TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Wed 08 Apr 2020 19:09

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 232 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 24 Oct 2007 09:56 
Offline

Joined: Wed 19 Sep 2007 10:41
Posts: 1
Nu stiu cat se pot crede povestile d-lui Popa ..... personal nu le pot crede ....
Povesteste de limbaj sub-vulgar.....chiar imi pare rau ca nu am reusit in ziua respectiva sa citesc si eu anuntul de pe site-ul lor! ..........

Legat de reclamatiile pe care le facem la adresa tursib-ului..... NU PRIMIM NICI UN RASPUNS! si pot dovedi acest lucru cu un e-mail pe care l-am trimis pe adresa "tursib@xnet.ro" si la care nu am primit raspuns. E-mailul a fost trimis catre adresa respectiva in data de 17.09.2007 la ora 08:33, si nici pana in ziua de astazi nu am primit un raspuns in scris pe e-mail, asa cum de altfel am solicitat....
Nu mai discut de reclamatiile pe suport de hartie la care nu are nimeni nici o evidenta si pot sa faca chiar si focul cu ele :lol:

SA LE FIE RUSINE CELOR DE LA TURSIB!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Nov 2007 02:38 
De la inceputul acestei saptamini, autobuzul 1 are un nou traseu. Acesta cuprinde si zona Ciresica, de unde continua, apoi, pe traseul obisnuit, spre cimitir. Directorul Tursib, Adrian Popa spune ca noul traseu a fost solicitat de mai multi sibieni, in special de cei care locuiesc sau lucreaza in zona Ciresica. „Este un lucru bun ca am reusit sa prelungim traseul. Autobuzul 1 iese pe strada Dima, pina la Ciresica. Noi aveam in vedere si realizarea unui traseu spre gara Turnisor dar, deocamdata, e imposibil, pentru ca trebuie modernizate drumurile", a adaugat Adrian Popa.

Monitorul de Sibiu


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Nov 2007 12:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49292
Adryyan wrote:
De la inceputul acestei saptamini, autobuzul 1 are un nou traseu.


In sfirsit directorul Tursib a preluat o propunere de-a noastra. Ce pacat insa, nu exista Hotarire de Consiliu Local, asa cum prevede Legea 92/2007.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 Nov 2007 23:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49292
Dupa cum ati putut afla din presa sibiana, am inaintat spre aprobare Consiliului Local Sibiu, citeva rute, trasee si programe de circulatie. Am dorit schimbarea sau desfiintarea unor trasee nerentabile si infiintarea altora.

Proiectul a fost inregistrat la Registratura Primariei Sibiu cu nr. 149361 din 10 octombrie 2007.

Alarmat si nemultumit ca nu s-a discutat nimic despre propunerile noastre in Consiliul Local, neprimind nici un raspuns, am contactat telefonic Primaria. Dupa ceva cautari, am dat de persoana ce avea repartizat proiectul nostru. In aceeasi zi, 15 noiembrie 2007, am primit prin fax si prin e-mail, raspunsul atasat.

Ma mira numarul de inregistrare dat raspunsului respectiv, nefigurind ziua si luna emiterii, ci doar anul.

Comisia de care se vorbeste in raspunsul Primariei ce raport a intocmit? Unde este procesul verbal al intrunirii acestei comisii?

Primaria Sibiu, dezamagitor.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Dec 2007 22:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49292
Conflict deschis la Tursib

Autor: Laura CATUNEANU

Organizatia non-guvernamentala Transira acuza Tursib ca a dat in folosinta trasee fara aprobare si propune noi trasee ale autobuzelor, pe motiv ca acestea nu acopera intreg orasul.

Conflictul dintre Asociatia Transira si Tursib pare sa ia amploare. Dupa ce membrii asociatiei au acuzat, in repetate rinduri, activitatea desfasurata de SC Tursib SA, iar conducerea societatii a raspuns ca ONG-ul este rau intentionat, conflictul se muta in Consiliul Local, actionarul unic al Tursib.

Silviu Sintea, presedintele Transira, a anuntat, ieri, ca a trimis pe adresa de e-mail a Primariei niste documente privind introducerea unor noi trasee, care nu ar fi fost aprobate de consilieri, propuneri pentru completarea traseelor Tursib, dar si un ghid referitor la atribuirea traseelor urbane. "Documentele le voi depune si la Registratura Primariei, pentru a fi sigur ca nu se pierd pe drum. La Tursib, cele mai mari probleme tin de lipsa de management. Totul a pornit de la creditul BERD. Sint prea multe autobuze noi care zac in curtea Tursib, in loc sa fie pe strazi", considera Sintea.

