TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Fri 29 Mar 2024 01:14

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 960 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 32  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Jan 2008 01:08 
Se scumpeste calatoria cu autobuzul
14 Ianuarie 2008
Andrei Ciurcanu

Pretul unui bilet RATB ar putea creste la 1,3 lei.
Calatoriile cu RATB-ul s-ar putea scumpi incepand de la jumatatea acestei saptamani. Dupa ce la ultima sedinta de anul trecut a Consiliului General al Capitalei majorarea tarifelor nu a fost votata de consilieri, proiectul a fost introdus pe ordinea de zi a sedintei ce va avea loc joi. Astfel, pretul unui bilet RATB ar putea fi majorat de la 1,1 la 1,3 lei, iar cel al unui abonament pe toate liniile, de la 40 la 50 de lei.

Cifrele arata ca regia de transport are aceleasi tarife din iarna lui 2005, cand au fost facute ultimele majorari. „Propunerea de modificare a tarifelor a fost pusa pe seama cresterii preturilor la piesele de schimb si la materiile prime de baza: energia electrica, motorina si gazul”, a explicat purtatorul de cuvant al regiei, Mihai Vladarau. Desi tarifele nu s-au modificat timp de aproape doi ani, calatoria cu mijloacele de transport din Bucuresti este una dintre cele mai ieftine din tara, datorita innoirii parcului auto care beneficiaza de tehnologii performante si care nu necesita reparatii.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Jan 2008 15:03 
Offline

Joined: Fri 04 May 2007 08:51
Posts: 15
Location: Bucuresti
Totusi, sa fim seriosi, 40 de lei abonamentul intreg pentru toata reteaua de transport din Bucuresti mi se pare derizoriu. Prin alte orase, unele cu pana in 10-15 linii de transport, si conditii de transport net inferioare, tariful e uneori dublu. Sa fim seriosi, de 40 de lei te plimbi de 2 ori cu taxi-ul si faci vreo 3 drumuri acasa-servici cu masina personala. Ca se circula greu, in nici un caz nu e vina ratb-ului. Tocmai, ei pierd din faptul ca este aglomeratie, trebuie mai multe autobuze pe traseu care mai mult stau. Asa ca, din punctul meu de vedere, scumpirea e pe deplin justificata. Ar trebui totusi ca amenda sa totalizeze 2 abonamente si controalele sa fie mai dese, asa s-ar descuraja blatul si n-ar fi necesar sa creasca in continuare tarifele.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Jan 2008 17:16 
alexxxxx wrote:
Totusi, sa fim seriosi, 40 de lei abonamentul intreg pentru toata reteaua de transport din Bucuresti mi se pare derizoriu. Prin alte orase, unele cu pana in 10-15 linii de transport, si conditii de transport net inferioare, tariful e uneori dublu.


87 RON in Sibiu pentru 22 de trasee interne de autobuz si 4 de troleibuz, la care n-am vazut intervale de succedare mai mici de 10 min in orele de varf la autobuze sau de 30 min :!: la troleibuze. Va plangeti? :twisted:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jan 2008 10:34 
Offline

Joined: Fri 04 May 2007 08:51
Posts: 15
Location: Bucuresti
Si sincer, ca o opinie personala, prefer sa dau 10 lei pe luna in plus si sa merg cu citaro-uri in care de bine de rau e cald si confort, decat sa se pastreze tarifele actuale (care oricum le mareau, ca n-au mai fost indexate de multisor) si sa merg cu DAC-uri, fie ele cu RK facut. Si as prefera sa mai dau inca 20 de lei in plus si sa am tramvaie noi si mai multe rute separate de circulatie. Aleg transportul in comun ca alternativa la masina, din motive de nervi economisiti si nu de bani, asa ca sunt dispus sa platesc pentru imbunatatirea conditiilor de transport si a timpului de parcurs. Mai ales ca transportul in comun in Bucuresti mi se pare in continuare ieftin, pentru ce ofera. Insa e doar parerea mea...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jan 2008 12:37 
cred ca e opinia multora, intr-adevar tariful la transport e destul de mic in Bucuresti, comparativ chiar cu alte orase din tara; cred ca sint destul de multi care prefera sa plateasca mai mult si sa aiba un trasnsport mai bun (mai punctual si neaglomerat); oricum investitiile nu se fac din banii pe bilete si abonamente, da macar cu ei sa reuseasca sa intretina vehiculele pe acre le au , sa nu isi mai bata joc de ele


