TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 18 Oct 2019 23:58

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 227 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Next
Author Message
PostPosted: Mon 18 Jun 2007 13:07 
Regiotrans - http://www.regiotrans.ro

Au in dotare automotoare X4500, X4500 modernizat, X4300, X4700 si locomotive clasa 43 (040-EC) si 60 (060-DA).

Au concesionat urmatoarele sectii:

206. Alba Iulia - Sibot - Cugir - 38km
210. Alba Iulia - Zlatna - 41km
215. Arad - Nadlac - 52km
923. Berzovia - Oravita - 59km
307. Blaj - Tarnaveni - Praid - 113km
403. Brasov - Intorsura Buzaului - 36km
203. Brasov - Zarnesti - 27km
916. Buzias - Gataia - Jamu Mare - 56km
404. Sfantu Gheorghe - Covasna - Bretcu - 66km
308. Sighisoara - Odorheiu Secuiesc - 48km
922A. Voiteni - Gataia - Berzovia - Resita Nord - 61km

Pe langa acestea, opereaza o pereche de trenuri Accelerate pe relatia Brasov-Bucuresti si retur.


Attachments:
DSC09121.JPG
DSC09121.JPG [ 153.69 KiB | Viewed 21720 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Jun 2007 13:30 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Este trenul Acc 14777/8, care intra in Gara de Nord. Apartine Regiotransului (fost Keolis).

Trenul pleaca la 8:36 din Bucuresti Nord si ajunge la 11:33 in Brasov.

Din observatii proprii:

Bucuresti Nord - plecare: 8:36
Ploiesti Vest - sosire 9:26, plecare 9:32 (stationare 6 minute)
Campina - sosire 10:02, plecare 10:03 (stationare 1 minut)
Sinaia - sosire 10:37, plecare 10:38 (stationare 1 minut)
Busteni - sosire 10:47, plecare 10:51 (stationare 4 minute)
Azuga - sosire 10:56, plecare 10:59 (stationare 3 minute)
Predeal - sosire 11:08, plecare 11:27 (stationare 19 minute)
Brasov - sosire 11:54

--
Pe tot parcursul calatoriei, in tren erau mecanicul, seful de tren, 2 controlori si un singur calator (eu).
Ca o impresie personala, desi e vorba de un automotor care circula pe trenuri regionale (echivalentul personalelor noastre) (mai stim noi o companie care procedeaza la fel, numai ca schimba scaunele cu unele mai tari), mi s-a parut extrem de confortabil. Scaunele erau confortabile, se deschideau geamurile, am avut muzica tot drumul, suspensiile sunt destul de bune. Ca minusuri: sistemul de franare... sabotii urla ingrozitor la franare! Trezesc si mortii; apoi alimentarea... este vorba de un automotor Diesel, care circula pe o linie 100% electrificata.
Insa, per ansamblu, e peste CFR.
Biletul se cumpara din tren, tarifele fiind la fel ca la C.F.R. (la fel si sistemul de reduceri, gratuitati etc.).

Din pacate, rentabilitatea... este cu minus, doar taxa de infrastructura Bucuresti-Brasov (9 lei pe km * 166 km) fiind de 1494 lei, asta in vreme ce eu am platit 21,35 lei. Si nu am pus la socoteala combustibilul, salariile personalului si uzura vehiculului.

Am identificat, personal, cauzele acestui flux scazut de calatori (desi in mersul trenurilor din 2005 era un tran CFR pe aceleasi coordonate, care era full):
In primul rand, CFR Calatori... acesta a REFUZAT sa treaca pe mersul din gari acest tren. Nici la informatii nu afli nimic daca intrebi de Regiotrans.
In al 2lea rand, tot CFR Calatori si tampenia de bilet de peron. Trebuie sa cumperi bilet de peron ca sa mergi cu acest tren... eu dupa vreo 5 minute de negocieri cu paznicii... am renuntat si am platit cei 0,5 RON pentru care NU mi s-a dat bilet. Deci, practic, lumea NU stie de tren, din motivele sus amintite.
In al 3lea rand, tot CFR Calatori, care a avut grija sa faca acest tren sa astepte, printre altele, un P in gara Azuga!
--------
In fiecare gara, nasii coborau si intrebau fiecare persoana de pe peron daca merge la Brasov, doar-doar or avea clienti. Dar majoritatea celor din statii asteptau un Acc CFR care pleaca la 9:38 din Bucuresti Nord.


