TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Wed 27 Mar 2024 08:04

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 715 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Next
Author Message
PostPosted: Thu 03 Nov 2005 20:08 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Au reaparut, din ce am vazut eu: 7449, 7453, 7454, 7455, 7457, 7458.
7447 si 7448 sunt Rocar 312E, nu au mai aparut de mult
7450, 7451, 7456 sunt Rocar 512E....nevazute de mult.
7459 este Rocar 412E, defect de 2 ani....pe margine in depou, acum se va incerca repararea lui(pt. a 3 oara!). Daca nu vor reusi, va disparea la fier vechi.
7454 e Rocar 412E, functional.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Nov 2005 02:30 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 146
Location: Bucuresti, sector 3
Sambata am revazut troleibuzele Rocar 7453(linia 70), 7458(linia 66) si 7459 (linie neidentificata de la distanta la care ma aflam, dar de la Mosilor mergea spre Foisorul de Foc).

Totodata, pe linia 92 am circulat cu #5205, iar pe 66 am vazur #5203. Ambele le stiam la Bujoreni. Sa fi fost aduse la Vatra Luminoasa in locul unora 51XX trimise la Bucurestii Noi ? Mi se pare logic. Pe cand Ikarus Astra pe linia 76 ? Acum cu greva de la metrou realizez cat de util ar fi fost un 76 prelungit macar la Piata Unirii, dotat cu vehicule articulate.
Va fi jale mare in zona de sud zilele astea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Nov 2005 14:52 
ALARMA! Mi-a spus azi un sofer de troleibuz ca ar urma sa fie achizitionate 100 de troleibuze noi, nu stia de ce tip. Inseamna ca DAC-urile sunt pe duca. Cand mai prindeti troleibuze DAC, faceti-le poze la greu, ca s-ar putea sa nu le mai vedem prea mult...


Attachments:
7454-086-004.jpg
7454-086-004.jpg [ 70.01 KiB | Viewed 14532 times ]
Top
  
 
 Post subject: Reinoire
PostPosted: Thu 17 Nov 2005 19:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:11
Posts: 71
Location: Paris
Cataline,

Ai dreptate, devine urgent sa fotografiati ultimele troleibuze DAC si Rocar existente... Daca nu as sta la 2 000 de km de Bucuresti...

Iata un articol : http://www.romanialibera.ro/editie/inde ... 005&idx=98

Proiect de hotarare a CGMB : parcul auto al RATB, completat cu 100 de troleibuze
Marti 08 Noiembrie 2005

Parcul auto al Regiei Autonome de Transport Bucuresti va fi completat cu 100 de troleibuze, conform unui proiect de hotarare care va fi discutat in sedinta Consiliului General al Munici-piului Bucuresti din aceasta saptamana.

Cele 100 de troleibuze fac parte dintr-un program multianual care se va desfasura pe o perioada de trei ani, incepand cu 2006. "Din datele prezentate de RATB rezulta ca, din cauza uzurii avansate a trei sferturi din parcul inventar de troleibuze, fara un efort de reabilitare a parcului (achizitia in cel mai scurt termen posibil a 100 de troleibuze) capacitatea de transport actuala nu va putea fi nu numai dezvoltata, dar nici macar mentinuta", se arata in expunerea de motive la proiect semnata de primarul Adriean Videanu.

Mentinerea in circulatie a unor troleibuze uzate sau depasite moral determina cheltuieli mari de exploatare, cu influenta directa asupra subventiei ce se asigura de la bugetul CGMB. In acelasi timp, troleibuzele uzate prezinta probleme de siguranta in exploatare si pentru calatori. Parcul de troleibuze ale RATB s-a redus de la 297 de autovehicule in 2003 la 291 in 2004. Din numarul total, 91 de troleibuze au o durata de serviciu depasita si ar trebui casate.

Pentru cumpararea de troleibuze a fost luat in considerare un pret mediu de 230.000 de euro/autovehicul, ceea ce ar insemna un efort bugetar de peste opt milioane RON.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 24 Nov 2005 13:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:11
Posts: 71
Location: Paris
Fratilor, ma tem ca nu se mai poate face Agora Troleibuz. Piesele sint fabricate in Franta, la Annonay ; acolo, nu se mai fac piese de Agora, ci de Citelis.

Deci, firmele care faceau Agora (Karosa in Cehia si Astra Bus in Romania) nu mai vor primi elemente de Agora, ci de Citelis. Care Citelis este deja fabricat ca troleibuz de Karosa si Skoda (care au fabricat Agora troleibuz inainte).

