TRANSPORT PUBLIC

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Thu 03 Dec 2020 03:39

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 696 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Apr 2007 21:11 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Lucrarile de reabilitare de pe Soseaua Giurgiului vor fi finalizate la 15 mai


Lucrarile de reabilitare de pe Soseaua Giurgiului vor fi finalizate la 15 mai, cu sase luni mai devreme decat prevede contractul, a anuntat, ieri, primarul general al capitalei, Adriean Videanu. "La 1 mai vom avea carosabilul finalizat, urmand ca la 15 mai lucrarile sa fie gata in totalitate, desi termenul prevazut in contract este 19 decembrie 2007", a precizat el. Videanu a spus ca traficul din zona va fi descongestionat prin amenajarea celor 1.050 de locuri de parcare care au fost deja construite de-a lungul Soselei Giurgiului. Videanu a tinut sa precizeze ca toti copacii care au fost taiati pentru ca lucrarile sa fie realizate mai repede vor fi replantati de primarie. Lucrarile de modernizare a Soselei Giurgiului au inceput la 19 iunie 2006.

Sursa:www.compact.info.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Apr 2007 00:39 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 60
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
O declaratie din ciclul "hai sa fixam un termen de finalizare cat mai indepartat, ca sa ne putem lauda ca am terminat cu brio muuult mai repede". La cat a durat (tramvai+retele edilitare+refacere carosabil), "raposatul" ar fi terminat deja o magistrala de metrou Eroii Revolutiei - CFR Progresul.
Linia de tramvai trebuia lasata la urma pentru reabilitare. Nu e admisibil sa lasi autobuze, camioane si TIR-uri de multe tone greutate sa circule pe o linie de tramvai proaspat reabilitata timp de aproape 2 ani


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Apr 2007 09:09 
Offline

Joined: Thu 22 Mar 2007 11:33
Posts: 29
Foarte corect!

Poate ca nu se clatina tramvaiele mai tare decat prin alte portiuni, dar cu siguranta calatoria este considerbil mai "zguduitoare" acum decat la inceperea lucrarilor la carosabil. Iar durata lucrarilor a fost penibil de MARE. S-au apucat in Noiembrie 2006 si termina acum, un rahat de cativa Km de sosea care reprezinta cea mai importanta ruta de iesire spre sud. Daca se intampla asta cu Sos. Buc. Ploiesti......


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Apr 2007 22:01 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7818
Hmm... nu inteleg de ce se lauda ca au terminat... singurele lucruri pe care l-au terminat au fost traficul si linia de tramvai.
Linia de tramvai pentru ca toate masinile circula pe ea si au distrus aproape complet dalele de beton dinstre linii, daca nu chiar si sinele si fundatia lor.
Si traficul... priviti pozele si o sa intelegeti.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 09 May 2007 13:36 
Pe soseaua N Titulescu avem un tip relativ nou de infrastructura. Sina cu canal, inglobata in beton si care permite si desfasurarea de trafic auto. Traverasrile pietonale neregulamentare sunt impiedicate de un gard inalt de aproximativ 1,5m pus intre liniile de tramvai.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 May 2007 14:55 
Si linia green track de pe Bd Ghencea-13 Septembrie cu statia aferenta.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 May 2007 20:49 
Si un macaz mai complex de la terminalul Ghencea. Aici se separa linia 41 de linia 47. Linia 41 se incadreaza pe peronul de plecare spre Presei.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 May 2007 16:05 
Si macazul de la Piata Virgiliu sens spre Cal Buzesti.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 May 2007 18:34 
O retea unica in Bucuresti si poate si in tara. Linia 41, retea pe catenara tip CF, fir dublu de contact, retea si elemente de retea care suporta doar pantografe cu patina de grafit.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
PostPosted: Sat 26 May 2007 15:49 
Tramvaie

V3A-2S-93
- 6 bucati
- produse in 2006 la RATB-URAC


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 15:50 
V3A-93-PPC
- 4 bucati
- produse in 2005-2006 la RATB-URAC


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 15:54 
V3A-93-CH-PPC
- serie in constructie
- construit incepand cu 2006 la RATB-URAC


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 15:58 
V3A-93M FAUR
- 50 bucati
- fabricate intre 1995-2002 la FAUR SA

Nota - o parte din ele au avut deja RK la RATB-URAC.In poza 1 se poate vedea un asemenea model dupa RK.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 16:04 
V3A-93M Electroputere Craiova
- 10 bucati
- fabricate la Electroputere Craiova

Nota - In poza 1 puteti vedea modelul dupa ce a suferit RK la RATB-URAC. In poza 2 il observati pe 246 care este singurul din serie dotat cu un singur chopper.Restul de 9 bucati au controler clasic.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 16:06 
V3A-H
- 3 bucati
- produse la Electroputere Craiova cu echipamente electronice de la Holec.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 16:09 
V2A
- 40 bucati, in curs de modernizare
- fabricate la ITB-URAC


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 16:11 
V2A-2S
- 8 bucati
- fabricate la ITB-URAC


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 16:14 
V3A-93
- ~240 bucati
- fabricate si reconditionate la ITB/RATB-URAC


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 16:17 
Bucur V2S-T
- 2 bucati
- fabricate la RATB-SPC-URAC


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 16:19 
Bucur 1 V2A-T
- serie in curs de constructie
- fabricat la RATB-(SPC)-URAC


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 16:22 
Tatra T4R
- 131 bucati - in curs de casare/modernizare
- fabricate de CKD


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 16:25 
Rathgeber M5.65+m5.65
- nu mai exista in circulatie/in curs de casare
- aduse SH din Munchen


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 16:27 
V3A-Clasic
- nu mai exista in circulatie in Bucuresti
- fabricate la ITB-URAC


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 16:31 
EP/V3A
-nu mai exista in circulatie in Bucuresti (doar utilitare)
-fabricate de Electroputere Craiova


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 16:51 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7818
Rathgeber P3.16
-au existat 2 cupluri, aduse la mana a 2a din Munchen
-1 bucata, in conservarein Dep. Bucurestii-Noi
-a fost, pe rand, vagon de traseu (avea remorca p3.17), vagon cofetarie/bar, vagon-teatru


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 16:54 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7818
ITB V56

-au circulat pana in 1985
-dupa 1985 au mai rams utilitare
-acum cativa ani, utilitarul #246 a fost renovat si a primit numarul #119 (se afla in Dep. Bucurestii-Noi), iar utilitarul #119 a fost renovat tot ca utilitar si a primit numele S21, fiind acum in stare proasta in Dep. Militari.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 16:56 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7818
Thomson / ITB V09
-atat Thomsonurile, cat si ITB V09 (,,fratiorii" produsi de ITB ai Thomsonului) au circulat pana in 1975.
-in 1994 a fost restaurat un vagon


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 16:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7818
Vagon tip M
-este o donatie a Muzeului de Tramvaie din Mariazell, Austria
-a circulat in Vinea
-un model asemanator a circulat si in Bucuresti
-a fost renovat de URAC, renovarea finalizandu-se in 2006


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 16:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7818
Lohner
-este o donatie a Muzeului de Tramvaie din Mariazell, Austria
-a circulat in Viena
-este abandonat in Dep. Colentina


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 17:02 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7818
Rathgeber M4.64+m4.64
-aduse la mana a 2a din Munchen
-ultimul cuplu rams a fost transformat in vagon de spalat linia si domiciliaza la Dep. Sectiei Linii


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 696 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group