Attachments:
P7120001.JPG
P7120001.JPG [ 87.35 KiB | Viewed 21566 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jul 2007 18:41 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Automotorul din poze exte un X4500 modificat in Franta (nu la MARUB Brasov cum s-a vehiculat pe alte forumuri). Toate inscriptiile din interior sunt in limba franceza. Pentru incepout, un ,,fratior" din Franta, XBD4615, pozat de Jan Agersten (janage@post11.tele.dk) , poza preluata de pe www.railfaneurope.net :


Attachments:
x4615.jpg
x4615.jpg [ 90.41 KiB | Viewed 21573 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jul 2007 18:44 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Revenim la automotorul nostru, XBD4520. Dupa cum spuneam, este un X4500 modificat si este folosit doar pentru Acc 14777/8, Brasov-Bucuresti si retur.


Attachments:
XBD4520-A14777-BucN-001.jpg
XBD4520-A14777-BucN-001.jpg [ 71.25 KiB | Viewed 21571 times ]
XBD4520-A14777-Predeal-005.jpg
XBD4520-A14777-Predeal-005.jpg [ 96.81 KiB | Viewed 21571 times ]
XBD4520-A14777-BucN-002.jpg
XBD4520-A14777-BucN-002.jpg [ 67.05 KiB | Viewed 21569 times ]
XBD4520-A14777-BucN-003.jpg
XBD4520-A14777-BucN-003.jpg [ 64.49 KiB | Viewed 21570 times ]
XBD4520-A14777-BucN-004.jpg
XBD4520-A14777-BucN-004.jpg [ 60.13 KiB | Viewed 21571 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jul 2007 19:20 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Sa vedem si automotoarele folosite pe linii secundare. Vagoanele cu motor sunt notate XBD4xxx, in vreme ce remorcile cu post de conducere sunt XRABX8xxx, unde xxx au aceleasi valori si la vagonul motor si la remorca. Insa, s-au efectuat o goraza de ,,amestecuri", astfel ca, cel putin in Romania, rar mai gasesti un automotor la care sa corespunda cele de mai sus. prin urmare, am retinut doar numarul vagonului motor.

XBD4503 pe ruta Brasov-Zarnesti, intre Brasov si Bartolomeu
XBD4504 pe ruta Brasov-Intorsura Buzaului , in gara Brasov
XBD4512 pe ruta Brasov-Zarnesti, in gara Brasov
XBD4515 pe ruta Tarnaveni-Blaj, in gara Tarnaveni
XBD4571 pe ruta Brasov-Intorsura Buzaului, in gara Brasov
XBD4735 (un X4700) in gara Brasov