Din punct de vedere tehnic, mai tot ce s-a pus in Agora va intra in Citelis, fiindca acesta din urma este doar o evolutie estetica.

Deci, daca Astra Bus va livra viitoarele troleibuze bucurestene, aceste vor fi Citelis, cu farurile alea oribile...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Nov 2005 15:35 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:17
Posts: 3
Location: Bucuresti, Militari
Caroseriile de autobuze se adapteaza si se monteaza pe ele un echipament de actionare produs, de obicei, de alta firma. Modelul Citelis il vei gasi pe site-ul Karosa, dar nu ca troleibuz. Caroseria e aceeasi, dar echipamentul de actionare se monteaza la AstraBus Arad.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Nov 2005 18:23 
iar echipamentul de actionare ar fi asemanator cu cel de pe ik415T si Agora?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Nov 2005 21:36 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:17
Posts: 3
Location: Bucuresti, Militari
Ca cel de pe Agora, integral, sau IK415, fara controllerul de la Ganz Ansaldo.
La Agora s-a pus controller romanesc si mult mai performant. Eventual, poate se va dori motor de tractiune asincron, asa ca si echipamentul va fi altul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Nov 2005 23:07 
Ce stiti de modelul IKARUS 411T? Eu am o informatie conform careia la Budapesta exista un astfel de troleibuz care in 1995-96 a fost testat chiar la Bucuresti. Aveti o poza cu acest vehicul din aceasta perioada?

Drept ajutor va arat o poza facuta cu acest troleibuz in 1997 la Budapesta. Troleibuzul atunci avea numarul #400.


Attachments:
543.jpg
543.jpg [ 40.3 KiB | Viewed 12680 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 25 Nov 2005 10:34 
Offline
User avatar

Joined: Mon 24 Oct 2005 15:32
Posts: 38
Location: Bucuresti 3
Respectivul troleibuz a facut demonstratie in toata Romania.
URTP (care atunci era foarte activa), in cooperare cu Ikarus a asigurat circulatia gratuita (fara bilet) a acestui troleibuz pe TOATE LINIILE din Romania, cite o zi pe fiecare. Circula insotit de gardieni si de 2 specialisti pentru intretinere-depanare, unul de la URTP si unul de la Icpe-SAERP.
A circulat si in Tirgoviste, si in Piatra Neamt, samd. Bineinteles ca a circulat si pe 74, pe 61... in Bucuresti.
Ideea era sa se demonstreze ca troleibuzele cu podea joasa sunt rezistente la drumurile din Romania. Daca a reusit sa convinga sau nu, nu stiu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 25 Nov 2005 11:37 
IK 411 este predecesorul IK 415. Exista numai acest singur exemplar de 411T. Este doar un prototip. Am pus la Totul despre autobuze o mica descriere despre aparitia acestor serii. Primul autobuz produs era 410.

Respectivul troleu era produs in 1995, si a fost prezentat la expozitia "INDUSTRIA" (vezi poza 1).

Prezentarea

A circulat in proba la Budapesta pana in 1997, dupa care in strainatate. A ajuns la Szeged, unde din cauza problemelor a stat mai mult la garaj.

La garajul din Szeged (poza 2)

In 2001 a ajuns inapoi la Budapesta, si dupa reparatii capitale a primit numarul de parc 400. Circula si astazi pe linia 74.

In 2001 pe linia 74 (poza 3)

Pozele sunt luate de pe http://www.freeweb.hu/buszok/


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 50.8 KiB | Viewed 12678 times ]
2.jpg
2.jpg [ 88.09 KiB | Viewed 12680 times ]
3.jpg
3.jpg [ 47.46 KiB | Viewed 12677 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 May 2006 10:43 
Am avut acum cateva zile o discutie cu tudor si acesta se arata sceptic privind existenta in 2005 a troleibuzului #7357. Iata o poza cu el pe 10.01.2005 si el inca mai exista si pe 05.05.2005.
Dar acum, mai recent, nu l-am mai vazut, mai stie cineva de soarta lui?


Attachments:
7357-097-001.jpg
7357-097-001.jpg [ 47.04 KiB | Viewed 13914 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 May 2006 22:24 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 146
Location: Bucuresti, sector 3
Intrebare de 1000 de puncte: ce culoare avea troleibuzul #7011 prin 1983 ? Cumva albastru deschis ? In 1986-1989 era colorat rosu. #7011 a fost casat foarte tarziu, prin anul 2000. In traseu l-am mai vazut prin 1997-1998.