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jan 2008 14:05 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
fantt wrote:
cred ca e opinia multora, intr-adevar tariful la transport e destul de mic in Bucuresti, comparativ chiar cu alte orase din tara; cred ca sint destul de multi care prefera sa plateasca mai mult si sa aiba un trasnsport mai bun (mai punctual si neaglomerat);


Crezi ca situatia trnsportului in comun se va imbunatatii dupa scumpire? RATB tot caseaza fara cap (deci intervalele de succedare vor mai creste pe unele linii, mai ales la tramvaie), aglomeratia o sa ramana la fel (doar ca, poate, vor fi mai multi blatisti la aceste tarife enorme), iar controlorii tot mie imi vor face exces de zel, in vreme ce hotii, cersetorii si cei care asculta manele la maxim in vehicule vor ramane ne-controlati. Deasemenea, Militia tot nu o sa-i amendeze pe cei care parcheaza pe sub retelele de troleibuz sau pe linia de tramvai. Astea sunt conditii de capitala europeana?
RATB primeste o subventie maricica de la Primarie, subventie finantata de impozitele celor 2.000.000 de bucuresteni. La ce sume se aduna, ar trebui o ieftinire, nu o scumpire.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jan 2008 22:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Intr-adevar, din pacate trebuie sa spun ca sunt sceptic legat de efectele scumpirii abonamentelor. Sunt intru totul de acord ca sunt printre cele mai mici din tara, dar realitatea este ca si subventiile sunt importante. Sabia cu 2 taisuri este ca subventiile dicteaza intr-un fel politica RATB. Dar chiar daca ar dubla pretul la abonamente si bilete am dubii ca RATB ar avea mai multa autonomie si ar reusi sa faca ceea ce trebuie. Si asta din 4 motive:
- RATB are autonomie foarte limitata in decizii fiind subordonata PMB
- RATB nu isi poate acoperi investitiile in transport din pretul calatoriei
- O buna parte din subventii acopera in fapt pretul calatoriilor pensionarilor
- RATB se confrunta cu cea mai mare rata a calatoriei frauduloase

De aceea spun ca e putin probabil sa fie altceva decat o ajustare de tarif. O consider necesara dar nu sunt de parere ca va aduce nici un beneficiu global real.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jan 2008 18:13 
In noaptea de 18/19.01.2008, linia16 va functiona pe un traseu modificat iar linia 5 va fi suspendata.

Joi, 17 Ianuarie 2008

In vederea remedierii unei avarii la reteaua de apa de pe Str. Vasile Lascar, in noaptea de 18/19.01.2008, intre orele 22:00-05:00, liniile din zona vor fi reorganizate, astfel:

Linia 16 va functiona de la 'Platforma Industriala Pipera' pe traseul actual pana la intersectia Str. Lizeanu/Str. Reinvierii, apoi modificat in ambele sensuri pe Str. Reinvierii, Sos. Colentina, Cal. Mosilor pana la 'Piata Sf. Gheorghe'.

Linia 5 se suspenda.

Pentru preluarea calatorilor, incepand cu ora 20:30, se infiinteaza urmatoarele linii naveta de autobuze:

Linia 605 va functiona intre 'Sos. Bucuresti-Ploiesti'(cap linie 5) si 'Foisorul de Foc' (comun cu liniile 135 si 670), pe urmatorul traseu: Bd. Aerogarii, Str. Barbu Vacarescu, Str. Tunari, Str. Alecu Russo, Bd. Dacia si Str. Traian.

Linia 616 va functiona intre 'Lacul Tei'(cap linie 682) si 'Piata Sf. Gheorghe' pe urmatorul traseu: Bd. Lacul Tei, Str. Maica Domnului, Str. Lizeanu, Str. Viitorului, Str. Vasile Lascar, Str. Armand Calinescu si Calea Mosilor,

Abonamentele eliberate pentru liniile 5 si 16 vor fi valabile pe liniile 605 si 616.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jan 2008 21:21 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Marian Andrei wrote:
Linia 616 va functiona intre 'Lacul Tei'(cap linie 682) si 'Piata Sf. Gheorghe' pe urmatorul traseu: Bd. Lacul Tei, Str. Maica Domnului, Str. Lizeanu, Str. Viitorului, Str. Vasile Lascar, Str. Armand Calinescu si Calea Mosilor.