Attachments:
XBD4503-Brasov-Sacele.jpg
XBD4503-Brasov-Sacele.jpg [ 60.89 KiB | Viewed 21563 times ]
XBD4504-Brasov-001.jpg
XBD4504-Brasov-001.jpg [ 74.25 KiB | Viewed 21563 times ]
XBD4504-Brasov-002.jpg
XBD4504-Brasov-002.jpg [ 66.79 KiB | Viewed 21562 times ]
XBD4512-Brasov-001.jpg
XBD4512-Brasov-001.jpg [ 63.78 KiB | Viewed 21563 times ]
XBD4512-Brasov-002.jpg
XBD4512-Brasov-002.jpg [ 99.04 KiB | Viewed 21563 times ]
XBD4512-Bv-001.jpg
XBD4512-Bv-001.jpg [ 93.16 KiB | Viewed 21563 times ]
XBD4515-Tarnaveni-001.jpg
XBD4515-Tarnaveni-001.jpg [ 66.04 KiB | Viewed 21563 times ]
XBD4515-Tarnaveni-002.jpg
XBD4515-Tarnaveni-002.jpg [ 56.96 KiB | Viewed 21562 times ]
XBD4515-Tarnaveni-003.jpg
XBD4515-Tarnaveni-003.jpg [ 59.24 KiB | Viewed 21563 times ]
XBD4515-Tarnaveni-004.jpg
XBD4515-Tarnaveni-004.jpg [ 104.61 KiB | Viewed 21563 times ]
XBD4571-Brasov-001.jpg
XBD4571-Brasov-001.jpg [ 79.31 KiB | Viewed 21564 times ]
XBD4735-Brasov-001.jpg
XBD4735-Brasov-001.jpg [ 68.83 KiB | Viewed 21562 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jul 2007 19:22 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Deasemenea, pentru transportul vagoanelor de marfa, in special pe sectia Brasov-Zarnesti, exista 3 locomotive clasa 60, de fapt 060-DA ca nu au fost niciodata codificate UIC. Sa vedem una dintre ele, proaspat iesita din RK:


Attachments:
060-DA-002-Brasov-001.jpg
060-DA-002-Brasov-001.jpg [ 116.07 KiB | Viewed 21564 times ]
060-DA-002-Brasov-002.jpg
060-DA-002-Brasov-002.jpg [ 125.86 KiB | Viewed 21562 times ]
060-DA-002-Brasov-003.jpg
060-DA-002-Brasov-003.jpg [ 135.77 KiB | Viewed 21561 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jul 2007 19:25 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Pe langa Sulzere, mai au si o locomotiva clasa 43, ce urmeaza a fi folosita pentru o pereche de trenuri sezoniere Bucuresti-Constanta si retur, probabil in sezonul urmator. Pe langa asta, au mai adus si ceva vagoane de dormit si cuseta din Franta.

-----------
Pe unele linii, din lipsa de automotoare (se pare ca au mai cumparat 50 de bucati, dar singurul ajuns in ochii ,,publicului" este deja ,,celebrul" XBD4520, X4500-ul modernizat) circula garnituri formate din LDH si vagoane inchiriate de la CFR Calatori, cum ar fi acest 80-0628-0, surprins in Gara Tarnaveni.


Attachments:
80-0628-0-Tarnaveni-001.jpg
80-0628-0-Tarnaveni-001.jpg [ 57.15 KiB | Viewed 21561 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Jul 2007 04:09 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Iata orarul Acc 14777/14778:


Attachments:
image001.gif
image001.gif [ 37.4 KiB | Viewed 21536 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Jul 2007 05:37 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Primul Sulzer al RegioTrans-ului, 060-DA-001, in Gara Ozun:


Attachments:
060-DA-001-Regiotrans-Ozun-001.jpg
060-DA-001-Regiotrans-Ozun-001.jpg [ 92.29 KiB | Viewed 21532 times ]
060-DA-001-Regiotrans-Ozun-002.jpg
060-DA-001-Regiotrans-Ozun-002.jpg [ 91.76 KiB | Viewed 21531 times ]
060-DA-001-Regiotrans-Ozun-003.jpg
060-DA-001-Regiotrans-Ozun-003.jpg [ 115.96 KiB | Viewed 21531 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Jul 2007 05:38 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Am ramas :shock: ! LDHM45-410, undeva pe linia de Zarnesti, la iesirea din Brasov:


Attachments:
LDHM45-410.jpg
LDHM45-410.jpg [ 60.44 KiB | Viewed 21529 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Jul 2007 14:01 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
RegioTrans...au renumerotat cam toate automotoarele de la XBD4500 in sus, iar remorcile cu post de conducere XRABX8500/8300/8700 le-au inceput si pe ele de la XRABX4500.

