2023.JPG [ 376.29 KiB | Viewed 27011 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 May 2007 18:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
BC 02 GNP.


Attachments:
bc02gnp-2009.JPG
bc02gnp-2009.JPG [ 186.89 KiB | Viewed 27011 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 May 2007 18:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
BC 02 KFT.


Attachments:
bc02kft-2012.JPG
bc02kft-2012.JPG [ 198.5 KiB | Viewed 27009 times ]
S5002013.JPG
S5002013.JPG [ 77.44 KiB | Viewed 25851 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 May 2007 18:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
BC 02 TRF.


Attachments:
trf2030.JPG
trf2030.JPG [ 345.06 KiB | Viewed 27006 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 May 2007 18:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
B 38 HFR.


Attachments:
hfr2033.JPG
hfr2033.JPG [ 347.77 KiB | Viewed 27000 times ]
hfr2036.JPG
hfr2036.JPG [ 300.58 KiB | Viewed 27002 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 May 2007 18:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
B 51 ZKJ.


Attachments:
Conecto bc51zkj-2023.JPG
Conecto bc51zkj-2023.JPG [ 293.51 KiB | Viewed 26999 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 May 2007 18:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
B 51 ZKH.


Attachments:
Conecto bc51zkh-2023.JPG
Conecto bc51zkh-2023.JPG [ 360.43 KiB | Viewed 26998 times ]
Conecto bc51zkh-2123.JPG
Conecto bc51zkh-2123.JPG [ 314.55 KiB | Viewed 27001 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Apr 2008 00:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Pe data de 20 martie 2008 am efectuat o vizita la Bacau.


Attachments:
Garaj-001.jpg
Garaj-001.jpg [ 63.55 KiB | Viewed 26297 times ]
Garaj-002.jpg
Garaj-002.jpg [ 54.32 KiB | Viewed 26298 times ]
Garaj-004.jpg
Garaj-004.jpg [ 57.45 KiB | Viewed 26300 times ]
Garaj-005.jpg
Garaj-005.jpg [ 75.77 KiB | Viewed 26298 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Apr 2008 01:32 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Pentru inceput, sa vedem Dac-uri. Majoritatea nu au validatoare si sunt folosite pentru linii preorasenesti, conventii, iar cele cu validatoare sunt rezerve si ranforsari pentru traseele urbane.
BC-01-JEU


Attachments:
BC-01-JEU-014-001.jpg
BC-01-JEU-014-001.jpg [ 62.65 KiB | Viewed 26295 times ]
BC-01-JEU-014-002.jpg
BC-01-JEU-014-002.jpg [ 68.57 KiB | Viewed 26296 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Apr 2008 01:35 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
BC-02-GNS


Attachments:
BC-02-GNS-Dep-001.jpg
BC-02-GNS-Dep-001.jpg [ 67.78 KiB | Viewed 26219 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Apr 2008 01:36 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
BC-02-GXW


Attachments:
BC-02-GXW-000-001.jpg
BC-02-GXW-000-001.jpg [ 70.95 KiB | Viewed 26216 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Apr 2008 01:45 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
BC-02-GXX


Attachments:
BC-02-GXX-000-001.jpg
BC-02-GXX-000-001.jpg [ 84.77 KiB | Viewed 26191 times ]
BC-02-GXX-000-002.jpg
BC-02-GXX-000-002.jpg [ 73.23 KiB | Viewed 26192 times ]
BC-02-GXX-000-003.jpg
BC-02-GXX-000-003.jpg [ 77.82 KiB | Viewed 26195 times ]
BC-02-GXX-000-004.jpg
BC-02-GXX-000-004.jpg [ 75.72 KiB | Viewed 26191 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Apr 2008 01:47 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
BC-02-GXY


Attachments:
BC-02-GXY-Dep-001.jpg
BC-02-GXY-Dep-001.jpg [ 108.75 KiB | Viewed 26191 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Apr 2008 01:48 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
BC-02-HAS


Attachments:
BC-02-HAS-Dep-001.jpg
BC-02-HAS-Dep-001.jpg [ 70.86 KiB | Viewed 26187 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Apr 2008 01:52 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
BC-02-JJB


Attachments:
BC-02-JJB-Dep-001.jpg
BC-02-JJB-Dep-001.jpg [ 71.92 KiB | Viewed 26183 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 131 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group