682 parca intoarce la Baicului :lol: :lol: :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jan 2008 21:52 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Prin 2006 intoarcea la Lacul Tei...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jan 2008 13:48 
In ziua de 20.01.2008, linia 16 va functiona pe un traseu modificat

Vineri, 18 Ianuarie 2008 - www.ratb.ro

In vederea executarii unor lucrari la reteaua electrica de contact de pe Sos. Petricani, in ziua de 20.01.2008, intre orele 09:00-17:00, linia 16 va functiona intre 'Lacul Tei' si 'Pta Sf. Gheorghe', pe urmatorul traseu: Bd. Lacul Tei, Str. Maica Domnului, Str. Lizeanu, Str. Viitorului, Str. Vasile Lascar, Str. Armand Calinescu si Cal. Mosilor.

Pentru preluarea calatorilor de pe Bd. Dimitrie Pompeiu si Sos. Petricani, intre orele 8:30-17:30, se infiinteaza linia naveta 636 care va functiona intre 'Platforma Industriala Pipera' si 'Lacul Tei' (cap linie 682).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jan 2008 13:50 
Linia 178 revine pe traseul de baza

Vineri, 18 Ianuarie 2008 - www.ratb.ro

Ca urmare a crearii conditiilor de circulatie pe Str. Apusului, incepand cu data de 19.01.2008, linia 178 va reveni pe traseul de baza, in ambele sensuri de la intersectia Bd. Uverturii/Str. Dezrobirii prin Bd. Uverturii, Str. Apusului, Bd. Iuliu Maniu, pana la 'Master SA'.

Pe acest traseu autobuzele vor opri atat in fostele statii de pe Bd. Uverturii, Str. Apusului, precum si in noile statii amplasate in zona terminalului 'Complex Comercial Apusului'.

Adica nu mai intoarce la Apusului?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jan 2008 13:50 
Infiintare de statie pe sos. Colentina

Vineri, 18 Ianuarie 2008 - www.ratb.ro

Ca urmare a numeroaselor solicitari din partea calatorilor, incepand cu data de 18.01.2008 se infiinteaza statia 'Cremenita' in ambele sensuri, situata pe Sos. Colentina, intre statiile Doamna Ghica si Raul Colentina, pentru liniile 66, 182, 282, 667 si 682.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jan 2008 14:24 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 146
Location: Bucuresti, sector 3
RobertC wrote:
Linia 178 revine pe traseul de baza

Pe acest traseu autobuzele vor opri atat in fostele statii de pe Bd. Uverturii, Str. Apusului, precum si in noile statii amplasate in zona terminalului 'Complex Comercial Apusului'.

Adica nu mai intoarce la Apusului?


Am si eu doua nelamuriri:
1) Care sunt statiile de dupa Complexul Apusului si pina la intersectia Bd. Uverturii/Sos. Virtutii ? Bd. Uverturii(intersectia cu Apusului) - Dezrobirii - Teatrul Masca - Sos. Virtutii ? Sau mai exista si altele ?
2) In centru a ramas tot pe Dem Dobrescu - Bd. Magheru sau a revenit la Sala Palatului ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jan 2008 20:44 
bogdan71 wrote:
In centru a ramas tot pe Dem Dobrescu - Bd. Magheru sau a revenit la Sala Palatului ?

A revenit la Sala Palatului de mai multa vreme. S-ar putea sa ma insel, dar mi se pare ca dinainte de Craciun.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jan 2008 23:46 
Offline

Joined: Mon 07 Nov 2005 11:42
Posts: 6
bogdan71 wrote:
1) Care sunt statiile de dupa Complexul Apusului si pina la intersectia Bd. Uverturii/Sos. Virtutii ? Bd. Uverturii(intersectia cu Apusului) - Dezrobirii - Teatrul Masca - Sos. Virtutii ? Sau mai exista si altele ?


Complex Apusului (fostul capat)
Ghirlandei / Aragonitului
Bd. Uverturii (la colt cu Apusului)
Cimitirul Militari
Dezrobirii
Teatrul Masca
Pasaj Lujerului

bogdan71 wrote:
2) In centru a ramas tot pe Dem Dobrescu - Bd. Magheru sau a revenit la Sala Palatului ?