Sa vedem, deci, pe X4501 (care de fapt e X4300, si anume X4325) in Gara din Sfantu Gheorghe:


Attachments:
XBD4501-Sf.Ghe-001.jpg
XBD4501-Sf.Ghe-001.jpg [ 79.36 KiB | Viewed 21510 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Jul 2007 14:02 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
XBD4504 in Intorsura Buzaului, o gara frumoasa, in care mi-as dori sa revin:


Attachments:
XBD4504-IntorsuraBuzaului-003.jpg
XBD4504-IntorsuraBuzaului-003.jpg [ 77.46 KiB | Viewed 21510 times ]
XBD4504-IntorsuraBuzaului-004.jpg
XBD4504-IntorsuraBuzaului-004.jpg [ 75.37 KiB | Viewed 21510 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Jul 2007 14:04 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
XBD4523, una din ultimele lor achizitii, pe numarul lui original XBD4359 + XRABX8359:


Attachments:
XBD4523-Brasov-001.jpg
XBD4523-Brasov-001.jpg [ 74.92 KiB | Viewed 21508 times ]
XBD4523-Brasov-002.jpg
XBD4523-Brasov-002.jpg [ 101.97 KiB | Viewed 21509 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Jul 2007 14:06 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
XBD4504 si XBD4571 in Gara Intorsura Buzaului:


Attachments:
XBD4504 si XBD4571-IntorsuraBuzaului.jpg
XBD4504 si XBD4571-IntorsuraBuzaului.jpg [ 100.57 KiB | Viewed 21507 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Jul 2007 14:07 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
XBD4571 in Gara Brasov. Numarul original este XBD4571 + XRABX8571, pastrat si de RegioTrans. Urmeaza sa plece ca P14757 la ora 16:08 spre Intorsura Buzaului.


Attachments:
XBD4571-PM14757-Brasov-010.jpg
XBD4571-PM14757-Brasov-010.jpg [ 89.51 KiB | Viewed 21507 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Jul 2007 14:10 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Sa ne concentram putin asupra lui XBD4571, mai precis asupra postului de conducere din remorca XRABX8571:


Attachments:
XBD4571-PM14760-002.jpg
XBD4571-PM14760-002.jpg [ 78.34 KiB | Viewed 21507 times ]
XBD4571-PM14760-003.jpg
XBD4571-PM14760-003.jpg [ 77.83 KiB | Viewed 21507 times ]
XBD4571-PM14760-004.jpg
XBD4571-PM14760-004.jpg [ 106.4 KiB | Viewed 21506 times ]
XBD4571-PM14760-005.jpg
XBD4571-PM14760-005.jpg [ 53.01 KiB | Viewed 21506 times ]
XBD4571-PM14760-006.jpg
XBD4571-PM14760-006.jpg [ 72.02 KiB | Viewed 21505 times ]
XBD4571-PM14760-007.jpg
XBD4571-PM14760-007.jpg [ 57.54 KiB | Viewed 21506 times ]
XBD4571-PM14760-008.jpg
XBD4571-PM14760-008.jpg [ 59.02 KiB | Viewed 21506 times ]
XBD4571-PM14760-009.jpg
XBD4571-PM14760-009.jpg [ 55.88 KiB | Viewed 21506 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 30 Jul 2007 21:37 
CFR a renuntat la liniile secundare, pt ca lucra in pierdere. Regiotrans cum se descurca?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 30 Jul 2007 22:37 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Pai... sa luam ca exemplu linia Brasov - Harman - Intorsura Buzaului.

Pe vremea CFR-ului circulau 2-3 perechi de trenuri pe zi, formate din 1-2 garnituri TE (deci 4-8 vagoane etajate). Cu toate astea, se lucra in pierdere.
Acum sunt 6 perechi de trenuri, formate din 1-2 automotoare X4300/4500/4700, destul de pline. Dpdv. al profitului, se lucreaza pe profit. Altfel, acel Acc de Bucuresti nu ar fi avut cine sa-l intretina, pentru ca circula cu 1-2 calatori.
Concluzia: la CFR se mergea pe blat la greu; la Regiotrans sunt 4 vagoane, pline cu platitori de bilet. Chiar si tiganii (da, am vazut destui pe ruta aia, inclusiv in grupa ,,satra cu 5 pirande si 100 de purdei") aveau toti bilete si faceau liniste, altfel riscand sa fie dati jos (deci adio manele si injuraturi in gura mare).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 Jul 2007 18:11 
Inseamna, ca RegioTrans are un management mult mai bun decat CFR :D