Pe de alta parte, stiu sigur ca in 1985 #7031 si #7032 au iesit simultan in traseu proaspat vopsite in bleu deschis. Exista o imagine cu un troleibuz #70X1 bleu deschis, neclara, facuta in 1983. Ma chinuiam sa identific ce cifra ar putea fi X.

Alta intrebare de 1000 de puncte: ce numere de parc aveau troleibuzele vopsite in albastru INCHIS ? Stiu ca erau 2 (Bujoreni), poate 3, daca mai era vreunul si la Vatra - de care insa nu sunt sigur.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 May 2006 23:12 
bogdan71 wrote:
Intrebare de 1000 de puncte: ce culoare avea troleibuzul #7011 prin 1983 ? Cumva albastru deschis ? In 1986-1989 era colorat rosu. #7011 a fost casat foarte tarziu, prin anul 2000. In traseu l-am mai vazut prin 1997-1998.
Numarul imi suna cunoscut, dar s'ar putea ca de mai recent.
bogdan71 wrote:
Alta intrebare de 1000 de puncte: ce numere de parc aveau troleibuzele vopsite in albastru INCHIS ? Stiu ca erau 2 (Bujoreni), poate 3, daca mai era vreunul si la Vatra - de care insa nu sunt sigur.
Unul din ele era 7117, dar nu stiu de unde era. L-am vazut la Romarta (vis-a-vis de Casa Armatei), eu fiind in magazin la etaj, iar troleibuzul trecea pe bulevard spre Universitate, multi ani in urma...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 May 2006 09:49 
Romania Libera, 2006-05-08

Licitatie pentru 100 de troleibuze

Bucurestenii vor calatori cu 100 de troleibuze noi, pentru achizitionarea carora RATB va organiza o licitatie anuntata in cursul acestei saptamani in presa interna si internationala. Troleibuzele vor avea podeaua coborata pe toata lungimea autovehiculului. "Documentele pentru intocmirea si prezentarea ofertei se pot cumpara de la sediul RATB, la un pret de 700 RON, termenul-limita de depunere a ofertelor fiind 15 iunie 2006", a declarat directorul general al RATB, Gheorghe Aron. Deschiderea ofertelor se va face in sedinta publica la sediul municipalitatii tot pe 15 iunie. Noile mijloace trebuie sa indeplineasca anumite cerinte tehnice, si anume: podea complet coborata, facilitati pentru persoanele cu handicap, sa respecte conditiile de mediu impuse de legislatie, sa prezinte siguranta in exploatare si un grad ridicat de confort. Fondurile necesare acestui proiect sunt asigurate de la bugetul local, pretul unui astfel de troleibuz fiind in jur de 220.000-230.000 de euro. Achizitionarea unor noi mijloace de transport in comun este necesara in conditiile in care 70% din troleibuzele care circula prin Capitala au norma de viata depasita.

yy--haaaa :) :D :D


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 May 2006 12:05 
Conform HG2139/2004 privind clasificarea si duratele normale de functionare a le mijloacelor fixe pentru autobuze transport urban durata normala de functionare este de 4-8 ani. La cap 3, Alte Precizari, pct 4 scrie. Mentinerea in functiune a mijloacelor fixe care pot afecta protectia vietii, a sanatatii si a mediului (mijloace de transport rutier, feroviar, naval si aerian...) dupa expirarea duratei normale de functionare, se va putea face numai pe baza unui raport tehnic intocmit de organisme de certificare sau organisme de inspectie tehnica abilitate in domeniul de activitate al mijlocului fix.
Adicatelea dai niste bani la RAR si gata. Ca informatie, durata de viata pentru vagoane, locomotive, automotoare este de 12-18 ani. Dupa care dai banii la AFER.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 08 Jun 2006 21:12 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Ca la noi la nimenea... pe aceasta consola din zona Laromet s-a inlocuit un element de curba...pe un singur fir! (poza 1)

#7423 este unul dintre cele mai bine intretinute Dac 217E-uri din Bucuresti (la fel ca si celelalte 4 asemenea vehicule din Depoul Bujoreni). Din pacate, se pare ca in scurt timp, Bujoreniul va renunta la ele (chiar daca merg cu viteze care fac invidios chiar si Ikarus 415T si sunt o mana cereasca pentru Bd. Iuliu Maniu, reusind sa inghesuie in interior toti calatorii din zona, la Ikarus 415T raman mereu oameni pe din afara. Interesant ca Dac 217E de la alte depouri de-abia se misca...astea de la Bujoreni or fi modificate? Sau or avea soferi obisnuiti cu Ikarus 415T?) :(