A revenit la Sala Palatului (impropriu spus), de fapt face stanga la Luterana, nu mai merge (din pacate) pana la capatul clasic de la magazinul Eva / intrarea in Cismigiu


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Jan 2008 00:13 
minimal wrote:
A revenit la Sala Palatului (impropriu spus), de fapt face stanga la Luterana, nu mai merge (din pacate) pana la capatul clasic de la magazinul Eva / intrarea in Cismigiu


Pai la magazinul Adam (nu Eva) nu o sa mai intoarca cel putin atata timp cat videnii sunt la PMB. Motiv: fluidizarea traficului in zona :x


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 Jan 2008 00:43 
Bucurestenii au testat noile autobuze Mercedes
21 Ianuarie 2008
Andrei Udisteanu

Primele mijloace de transport in comun dotate cu aer conditionat au fost date de ieri in folosinta. Calatorii s-au aratat multumiti.

De ieri au inceput sa circule in Capitala primele autobuze Mercedes-Citaro noi, din cele 500 achizitionate de Primaria Municipiului Bucuresti. Potrivit purtatorului de cuvant al RATB, Mihai Vladarau, ieri au circulat 23 de astfel de autobuze. Deocamdata, acestea merg numai pe liniile 131, 331, 205 si 182. Autobuzele sunt dotate cu aer conditionat, camere video pentru supraveghere, sistem GPS si au motoare Euro 4 economice bazate pe tehnologie BlueTec diesel.

Autobuzele au 12 metri lungime, o capacitate de 103 pasageri, 27 de locuri pe scaune, patru locuri destinate persoanelor cu dizabilitati si spatiu pentru carucioarele cu rotile. In plus, au in dotare un sistem de coborare a podelei pe toata lungimea vehiculului. Ieri, calatorii bucuresteni se aratau multumiti de noile masini.

Pensionarii si inaltimea scaunelor

Intr-unul dintre autobuzele noi de pe linia 131, pana la Baneasa, se merge in liniste. Vreo zece calatori privesc curiosi de cum urca in masina spre gaurelele din tavan prin care ar trebui sa se simta aerul conditionat. Inauntru miroase a cauciuc si a nou. Doi pensionari mijesc ochii de undeva din capatul autobuzului catre ecranul extraplat din spatele soferului pe care sistemul GPS le arata pe unde au ajuns.

„Uite, vezi, acuma s-a rotit harta, ca a luat curba. Ce chestie!”, spune entuziasmat unul, in timp ce celalalt aproba dand din cap.
Doar pe Gabriela M., pensionara in varsta de 70 de ani, o cam nemultumesc anumite lucruri. „Pentru noi, pensionarii, ar trebui sa nu mai faca scaunele la asa inaltime, ca avem toti probleme cu picioarele si nu ne putem catara pana sus, acolo”, spune femeia si arata amarata cu mana spre o tanara care s-a „cocotat” pe un scaun „la mare inaltime”.

Apoi, recunoaste si ea ca e un lucru bun GPS-ul asta. „Doar stiti cum se circula cu autobuzele alea vechi, nu stiai nici unde esti. Dar trebuiau facute dotarile astea inca de la primele autobuze noi, nu de-abia acum. Dar asa facem noi, intotdeauna mai tarziu”, adauga pensionara.

Ghinion la afisaj

Pentru Vali, o domnisoara tanara care calatoreste zilnic cu RATB-ul, o minune e ca s-au instalat camere video peste tot si ca se poate sti daca sunt hoti in autobuz. „Cel mai rau autobuz pe care am mers este cel care trece prin Rahova, 139 parca. Acolo sunt numai colorati, e aglomerat tot timpul si stai cu poseta in poala, atenta sa nu ti-o fure. Asa e mai bine. Dar unde se vede de la camere, la sofer?”, se intereseaza femeia.

Soferul autobuzului de pe linia 131, Valentin Calugaru, pare si el multumit de noua masina pe care o conduce. „Nici nu se compara cu cea veche! Mai ales la suspensii, e mult mai buna asta”, spune omul. A patit totusi o „nenorocire” in prima zi pe noul autobuz: i s-a defectat afisajul electronic si arata ca urmeaza de vreo zece statii incoace Piata Dorobantilor. „Nu stiu ce are, dar masina e buna.

Oricum, noi nu avem voie sa umblam la astea, la sistemul electronic”, spune incurcat soferul. Aer conditionat - asa cum scrie mare si pe autobuz, de cum dai sa intri - o sa fie, asigura el. Dar la vara, ca acum nu e nevoie. Pentru moment, el e incantat ca parca noua masina „e si putin mai calduroasa”.

