Ca si in alte cazuri, pentru reabilitarea unica de pe 1 Decembrie 1918 s-a fixat un termen de finalizare mai indepartat (2008), pentru ca primaria sa isi poata aroga meritul ca a terminat mai repede. E pur si simplu nedemn ca primarul capitalei sa participe la inaugurarea a 3 statii de tramvai, in loc sa mearga prin oras, in zonele cu probleme, sa gaseasca solutii.
Parerea mea este ca trebuiau incepute concomitent lucrarile la linia de pe 1 Decembrie, Liviu Rebreanu (de la un capat la altul) precum si la calea de rulare dintre Dristor si Fizicienilor. Cel putin intre statiile Dristor si Ramnicu Sarat, tramvaiele se clatina serios, linia este intr-o stare avansata de degradare. Se infiintau 2 linii-naveta, un 623 pe traseul Dristor - Liviu Rebreanu - Trapezului si un 627 pe traseul Dristor - Camil Ressu - Trapezului si se lucra asiduu.
In alta ordine de idei, ce constructor a realizat "modernizarea" liniei de pe Camil Ressu, intre Fizicienilor si Ozana ? Mari Vila cumva? Calea de rulare, desi pe sistem CF si cu o vechime de maxim 2 ani, este incredibil de proasta. Nu-i normal sa se legene vagoanele de asa maniera, s-a lucrat in bataie de joc