TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 19:28

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 44 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: Tue 29 Jan 2008 17:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
Pe langa Calea Calarasilor alte 10 artere vor intra in reparatii:
-Calea Grivitei
-Sos.Nordului
-Bulevardul Aerogarii
-Str.Liviu Rebreanu (linii afectate 19,23)
-Bulevardul C-tin Bracoveanu
-Str.Nitu Vasile (linii afectate 76,381)
-Bulevardul Barbu Vacarescu (linie afectata 5)
-Sos.Iancului (linii afectate 46,55)
-Sos.Pantelimon (linii 14,36,46,55)
-Calea Vacaresti (linie afectata 34)

Unde este cazul se schimba si linia de tramvai.

Sursa:ProTV


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Jan 2008 19:07 
pai Calea Grivitei arata destul de bine, oricum mult peste multe alte sute de strazi din Bucuresti, de ce ar fi nevoie de reparatii ? evident, excludem comisionale incasate pentru licitatii trucate si pentru schimbarea bordurilor... motive serioase e clar ca nu sint, ramin doar celelalte ...si poate ca si alte strazi din alea sint in situatii asemanatoare


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Jan 2008 19:21 
Ce sa faca pe Calea Grivitei? Reintroduc tramvaiul?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Jan 2008 19:27 
Nu cred ca vor incepe prea multe anul asta :wink:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Jan 2008 19:28 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Deci daca 5 nu va mai circula (pentru ca se repara Barbu Vacarescu si Aerogarii), iar pe Calea Calarasilor se incep lucrari despre care nimeni nu stie cand se vor finaliza, tot efortul cu construirea terminalului Sf. Vineri are ca efect imediat doar un nou capat pentru linia 21 (si atat!), linie care oricum ar fi putut intoarce in continuare nestingherita la Sf. Gheorghe. Graba de a face noul terminal este cel putin ridicola - daca nu suspecta...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Jan 2008 19:47 
La Sf Gheorghe vor sa refaca intreaga infrastructura, sa refaca cladirile vechi, sa inchida total traficul auto si cel al tramvaielor, sa aduca lupoaica de la Romana si sa redenumeasca tot amplasamentul Pta ROMA....


Top
  
 
PostPosted: Tue 29 Jan 2008 21:03 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
EMO wrote:
-Calea Grivitei

Refacuta total in 2000, re-asfaltata in 2007 (desi nu era nevoie)... probabil si-au adus aminte ca in 2007 nu au schimbat vechile borduri.

EMO wrote:
-Bulevardul Aerogarii
-Str.Liviu Rebreanu (linii afectate 19,23)
-Bulevardul Barbu Vacarescu (linie afectata 5)
-Sos.Iancului (linii afectate 46,55)
-Sos.Pantelimon (linii 14,36,46,55)
-Calea Vacaresti (linie afectata 34)

Pai se vor termina lucrarile pe Oltenitiei, Stefan-cel-Mare... deci va fi nevoie de tramvaie. Si cum altfel sa faci rost de ele decat inchizand alte trasee?

EMO wrote:
-Str.Nitu Vasile (linii afectate 76,381)

Probabil s-au prins ca nu poti face fata cu autobuze si troleibuze scurte. Fac pariu ca lucrarile vor merge extrem de incet (1-2 ani pe putin), timp in care 381 ar ocoli zona (probabil prin Al. Obregia - Turnu Magurele - Luica), iar 76 ar fi repede uitat de calatori. Poate noul primar va avea mai multa minte si va aduce macar 15 troleibuze articulate pentru linia 76.

Bogdan Ciorascu wrote:
La Sf Gheorghe vor sa refaca intreaga infrastructura, sa refaca cladirile vechi, sa inchida total traficul auto si cel al tramvaielor

Prin urmare o sa-i oblige pe cei care locuiesc in zona sa traiasca precum se traia in secolul XIX adica fara termopane, becuri pe exteriorul cladirilor, antene parabolice, cabluri UTP pentru internet ori cabluri TV.

Bogdan Ciorascu wrote:
sa aduca lupoaica de la Romana si sa redenumeasca tot amplasamentul Pta ROMA....