COSTURI

Autobuze de peste 100 de milioane de euro

Primaria Capitalei a achizitionat noile mijloace de transport in comun in urma unei licitatii organizate in luna iulie 2007. Autoritatile au optat pentru oferta EvoBus Gmbh - dealer Mercedes - cumparand atunci 500 de autobuze noi. Contractul a fost semnat la data de 10 septembrie 2007.

Potrivit Mediafax, municipalitatea va plati 343.402.500 lei (105.000.000 euro), fara TVA, pentru cele 500 de autobuze noi. Tipul de autobuz Mercedes-Benz Citaro a fost vandut in peste 18.400 de exemplare de cand a fost produs in 1998, iar DaimlerChrysler Buses este cel mai mare producator de autobuze din lume.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Jan 2008 16:03 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
2 stiri noi de pe www.ratb.ro:

1.Reamplasarea statie Bucur Obor

Ca urmare a numeroaselor solicitari din partea calatorilor, incepand cu data de 24.01.2008 statia 'Bucur Obor'(linii 66, 101, 143, 634, 667) situata pe Sos. Colentina, sens Fundeni,se reamplaseaza la circa 90 m spre Calea Mosilor.


2.Se reinfiinteaza statia Pta Eroii Revolutiei

Ca urmare a crearii conditiilor de oprire a autobuzelor in zona statiei de metrou Eroii Revolutiei, incepand cu data de 24.01.2008, se reinfiinteaza statia 'Pta Eroii Revolutiei' pentru liniile 141, 232, 323, pe sensul spre Sos. Oltenitei, respectiv Sos. Giurgiului.

De la aceeasi data, statiile din zona cu denumirea 'Pta Eroii Revolutiei', situate pe Bd. Pieptanari pentru linia 141, respectiv pe Sos. Viilor pentru liniile 232 si 323 se desfiinteaza.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Jan 2008 12:30 
Liniile 368 si 126 vor reveni pe traseele de baza

www.ratb.ro

Ca urmara a crearii conditiilor de circulatie de pe Str. Stirbei Voda, tronsonul cuprins intre Calea Victoriei si Str. Luterana, incepand cu data de 23.01.2008, liniile 368 si 126 vor reveni pe traseele de baza de la Pta Romana, prin Bd. Magheru, Str. George Enescu, Str. Nicolae Golescu, Str. Episcopiei, Str. Stirbei Voda, Str. Luterana, Str. Budisteanu, Str. Mircea Vulcanescu, apoi traseele actuale.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Jan 2008 13:13 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
RobertC wrote:
Liniile 368 si 126 vor reveni pe traseele de baza

www.ratb.ro

Ca urmara a crearii conditiilor de circulatie de pe Str. Stirbei Voda, tronsonul cuprins intre Calea Victoriei si Str. Luterana, incepand cu data de 23.01.2008, liniile 368 si 126 vor reveni pe traseele de baza de la Pta Romana, prin Bd. Magheru, Str. George Enescu, Str. Nicolae Golescu, Str. Episcopiei, Str. Stirbei Voda, Str. Luterana, Str. Budisteanu, Str. Mircea Vulcanescu, apoi traseele actuale.


Sincer sa fiu,ma asteptam ca cei de la RATB sa uite de aceasta modificare.
Nu vad a fi o idee buna ca liniille 126 si 368 sa revina pe traseul vechi,deoarece pe aceasta portiune nu se urca nimeni in autobuze si de obicei mai sunt blocaje,deoarece sunt multzi nesimtziti care isi parcheaza masinile aiurea pe George Enescu si Episcopiei.
De asemenea,la pranz si seara sunt blocaje pe Magheru si astfel autobuzele pierd din timp.Tot odata,mi-a aduc aminte ca intro-zi,pe la pranz,soferul de pe #4451(linia 368) a schimbat afisajul pe linia 168 pentru a o lua pe Calea Grivitzei,deoarece avea intarziere.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Jan 2008 13:16 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Autobuzele liniei 221 vor opri si in statia Dr. Taberei 85

www.ratb.ro

Ca urmare a numeroaselor solicitari venite din partea calatorilor, incepand cu data de 25.01.2008, autobuzele liniei 221 vor efectua opriri si in statia "Drumul Taberei 85", situata pe Drumul Taberei, sens Cet Vest Militari, comun cu linia 268.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 Jan 2008 14:05 
Linia de tramvai 36 va reveni pe traseul de baza din data de 02.02.2008