Replica lui Popa

Directorul Tursib, Adrian Popa, este deja familiarizat cu acuzatiile celor de la Transira si afirma ca acestea nu sint justificate. "Tursib isi face treaba. Avem trasee noi, le-am introdus acolo unde era cererea mare. Autobuzele achizitionate prin credit erau absolut necesare pentru modernizarea si eficientizarea transportului public in comun", raspunde Popa. Potrivit lui Sintea, una din cele mai importante propuneri inaintate primarului, consilierilor locali si Tursib este referitoare la traseul T8, care a fost blocat din cauza unor lucrari. "Au fost lucrari pe Alba Iulia, au dat jos reteaua si au inlocuit T8 cu 115, dar acesta nu mai cuprinde tot traseul. Oamenii mi-au scris si au spus ca e nevoie de T8 si ca nu inteleg de ce l-au scos", a declarat presedintele Transira.

Traseul T8 nu va mai fi repus in functiune.

"Avem opt trasee care merg pe linia lui T8. L-am scos din varii motive, justificate. Cei de la Transira vor traseu la gara Turnisor. Acolo nu e infrastructura necesara pentru traseu. Drumurile trebuiesc reparate. Nu pot duce calatorii pe astfel de strazi", sustine Adrian Popa.


Monitorul de Sibiu, 19.12.2007
http://monitorulsb.ro/cms/site/m_sb/new ... 29872.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Dec 2007 22:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49292
Nu stiu la ce acuzatii se refera directorul Tursib. Este vorba doar de constatari, de fapte.
Cit despre "variile motive" invocate de catre dl. Popa, da, acesta este sistemul de fundamentare a activitatii Tursib.

Pe Ordinea de zi a sedintei Consiliului municipal Sibiu se afla un punct interesant:
Proiect de hotarire privind aprobarea traseelor principale si secundare si a programelor de transport public de persoane prin curse regulate

Materialul supus dezbaterii este in atasament.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Dec 2007 22:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49292
Am transmis materialele Transira pentru a fi studiate de catre factorii de decizie locali (le gasiti in atasament), pentru a se putea lua decizii in cunostiinta de cauza. Materialele au fost transmise prin e-mail pe adresele administratie@sibiu.ro si secretar@sibiu.ro tocmai pentru a se putea lucra direct pe ele. Neprimind confirmarea de primire solicitata, am depus materialele in forma scrisa, la Primaria municipiului Sibiu (nr. de inregistrare: 167696/19.12.2007; 7 pagini).

Am considerat util sa atentionez presa cu privire la importanta acestui proiect de hotarire, trimitind materialele si ziarelor locale.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Dec 2007 21:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49292
Un alt traseu, infiintat dupa intrarea in vigoare a prevederilor Legii nr. 92 din aprilie 2007 este cel cu nr. 115. Traseu popesc get-beget.

Dupa o vreme, acelasi Popa schimba ruta lui 115.

Iata ruta actuala:

115 Balanta I -Constitutiei -Terezian -Piata Cibin -TAKATA.

Insa a ramas ruta veche inscrisa pe tabla, dupa cum vedeti in fotografia cu MAZ-ul de pe Podul Garii. Mai conteaza?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Apr 2008 10:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49292
Autobuz direct, gara - aeroport

Tursib va introduce un traseu care va face legatura intre gara si aeroport in mod regulat. Tursib se va concentra in urmatoarea perioada pe dezvoltarea transportului in interiorul orasului Sibiu, nefiind inca interesat de dezvoltarea traseelor externe

Traseul gara - aeroport - gara va avea o frecventa de circa 10 minute, dupa cum arata directorul general al Tursib SA, Adrian Popa. Potrivit acestuia, ideea crearii unui asemenea traseu se datoreaza unei brasovence. "La un moment dat, cand eram in zona garii, a venit o doamna din Brasov, care tocmai coborase din tren si care m-a intrebat cum ajunge cu autobuzul la aeroport. Venea de la Brasov si vroia sa mearga la Munchen, in Germania. M-a blocat. Nu am stiut ce sa ii zic, ce trasee sa ia si unde sa schimbe, ca sa priceapa usor. I-am zis ca o duc eu cu masina, pentru ca mi-a dat ideea sa cream acest traseu", spune Adrian Popa. Directorul Tursib considera ca un asemenea traseu este obligatoriu pentru Sibiu. "Sunt multe persoane care tranziteaza orasul, care ajung cu trenul si carora nu le convine foarte mult sa ia un taxi intr-un oras pe care nu il cunosc, pentru a le duce la aeroport. Traseul acesta va fi foarte folositor pentru multi si este bine ca de el sa afle cati mai multi din afara orasului Sibiu", mai spune Adrian Popa.