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 Jul 2007 19:48 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 672
Dr2005 wrote:
Sa ne concentram putin asupra lui XBD4571, mai precis asupra postului de conducere din remorca XRABX8571:


La o viteza de 60 km/h motorul are cam 600 RPM in conditiile in care turatia maxima e undeva pe la 2500. Vedeti cu atentie pozele de mai sus facuta bordului. Mergea in virtutea inertiei ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 Jul 2007 20:17 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
OAB wrote:
Dr2005 wrote:
Sa ne concentram putin asupra lui XBD4571, mai precis asupra postului de conducere din remorca XRABX8571:


La o viteza de 60 km/h motorul are cam 600 RPM in conditiile in care turatia maxima e undeva pe la 2500. Vedeti cu atentie pozele de mai sus facuta bordului. Mergea in virtutea inertiei ?


In poza in care merge mai repede merge, intr-adevar, in virtutea inrtiei, la vale, coborand de pe o linie cu o panta destul de accentuata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 Jul 2007 21:54 
Offline
User avatar

Joined: Wed 11 Jan 2006 21:30
Posts: 74
Location: Arad
Nu stiam de Acc la ora 8:30, posibil au facut R, ce mergea la Brasov cu aceeasi componenta de LE+etajate, Acc. Totusi nu cred ca aduna calatorii ci mai mult blatistii :lol:
S-a introdus rama X4500 pe Arad-Nadlac la trenul de 16:09, dar la cel de 14:45 pe Arad-Pecica a fost tot Malaxa(singurul verde de la Arad)


Attachments:
File comment: X4500 la 16:09
Keolis.JPG
Keolis.JPG [ 68.95 KiB | Viewed 21256 times ]
File comment: Malaxa la 14:45
Keolis2.JPG
Keolis2.JPG [ 108.65 KiB | Viewed 21255 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 Nov 2007 09:30 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 88
Am vazut pe site-ul Regiotrans ca Acc Bucuresti-Brasov s-a prelungit pana la Sibiu. Si are si CLS I si CLS II. A vazut cineva ce tip de material rulant are in componenta?
BTW, Regiotrans are locomotive Koncar? Pentru ca ultima data cand am mers cu automotorul Bucuresti-Brasov, acesta era tractat de o locomotiva Koncar rosie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 Nov 2007 13:56 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
calatorul wrote:
Am vazut pe site-ul Regiotrans ca Acc Bucuresti-Brasov s-a prelungit pana la Sibiu. Si are si CLS I si CLS II. A vazut cineva ce tip de material rulant are in componenta?
BTW, Regiotrans are locomotive Koncar? Pentru ca ultima data cand am mers cu automotorul Bucuresti-Brasov, acesta era tractat de o locomotiva Koncar rosie.