Miercuri, 30 Ianuarie 2008 - www.ratb.ro

Ca urmare a punerii in functiune a schimbatoarelor de cale automate din intersectiile Sos. Colentina/Str. Reinvierii, respectiv Sos. Colentina/Str. Ziduri Mosi, incepand cu data de 02.02.2008, linia 36 va reveni pe traseul de baza de la intersectia Sos. Pantelimon/Bd. Ferdinand, prin Sos. Pantelimon, Str. Ziduri Mosi, Sos. Colentina, Str. Reinvierii, Str. Maica Domnului, Bd. Lacul Tei, Sos. Petricani, Bd. Dimitrie Pompeiu, Platforma Industriala Pipera.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 Jan 2008 14:06 
In zilele de 02.02 si 03.02.2008 se intrerupe alimentarea cu energie electrica pe Calea Mosilor

Miercuri, 30 Ianuarie 2008 -www.ratb.ro


In vederea executarii unor lucrari la reteaua electrica de contact de pe Calea Mosilor, in zona intersectiilor cu Bd. Carol I si Str. Mihai Eminescu, in zilele de 02.02. si 03.02.2008, se intrerupe alimentarea cu energie electrica a liniilor de troleibuze si tramvaie din aceste zone. Liniile respective vor functiona pe trasee modificate, astfel:
Linia 21 va functiona pe traseul de baza intre Helitube si intersectia Sos. Colentina/Str. Reinvierii, apoi modificat in ambele sensuri prin Str. Reinvierii, Str. Lizeanu, Str. Viitorului, Str. Vasile Lascar, Str. Armand Calinescu, Calea Mosilor si Pta Sf. Gheorghe.
Linia 70 va functiona pe traseul actual numai intre Bd. Basarabia si Piata Pache Protopopescu (Izvorul Rece).
Linia 85 va functiona pe traseeul de baza numai intre Baicului si Piata Pache Protopopescu (Izvorul Rece) precum si intre Piata Rosetti si Gara de Nord.
Linia 86 va functiona pe traseul de baza numai intre Stadionul National si Piata Pache Protopopescu (Izvorul Rece).
Linia 92 va functiona pe traseul de baza numai intre Barajul Dunarii si Piata Pache Protopopescu (Izvorul Rece).
Linia 69 va functiona pe traseul de baza numai intre Valea Argesului si Piata Rosetti, unde troleibuzele vor intoarce comun cu cele ale liniilor 61, 85 si 91.
Liniile 65, 70, 85, 86, 91, 92, 311 si 667 vor functiona cu un parc suplimentat.
Liniile 66, 79 si 90 se suspenda.
Pentru preluarea calatorilor pe traseul liniilor 79 si 86 intre Foisorul de Foc si Gara de Nord, se va infiinta linia naveta de autobuze 679, care va functiona pe Str. Traian, Bd. Dacia, Bd. Lascar Catargiu, Str. Gh. Manu, Str. Polizu, Cal. Grivitei, Bd. Gh. Duca (cap linie 79), cu intoarcere prin Bd. Alex. I. Cuza, Str. Dr. Varnali, Str. Polizu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 Jan 2008 14:06 
Modificari de tarife din 01.02.2008

Joi, 31 Ianuarie 2008 - www.ratb.ro

RATB majoreaza de la 01.02.2008 tarifele la bilete si abonamente astfel:
Un bilet valabil pentru orice linie urbana va costa 1,3 lei.
Abonament nominal:
-abonament nominal pe o linie urbana=30 lei
-abonament nominal pe doua linii urbane=35 lei
-abonament nominal general integral urban=50 lei

Toate aceste abonamente se reduc cu 50% pentru elevi, studenti (curs de zi) si donatori de sange.
Tot incepand cu 01.02.2008 se va pune in vanzare abonamentul nenominal, care este transmisibil si poate fi folosit individual de un numar nelimitat de persoane:
-abonament nenominal pe o linie urbana=40 lei
-abonament nenominal pe doua linii urbane=50 lei
-abonament nenominal general integral urban=80 lei
Valoarea suprataxei pentru calatorii surprinsi fara bilete sau abonamente valabile este de 50 lei.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 Feb 2008 14:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
S-AU SCUMPIT CALATORIILE RATB