Attachments:
ElemreteaLaromet.jpg
ElemreteaLaromet.jpg [ 36.84 KiB | Viewed 12573 times ]
7423-062-006.jpg
7423-062-006.jpg [ 83.04 KiB | Viewed 12571 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 Jun 2006 01:10 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 60
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
Si troleibuzele liniei 76, identice cu cel de pe 62 de la tine din poza merg cu viteze destul de mari, cand prind tronsoane de strada libere (de ex, pe toata strada Resita si pe str. Nitu Vasile, portiunea Brancoveanu-Obregia).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 Jun 2006 09:41 
Romania Libera,

Se innoieste parcul RATB

100 de troleibuze noi, dotate cu camere de supraveghere Vineri 16 Iunie 2006

Spre sfarsitul acestui an, vor intra pe trasee primele troleibuze noi din seria de 100 care urmeaza sa fie achizitionate de RATB. Ieri a avut loc deschiderea ofertelor la licitatia organizata pentru desemnarea firmei care va livra troleibuzele.
Dintre cele noua firme care au cumparat caietul de sarcini, numai doua au prezentat ofertele la termenul stabilit. Este vorba despre Astra Bus, a carei oferta a fost de 92 de milioane RON fara TVA, si Solaris Bus, cu 121 de milioane RON fara TVA. Valoarea estimata de municipalitate pentru achizitia celor 100 de troleibuze a fost de 96 de milioane RON fara TVA.
Castigatoarea oficiala va fi cunoscuta peste cateva zile, dupa expirarea termenului pentru contestatii.

Noile troleibuze vor avea podeaua coborata pentru accesul facil al calatorilor si vor fi dotate cu o rampa pentru persoanele cu dizabilitati si o suspensie controlata electronic. Salonul troleibuzelor va fi realizat din materiale rezistente la vandalism, stiut fiind ca RATB are pierderi importante in fiecare an din cauza calatorilor care distrug tot ce le iese in cale. Materialele din care sunt realizate troleibuzele vor fi usor de curatat pentru a se realiza o intretinere cat mai buna a lor. Autovehiculele vor fi dotate cu un computer care va afisa la bord toate defectiunile. De asemenea, informatiile vor putea fi descarcate la garaj si se vor lua mai usor deciziile privind desfasurarea activitatii. Fiecare troleibuz va avea o camera de supraveghere pentru salon astfel incat soferul sa vada ce fac calatorii. Aceasta este necesara pentru a se preveni actele de vandalism soldate cu distrugerea pieselor componente.
"Primele troleibuze vrem sa le avem la sfarsitul acestui an si sa le putem introduce pe noua linie care se va realiza intre Piata Sudului si Piata Unirii. Urmeaza sa scoatem la licitatie aceasta lucrare si sa o finalizam pana la sfarsitul anului", a declarat Gh. Aron, directorul general al RATB.

Conditii mai bune de transport

Introducerea noilor troleibuze pe liniile RATB este necesara deoarece din cele 270 de troleibuze aproape 80 au norma de casare mult depasita, iar 90% din celelalte au amortizarea realizata. Troleibuzele vechi vor fi retrase din circulatie pe masura ce vor fi introduse cele noi. Calatorii vor avea astfel conditii mai bune de deplasare.
RATB va mai organiza o licitatie pentru achizitionarea a 50 de tramvaie care le vor inlocui pe cele foarte vechi. In ceea ce priveste autobuzele, RATB a semnat deja un contract pentru achizitionarea a 500 de autobuze noi marca Mercedes, din care primele au intrat deja in circulatie pe liniile 131 si 601. In cursul acestui an, urmeaza sa fie aduse 400 de autobuze noi, iar anul viitor, restul pana la 500. RATB s-a mai dotat cu 40 de autobuze IVECO primite ca donatie de la Primaria din Milano.
Daca vor exista fonduri suplimentare de la bugetul local, regia va putea achizitiona mai multe autovehicule decat si-a programat. Noile mijloace trebuie sa indeplineasca anumite cerinte tehnice, si anume: podea coborata, facilitati pentru persoanele cu handicap, sa respecte conditiile de mediu impuse de legislatie, sa prezinte siguranta in exploatare si un grad ridicat de confort.