Saraca lupoaica... s-a tot plimbat prin Bucuresti... ba la Dorobanti, ba la Romana, acum la Sf. Gheorghe? Ce legatura are zona aia cu romanii? Niciuna, mai bine ramane lupoaica in P-ta. Romana si Sf. gheorghe sa ramana cu acel monument al km. 0.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Jan 2008 21:15 
Mai bine ramanea lupoaica la Dorobanti, asa toti locuitorii sectorului 1 stiau de zona "La Lupoaica", care multa vreme s-a mai numit asa din inertie, dar fara lupoaica, toata lumea intrebandu-se de ce s-a mutat. Probabil ca in avantul de a se pune bine cu toate popoarele civilizate din Europa schimband numele de piete, nu si-au dat seama ca poporul roman a disparut acu vreo 2.000 de ani, deci nu are rost sa te mai pui bine cu el (probabil ca d-easta vor s-o mute din nou).

Cat despre Calea Grivitei, nu ma mai mira nimic, poate se refera la zona santierului de la Podul Constanta, dar nu cred ca avem norocul asta.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 Jan 2008 12:04 
P-ta Roma???!!! :evil: . Oamenii acestia chiar nu au nici cel mai mic respect pentru istoria Bucurestiului? Aceasta piata s-a chemat initial P-ta Sf. Gheorghe Nou, pentru ca a existat si o alta P-ta Sf. Gheorghe Vechi, care a disparut in timp, iar apoi cand a ramas singura, s-a numit P-ta Sf. Gheorghe, indiferent de ce regimuri s-au perindat, dictaturi regale, comunisti, etc. Pentru multi alaturi de Lipscani este esenta centrului vechi al orasului, locul de unde orasul a inceput sa creasca si sa se dezvolte in toate directiile, cu alte cuvinte punctul sau km. 0. Si acuma ei vor sa ne aduca o lupoaica si sa numeasca locul P-ta Roma? Ce treaba are Bucurestiul cu romanii si mai ales locul acesta? Au construit ei aici apeducte si fortificatii?
Cred ca asta e pretul pe care trebuie sa-l platim pentru ca nici primarul general si nici consilierii actuali nu sunt prea departe de "Almanahele" lui Vanghelie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 Jan 2008 12:25 
Bogdan Ciorascu wrote:
La Sf Gheorghe vor sa refaca intreaga infrastructura, sa refaca cladirile vechi, sa inchida total traficul auto si cel al tramvaielor, sa aduca lupoaica de la Romana si sa redenumeasca tot amplasamentul Pta ROMA....
Nu cunosc zona, dar am aflat ca la Sf.Vineri ar fi fost amplasata o cruce care marca locul unde fusese biserica demolata de comunisti. Am inteles ca odata cu marele capat de tramvai crucea ar fi fost mutata intr'o locatie necunoscuta, poate un depozit.
Daca se redenumeste si piata Sf.Gheorghe, e o dovada ca Videanu si gasca lui nu au nici un Dumnezeu.
In alta ordine de idei, mi se pare absurda desfiintarea tramvaiului de acolo, in conditiile inchiderii traficului auto si ingramadirea lui in marele terminal videan dela Sf.Vineri, pe care dupa aceleasi idei, ar putea s'o denumeasca Piata Atena, ca sa fie din aceeasi epoca cu Roma.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 Jan 2008 20:46 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 11:25
Posts: 53
Location: Sector 1 Bucuresti
Iesi afara videanu!!!!!...du-te tare!!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 Jan 2008 21:33 
Iata ce se mai include in planul de lucrari:

􀂄 Modernizarea infrastructurii retelelor de tramvai din zona de sud-est si nord a
Bucurestiului, intre bd. Dimitrie Cantemir si str. Nerva Traian, inclusive pasajul
Marasesti si podeul de pe raul Dambovita;
− Modernizarea sinei de tramvai nr. 16 pe bd. Basarabia, Calea Calarasi,
impreuna cu realizarea ocolului noii retele de tramvai de la statia Sf. Vineri.
− Modernizarea sinei de tramvai pe Bd. Chitila, portiunea de la Bd. Bucurestii Noi
pana la str. Mezes
− Modernizarea infrastructurii retelei de tramvai pe str. Progresul, intre intersectia
Bd. Viilor – str. Dr. Istrate si intersectia str. Progesului – Razoare.
− Modernizarea sinei de tramvai nr. 34 de la Big Berceni – Calea Vitan si de la
depoul Victoria pe Bd. Nicolae Titulescu Blvd. pana la bd. Alexandru Ioan Cuza;
− Modernizarea sinei de tramvai pe bd. Colentina si calea Mosilor, portiunea de la
Helitube pana la terminalul Piata Unirii;
− Modernizarea sinei de tramvai pe bd. Aerogarii – Bd. B. Vacarescu – Soseaua
Tunari;
− Modernizarea sinei de tramvai – str. Sura Mare – Soseaua Oltenitei –
ROMPRIM.
􀂄 S-a propus restabilirea unei linii de tramvai care sa traverseze orasul. Acest lucru sar
putea realiza print-o legatura de 1 km intre Pta. Sf. Gheorge si Pt. Unirii (nu s-a
luat nicio decizie);
􀂄 O alta extensie posibila este linia tramvai pana in Chitila, care s-ar putea realiza
printr-o extensie de 3 km de la capatul liniei 20 (nu s-a luat nicio decizie);
􀂄 RATB ia in considerare extinderea liniei 41 pentru a forma o ruta expres semicirculara,
in forma de U, cea mai mare parte a ei pe sine complet noi, avand o
lungime de 20 km, oferind posibilitatea comutarii cu toate liniile de metrou actuale si
in proiectare.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 Jan 2008 21:43 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
2008, an electoral. Imi aduc aminte de vorba unui om vechi intr-ale birocratiei: "Da' ce, ma doare gura sa promit?" :?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 Jan 2008 22:12 
Acelasi plan SF face referiri la reteaua de troleibuze...


Sunt propuse urm?toarele m?suri de infrastructur? pentru re?eaua de troleibuze.
􀂄 Extinderea cablurilor aeriene de troleibuze pe Str Apusului.
􀂄 Refacerea coridorului de troleibuze nord-sud.
Odat? cu implementarea acestor leg?turi, re?eaua de troleibuze poate fi reproiectat?
pentru a permite rutelor 236 ?i 336 s? fie integrate ?ntr-un sistem revizuit de troleibuze
care traverseaz? ora?ul. Coridorul nord sud ar include liniile 65, 72, 73 ?i 76 precum ?i o
parte din 86. Noile rute ar ?nlocui rutele actuale de autobuze 131, 301, 312, 313, 331 ?i
381.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 Jan 2008 22:35 
Asta nu este SF este FS...SSSSS


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 Jan 2008 22:41 
Ce ma mira este treaba cu linia 41, care in forma actuala este nenorocire (stai 5-6 tramvaie in statie la ora de varf ca sa prinzi un loc pe scara - in conditiile in care circula ~38 vagoane) dar daca mai este prelungita :lol:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 Jan 2008 22:43 
Poate vor sa o faca gen vienezul U6 :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 Jan 2008 22:50 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Marian Andrei wrote:
Iata ce se mai include in planul de lucrari:

􀂄 O alta extensie posibila este linia tramvai pana in Chitila, care s-ar putea realiza
printr-o extensie de 3 km de la capatul liniei 20 (nu s-a luat nicio decizie);
.


A aparut pe undeva acest masterplan? Link?
Extensia in Chitila are niste semne de intrebare, intrucat in Chitila sunt in derulare 2 proiecte private mari, unul rezidential si celalalt un shopping city gen Baneasa unde ar urma sa intoarca tramvaiul.
Ar fi o premiera sa vedem un capat de linie in cadrul unui complex comercial. El exista deocamdata pe hartie.
De ce trebuie investiti bani publici in proiecte private?
Sa le faca cei care ridica mall-uri, sa aduca lumea, sa aibe vanzari


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 Jan 2008 23:49 
RobertC wrote:
A aparut pe site-ul PMB, raportul de specialitate cu privire la master-planul de transport urban:
http://www4.pmb.ro/wwwt/l52/docs/31_01_2008.pdf


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 Feb 2008 19:39 
In 4!!! ani de zile Videanul n-a putut sa faca Masterplanul asta ca poate se si apuca de el pana acum....asa....o sa o tot ducem inainte cu traficul gatuit acum aici, maine dincolo....oare cand vom trai ziua sa vedem un 90% sau 95% din liniile de tramvai la locul lor? Oare nu le ajunge atata furt? si parca vad ca vin in campania electorala sa zica uite ce am facut noi, nu ne mai dati inca 4 ani ca avem planuri mari....si inca 4 ani o sa ne manance ficatii......as da cu ei de pamant si l-as pune pe videanu sa mearga cu RATB, cu Metrorex si pe jos prin tot Bucurestiul!!! la 40 de grade....sau la -20 daca or fi....Sunt tare curios sa vad macar o parcare inceputa pana in vara.....si macar una terminata pana in 2012.....de parcari e mare nevoie, s-ar diminua nr masinilor de la suprafata si ar circula si ratb-ul omeneste....:(