Trenul este de tip automotor diesel importat second-hand (ceva mai evoluat decat automotoarele aceleiasi Regiotrans puse pe linii secundare), insa pe sectiunea electrificata are si locomotiva electrica cu 4 osii CFR Calatori. Nu cred ca este o situatie neaparat necesara si permanenta; s-ar putea sa fie o optimizare pentru ca anumite locomotive de pe traseu sa nu circule la inapoiere fara sarcina, ca tren separat, pe baza unei intelegeri intre operatori. Sa nu uitam ca linia este intre Campina si Predeal in reabilitare si se doreste a fi parcursa de cat mai putine trenuri. Poate cuplarea cu aceasta locomotiva a fost impusa operatorului privat la aprobarea mersului noului accelerat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 Nov 2007 23:12 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Nu i se poate impune unui operator sa traga/fie tras de locmotiva altui operator. In schimb, unui operator i se impun anumite orare si un anumit numar de trenuri. Peste acest numar de trenuri, se poate intelege cu alt operator ca sa ii cupleze trenul la trenul sau. De exemplu, Regiotransul are propriile lui trase, pe cand locomotiva CFR nu. Locomotivele 040-EC (pe 4 osii) de la Dep. Brasov sunt folosite exclusiv ca locomotive de ajutor pe relatia Brasov-Predeal si retur. Insa aceasta situatie nu dureaza tot anul, ci numai atunci cand linia este uda, acoperita de zapada etc. si locomotivele nu pot trage singure trenurile. Insa exista situatia ca locmotiva de ajutor sa ramana la Predeal si sa nu mai aiba ce sa traga inapoi spre Brasov sau ea sa trebuiasca sa ajunga sa ,,ajute" un tren din Predeal spre Brasov, insa nu are trasa sa mearga singura pana acolo. Atunci apar intelegerile intre operatori: de exemplu, CFR prefera sa nu mai plateasca TUI pentru locomotiva singura, ajutanad in schimb Regiotransul (care plateste TUI), care face economie de motorina pe bucata cat trenul este tras deCFR. La fel se inbtampla si cu P3006, care pleaca cu locomotiva de Softronic din Brasov, locomotiva CFR fiind inactiva pana la Campina, unde Softransul se duce in remiza lui.

Later edit: Regiotrans are si o locomotiva Koncar, dar nu stiu cum e vopsita. Cand ai zis rosie m-am gandit la schema CFR, adica bot rosu/visiniu si cutie alba (sau invers, dupa caz)... asemenea locomotive pot fi intalnite la Dep. Brasov, dar si la BC (bine... BC are doar una, 44-0058), dar si la alte depouri din tara.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Nov 2007 00:25 
In legatura cu Sulzerele de la Regiotrans..sa nu uitam ca acesta a inchiriat mai multe locomotive ale CFR Calatori,printre care mentionez si urmatoarele:

62-0710-2(ex-Dep. Sibiu-Sulzer cu v.max de 120 km/h)
60-1037-5(ex-Dep.Sibiu,simplu,v.max. de 100 km/h)
80-0213-1(un LDH vopsit in albastru,inca un "fratior" al acestui LDH duce greul asemeni la Regiotrans)

Toate dintre aceste locomotive sunt folosite la traficul de marfa,asigurand tractiunea Z-urilor de la Rompetrol si Petrom intre Brasov si Zarnesti. :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Jan 2008 18:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48640
XBD 4503

Tirnaveni


Attachments:
XBD 4503 Tirnaveni.JPG
XBD 4503 Tirnaveni.JPG [ 105.65 KiB | Viewed 20855 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Jan 2008 18:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48640
XBD 4505, XBD 4503

Tirnaveni


Attachments:
XBD 4505, XBD 4503 Tirnaveni.JPG
XBD 4505, XBD 4503 Tirnaveni.JPG [ 98.16 KiB | Viewed 20628 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Jan 2008 18:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48640
XBD 4505

Praid


Attachments:
XBD 4505 --Praid.JPG
XBD 4505 --Praid.JPG [ 87.58 KiB | Viewed 20631 times ]
XBD 4505 --Praid 2.JPG
XBD 4505 --Praid 2.JPG [ 83.42 KiB | Viewed 20630 times ]
XBD 4505 --Praid 11.JPG
XBD 4505 --Praid 11.JPG [ 80.2 KiB | Viewed 20631 times ]
XBD 4505 --Praid d.JPG
XBD 4505 --Praid d.JPG [ 80.21 KiB | Viewed 20632 times ]
S5004674.JPG
S5004674.JPG [ 118.13 KiB | Viewed 19642 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Jan 2008 19:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48640
XBD 4505

Tirnaveni


Attachments:
XBD 4505 T-veni, spre Parajd.JPG
XBD 4505 T-veni, spre Parajd.JPG [ 85.11 KiB | Viewed 20013 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 227 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group