POTRIVIT directorului, cursa aeroport - gara nu va fi singura cursa noua pe care Tursib o va lansa in urmatoarea perioada. Popa precizeaza insa ca traseele noi vor fi doar in interiorul orasului Sibiu. Tursib nu este inca interesat sa dezvolte transportul in exterior, desi este constient de dezvoltarea zonelor rezidentiale la marginea Sibiului si in comunele din jurul orasului. "Deocamdata ne concentram pe orasul Sibiu. vrem sa modernizam si sa eficientizam transportul in oras. Este prea devreme sa punem accent pe transportul catre comunele din jur, unde avem insa curse importante si acum", declara Popa. Tursib isi va extinde traseele catre noi zone locuite din jurul orasului pe masura ce administratia publica locala va moderniza drumurile. "Fara drumuri, nu putem patrunde nicaieri. Pe masura ce se vor dezvolta drumurile, vom putea si noi impinge mai mult traseele", declara directorul Tursib. Acesta da exemplul zonei cartierului Tineretului din Tiglari, unde spune ca deocamdata nu poate extinde traseele, din cauza ca infrastructura drumurilor este in lucru. "Cat despre Selimbar, Sura Mica si celelalte comune, unde se construiesc multe case ale sibienilor care muncesc in oras, nu ne gandim decat sa mentinem traseele pe care le avem. Avem curse care poarta oamenii la lucru, elevii la scoala", afirma Popa.

TURSIB are 11 curse catre Poplaca, opt cursa spre Cisnadioara - Cisnadie si sapte curse spre Mohu - Vestem. Directorul Tursib considera ca strategia privind cursele externe se poate schimba o data cu aparitia unei zone metropolitane la Sibiu, dupa modelul spre care tind Ploiestiul si Bucurestiul. "Parerea mea este ca intreg conceptul, inclusiv cel al transportului public de persoane, se schimba in momentul aparitiei unei asemenea zone metropolitane. Dar, nu se stie cand se va intampla acest lucru", considera Popa.

Laurentiu Parnica, Sibiu Standard, 18.04.2008


Dl. Popa sa fi uitat ca exista un asemenea traseu? De troleibuz, ce-i drept: T8. Exact acel traseu pe care il doresc reinfiintat si prelungit pina la Hotel Ramada.

In alt ziar, primarul Johannis doreste achizitionarea a 25 autobuze noi, pt. a retrage din circulatie autobuzele care polueaza.

Care sint acele autobuze care NU polueaza, burgmeister? Vrei sa inlocuiesti MAZ-urile, deja?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Blocat in trafic
PostPosted: Fri 18 Apr 2008 11:04 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
Silviu Sintea wrote:
... a venit o doamna din Brasov, care tocmai coborase din tren si care m-a intrebat cum ajunge cu autobuzul la aeroport.
... M-a blocat.


BLOCAT IN TRAFIC

Cat de blocat ramaneai, dle Popa, in cazul in care doamna respectiva (daca intr-adevar a existat vreuna, desi ma indoiesc) facea imprudenta sa te intrebe "Cum pot sa ajung cu troleibuzul la aeroport?"


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Jul 2008 21:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49292
Avem autobuze dar nu avem soferi

Autobuze noi, linii experimentale, mai multe automate de bilete, monitorizare prin GPS sunt planuri pentru viitor. Acum este doar o criza acuta de soferi

Problema cea mai mare cu care se confrunta societatea Tursib nu este intr-atat numarul de masini, cat mai ales numarul de soferi. "Ne-ar mai trebui 10-20 de masini, dar imi trebuie urgent macar 20 de soferi", sustine directorul Adrian Popa. "Anul acesta am angajat 60 de soferi, dar au plecat 40. Salariile lor eu zic ca sunt bune, dar si cerintele sunt pe masura si poate de aceea nu stau. Acum vrem sa achizitionam si un program al traficului prin GPS astfel incat sa putem monitoriza toate masinile aflate in trafic", a mai spus directorul. Vanzatoarele de bilete si ele to mai greu de gasit sunt inlocuite de tonomate. "Am observat ca acel automat postat la gara nu a fost vandalizat asa cum ma asteptam si cum am vazut in alte parti, fapt ce m-a incurajat sa ma gandesc sa achizitionez mai multe astfel de automate".