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Feb 2008 17:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Ca a aparut acest plan nu e un lucru rau, ca a aparut acum e inca bine. Parerea mea este insa ca daca se va si face tot ce este recomandat in acest plan unele lucruri o sa fie si mai rele decat inainte (vezi anumite rute schimbate si lucrari cel putin ciudate in conditiile in care nu se ataca direct problema). Spre exemplu:
- semaforizare computerizata dinamica doar in 10% din intersectii cand ponderea normala ar fi catre 40%
- lucrari coordonate si nu doar unele care sa faca praf un perimetru intreg (vezi lucrarile la 34 si 21)
- ca de obicei nu se ia in calcul cu cat afecteaza traficul diverse santiere si situatia utilitatiilor in general si substatiilor electrice in particular
- nu se mentioneaza absolut nimic despre reteaua importanta feroviara neutilizata in Bucuresti (tronsonul Lujerul - A1 zona comerciala Militari) care ar putea deveni un mic tren de urban express diesel cu investitii minime in infrastructura.

Consider acest plan incomplet, realizat in graba si relativ slab documentat. Nici nu mai vorbesc de greselile prezente in el, traduceri slabe sau lipsa lor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Feb 2008 20:21 
Offline

Joined: Sun 16 Jul 2006 22:41
Posts: 59
Location: Bucuresti
O altă propunere, nediscutată p?nă acum, este introducerea benzilor speciale RATB pe următoarele trasee:

Quote:
Tabelul 6-9 Benzi prioritare propuse

Secţiunea propusă Lungime (km)
Bd. Aerogarii - Piata Presei Libere 1,9
Piata Presei Libere-Bd. C-tin Prezan 1,2
Piata Romana - Str. C.A.Rosetti 0,8
Str. C.A.Rosetti - Piata Universitatii 0,6
Sos. Bucuresti-Ploiesti - Str. N. Caramfil 1,4
Bd. Aerogarii - Sos. Pipera 1,0
Str. N. Caramfil - Piata Charles de Gaulle 1,6
Bucur Obor ? Str. Sportului 3,3
Bucur Obor ? Bd. Carol I 1,5
Sos. Mihai Bravu - Sos. Pantelimon 1,5
Sos. Pantelimon - Bd. N. Grigorescu 0,9
Bd. Basarabia - Bd. Th. Pallady 2,5
Str. Traian - Piata Alba Iulia 0,8
Piata Alba Iulia - Sos. Mihai Bravu 1,0
Sos. Mihai Bravu - Str. C-tin Brancusi 1,5
Str. Baba Novac - Str. Lucretiu Patrascanu 1,0
Str. C-tin Brancusi - Bd Basarabia 0,8
Piata Unirii - Piata Operei 2,2
Piata Unirii - Cal. Serban Voda 1,3
Cal. Serban Voda - Cal. Vacarestilor 1,4
Bd. Tineretului - Piata Sudului 1,6
Piata Sudului - Bd. Al. Obregia 0,6
Str. Nitu Vasile - Str. Turnu Magurele 1,5
Str. Valea Ialomitei ? Drumul S?rii 3,4
Str. Valea Argesului ? Str. Brasov 1,2
Str. Valea Cascadelor - Piata Leul 4,3
Bd. Ion Mihalache ? Gara de Nord 3,5
Cal. Grivitei ? Piata Victoriei 3,6


Aceste benzi au fost promise deja pentru martie 2008, răm?ne de văzut cum se vor face şi mai ales dacă vor fi respectate.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Mar 2008 09:51 
A inceput largirea bdului Brancoveanu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Jun 2008 21:42 
Anul acesta se mai demareaza urmatoarele proiecte de strapungere si pasaje in Bucuresti:

Autostrada A1 - Splaiul Independentei: sosea intre Splaiul Independentei si autostrada A1, cu pasaje suprateran peste raul Dimbovita si Soseaua Virtutii; intersectie cu Autostrada A1 dupa Carrefour Militari (termen: iunie 2011); - a inceput zilele astea

Bd. Timisoara - Soseaua de centura: prelungirea Bulevardului Timisoara pana la Soseaua de centura, cu pasaj suprateran la intersectia cu aceasta (termen: iunie 2011); incepe pana la sfarsitul lui iunie

Prelungirea Ghencea-Domnesti: largirea Prelungirii Ghencea pana la Soseaua de centura, cu pasaj suprateran la intersectia cu aceasta (termen: noiembrie 2011); incepe pana in august

Pasajul Razoare - incepe in luna iunie.