De vineri, calatoriile cu mijloacele de transport in comun ii vor costa mai mult pe bucuresteni. Un bilet se scumpeste cu 20 de bani, o calatorie va costa 1,30 lei. Pentru un abonament pe doua linii urbane, bucurestenii vor plati, incepand de vineri, cu 5 lei mai mult: 35 de lei, iar pe unul nominal, pentru toate liniile, 50 de lei, in crestere cu 10 lei. Creste si valoarea amenzii pentru cei care calatoresc fara bilete sau abonamente, de la 40 la 50 de lei.

Adaugat: 01 februarie 2008

Antena3.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 Feb 2008 14:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
Planurile pentru fluidizarea traficului din Capitala au intrat in dezbatere


Vineri 01 februarie 2008, 06:44


Primarul general al Capitalei, Adriean Videanu, a lansat joi, in dezbatere publica Master Planul General pentru Transport Urban, planuri ce privesc fluidizarea traficului, amenajarea parcarilor sau care privesc reparatia strazilor. Planul urmeaza sa fie votat dupa 30 de zile in Consiliul General.

Gheorghe Udriste, directorul Directiei de Infrastructura din PMB, sustine ca prin acest plan se doreste modernizarea unui mare nr de pasaje din Capitala, printre care Pasajul Muncii si Pasajul Victoria, precum si realizarea a noi pasaje.

"Am demarat deja, astfel incat Administratia Locala sa nu mai piarda timpul cu realizarea studiilor si practic sa treaca direct la realizarea planurilor", a declarat Adriean Videanu, care a mai subliniat ca daca nu se iau masuri, pana in 2013 traficul va fi blocat.
Sursa: Realitatea TV
Realitatea.ro


Planul prevede de construirea de noi pasaje la fiecare intersectie importanta(unul din pasaje va fi la Piata Iancului),cat si la fiecare iesire din oras.Pasajele Muncii si Victoriei vor intra in modernizare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 02 Feb 2008 19:33 
Daca tot a trebuit sa umblu azi, cu toate modificarile astea sa va zic ce-am vazut. Linia 85 a ramas 85 pe ambele parti :P , n-au mai separat-o ca inainte. Desi pe partea cu gara, troleele afisau traseul, pe partea cu Baicului, era Cursa speciala, si 85 pe foaie 8-| . Dar tot aia era...
Si in caz ca se intreba cineva unde au disparut Citaro II astazi, va zic eu: le-au pus pe 679! :lol: Linie aflata integral la Nordului.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 02 Feb 2008 21:42 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Multzi calatori au fost innebunitzi azi la cele 2 capete(Piata Rosetti,respectiv Izvorul Rece),deoarece troleibuzele intorceau si nu o luau pe Bd.Carol 1.
De aceea,statia de la Piata Rosetti a liniilor 311 si 667 a fost plina ochi.Nici 3 autobuze de pe 667 n-au fost suficiente azi la ora 11 si 45 pt. a lua totzi calatorii din statzie.
De asemenea,capatul liniei 85(cea de la dep. Vatra Luminaosa),a fost amplasata la intersectzia bulevardelor Carol 1 cu Ferdinand 1.Multzi nu stiau de amplasarea statiei aici si au crezut ca mai intai troleu face roata si apoi opreste cand se incadreaza pe Ferdinand 1,iar cand troleul #5315( nu era soferul cel titular de dimineatza) a ajuns aici bietzii calatori au inceput sa tzipe sa opreasca.La care soferul tzipa din troleu:"las ca putetzi sa asteptatzi sa vina urmatorul".Totusi,putea si el sa le deschida usa oamenilor,fiind prima zi si nu aveau de unde sa stie...
In concluzie,observ ca ar trebuie puse mai multe anuntzuri cu privire la modificariile liniilor Ratb.

Off-topic:Liniile 667 si 682 cat raman cu acelasi indicativ? :? ...Totusi,indicativul cu 6XX este a unei navete.Ar putea sa schimbe in 367 si 382...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 02 Feb 2008 22:56 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 255
Location: Drumul Taberei
Si o poza cu Linia 85 de azi.(Izvorul rece-Baicului)


Attachments:
02022008.jpg
02022008.jpg [ 108.53 KiB | Viewed 4795 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 960 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 32  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group