Grad de uzura de 82%

Autovehiculele de pe actualele linii RATB de transport in comun asigura doar 80% din cererea de transport existenta in prezent in Capitala. Conducerea RATB a anuntat ca va rezolva problema prin dotarea regiei cu noi mijloace de transport. In prezent, in Bucuresti circula 1.480 de autovehicule RATB, dintre care 395 de tramvaie, 240 de troleibuze si 845 de autobuze. Gradul mediu de uzura este de 82%. Pe masura introducerii in exploatare a noilor mijloace de transport vor fi retrase treptat din circulatie cele uzate, iar costurile se vor reduce. De asemenea, se va mari capacitatea de transport, vor creste incasarile si se vor imbunatati conditiile de transport.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 17 Jun 2006 13:00 
Offline

Joined: Mon 23 Jan 2006 13:10
Posts: 171
Daca nu se face banda separata pentru mijloace de transport pe Bd. Cantemir si daca nu se gaseste o solutie pentru intoarcere la Piata Unirii, o semicursa pentru troleibuze va dura mai mult decit una de 312.
In plus, pe perioada constructiei, se vor produce niste ambuteiaje si mai infernale pe Tineretului si la Piata Sudului - cel putin...
Nici nu vreau sa ma gindesc cum va fi la Sincai, acolo unde, pentru incadrare pe Tineretului spre Vacaresti, se practica metoda doua benzi dus si trei pentru bagat in fata... Poate ar fi o solutie mai buna ca returul de la Piata Unirii sa se faca pe Splai - Calea Vacaresti (pe vechiul traseu al lui 331). Sau chiar pe Splai pina la pod Mihai Bravu (varianta 131). Daca se alege varianta cu intoarcere prin Splai si apoi pe Bd. Marasesti, asta va insemna o congestionare suplimentara la stopul de la Budapeste. A le duce pina in Piata Unirii - cu intoarcere la Banca Religiilor - ar insemna inca cel putin 15 min intirziere. Poate doar sa se faca intoarcere la fintina din piata, cu revenire prin fata Irish Pub, dar asta va congestiona traficul venind dinspre Casa Poporului, plus ca permisiunea de a face stinga la fintina pentru mijloacele de transport va deschide apetitul si altor 'amatori'...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 17 Jun 2006 14:45 
RobertC wrote:
Parerea mea este ca lucrarea se poate face in 2-3 luni. E mai greu un pic pe Vacaresti unde trebuie sa monteze si stalpi, dar in rest: "floare la ureche" (asta daca s-ar munci cu "talent"!!!)


Dar cand au facut reteaua pe Iuliu Maniu sau pe Bd. Kogalniceanu au folosit stalpii vechi? nici vorba, altii noi!... pe Bd. Tineretului sunt prea rari (mai ales in curbe)... si ar mai trebui si pe Cantemir cam de la Budapesta, ca sa nu mai zic de toata Piata Unirii...

Poate sunt baieti destepti si monteaza reteaua mai spre axul drumului


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 17 Jun 2006 15:54 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56046
Ce distanta este intre Sudului si Unirii?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 17 Jun 2006 16:15 
Cam 4-4,5 km


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 17 Jun 2006 17:52 
Offline

Joined: Mon 23 Jan 2006 13:10
Posts: 171
Cred ca de la Pta Sudului la Sitraco sint mai mult... As zice mai repede spre 6 km. Insa e doar o estimare.
Apropo de probleme posibile, nu uitati ca pe Tineretului banda stinga (spre Unirii) e blocata de obicei de masini parcate. O varianta ar fi ca troleibuzele sa se intoarca pe Splai pina la Timpuri Noi, de unde sa faca dreapta pe Bd. Gh Sincai iar la Sincai sa faca stinga pe Tineretului. Stopul de acolo este deja defazat, deci n-ar fi nevoie sa se schimbe fluxul de circulatie.
Daca se prelungeste o linie (76 de exp), ar trebui prelungite si celelalte (73 si 74), sau se pastreaza 313 si 312 pe traseele existente. Pe de alta parte, inlocuirea atobuzelor de pe 312 si 313 cu troleibuze ar putea reduce (putin, macar) poluarea pe Bd. Cantemir si Tineretului. Nu cred ca media de viteza a autobuzelor ar fi mai buna decit a troleibuzelor.
Ca o idee mai generala, date fiind vitezele medii din Bucuresti, nu cred ca autobuzele ofera un transport semnificativ mai rapid decit troleibuzele. In conditiile acestea, luind modelul Lausanne, unde - data fiind administratia locala influentata de ecologisti - transportul electric face regula, cred ca ar trebui sustinute mult mai mult troleibuzele. Categoric tramvaiele necesita investitii in infrastructura mult mai mari, dar troleibuzele ar putea fi o alternativa competitiva (economic, cel putin - dat fiind pretul petrolului in continua crestere) autobuzelor. Nu mai vorbesc de aspectele ecologice - de care Bucurestiul ar trebui sa fie din ce in ce mai preocupat...