Alte proiecte nu vor incepe decat dupa ce se vor termina din cele incepute, adica 2009-2010.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Jun 2008 22:31 
De asemenea anul acesta incep lucrari care nu tin neaparat de transportul in comun dar il afecteaza si pe acesta.

- reconfigurarea zonei Piata Presei, constructia unei parcari in aceasta zona, reamenajarea parcului din fostul terminal al lui 41
- modernizarea Bd. Timisoara pana la CET Vest (probabil include si linia de tramvai) precum si extinderea pana la linia de centura.
- parcari in zona Gara de Nord, Basarab, Apaca, Lujerului pentru descongestionarea acestor zone.
- pasaj subteran Baneasa, inceput deja.

Din ce vad proiectele se axeaza pe descongestionarea zonei de acces spre A1/DN1.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Jun 2008 23:49 
Sunt doua probleme: daca in Alpi, marmota nu mai impacheteaza ciocolata, in Romania o mai impacheteaza? Si a doua: daca nu iese Blaga, se mai fac lucrarile?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Jun 2008 23:54 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Si daca iese Blaga si daca nu iese... tot nu o sa se faca la timp nimic.
Blaga o sa continue ce a inceput Videanu, adica borduri si iar borduri (via-TitanMar). Iar daca nu iese Blaga... consiliul local PD-L nu o sa ii aprobe nimic lui Oprescu, ca e de la alt partid (cum a fost cu Basescu acum cativa ani, dar invers, cu primarul PSD si consiliul PD).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jun 2008 00:02 
Deci, Oprescu e dusmanul dezvoltarii acestei minunate capitale, care se incapataneaza de 20 ani sa se scalde in gropi si mocirle sub primari liberali, taranisti si pedisti sau cum s'or mai numi.
Probabil ca asa este, urmatorii 4 ani vor fi pierduti degeaba, dar asta nu pentru ca vai de mine ce ar mai fi facut Blaga, ci pentru ca-si vor pune reciproc bete in roate, de pe urma acestui lucru suferind in egala masura cetatenii, dar si conturile maripilelor, eurococosconstructului si videanmarmurabordurilor.
Atat timp cat in Romania se va vota cu stomacul plin de mici si bere si cu creierul plin de manele, si se va vota cu candidati care se coboara pana la acest nivel, vom avea in continuare un oras in care se vor schimba bordurile si stalpii in fiecare an, de catre aceleasi firme.
Vorba unuia de-al lor, adica din gasca lor cea dincolo de culoarea politica: "Sa mai punem :twisted:-ului ceva in loc ca n'o sa mai avem ce fura!"
Deocamdata, poporul sta ca zombii si priveste maretele santiere si bordurile la preturi umflate.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jun 2008 00:15 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Idee e ca oricat de bine (sau rau) intentionat e Oprescu, Consliul General nu o sa il lase sa faca nimic.

Deci avem de ales intre 2 candidati... total nepotriviti.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jun 2008 00:52 
... si vom alege atunci pe ala pe care nu-l va bloca consiliul? Adica asta e un fel de santaj asupra alegatorilor.
Nu tin cu Oprescu, dar cu urmasul lui Videanu nu voi vota niciodata. Imi ajung 4 ani de santiere Zmeuroconstruct si Tehnologica Papion si borduri schimbate de n'spe ori intr'un an, pentru un final de mandat in care nu vedem decat linii de tramvai suspendate si acelasi haos in trafic.
Dar sa visam in continuare la metrouri care nu ies din oras, pentru ca nu "vrea" primarii din comune, ca sunt terenurile smecherilor acolo, la benzi de mijloace de transport unde parcheaza doar jeepurile si la locuri de parcare rezervate pentru godzilla de 20 etaje, aflata la capatul celalalt al strazii.
Si sa ne plimbam in continuare cu 1000 stele cu aer conditionat de sofer si sa privim tramvaiul 41 cum trece plin si nu ne putem urca in el.
Sa visam in continuare si cand mergem la vot duminica. Poate totusi marmota impacheteaza ciocolata si vai ce buna e. Ce daca au videnii comision 50% la staniol?


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 44 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group