TRAMVAIUL RAMANE PROFITABIL. Cea mai profitabila linie a orasului este tot batranul tramvai, folosit intensiv de turisti si de rasinareni. A inceput sa fie profitabila si proaspata linie 201 dintre gara si aeroport, care are orarul programat in functie de programul aeroportului, iar soferii de pe masini sunt cu totii vorbitori de limbi straine.

Nicu Popa
Sibiu Standard, 7 iulie, http://www.sibiustandard.ro/14073/avem- ... oferi.html


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Jul 2008 21:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49292
Sublinierea din articolul publicitar citat mai sus imi apartine.

Ca de obicei, se minte cu nerusinare. Linia 201 profitabila? Iata citeva fotografii ce le-am realizat in data de 28.05.2008, orele 11-12.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Jul 2008 21:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49292
Cam inghesuiti calatorii din acel midibuz, nu-i asa?

Iata acelasi BMC, mergind spre gara. Cu un singur calator. Soferul.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Jul 2008 16:05 
Vor sa cumpere tot MANuri, desi au destule dezavantaje pe care, culmea, MAZurile le compenseaza (inghesuite, podea inalta, geamuri cam mici). Era vorba de 25 de autobuze (fix cate troleibuze functionale exista acum - sa fie coincidenta? - mai ales ca leasingul pentru ultimele 11 troleibuze venite in 2003 s-a terminat) dar intre timp n-au mai zis nimic despre subiect.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Jul 2008 22:28 
Quote:
...iar soferii de pe masini sunt cu totii vorbitori de limbi straine
Janes romanes? Nai janes? Mucles! :P


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Aug 2008 22:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49292
Cine stabileste agenda zilei?

SIBIU STANDARD: Editorial - 19 august 2008

Ziaristii hotarasc care este prima stire in functie de experienta lor de viata. Administratorii urbei decid prioritatile comunitatii in functie de interesele lor si ale celor din jur. Ideile oamenilor politici razbat din slaba lor comunicare cu electoratul sau din sondaje de opinie prafuite. Iar publicul larg ignora pe toata lumea: ziaristi, administratori si politicieni.

Cine a facut un studiu de caz, de exemplu, intre performantele transportului in comun? Si de ce prefera sibienii autobuzele in locul troleelor. Apropo, in oras exista trolee si "tursiburi". Cine s-ar fi gandit ca in Medias, de exemplu, exista o mare problema cu lipsa unei toalete publice? Rezolvata recent de primarie.

Cine a intrebat ultima oara pacientii de la Spitalul Clinic Judetean daca sunt multumiti de servicii? Macar la misto. Sau daca s-a gandit cineva sa intrebe la gara daca toata reamenajarea statiei CFR este utila navetistilor. Vorbim de cele mai multe ori de studii de fezabilitate, de studii de impact sau alte mii de pagini de coli de hartie fara a-l intreba nimic pe cel de langa noi. Sunt mii de exemple: cel mai savuros poate este chiar Piata Agro-alimentara din Strand. O imensa mare chinezeasca in acest moment.

Sublinierea imi apartine, S.S.

De ce prefera sibienii autobuzele in detrimentul troleibuzelor? Aritmetic, raspunsul e atit de simplu: pentru ca nu prea sint troleibuze!

Din sursele de la Tursib am aflat ca mai pierdem o linie de troleibuz, T3. Ce va fi inlocuita cu o linie de autobuz, nr. 51 (va fi prelungita pina la gara). Motivul invocat? Primaria interzice circulatia mijloacelor de transport pe strazile cu sens unic, pe sensul interzis. Pe Nicolae Teclu, in cazul de fata.

Da, dar exista o hotarire a Consiliului local Sibiu prin care se aloca SC Tursib SA fonduri pentru inlocuirea retelei de troleibuz de pe str. Nicolae Teclu. Era asa de greu sa se foloseasca acesti bani, dupa indeplinirea formalitatilor legale, pentru a introduce retea de troleibuz pe str. Abatorului, cu iesire la Libertatea?