Revenind insa la subiectul extinerii liniei de troleibuz pe axa Nord - Sud... O alta varianta de intoarcere la Piata Unirii ar putea fi prelungirea pina la Dimbovita, dreapta pe bulevardul Unirii (?) pina la Biblioteca Nationala cu intoarcere pe Bd. Mircea Voda (cind se vor termina lucrarile la pasajul Marasesti). Problema aici insa va fi la podul Timpuri Noi, unde si asa circulatia este congestionata. O varianta posibila ar fi sa se faca dreapta la pasaj cu trecere peste podul Marasesti si apoi stinga pe Splai spre Timpuri Noi. Nici eu nu stiu care ar fi varianta optima... Ar trebuit ca RATB sa faca un studiu in principalele intersectii in perioadele de maxim trafic (inaintea Craciunului, sfirsitul vacantelor, venirea ploilor de toamna in Bucuresti etc.) pentru a identifica punctele 'fierbinti'.

Cred insa ca discutia asta incepe sa fie mai potrivita pentru un alt topic - si anume cel legat de idei de optimizare a traseelor de transport in comun. Daca cineva simte ca postul meu s-ar potrivi in alta parte, va rog sa-l mutati.

PS: Nici eu nu ma vad circulind cu troleibuzul de Craciun din Berceni la Pta Unirii...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 17 Jun 2006 18:15 
de la- p-ta sudului la splaiul unirii (pe traseul lui 313) sunt 4,35 km masurati cu Google Earth (tot atata da si daca masori pe o alta harta)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 21 Jun 2006 21:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
Astazi in jurul orei 17:45 am vazut doua troleibuze de pe 97 mergand spre Stad. National. In ultimul timp vin mai des catre Stadion.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Jun 2006 09:12 
Offline

Joined: Sat 20 May 2006 12:39
Posts: 1
Location: bucuresti
Si eu am vazut prin Februarie troleibuzele Dac de pe 97 mergand pe Dacia. Acest lucru se produce deoarece se intampla ca la capatul de la Sfintii Voievozi sa mai blocheze cate un destept cu masina, si atunci se produce blocajul complet al strazii Lemnea. Din acest motiv cred ca aceste troleibuze sunt redirectionate pe linia lui 86.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Jun 2006 14:12 
Offline

Joined: Mon 23 Jan 2006 13:10
Posts: 171
Nu cred ca refacerea completa a axei Nord-Sud ar fi o solutie de dorit. In perioada de virf o semicursa ar dura peste o ora, ceea ce ar necesita un numar foarte mare de troleibuze pentru a asigura o ritmicitate cit de cit decenta. Nu s-ar rezolva nici descongestionarea 312/313, nici nu ar fi prea utilizat ca alternativa la Metrou, datorita duratei.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 26 Jun 2006 22:00 
Troleibuzul Irisbus Agora a fost adus in probe in Bucuresti, la Depoul Bujoreni pentru prezentarea solutiei Astra Bus Arad in licitatia pentru 100 troleibuze organizate in 2006 de RATB.
Cateva poze de exterior cu acesta


Attachments:
23.06.2006 P.M.B.(Murgeanu)-37.jpg
23.06.2006 P.M.B.(Murgeanu)-37.jpg [ 208.43 KiB | Viewed 8595 times ]
23.06.2006 P.M.B.(Murgeanu)-38.jpg
23.06.2006 P.M.B.(Murgeanu)-38.jpg [ 201.98 KiB | Viewed 8594 times ]
23.06.2006 P.M.B.(Murgeanu)-39.jpg
23.06.2006 P.M.B.(Murgeanu)-39.jpg [ 192.91 KiB | Viewed 8594 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Jun 2006 15:00 
Offline
User avatar

Joined: Mon 24 Oct 2005 15:32
Posts: 38
Location: Bucuresti 3
Troleibuzul ofertat de Astra este Citelis (vezi farul atasat). Agora de fata doar demonstreaza capacitatea de a produce troleibuz cu podea joasa si de a lamuri aspecte tehnice.


Attachments:
far.jpg
far.jpg [ 62.88 KiB | Viewed 10363 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 715 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group