O victima va fi si traseul T5. Pe str. Gheorghe Dima este sens unic, dar si o retea de troleibuz noua-nouta! La intoarcere troleibuzul T5 va avea ruta: IRMES - Vasile Aron - Rahovei - Bul. M. Viteazu - Cl. Dumbravii - Argesului - Cl. Poplacii - Valea Aurie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Aug 2008 12:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 102
Location: Bucuresti
Am vazut pe site-ul celor de la Tursib ca de pe 15 septembrie dispare subit traseul T3 din programul de transport. E greseala?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Aug 2008 12:18 
Deloc, e inlocuit cu 51 :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Aug 2008 09:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 102
Location: Bucuresti
Pe perioada nedeterminata, sa ghicesc...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Aug 2008 12:38 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
Celestin Draganescu wrote:
Pe perioada nedeterminata, sa ghicesc...

Ba din pacate e determinata: e definitiv.

S-a profitat de o HCL care desfiinteaza benzile in contrasens pentru transportul in comun, de pe strazile cu sens unic.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Aug 2008 15:59 
Corect, HCL privind reglementarea circulatiei pe strazile cu sens unic exista. DAR hotararea ce aproba desfiintarea lui T3 si inlocuirea lui cu 51 NU EXISTA decat ca proiect elaborat in Tursib, inca nesupus dezbaterii CL. Oricum ce spun eu aici sunt OZNuri in conceptia unora, care s'au grabit sa si afiseze noile trasee pe site.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Sep 2008 21:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49292
Acel traseu 51 nu a fost supus spre aprobare Consiliului Local.

Anul acesta erau prevazute fonduri pentru reabilitare retea contact troleibuze. Sursele din Tursib mi-au spus ca era vorba de reteaua troleibuzului T3 de pe str. Nicolae Teclu.

Vad ca se renunta la fondurile alocate (sedinta ordinara a CL Sibiu din luna august 2008 -vezi document atasat, pagina 18).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Oct 2008 09:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49292
Tursib SA Sibiu va ajunge curind in faliment. Datorita proastei gestionari a activitatii acestei societati. Insa, de dragul imaginii, Primaria va pompa bani grei in continuare, in contul falimentarei societati.

In atasament, un proiect de Hotarire de Consiliu Local, septembrie 2008. Va rog sa il parcurgeti cu atentie, punind lupa pe "vaicareala" Tursibului. Daca nu esti in stare sa respecti un contract, lasa locul altora!


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Oct 2008 19:29 
Silviu Sintea wrote:
Din sursele de la Tursib am aflat ca mai pierdem o linie de troleibuz, T3. Ce va fi inlocuita cu o linie de autobuz, nr. 51, ce va fi prelungita pina la gara. (...) O victima va fi si traseul T5. (...) La intoarcere troleibuzul T5 va avea ruta: IRMES -Vasile Aron -Rahovei -Bul. M. Viteazu -Cl. Dumbravii -Argesului -Cl. Poplacii -Valea Aurie.

Ce s'a intamplat pana acum: T3 a fost desfiintat si inlocuit cu autobuze (in general MAZ, dar uneori mai scapa si cate un MAN) - foto 1, 2. In schimb, T5 circula pe ruta veche in continuare (foto 3), pentru ca "lucrarile se afla inca in stadiul de proiect". Ce lucrari? Doua macaze mecanice, unul electric, doua incrucisari si cativa metri de sarma.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Oct 2008 20:03 
In ultimii 5 ani Sibiul s'a schimbat foarte mult. Poate ca multi se vor gandi la schimbarile din centru, la capitala Culturala Europeana si altele... vreau sa atrag atentia asupra unui fapt mai putin vizibil, dar care demonstreaza directia clara in care merge transportul in comun. Sa luam de exemplu terminalul Valea Aurie, unde in "anii de glorie", troleibuzele faceau legea (T3, T5, T7, T7b) in timp ce autobuzele erau minoritare (5, 6). Azi a ramas doar T5, ca o fantoma a vremurilor trecute, pentru ca, la urma urmei, asta si este: o fantoma care circula doar in timpul saptamanii din 40 in 40 de minute. In rest, astazi la Valea Aurie intorc: 5, 6, 9, 41, 51,113, 116. Hal de evolutie, Mr. Popa.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Oct 2008 02:21 
Din pacate ne racim gura degeaba! probabil altii ne percep ca pe niste pasionati si ne compatimesc!Nu de putine ori am vazut cu ochii mei cum inca incepand cu orele 22 se fura motorina in prostie!!!mai nou se folosesc chiar si acele butoaie imense de la capetele de linie-in care soferul autobuzului pune canistra in butoi si dupa ce pleaca vine masina mica si inhata marfa! la fel si la cimitir! altii se bat cu pumnii in piept pe realizarile lor vreo 1111 trasee facute dupa bunul plac si desfiintarea a ceea ce nu ne place!chiar as vrea sa vina cativa oameni sa si spuna parerea pe 25.11 si PROTROLEIBUZului


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Oct 2008 11:29 
Tineti'va de manere cand deschideti geamul :twisted:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Oct 2008 21:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49292
Silviu Sintea wrote:
Cam inghesuiti calatorii din acel midibuz, nu-i asa?


Quote:
Traseul Gara - Aeroport, desfiintat de Tursib


Ziarul Rondul de Sibiu, 23.10.2008
http://www.ronduldesibiu.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Nov 2008 19:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49292
I-au taiat din salariul lui Adrian Popa

LA PROPUNEREA primarului Klaus Johannis, consilierii locali ai Sibiului au decis ca suma lunara variabila pe care Consiliul local o acorda directorilor din societatile subordonate sa nu mai fie acordata si lui Adrian Popa, directorul Tursib. "Propun acest lucru datorita subventiilor mari acordate acestei societati conduse de domnul Adrian Popa", a fost motivarea executivului local. Consilierii locali s-au conformat rapid propunerii primarului, astfel incat toti cei ai FDGR, PSD si PNL au ridicat mana in cor. Singurii care s-au abtinut au fost cei trei consilieri locali prezenti din partea PD-L.

Potrivit proiectului initial, directorul Tursib ar fi trebuit sa primeasca, lunar, pe parcursul anului viitor o suma de 2.542 de lei. Aceasta reprezenta suma variabila acordata lunar in functie de importanta activitatii directorilor din societatile subordonate Consiliului Local. Aceasta suma variabila se adauga sumei fixe egale cu indemnizatia lunara acordata unui subsecretar de stat - aproximativ 5.700 de lei. Daca lui Adrian Popa aceasta suma variabila i-a fost refuzata, nu acelasi lucru s-a intamplat cu restul directorilor din societatile subordonate CL Sibiu. Astfel, directorul Apa-Canal, Mircea Niculescu va primi pe 2009 suma variabila in valoare de 2,824 de lei lunar, Gheorghe Lazar (DPC), 2.725 de lei, iar Ilie Gradinar (Energie Termica) va primi 2.722 de lei.

Sibiu Standard, 28.11.2008


http://www.sibiustandard.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Dec 2008 20:19 
Tursib: subventii mai mari pensionarilor, din cauza creditelor

DUPA CE consilierii FDGR au cerut gratuitati pentru toti pensionarii Sibiului pe mijloacele de transport in comun ale Tursib, din bugetul public al orasului vor fi platite subventii cu 40 la suta mai mari, pentru acoperirea acestor gratuitati. "SC Tursib SA solicita ca incepand cu 1.11.2008, sa se ajusteze finantarea de la bugetul local pentru transportul gratuit al pensionarilor de la suma de 18 lei/persoana/luna la suma de 30 de lei/persoana/luna. Solicitarea a fost formulata tinand cont de implicatiile prevederilor contractului incheiat cu BERD, de evolutia pietei valutare si de rata prognozata a inflatiei", se arata in raportul care a insotit hotararea adoptata de consilierii locali. De la 1 octombrie anul acesta, toti pensionarii Sibiului beneficiaza de deplasare gratuita pe mijloacele de transport al Tursib.

Traian Deleanu
Sibiu Standard, 2 decembrie 2008

www.sibiustandard.ro

Mai luati si alta data masuri electorale! Desi deocamdata merge pe profit (mai mult simbolic, e adevarat), problemele financiare ale Tursibului incep sa fie din ce in ce mai evidente, din cauza duo-ului Popa-Johannis care a facut tot ce a facut numai pe datorie. Transport electric, fonduri europene, studii de trafic pe bune, eficientizarea traseelor de transport in comun si adaptarea lor la nevoile reale ale calatorilor? Limbi straine, domnilor...


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 232 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group